יום ראשון, 5 ביולי 2015

BeautyBox july 2015

היי כולם,
מה שלומכם? :) 
נחתה אצלי עם שליח עד הבית לפני מספר ימים קופסאת ביוטיבוקס לחודש יולי 2015 וכמה שהתגעגעתי לקופסאות הפתעה האלה!  זה תמיד מרגש אותי :)





אני מאד אוהבת את הקונספט , האופציה לנסות מוצרים חדשים על המדף או מוצרים שחדשים לי כי לא יצא לי עדיין לנסות, בכמות נהדרת שמספיקה לחוות דעה ולא מצריכה ממני לקנות מוצרים בגודל מלא בלי הידיעה אם הם בכלל מתאימים לי! 
הביוטיבוקס למי שלא מכירה היא ההמשך הישיר לקופסאות גלוסיבוקס שהיו בעבר בבעלותו של דן מנו אשר מכר אותם  לפני בערך חצי שנה וכעת הבעלים החדשים הם מגזין "את" והם שינו את שם הקופסא לביוטיבוקס.




אתחיל ואדבר על הצבעוניות של הקופסא, הצבעים משתלבים מאד יפה וממש מזכירים לי את הקיץ, את החום של השמש(הצהוב) ואת השמיים והים (הכחול) והפריחה והצמחייה מסביב (הירוק), לכן גם עוד לפני פתיחת הקופסא וגילוי המוצרים, אהבתי את החיצוניות וכבר הקופסא משמשת לי כאחסון הבשמים על השידה שלי.לגביי המוצרים בתוך הקופסא החודש הקופסא מלאה בכל טוב , 7 מוצרים שמחולקים ל2 בגודל מלא, 3 בגודל נסיעות ו2 דוגמיות והנה הפירוט:

1. דאודורנט neo של חברת גרנייה  גודל מלא :
הדאו למי שלא מכירה בעל אפליקטור מיוחד של קרם יבש המכיל גם קרם לחות ולכן אין דאגה שהוא ייבש את העור
הריח שלו מאד עדין ונעים, נותן הרגשה נעימה לאורך כל היום. אני חייבת לציין שיותר התרגלתי למרקם שלו, בעבר שניסיתי הסתבכתי עם העובדה שהוא קרמי ולא רול און אבל כיום אני כבר התרגלתי לחידוש זה ובהחלט ממליצה. בנוסף הוא לא משאיר סימנים על העור או על הבגדים ואפשר להשתמש בו עם בגדים כהים ללא שום בעיה.
תוכלו לקרוא כאן עוד עליו מפוסט דאודורנטים שכתבתי בעבר
(מחיר- 30 שקל ל40 מ"ל)




2.מסיכת שיער של לוריאל פריז גודל מלא :
אני מאד אוהבת את המוצרים של חברת לוריאל , בעבר ניסיתי את המסיכה באריזה בצבע שחור שלהם שקיבלתי בגלוסיבוקס ומאד אהבתי. זוהי מסיכת פלא ב60 שניות לשיער פגום וחסר חיוניות. המסיכה משקמת את תאי השיער ויוצרת מהפך בסיב השערה . אני כרגע עם החלקה ולכן לא יכולה להשתמש במוצרים שהם עם מלחים לכן המסיכה עברה במתנה לאמא שלי אשר מאד אהבה את תוצאות המסיכה והרגישה בהבדל בשיער, הוא קודם כל הפך לרכך יותר, בעל ניחוח נהדר והמראה הכללי שלו השתפר מאד!
(מחיר-  40 שקל ל200 מ"ל)




3.קרם רגליים של  - Sabon גודל נסיעות:
טוב יש מה אפשר להוסיף על חברת סבון ?! חוץ משאני מכורה למוצרים שלהם ובמיוחד על הקרם רגליים הזה שיש לי כמובן בגודל מלא ! אני חייבת לציין שבהתחלה לפני בערך שנה וחצי ששמעתי שהקרם בריח מנטה קצת חששתי כי אני פחות אוהבת ומתחברת לריחות חריפים. אבל ברגע שמורחים אותו ישר הריח נעלם והתוצאות שהוא נותן שוות הכל!
קרם זה הפך להיות פייבוריט שלי כבר מאז וקניתי לפחות אותו 3 פעמים.  
בנוסף למנטה הוא גם מכיל קמפור, סיליקון ואלוורה אשר אלו מרכיבים המזינים את כף הרגל ומטפחים אותה ולכן ישנה התחושה הרכה כל כך של כך הרגל שמותירה גם את התחושה הזו לאורך זמן , אני ממליצה כל יום בערב לפני השינה להתקלח ולמרוח אותו לאורך הלילה ובבוקר קמים עם רגליים רכות, נעימות ומהממות!
(מחיר- 59 ל150 גרם)




4. אהבה תחליב ניקוי גודל נסיעות :
עוד חברה ישראלית שהפכה להיות מעצמה בינלאומית ואין אף אחד שלא מכיר את מוצרי החברה , אם במקרה יש עוד כאלה אז יאללה להתחיל להכיר כי זוהי חברה נהדרת!
את תחליב הניקוי אני מכירה מלפני חצי שנה בערך שחברה קנתה לי אותו בגודל מלא ושמחתי לקבל בגודל נסיעות מפני שלנסיעה הקרובה אני אוכל להנות ממנו ולא להיסחב עם הגודל המלא  וככה לחסוך משקל במזוודה.
התחליב ניקוי משלב 3 פעולות במוצר אחד: חלב פנים מי פנים וניקוי העיינים. אז קודם כל מי אני שאסרב למוצר כזה? המוצרים של חברת אהבה ידועים שאינם מכילים פראבנים והם מאד מתאימים לעור רגיש ולעור בעייתי.
אין כמו מוצר אחד שעושה מספר פעולות וחוסך לי זמן בבוקר או בערב! אני מאד אוהבת מוצרים פרקטיים ולצערי אני אחת מאלה שאין להם זמן עודף ואם רק יכולתי להוסיף כמה שעות ביום ועוד יום אחד בשבוע הייתי מאושרת!
המוצר בנוסף מוריד איפור ביעילות, לכלוך שהתווסף במהלך היום על הפנים ומותיר לאחר הניקוי עור נקי לח ונעים!
(מחיר- 95 שקלים ל250 מ"ל)




5.קרם ידיים של לאוקסיטן גודל נסיעות :
מי שמכיר אותי יודע שאני מאד אוהבת את מוצרי החברה וגם אמא שלי. יש לנו בבית ארגז ענק עם המוצרים שלהם.
המוצרים מאד איכותיים, עם ריחות משגעים ובעלי אפקט טוב. קרם ידיים בריח פריחת הדובדבן בעל ריח מתקתק ועשיר, המחזיק לאורך זמן רב , בעל מרקם מועשר בחמאת שיאה וויטמין e . לאוהבות ריחות המתוקים זה בדיוק הקרם ידיים בשבילן, בנוסף ישנן עוד מוצרים בריח זה ושווה ללכת לחנות ולרחרח . מגן על הידיים ומותיר אותן רכות ומבושמות.
קרם ידיים מוקטן תמיד תמיד טוב לשים בתיק למקרה הצורך בדרכים :)
(מחיר 49 שח ל30 מ"ל )




6. בושם לאישה ורסצ'ה דוגמית:
הבושם החדש eros pour femme. התווים הבולטים בו הם לימון ויסמין ובאמת כאשר מניחים אותו על העור הריח במיוחד של הלימון משתלט. אני אישית מאד אוהבת ריחות חמוצים ולימוניים ולכן התאהבתי בבושם ואני העברתי אותו  לתיק היומיומי שלי בשביל רענון במהלך היום.
(מחיר 349 שקל ל50 מ"ל)



7. טיפוח עיניים בובי בראון דוגמית:
קרם עשיר בלחות בגלל היותו בעל פריימר סיליקוני , קורקטור המנטל את העיגולים השחורים מתחת לעין ומטשטש קצת שקיות , בנוסף גם מטשטש פיגמנטציה, קונסילר מאיר ומחייה את העור ונותן תחושת רעננות וזוהר לעור.
(מחיר קרם עיניים 230 שח, קורקטור 135 שח, קונסילר 135 שח)


בקיצר תמהיל נהדר וקופסא משגעת, מי שאוהבת את קונספט ההפתעות והתנסות במוצרים מרובים, אני ממליצה מכל הלב ללכת ולרכוש את המנוי לקופסא, אתן מוזמנות להכנס לאתר האינטרנט שלהם לקבלת פרטים נוספים
או לראות בדף הפייסבוק קופסאות קודמות שיצאו
ולרכוש את הקופסא ב99 שקלים עם שליח עד הבית.

נתראה בפוסט הבא אוהבת רותם


גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה


תגובה 1:

  1. הקופסא החיצונית נראית מיוחדת, מוצרים דיי מוכרים בשוק אבל אהובים גם עליי

    השבמחק