יום רביעי, 22 ביולי 2015

המייקאפ החדש Miracle cushion של חברת LANCOME

היי כולם, מה שלומכם?
בטח כבר שמעתם ואם לא זה הזמן להיחשף לידיעה החמה של הקיץ!!! חברת לנקום הוציאה מייקאפ חדש בשם מירקל קושן בקונספט חדש ומהפכני בארץ (הראשונים שהמציאו הם הקוראנים, טוב נו הם ידועים בכל הג׳ימיקים המגניבים שלהם) .





הפעם אני כותבת לכם פוסט קצרצר ובסופו יש הדגמה קצרצרה בסרטון עם המייקאפ.
קודם כל אני חייבת לציין שזו פעם ראשונה שאני מניחה בכלל מייקאפ עם כרית, מפני שבתור מאפרת מקצועית (ובעצם ככה שנים אני זוכרת את עצמי) , תמיד התרגלתי לעבוד עם מברשות ואת האמת זה גם הכי נוח לי ולדעתי יוצאות התוצאות הכי יפות.


ההמלצה של לנקום לקחת אתנו את המוצר בתיק ואז אפשר במהלך היום לעשות טאצ אפים קטנים לשיפור המראה ולהחזרת הרעננות לפנים. אני אישית כבר כל כך רגילה לעבוד עם המברשות ולכן לא יכולה לזנוח אותם לטובת כרית , אבל בסרטון אני מצלמת לכם אותי מתאפרת עם הכרית ולמעשה תראו שגם איתה אפשר להגיע לתוצאות לא רעות בכלל. אני גם יודעת שהרבה ממכן לא אוהבות להשתמש במברשות ובשבילכן זה הפתרון האידאלי, אבל חובה לשטוף ולנקות את הכרית כמה שיותר פעמים שאתן יכולות , בגלל שלא כדאי שיצטברו חיידקים ובקטריות, אל תשכחו שהיגיינה באיפור היא נושא חשוב מאד  :) 


בתוך האריזה הכסופה , ישנה קופסא עגולה ויוקרתית במראה נקי ומהודר. אני חושבת שכל המוצרים של לנקום מאד יפים שזה פשוט הורס את הבריאות! במכסה הקופסא מהצד הפנימי יש מראה גדולה ומצוינת שבה אפשר להעזר להנחת המייקאפ.
בתוך הקופסא העגולה והיפה נמצא המייקאפ הנוזלי ורק לאחר לחיצות על הספוגית יוצא החומר. אם לא נלחץ על הספוגית לא יצא חומר ולכן הטכנולוגיה של בניית המוצר לא מאפשרת לחומר לצאת או להישפך וזה נהדר כי ככה אפשר לשים את מוצר בתיק ואין שום חשש שהמוצר יישפך ...


בסדרה יצאו 11 גוונים, בארץ כרגע יש 4 (מקווה שיגיעו גם השאר ), אני בחרתי את גוון 02 והוא מצוין לי. 
גוון 01 היה בהיר מדי וגוון 03 הוא כבר נוטה לעור שזוף יותר וכהה.

בשביל להוציא את המוצר מהקופסא אני לוקחת מברשת או ספוגית וטופחת פעמיים ויוצא מספיק חומר, לא צריך יותר מזה ולאט לאט עם טאצ אפים קטנים מתחילה לכסות את עור הפנים. 
הכיסוי של המייקאפ הוא קליל מאד וגם מאד לחותי, אני חושבת שבגלל שהוא מכיל הרבה מים אז ההרגשה היא כזו . ולכן אם אתן מחפשות מייקאפ שנותן כיסוי בינוני עד גבוה זה לא מייקאפ שאתן תצליחו לבנות איתו שכבות כי זה פשוט לא מתאפשר בגלל הלחות הרבה שיש בו אבל מי 
שכן אוהבת את המראה הקליל , לא צריכה להסתיר המון אלא לדוגמא כמוני שצריכה להסיר רק אדמומיות ואני אוהבת לקבל את הזוהר בפנים, זה בדיוק המייקאפ בשבילה!! 
אני ביומיום אוהבת מייקאפים קלילים ושגם נוחים ונעימים על עור הפנים בימים חמים במיוחד, בחורף אני כן מניחה מייקאפים יותר כבדים. לכן המייקאפ הזה הפך לפייבוריט שלי לקיץ זה ואני יודעת שהוא ילווה אותי בכל העונה הקרבה. 
עוד נקודה חשובה שהמייקאפ מכיל spf35 וזה מאד מכובד.
המחיר טיפה יקר 235 שקלים ולכן אני ממליצה לחכות למבצעים ברשתות .
אבל יש לו יתרון מאד גדול גם כספי ועוד יותר סביבתי זה שברגע שהאריזה הראשונית מסתיימת לא צריך לקנות מחדש אלא יש רק מילוי במחיר מוזל יותר ב190 שקלים וזה כבר מחיר יותר נוח.
הנה סרטון קצרצר שהכנתי לכם:

 
אז מקווה שאהבתן

                            אוהבת רותם

*גילוי נאות המייקאפ התקבל לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה