יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

BeautyBox August 2015

היי היי
מה נשמע אהובות?
הגיעה לפתח ביתי קופסת החודש וכבר מהנראות שלה, עוד מבלי לדעת מה היא מכילה
אהבתי אותה ממש! אהבתי מאד את הקופסא החיצונית! הצבע החי, ההרגשה של הקיץ שבועטת מן הקופסא



הקופסא מכילה 7 מוצרים מקסימים ואהובים, את רובם אני כבר מכירה ומשתמשת ולכן קל לי
להמליץ לכם, מפני שאני לא צריכה התנסות ארוכת טווח במוצרים.

1. מסיר איפור של חברת גרנייה : גודל נסיעות
את מוצרי החברה אני מאד אוהבת. קודם כל המחירים מאד נגישים ותמיד יש בנוסף הנחות מאד משתלמות ויוצא שמשלמים על מוצרים טובים מעט כסף. המוצרים מאד עדינים ולא גורמים לי לרגישות, זה נהדר כי העור שלי מאד בעייתי ורגיש והרבה מוצרי ניקוי בפרט מסירי איפור גורמים לי לרגישויות ולעור אדמומי ומגורה. הריחות של המוצר נעים ועדין ולא מותיר תחושה של שמנוניות רבה לאחר ההסרה על העור. המסיר מוריד את האיפור בקלות ובזריזות. לכן אני מסכמת אותו כמוצר מעולה במחיר מצחיק.
(70 ש"ח ל400 מ"ל - שימו לב שלרוב אפשר למצוא אותו במחיר הרבה יותר זול)


2. סרום לשיער של חברת אלין ביאנקו: גודל נסיעות
את הסרום של החברה הכרתי מלפני כשנתיים וחצי כבר ומיד קניתי אותו בגודל מלא מפני שמאד אהבתי אותו. הסרום מונע שערות קופצות ונותן מראה חי ומלא ברק לשיער. אני אוהבת להניח את הסרום על שיער לח ופחות על שיער יבש, אבל אפשרי את 2 האופציות זה תלוי בהעדפה שלכם. הריח של הסרום מדהים כמו כל סדרת המוצרים של החברה - ריח של טלק נעים והניחוח מחזיק להרבה שעות והכי חשוב לא גורם לשיער שלכן להיות שמנוני ולא נוטה לגירוד.
(30ש"ח ל15 מ"ל)


3. לק מוקטן של חברת לאקה: גודל נסיעות
קיבלתי בצבע כחול רויאל מהמממם! מי שעוקבת אחריי בבלוג יודעת שאני מכורה ללקים ולכן כל לק שמתווסף לאוסף  ממלא אותי בהרבה גאווה. יש לי חולשה למוצרים מוקטנים ובלקים המצב קשה יותר! אני ממש אוהבת לקים מוקטנים וחושבת שזה בכלל רעיון גאוני בגלל שמי מאיתנו מסיימת באמת לק? יש לי מעל 300 לקים ולסיים לק זה דבר שיחסית לא קורה הרבה. מחזקי ציפורנים סיימתי כמה וכמה אבל לקים אני חושבת שסיימתי איזה 5 , מה שכן לצערי קורה שאני צריכה לזרוק לקים בגלל שהתייבשו וזה מבאס אותי ממש.
הלקים של לאקה מעולים מבחינת מריחה, נוחות ועמידות. אני משתמשת בלקים שלהם כבר שנים וקונה כל פעם שיש מבצע!
(לק מוקטן 9 מ"ל 20 ש"ח, לק בגודל מלא 30-40 ש"ח)

4. מסיר לק של חברת לאקה: גודל מלא
32 מגבונים שנמצאים ארוזים בתוך קופסא עגולה שכמעט ללא משקל, הם הפתרון האולטימטיבי לתיק! אני אוהבת לסחוב איתי תמיד בתיק לק ומגבונים למקרה הצורך שהלק יהרס ואזדקק לתיקון. אני שונאת לראות אצבעות סוררות שלא מושלמות.
(15 ש"ח )

5. תיק קטן של חברת לאקה: גודל מלא
תיק שקוף ומקסים שיהיה הקבוע שלי בתיק ללק ולמגבוני לק.
(10 ש"ח )


6. צללית עיניים של חברת סופט טאץ: גודל מלא
את הצללית הזו לא הכרתי עד שקיבלתי אותה קופסא להתנסות. מאד נוחה לשימוש בגלל שהיא בצורת סטיק וזה חוסך שימוש במברשת. אני לוקחת אותה איתי בתיק ולכן בכל מקום בחוץ שאני צריכה שדרוג אני יכולה למרוח אותה (מאשר להיסחב עם מברשות בתיק). הצבע מאד יפה ופיגמנטי . יש לחברה מוצרים ממש נחמדים ובמחירים נוחים ושווה תמיד להציץ ולראות מה כדאי לקנות.
(99 ש"ח - לשים לב שיש הרבה מבצעים ולכן המחיר אף פעם לא מחיר מלא)


7. דוגמית בושם של חברת ג'סי קוטור : דוגמית
דוגמית בושם זה תמיד נהדר, יש לי הרבה ואני מחסלת אותן בכמויות. בכל תיק אני זורקת ובמשך כל שבוע וחצי שבועיים מחליפה את הדוגמית. ככה תמיד במהלך היום אני יכולה להתרענן. את הבושם הזה סקרתי בפוסט: "הבחירות האישיות שלי" (תקליקו על השם של הפוסט בשביל להיכנס) ושם תוכלו להתרשם ולראות האם הבושם הוא בניחוח שאתן אוהבות.
( 199 ש"ח ל50 מ"ל, 299 ש"ח ל100 מ"ל)



אז ספרו לי , האם אתן אהבתן את הקופסא החודש? את הגוונים שקיבלתן?


אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה