יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

אז מה חדש? חודש אוגוסט

היי לכולם
מה שלומכם?

לאחרונה יצאו מלא דברים חדשים והתנסיתי בהרבה מוצרים שאני רוצה לחלוק אתכם לכן הפוסט יהיה קצת ארוך ולכן אני מתנצלת מראש, אבל כדאי להישאר עד הסוף בשביל לא לפספס אף מידע חשוב :)


אתחיל עם חברת גולף שאני מאד אוהבת. לקראת החגים הבאים עלינו לטובה גולף ערכו השקה מעניינת שאירחה כמה ממותגי העל המוכרים המצוינים שלה. ההשקה עצמה הייתה מאד מושקעת וכל חדר בתוך המתחם היה מוקדש לתחום וחנות אחרת שיש למותג. מגולף קידס לילדים, אינטימה להלבשה תחתונה, גולף אנד קו לכלים לבית לחג, אביזרי נוי וקישוט מיוחדים ועוד.


חברת קרליין משיקה את הסדרה סקינגארד עם מוצר חדש בסדרת Invisible : ג'ל הגנה שקוף לפניםSPF 50
הג'ל הוא אומנם ג'ל הגנה לפנים אבל אני משתמשת בו גם כפריימר וזה פשוט מושלם! גם בגלל העובדה שהוא עמיד במים הוא לא יורד והאיפור לא נמרח בכלל! הוא גורם לעמידות מאד גבוהה במשך היום של האיפור כולו. וגם חוסך לי 2 מוצרים למוצר אחד והוא לא מבייש אף פריימר אחר שעומד מולו בשוק! בנוסף הג'ל מתאים לעור רגיש ואינו מותיר סימנים לבנים על הפנים- הוא שקוף לחלוטין ולכן הוא ממש מרגיש כמו פריימר.  אין כמעט פריימרים בשוק עם הגנה לפנים לכן זהו פלוס נוסף למוצר שהמעניק הגנה גבוהה ויעילה. המוצר מתאים לכל סוגי העור ולכן פתרון לכולנו ואין מישהי שהוא לא יתאים לה. הוא  OIL FREE, היפואלרגני , ללא פארבנים ועומד בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE
מחיר: 69.90 ₪ 60 מ"ל


 NUXE מותג הדרמו-קוסמטיקה המבוסס על תמציות פרחים וצמחים הנמכר ביותר בבתי המרקחת בצרפת משיק:
Merveillance Expert סדרת טיפוח חדשה לנשים בגיל 40+ המבוססת על נוסחת אנטי אייג'ינג ייחודית עם פטנטים המבוססים על תמציות מפרח ה-Daylily להפחתת קמטים.
הסדרה עם נוסחת אנטי אייג'ינג חדשנית עם פעולה כפולה: הראשונה – פעולת אנטי-גליקציה להגנה על העור והשניה–פעולת דה-גליקציה לשיקום 3 החלבונים החשובים בעור:הקולגן, האלסטין והוימנטין (VIMENTIN).
 NUXE גילו רכיב פעיל בפרח ה-Daylily, שפורח בבוקר ו"מת" בערב, והשתמשו בטכניקה מיוחדת ידידותית לסביבה וללא שימוש בכימיקלים למיצוי 12מולקולות "פעילות" מהפרח לצורך פיתוח נוסחת אנטי אייג'ינג עם מקסימום אפקטיביות. רכיב פעיל זה הביא לרישום של 3 פטנטים חדשים של NUXE בנושאים:
· מיצוק העור דרך פעולת האנטי גליקציה
· אפקט רב עצמה של נוגד חימצון
· השפעה על המראה הזוהר של העור

הסדרה Merviellence Expert: כוללת חמישה מוצרים לטיפוח הפנים: סרום, קרם יום לעור רגיל, קרם יום עשיר לעור יבש, קרם לילה וקרם עיניים. כמו בכל מוצרי NUXE גם כאן המרקמים מלטפים והינם עם ניחוחות פרחים: העדינות של יילינג ילנג, הנשיות של היסמין והעושר של הווניל, מספקים חוויה מהנה ומעוררת חושים. המוצרים אינם מכילים פראבן.

אני קיבלתי להתנסות את הסרום מרוויאנס אקספרט – למראה עור "מורם"/ לקמטים נראים לעין - סרום לקמטים הנראים לעין המחליק את העור באופן מיידי כך שהעור נראה "מורם" עד 8 שעות. יום אחר יום, קמטים הנראים לעין "מתמלאים", העור מרגיש מוצק יותר. כבר מהשבוע הראשון לשימוש ניתן להבחין בהפחתת הקמטים ובמיצוק העור. הוראות שימוש: לשימוש בבוקר ו/או בערב לפני השימוש בקרם הלחות.
מחיר: 287.9 ₪ ל- 30 מ"ל

וקיבלתי גם את המרוויאס אקספרט קרם מתקן / לקמטים נראים לעין – קרם לחות ליום המעניק לחות ומחליק את העור באופן מיידי. יום אחר יום, קמטים הנראים לעין "מתמלאים", העור מרגיש מוצק יותר, כאילו מורם. נון קומדוגני, אינו סותם את הנקבוביות.
מחיר: 256.9 ₪ ל-50 מ"ל

אני עדיין לא בגיל המיועד למוצרים, אבל אני תמיד בעד לנסות מוצרים מועילים שעוזרים. גילוי נאות נוסף שזו פעם ראשונה שאני מנסה את מוצרי החברה ולכן בכלל חובה לנסות אותם ולראות על מה כולם מדברים :)
אתחיל עם הריח של המוצרים שהוא פשוט מצוין ונעים. הסרום הותיר עור נעים למגע וממש בתחושת משי. מרחתי אותו בערב לפני השינה כי בבוקר הרגשתי שהוא קצת כבד על העור. הקרם המתקן העניק לחות נפלאה גם ואותו מרחתי כל בוקר. המוצרים של החברה ידועים כמוצלחים ומעולים ואכן כפעם ראשונה של חווית שימוש במוצרי החברה- אני יכולה להגיד ללא ספק שזו לא תהיה הפעם האחרונה!

לכן אם את כמוני שאיננה מכירה את החברה אני אספר בקצרה עליהם פה:
אודות NUXE
NUXE נוסד בצרפת בשנת 1989 ע"י הגב' עליזה ז'אבס, יהודייה שגדלה בילדותה בישראל ויש לה זיקה מיוחדת לארץ. מוצרי NUXE משווקים כיום בלמעלה מ-64 מדינות ובכ-35 אתרי ספא יוקרתיים ברחבי העולם. NUXE מציע קו מוצרי טיפוח יוקרתי לעור הפנים, הגוף והשיער. המוצרים מחולקים ל- 9 סדרות לטיפוח וטיפול לכל סוגי העור, תוך הענקת חווית שימוש נשית וייחודית, הכוללת מרקמים עשירים וקטיפתיים וניחוחות מרגשים. מגוון ממוצרי NUXE המכילים רכיבים פעילים המופקים מצמחים, עוברים בדיקות איכות קפדניות כאשר המרכיבים ויעילותם נבדקו בפיקוח מעבדה חיצונית, המאושרת על ידי משרד המחקר הצרפתי. המוצרים מכילים רכיבים ממקור צמחי. כמו כן, מגוון מהמוצרים אינם מכילים חומרים משמרים, פראבנים ופנוקסיאתנול. כל אריזות המוצרים ניתנות למחזור. NUXE בעל מעבדות עצמאיות למחקר ולפיתוח ועד היום נרשמו לזכותו 45 פטנטים. מחזור המכירות שלNUXE גדל בכל שנה בכ- 20% והוא הפך למותג מוביל ולשם נרדף לזוהר ולטיפוח.


שול (Scholl), המותג המוביל לבריאות ולטיפוח כף הרגל משיק סדרת קרמים ייחודית:
Scholl Velvet Smooth - סדרת מוצרים מפנקת לכפות רגליים יפות וחלקות. הסדרה החדשה כוללת: ג'ל השרייה לניקוי והרגעה, סרום אינטנסיבי להחדרת לחות, קרם לחות יומיומי עשיר בויטמינים ומסכת לילה המעוררת צמיחה מחודשת של תאי עור. מוצרי הסדרה החדשה, עשירים ברכיבים ייחודיים וחיוניים, המסייעים בניקוי ושיקום עור כף הרגל ובשמירה על כפות רגליים חלקות, בריאות ומטופחות. הסדרה מתאימה ומומלצת לשימוש באקלים הישראלי לאורך כל ימות השנה.
סדרת הקרמים החדשה Velvet Smooth Scholl כוללת:
תכשירים להסרת עור קשה מכף הרגל :
ג'ל השרייה (Foot Soak) – ג’ל לניקוי והרגעת כפות הרגליים. ג'ל ההשרייה עשיר ברכיבים ייחודיים בניהם: מינראליים, ויטמין E, ויטמין C הנחוץ ליצירת קולגן וידוע בתכונות אנטי דלקתיות. בנוסף, קוויאר ירוק המסייע בניקוי וטיהור העור ובעל תכונות המונעות את הזדקנות העור.
מומלץ לשימוש לאחר הסרת העור הגס באמצעות שול פדי אקספרס. הג'ל החדש מעניק תחושה חלקה ונעימה.
מחיר: 59.90 ש"ח

סרום אינטנסיבי (Intense Serum) – סרום להחדרת לחות אינטנסיבית ולקבלת תוצאות מהירות.
הסרום מכיל חומצה היאלורונית, הידועה ביכולתה לשמור מים יותר מכל רכיב אחר וקוויאר ירוק, המסייע בשמירת איזון הלחות בעור. מומלץ לשימוש גם במקרה של עור יבש במיוחד. הסרום מעניק תוצאות אפקטיביות הנראות לעין. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ש"ח

תכשירים לתחזוקה יומיומית שוטפת:
קרם לחות יומי Daily Moisture Cream)) עשיר בוויטמינים ואינו שומני הנספג בעור בתוך 60 שניות בלבד
קרם הלחות מכיל ויטמינים מגוונים, בניהם: אומגה 6, ויטמין A החיוני לתפקודו התקין של הגוף והעור, ויטמין E המונע התחמצנות והזדקנות התאים ובמקביל, עוזר להקלה במקרה של גירודים ומניעת יובש. מומלץ לשימוש פעם עד פעמיים ביום על רגליים נקיות ויבשות.
מחיר : 59.90 ש"ח

מסכת לילה (Night Mask) המעוררת צמיחה מחודשת של תאי עור לתוצאות בתוך 24 שעות. המסכה סופגת את הלחות, עשירה בוויטמינים מסוג A ,E ואומגה 6 ושמן שקדים העשיר בחומצות שומן והידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.
מחיר: 59.90 ש"ח

לתוצאות אפקטיביות ומתמשכות, טרום השימוש במוצרי הסדרה החדשה מומלץ להשתמש במכשיר הפצירה הביתי שול אקספרס פדי המסייעת בהסרת עור קשה ועודף בכף הרגל, מספקת טיפול הוליסטי ומותירה עור בריא וזוהר יותר.

עדיין לא ניסיתי את המוצרים ולכן אין לי עוד דעה מגובשת ולכן אעדכן ברגע שאנסה אותם.



New BioPhyto - טכנולוגיה פורצת דרך בשילוב כימיה ירוקה הביאו את חברת 'כריסטינה' לפתח סדרת מוצרים חדשנית, מבוססת פיתוחים מדעיים אשר נועדו לתת פתרונות מותאמים אישית למגוון רחב של מצבי עור. שפע המוצרים מציע טיפול ייחודי ומבטיח תוצאות יוצאות מגדר הרגיל.
סדרת New BioPhyto הינה נקודת המפגש המושלמת, בה הטבע והמדע מתאחדים על מנת ליצור מוצרים עם איכויות ייחודיות ותוצאות מצוינות במאבק המתמשך כנגד פגמי העור.
סדרת New BioPhyto מעצימה את תכונותיה של הקוסמטיקה המסורתית ומשלבת אותם עם חידושי המדע במטרה להשיב לעור את האיזון הטבעי שלו ואת המראה הבריא מלא הזוהר והחיוניות.

· SLS FREE
· PARABEN FREE
· PETROCHEMICAL FREE
· ANIMAL ORIGIN INGREDIENTS FREE
· PROPYLENE GLYCOL FREE
· EDTA FREE
· COLOUR FREE

מוצרי New BioPhyto עוזרים בשיפור העצמת תהליכים חיוניים בעור הפנים:
ניקוי וטיהור
ניקוי העור, ומניעת היווצרותם של רעלים חדשים, הינם חיוניים לבריאות העור – זאת מאחר והם משבשים את תפקודם התקין והמאוזן של תאי העור, וגורמים לנזקים בטרם עת. בנוסף, רדיקלים חופשיים המצטברים בעור פוגעים במבנה התאים ובתפקודם, ומשבשים את פעולתם הטבעית של חלבונים, שומנים, פחמימות וחומצות המצויות בתאים.
מיקרוסירקולציה וצריכת חמצן
צריכת חמצן תקינה של תאי העור מעידה על חילוף חומרים יעיל. האטה בקצב חילוף החומרים גורמת לפעילות מואטת בתהליכי התחדשות התאים והעור נעשה חשוף ופגיע. זרימת דם טובה לתאי העור תאפשר סילוק רעלים, הובלת חמצן טובה יותר ותעניק לעור מראה טהור ומחודש.
נורמליזציה. תפקודי תא תקינים משפרים באופן ניכר את האיזון ומעניקים לעור מראה בריא וחיוני.
תהליכי התחדשות תאים מבוקרים, פעילות מווסתת ומאוזנת של בלוטת החלב, רמות לחות אופטימליות , ישפרו משמעותית את מראה העור, והתוצאה: עור נקי מפגמים, בעל גוון אחיד, בריא ומלא חיים.
הזנת ושיקום המחסום העורי. הזנה עמוקה של תאי העור ממלאת תפקיד חשוב בשמירה על מבנה העור ועל תפקודי המחסום שלו. מרכיבי הסדרה מזינים את תאי העור, מווסתים את ייצור החלבונים ומשפרים את גמישותו.

Energy Boosting Complex
קומפלקס חדשני של רכיבים ממקור ימי המאפשרים להעלות את רמות האנרגיה בתאי העור, ומשפרים את יכולת השמירה של המים בעור, ובכך מעצימים את תהליכי ההגנה והשיקום של העור.

ההשפעה:
שיפור צריכת החמצן
שיפור ותמיכה בסיבי האלסטין והקלוגן.
שיפור רמת הלחות בעור
עידוד תהליכי שיקום והגנה
הרגשת נינוחות בעור

BioTech Algae Complex
שילוב חדשני וייחודי של קומפלקס תמציות מאצות ים (מהאוקיינוס האטלנטי) אשר פותח באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, המשמרות את תכונותיהם הטבעיות של הרכיבים ובכך מסייעים להגברת האנרגיה בתאי העור.
השפעה: חילוף חומרים בתאי העור, ניקוי רעלים, שיפור במרקם העור והגנה מפני נזקים סביבתיים.
Phyto-Ceramide Complex
שילוב של שמנים ייחודים להגנה על העור המכיל רמות גבוהות של אומגה 3,6,9 וחומצות שומן חיוניות ממקור צמחי ובריכוז גבוה.
Bio-Astringent Complex
שילוב יעיל של תמציות שמרים ופטריות, המועשרות בויטמין B וברכיבים מרגיעים. עוזרים ב: ויסות ייצור והפרשת החלב, כיווץ הנקבוביות, הקלה והרגעת תופעות גרד ושיפור גמישות העור
Aminoacids Complex
קומפלקס חדשני ורב עוצמה של חומצות אמינו המקלות על מצבי עור שונים. השפעה:
הפחתת הופעתם של גירויים ודלקות בעור, וויסות הפרשת החלב, מניעת ברק יתר ומניעה של התחדשות תאי שומן.
Za'atar Complex – "האנטיביוטיקה של הטבע"
עוד משחר ההיסטוריה נעשה שימוש במיני האזוב (צמח המרג'ורם) והטימין לצרכי רפואה. האזוב נחשב לצמח מרפא, מנקה ומחטא, ושילובו עם צמח הטימין יוצר קומפלקס ייחודי המכיל מספר רב של מאפיינים אנטי-מיקרוביאליים ואנטי-דלקתיים, המסייעים למערכת החיסונית להילחם בזיהומים כמו כן, תכונותיהם הנדירות של צמחים אלו, מסייעות לעור להסתגל לסביבה המשתנה לאורך שעות היום הרבות.
השפעה : נוגדי חמצון רבת עוצמה, שיפור זרימת הדם בנימים, יכולת ריפוי ושיקום.
Chlorophyll – "הקסם הירוק של הטבע"
מרכיב עשיר בוויטמינים ונוגדי חמצון רבי עוצמה, הידוע ביכולותיו לשפר את רמת החמצן בתאים, בעל תכונות נוגדות דלקות ומנטרלות רעלים. כמו כן, מרגיע ומאיץ תהליכי ריפוי והתחדשות תאים.

למה מיועדת סדרת BioPhyto? סדרה זו עוזרת בשיפור ביצועיהם של תאי העור, על ידי העצמת תהליכים חיוניים, מסייעת לטפל במצבי עור הבאים: הפרשה שומנית מוגברת מבלוטות החלב, קשקשת, גירוי , לחץ ואי נוחות.

מוצרי הסדרה:
Mild Facial Cleanser – סבון פנים להסרת איפור ועודפי שומן. עוזר למנוע תחושות של אי נוחות בעור ומותיר את העור נקי, חלק ונינוח. מחיר: 118 ₪ ל-250 מ"ל .

Refreshing Toner – מי פנים טיפוליים המבוססים על מרכיבים בוטניים. פועלים לטיהור הנקבוביות, להסרת לכלוך עיקש ולהשלמת פעולת הניקוי. מטהרים את העור ומקנים לו גוון אחיד. מחיר: 118 ₪ ל-300 מ"ל.

Seb Adjustor Mask – מסכה טיפולית הפועלת לוויסות פעילות בלוטת החלב ולסילוק סבום עודף. פועלת להסרת תאי עור מתים, ומסייעת בכיווץ נקבוביות. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Za'atar Mask – מסיכה המשלבת מרכיבים פעילים חדשניים וצמחי מרפא, שמטרתה לעודד התחדשות תאים והגנה על העור. מתאימה לטיפול במקרים של התקרנות יתר ולשיקום המחסום העורי. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Anti-Rouger Mask – מסיכת הרגעה המפחיתה אדמומיות. מועשרת במרכיבים בוטניים חדשניים הפועלים להפחתת נפיחויות, משפרת תהליכי מטבוליזם בתא ומעודדת את התחדשותו. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Revitalizing Mask – פורמולה מתקדמת הפועלת לשיקום מבנה הרקמה ושיפור מרקם העור. מעניקה גוון אחיד, ברק וזוהר. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Alluring Serum – סרום בעל נוסחה ייחודית העוזר למנוע תהליכי חמצון תאי העור. מעניק לעור חיוניות, גוון אחיד וזוהר, משפר את גמישות העור ומעודד את התחדשות התאים. מחיר: 236 ₪ ל-30 מ"ל.

Absolute Detox Serum – סרום חדשני המסייע לסילוק רעלים, מסייע לטיהור העור ומעודד התחדשות תאים. תורם לשיפור תפקודם של תאי העור ומעניק הגנה מקיפה כנגד נזקי הסביבה. מחיר: 200.6 ₪ ל-85 מ"ל.

Za'atar Cream – קרם על בסיס צמחים הפועל לטיהור העור, תורם לסילוק רעלים ולאיזון תהליכים בתא. מפחית רגישויות, משפר תפקודי מחסום עורי ומעודד את מנגנון ההגנה העצמית של העור. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Ultimate Defense Tinted Day Cream SPF 20 – קרם פנים מזין הפועל להתחדשות תאי העור ולקבלת כיסוי מושלם ומראה אחיד וקורן. מעניק לעור מעטה הגנה מפני נזקים סביבתיים ונזקי השמש ומסייע בשמירת רמות הלחות בעור. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Ultimate Defense Day Cream SPF 20 – קרם פנים עשיר ומזין הפועל להתחדשות תאי העור ולשיקום המחסום העורי. מעניק לעור מעטה הגנה מפני נזקים סביבתיים ונזקי השמש ומסייע בשמירת רמות הלחות בעור. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Enlightening Eye & Neck Cream – קרם עשיר ועדין לאזור העיניים והצוואר המסייע משמעותית בשיפור זרימת הדם ובהפחתה ניכרת של נפיחויות וכהויות בעור. מחיר: 200.6 ₪ ל-30 מ"ל.

Balancing Cream – קרם מאזן במרקם קליל המונע ברק יתר. פועל לחיזוק מנגנון ההגנה העצמי של העור, ולאיזון פעילותה של בלוטת החלב. תמציות הצמחים שבו מסייעות בעידוד תהליכי שיקום והתחדשות העור, וכן מפחיתות אדמומיות ורגישויות. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Herbal Complex – פילינג בעל שילוב ייחודי של צמחים, מרכיבים פעילים חדשניים וחומצה בטא הידרוקסית הפועלים להסרת תאי עור מתים, סילוק רעלים וטיהור העור. מעשיר את התאים בחמצן ומעודד את ייצורם של תאים חדשים ובריאים. מחיר: 259.6 ₪ ל-75 מ"ל.

Normalizing Night Cream – קרם לילה ייחודי המסייע בשיקום ותיקון פגמי עור. מעודד ומשפר את יכולת ההתחדשות וחילוף החומרים בתאי העור. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

הטיפול במוצרי New BioPhyto הינו מקצועי וביו-אקטיבי המשלב את תכונותיו היעילות של תמציות עשבי וצמחי מרפא עם קדמת המדע והטכנולוגיה במטרה למנוע, להפחית ולעכב את נזקי העור ועידו התחדשות תאים למראה עור בריא וזוהר.


חברת התרופות "כצט" (CTS) מציעה את "לקטופיל" שמפו ומרכך טיפוליים נגד קשקשים, המכילים רכיבים למניעת יובש בקרקפת וטיפול בפטריות. המוצרים מבוססים על נוסחה ייחודית בעלת ph מאוזן, מכילים חומרי לחות איכותיים כגון חומצה לקטית, לקטוז ולקטווקס המטפלים בבעיית היובש ולכן קומפלקס של סיליקון וויטמינים b3 וb5 המותיר את השיער רך וזוהר. השימוש בהם מספק הגנה לעור הקרקפת מפני הגירויים השונים, אדמומיות ויובש ומספק הזנה ולחות לעור.
לקטופיל – שמפו ומרכך טיפולי נגד קשקשים, המגיע באריזת 250 מ"ל ומחירו המומלץ לצרכן: 49.90 ₪.
כפי שרשמתי גם בחודש שעבר על מוצרים נוספים מהסדרה (קישור לפוסט אז מה חדש? חודש יולי )
אני מאד אוהבת את הסדרת לקטופיל והיא מאד אפקטיבית למי שזקוק לה במחירים מאד נוחים . ממליצה בחום



ואסיים עם מוצר שאחזיר אותי לילדות, לשמפו המוכר "כיף" שאני חושבת שלא פסח על אף בית במדינה שלנו :)
מותג הטיפוח המוביל לצעירים "כיף" ישקיע כ - 2,500,000 ₪ בחסות ראשית לאירוע המרכזי לצעירים בישראל
בקיץ 2015פסטיבל הצבע הגדול בעולם Life In Color"" אשר יתקיים ב- 27 באוגוסט בפארק נחל חדרה
יניב דוקר, מנהל מותג "כיף": "בהמשך לשפה החדשה של המותג כיף, המתבססת על אחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות בתחום המוסיקה האלקטרונית repeat כיף eat sleep , כיף גאה להיות נותנת החסות הראשית לפסטיבל " LIFE IN COLOR" המשלב באופן ייחודי ביותר בין חוויית המוסיקה האלקטרונית עם dj's מובילים בעולם בשילוב תותחי צבע אדירים המעניקים חוויה ייחודית שטרם נראתה כמותה בישראל- חוויה של מוסיקה וכיף שאף פעם לא נגמר - Eat, sleep, kef, repeat, Eat, sleep, kef, repeat, Eat, sleep, kef, repeat!

הניחוחות המדהימים והעצמתים של כיף יעמדו לרשות החוגגים בפסטיבל במקלחות מפנקות, על מנת שיוכלו לשטוף את הצבעים מגופם ולהתרענן מהחום של סוף אוגוסט...

שמפו כיף - כיף שאף פעם לא נגמר!

בפסטיבל Life In Color" ", אשר יתקיים בתאריך 27.8.2015 בפארק נחל חדרה, יתארחו -DJs מובילים מהעולם: Nicky Romero Borgore DVBBS. לאורך שעות הפסטיבל נורים מתוך תותחי צבע מיוחדים מטחי צבע מדהימים אל הקהל אשר מעצימים את החוויה לגבהים שטרם הכרתם.

כיף, נותן החסות הראשי של הפסטיבל הינו מותג הטיפוח המועדף בקרב הצעירים, עם שלל מוצרי טיפוח מפנקים הפונים לקהל צעיר וטרנדי.

לצעירים יש קצב חיים מהיר מאוד הכולל מעבר תמידי בין מסכים, אפליקציות, משחקים, צ'טים וקפיצה תזזיתית מהנאה להנאה.

כיף משתלב בעולם הצעירים עם ניחוחות עוצמתיים ומדליקים, המאפשרים לך להיטען במקלחת קצרה ואנרגטית ולהמשיך לנהל את אורח החיים בקצב המתאים לך....

אודות פסטיבל Life In Color" " :
פסטיבל Life In Color" " או בשמו המקוצר LIC החל את דרכו במיאמי בשנת 2006 ומתקיים זו השנה התשיעית. Life In Color נוסד על ידי ארבעה סטודנטים בפלורידה שבילו במסיבה באחד מבתי האחווה של אוניברסיטת מיאמי וראו את הסטודנטים והסטודנטיות מגיעים עם חולצות לבנות ומשליכים צבעים אחד על השני במהלך המסיבה. שם , במסיבה בבית האחווה נולד הרעיון לייסד ליין של מסיבות צבע מטורפות שמשלבות לצד מוסיקה מצוינת פעילות אינטראקטיבית - הפעלת קהל ועוד.


קבוצת SFX - החברה הגדולה בעולם לפסטיבלים ובעלת מותגי הפסטיבלים הגדולים מודיעה על כניסה לשוק הישראלי. יצוין כי זו הפעם הראשונה בה קבוצת מותגי-על בינלאומית בסדר גודל שכזה מביעה אמון בשוק המופעים בישראל. הפסטיבל הראשון שמגיע לישראל ושיערך בהפקת זאן מוסיקה מקבוצת זאפה יהיה "Life In Color " – פסטיבל הצבע הגדול בעולם שיתקיים בפארק נחל חדרה ב- 27 באוגוסט 2015 .


הפסטיבל: http://lifeincolor.com/ יוטיוב: https://www.youtube.com/user/LifeInColorTV  




זהו לכל החידושים של היום:) מקווה שנהנתם

מזכירה לכם שאם עדיין לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
או בדף האינסטגרם - קישור

                                                     נתראה בפוסט הבא

                                                                    אוהבת רותם



*גילוי נאות: המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה

תגובה 1:

  1. סקין גארד מצויין כבסיס לאיפור ו NUXE זו אהבה משימוש ראשון. ממליצה עבורך על קרם העיניים, תהני ממנו מאוד

    השבמחק