יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

Black Friday 2015 !!!

בוקר אור לכל המכורים והמכורות  :)
אני כבר עם רשימות ענק ומתכוננת כראוי ליום הכי אהוב עליי בשנה בהקשר של קניון וכיף!
בתיק יש רשימה מסודרת שכל הזמן מתעדכנת ואני יודעת שמבחינה כספית זו תהיה הוצאה של כמה אלפי שקלים,
אבל פעם בשנה  מותר ואני מקווה שאתם חסתכם מראש והתארגנתם ואם לא, אז לא נורא.. פשוט אחרי אל תקנו תקופה :)

אתם יודעים על מה אני מדברת נכון?
מה מגיע אלינו בצעדי ענק ...






שנה שעברה הפוסט שכתבתי בנושא היה כל כך מוצלח ושאלתם אותי המון שאלות ולכן החלטתי לרכז לכם בפוסט מסודר ומפורט יותר משנה שעברה, על אתרים מומלצים שאני קניתי בהם (אתרים שלא קניתי בהם לא אמליץ בגלל שאני לא אוהבת להמליץ על דברים שלא ניסיתי..).
כרגע אמליץ על אתרים מסוימים שאני אוהבת לקנות בהם וכאלה שאני יודעת שיש בהם מבצעים, חלק כבר מהיום!



אז יאללה מוכנים? :)

קודם כל כמה פרטים טכניים אודות היום המיוחד :



ה- Black Friday  יערך מהתאריך 27.11.15 בשעה 6:00 בבוקר בשעון ישראל עד ליום למחרת.
שימו לב שיש הרבה חברות שפתאום מפתיעות ומתחילות מבצעים לפני הזמן, אז כדאי להתעדכן ולהיות אונליין כל הזמן בשביל לא לפספס כלום. בכלל אלו ימים שאני מחוברת למחשב ולא זזה ממנו וממליצה גם לכם.

ה- Black Friday  אם פספסתם ולא שמעתם עליו אף פעם. זהו יום שמוקדש להנחות ענק בארה"ב. אם אנחנו מתכווננים לקניות כייפיות באינטרנט בלחיצת כפתור . בארה"ב זה מטורף!!! אנשים עומדים יום לפני ושומרים להם מקום בתור, ברגע שהחנויות נפתחות הם מסתערים עליהם ופשוט סדום ועמורה הולכת שם! אז מצד אחד אני אומרת איזה מזל שזה לא אצלנו כי בטח היתה הרבה אלימות ובלאגן, אבל מצד שאני שחושבים על זה , קצת חבל שאצלנו לא עושים איזה יום מבצעים מרוכז. (בארץ שנה שעברה יש חברות שהצטרפו ועשו הנחות, אבל זה לא היה כל כך משמעותי - אם יהיה משהו שווה אפרט כאן).
איזה מזל שיש את עידן הגלובאליות ואנחנו יכולים לבזבז ולהנות גם ממבצעים בארה"ב, רק שימו לב שישנם אתרים שלא שולחים ישירות לישראל ולכן נצטרך להשתמש בעזרת חברת שילוח - הסבר מפורט בהמשך הפוסט.

עוד המלצה מאד חשובה! שאתם מבצעים קנייה מסוימת בכל אתר שלא יעלה את ה74.99$ , בסכום זה יש פטור ממע"מ, מכס ומס קנייה. אם כן תעברו תהיו צריכים לשלם מע"מ וזה לא כדאי בכלל.. לכן אם אתם רוצים מספר מוצרים מאותו אתר אני ממליצה לפצל חבילות.

אופציה שנייה אם זה מוצר שיחיד שעולה מעל 75 דולר אז כן לשלם קצת מכס , מכס משלמים מעל 75 דולר עד 325.

אתרים שלא שולחים לישראל ולכן נצטרך להעזר בחברות שילוח :



חברות שילוח הכי פופולריים:
  קישור BUY2USA -
מציעים הנחות שוות ממש לכמה ימים של החגיגה!
25% למי שמשלם בפייפל בהזנת קוד bfpaypal15
15% למי שמשלם באשראי בהזנת קוד bf15


אני מזמינה איתם קבוע ומאד מרוצה. המשלוחים מתחילים מ20$ בערך.. מודה זה קצת יקר ולכן אני רוצה בבלאק פרידיי לנסות את השילוח עם החברה החדשה שלא ניסיתי :
יש הנחה של
Ship my deal  - המשלוחים מתחילים מ10$. חברות שלי הזמינו והיו מרוצות ולכן אני גם אזמין מהם.




- colourpop -
קישור לקולור פופ
אני מזהירה מראש ! אתר ממכר ! יש כרגע קולציות מוגבלות לחגים וגם קיטים מיוחדים, המלצות קשה לי להגיד - כי זה בעצם כל האתר!
יש כעת הנחות של : מעל קנייה ב40 דולר הנחה של 5 דולר הנחה, מעל קניה של 80 דולר יש 15 דולר הנחה, מעל קניה של 60 דולר יש הנחה של 10 דולר.
זהו ההנחה ה-4 לא רלוונטית בגלל המכס שלנו בארץ...
**האתר לא שולח לארץ- ממליצה להשתמש בbuy2usa






Makeupgeek
קישור לאתר Makeupgeek
יש מגוון ערכות מוזלות, שיוצאות זולות יותר מאשר בקנייה בודדת של כל צללית.
זהו אתר של יוטיוברית שהוציאה ליין איפור משלה ועל שמה, אבל חוץ מהמוצרים שלה אפשר למצוא באתר גם מוצרים שהיא משתמשת ואוהבת. המוצרים מאד איכותיים והפיגמנט של הצלליות מעולה! אני חושבת שאלו הצלליות הכי טובות שנתקלתי בהן! באמת :) לכן ממליצה בחום להצטייד בצלליות נבחרות לפי טעמכם האישי.
אני הזמנתי לאחרונה שהיו מבצעים מלא צלליות וגם את הפלטה z המהממת.







 Echemist
קישור לאתר איכמיסט
אתר איכמיסט שהוא ממש כמו סופר פארם אבל זול יותר! אני מזמינה בו כל כמה חודשים וגם זמן ההגעה של המוצרים נע בין 7-12 יום גג! מהיר, עטוף טוב - פשוט מושלם!

אני מזמינה כל פעם מלאי של מוצרי Bioderma המעולים, במיוחד את המנקה פנים שלהם שהוא גם מסיר איפור נהדר , לא שמנוני ולאחת כמוני שבעלת עור רגיש ובעייתי הוא מעולה!



וכמובן את הדאודורנט של  Vichy המשגע, שהוא ממש מצויין, מחזיק מלא זמן, לא משאיר סימנים ועם ריח מטריף
אתן יכולות לקרוא כאן בפוסט הדאודורנטים הגדול- חלק שני על ההמלצה שלי לגביו.




lime crime-
קישור לליים קריים
עד 30.11 יש מלא הנחות על המוצרים ! ממליצה על השפתונים שלהם , הם הכי עמידים שאני מכירה ושניסיתי עד כה :)




Look Fantastic



קישור ללוק פנטסטיק
המשלוח חינם מהאתר.
בימים הקרובים יש הנחה של 15% באתר כולו, בהזנת הקוד blackfriday

 Bath and body works
קישור לאתר Bath and body works
המבצע כעת קנה 3 ממוצרי החנות וקבל 2 חינם. (לא צריך להקליד קוד)
טוב את האמת באתר הזה אני ממש לא יכולה להחליט מה להזמין וזה ממש לא מוצר אחד או שניים... ממליצה על כל האתר ולבחור לפי העדפה אישית. אני אוהבת את הנרות הגדולים הם מעולים וגם בחלל גדול כמו סלון הריח מורגש! הבודי מיסט, הקרמים וגם האקו ג'ל מעולים! כמו שאמרתי כל האתר מומלץ :)
*** צריך לשים לב שהאתר לא שולח ישירות לישראל ולכן צריך להשתמש בחברות שילוח.



 Victorias Secret
קישור לאתר Victorias Secret
לא רואה בנתיים שיש מבצע מעניין- אבל אעדכן
אני מאוהבת במוצרים שלהם וגם פה הבחירה תהיה קשה מאד...
אפשר לקרוא בפוסטים הבאים למשל על שני בודי מיסט שלהם שיש לי ואני מאד אוהבת:
המוצרים הורודים שלי
ניחוחות באוויר

*** צריך לשים לב שהאתר שולח לישראל רק ביגוד וקרמים, בעלות של28 דולר...  בשמים ובודי מיסט איננו שולח ולכן כדאי להשתמש באתרים מקשרים



אתרים שיש בהם הנחות ואני כבר קניתי בעבר ולכן אין לי ווש ליסט אבל בהחלט ממליצה לכן לקנות: 


 אנטונים 
קישור לאתר אנטונים
בתאריך 27.11 יש 15% הנחה על כל האתר  + משלוח חינם! (למי שמאפרת יש בנוסף עם 30 אחוז הנחה )
אתן יכולות לקרוא את הפוסט שכתבתי עליהם : פוסט על אנטונים
ממליצה על כל המוצרים ! מי שלא מכירה, זו חברה טבעונית ומצוינת, אשר מותאמת גם במיוחד למי שבעלת עור רגיש במיוחד.








ביוטיגוינט
קישור לביוטיגוינט
נותן הנחה של 25% הנחה עד 28.11 - עם הקוד black2015
מלא בחברות דראגסטור כיפיות ומקסימות שהזמנתי ממנו גם הרבה בעבר ושווה להכנס אליו. הזמנתי ממנו אודמים של wet & wild, nyx, milani  ועוד. בנוסף הזמנתי שם גם עפרונות עיניים של חברות רבות וגילטרים. אני מאד ממליצה על האתר, החבילה מגיעה מאד מהר ובדואר רשום.

בנוסף אתרים בריטיים שמעולים להזמנות של מוצרי איפור במחירים נהדרים והמשלוח שם כל השנה בחינם!!








sigma ceauty -
 קישור לסיגמא
25-27- משלוח חינם לארץ! בנוסף 10% הנחה בהזמנת קוד sigmapink
מברשות F80, F82- למייקאפ מאוד מומלצות!






sephora-
קישור לספורה
כרגע אין הנחה מיוחדת, אבל יש מלא מוצרים ששווה להזמין כי אין באתרים אחרים וגם אוטוטו יתחילו קיטים שווים לקראת החגים ובטוחה שיהיה מהממים!
**האתר לא שולח לארץ- ממליצה להשתמש בbuy2usa



cult beauty -
קישור לקלאט ביוטי
כרגע אין הנחות , אבל שווה ממש להזמין משם! אני קניתי שם שימרים של אנסטסיה וגם מוצרים של בקה. \




Benefit Cosmetics
קישור לבנפיט
מהיום עד תאריך 29.11 יש קבלת מתנות מגוונות בהזנת קוד freebies.




אם אתן רוצות גם רעיונות מפוסט של שנה שעברה: בלאק פריידי 2014

הטיפ שלי להיום הוא לא להפריז בקניות בבלאק פריידי, הרבה פעמים האתרים לא עושים הנחות משמעותיות וכדאי לחכות להזמנות אחרת, לחשוב חכם באמת מה אתן צריכות ולא לקנות סתם ואח"כ תהיו מלאות במוצרים שאין לכן זמן להשתמש בהן :)

                                      


אוהבת רותם


מתזכרת לעשות לייק לדף הבלוג בפייסבוק בשביל תמיד להשאר מעודכנות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה