יום שבת, 21 בנובמבר 2015

קופסת גלאם גורו

היי כולם!!!
מה שלומכם??

הפעם נחתה אצלי בתיבת הדואר קופסת גלאם גורו, אומנם אני רואה שהיא נחתה אצלי ממש בין האחרונים אבל לא נורא כי הקופסא פשוט מהממת והמוצרים כל כך מיוחדים!
מי שלא מכיר את הקופסא, אז זה אומר שאתם לא עוקבים אצלי בבלוג! כי כבר סקרתי בעבר :)
אתר הגלאם גורו הוא אתר לקנייה של מוצרים במחירים אטרקטיביים ויש בו מדי פעם - לא באופן חודשי כמו קופסא מתחרה, קופסת יופי וטיפוח המכילה מספר רב של מוצרים מעניינים ומפתיעים במיוחד. הגלאם מבטיחים לפחות 5 מוצרים ולפחות 1 מהם הוא בגודל מלא. עד כה אם אני לא טועה תמיד היו 2 מוצרים לפחות בגודל מלא.
הקופסות של הגלאם גורו מאד מיוחדות בגלל שהן מביאות ומגלות לנו עולם חדש של קוסמטיקה. רוב החברות שתמיד נמצאות בקופסא אינן מוכרות, חברות בוטיקיות יותר, קטנות ומסקרנות.
בנוסף שמתי לב שהרבה מהמוצרים הם נטולי אכזריות ושלמעשה בגלאם גורו הם מאד בעד זה!

אדבר קודם על עיצוב הקופסא, האריזה של המוצרים הגיע באריזת קרטון מהודרת וסגולה- הצבע האהוב עליי במיוחד ולמעשה שפותחים את הסרט כל התכולה מתגלה לנו. אני קצת התבאסתי שהקופסא היא לא רב פעמית אבל מצד שני, הגימיק שלה והנראות מאד מיוחדים ויפים ואת האמת יש לי כל כך הרבה קופסאות בבית וכבר אין לי מקום. אז במחשבה שנייה אני לא באמת צריכה עוד קופסא שתשכב אצלי בארון :)




אז מה אתם אומרים שנפתח את הקופסא???


קודם כל ישר כמו כולן אני מניחה, אני ישר מפשפשת ובודקת מה המוצרים שקיבלתי שהם בגודל מלא :)
כפי שניתן לראות קיבלתי 3 מוצרים בגודל מלא!!!! יאייייי לי :)
סה"כ בקופסא 11 מוצרים!!!

מוצר 1 בגודל מלא: לק של חברת cuccio בצבע ורוד:
את האמת אני לא ממש מכירה את החברה הזו, אבל מהתרשמות ראשונית הפורמולה נוחה לשימוש, לאחר 2 שכבות הגעתי למראה אטום וכיסוי אחיד.
הלק לא מכיל פורמלין ולא נוסה על בעלי חיים. מחירו 65 שקלים ל13 מ"ל.



מוצר 2 בגודל מלא: בודי מיסט של jasmin:
אלו הם מי גוף מבושמים קלות העשירים בחלב יסמין מרכך. הריח שאני קיבלתי הוא וניל קוקוס שהוא עדין וקליל, מתאים לכל ימות השנה ואני מאד אוהבת אותו, אפשר להגיד למעשה מכורה לריח ווניל כמעט בכל מוצר אפשרי :
אבל מי שלא אוהבת יש גם ריחות נוספים של ונילה לבנדר או פצ'ולי ונילה או יסמין.
מחיר 69 שקלים ל100 מ"ל.



מוצר 3 בגודל מלא: בסיס למסקרה של חברת malu wilz:
את מותג איפור זה אף פעם לא ניסיתי! לכן שמחתי לקבל אותו בקופסא. זהו מותג איפור מקצועי גרמני ואני חושבת שהוא לא כל כך מוכר בארץ וזה תמיד נחמד לנסות מוצר חדש כי אף פעם לא יצא לי לנסות בסיס למסקרה וגם של חברה פחות מוכרת. אני קיבלתי את הבסיס למסקרה והבנתי שיש כאלה שקיבלו שפתון / סומק/ צללית/ בסיס לצללית.
אני שמחה שקיבלתי את הבסיס למסקרה כי כמו שציינתי אף פעם לא ניסיתי מוצר כזה.
לאחר מספר פעמים שניסיתי את המוצר יש לי מספר מסקנות לגביו: האחת היא שהוא גורם לעיבוי הריסים ולכן מי שלא אוהבת המוצר פחות יתאים לה, שנית בזכות הבסיס המסקרה החזיקה לי ממש טוב והיתה עמידה יותר גם שהריסים נרטבו. אני חושבת שבסך הכל זה מוצר ממש נחמד אבל לא חובה חובה כמוצר בסיס, זהו מוצר לדעתי למי שמכורה למסקרה :)
מחיר הבסיס 98 שקלים.



ועכשיו אעבור למוצרים המוקטנים/ דוגמיות:

מוצר 4 בגודל מוקטן: קרם רגליים של חברת תפוח:
חברת תפוח אני מכירה מהלק המחזק שלהם לציפורנים, לא ידעתי שיש להם עוד מוצרים!!! הפילינג בריח נעים , עם קלנדולה שזהו שמן עוזר לעור יבש. בנוסף בקרם יש חמאת שיאה שמרככת את העור ומעשירה אותו בלחות. הגודל הנו 30 מ"ל והוא מושלם לנסיעות, בקרוב אני נוסעת לסופ"ש ואני כבר יודעת שהקרם יבלה איתי באותו סופ"ש.




מוצר 5 בגודל מוקטן: שמן בושם la boutique :
זוהי חברת בוטיק של רקיחות בשמים וקרמים שמריחים כמו בישום שמוכר לנו כמו אליאן, קלואה ועוד.
אני קיבלתי בריח narsiso  והריח ממש לא לטעמי, ריח מאד מבוגר וחזק. אני אוהבת חמוצים, פרשים, קלילים וצעירים . אבל לא ציפיתי בריח של בישום שיקלעו לטעם שלי כי זה נורא קשה. את האמת אני לא זוכרת אם בשאלון שפעם מילאתי באתר היה שאלה על טעם בבישום- ואם אין אז גלאם גורו זה הזמן להוסיף! ככה תוכלו לקלוע יותר לטעם של הלקוחות :)
מה שכן זה קטן ונחמד ובהחלט נוח לנסיעה או בתיק היומיומי שלנו ובלי חשש שישבר או ינזל.
10 מ"ל עולה 35 שקלים.


מוצר 6 בגודל מוקטן : תמצית יופי של חברת aura:
שוב חברה שאני לא מכירה ושמחה ממש לנסות! אני חייבת להודות באשמה שבהתחלה חשבתי שזו דוגמית בושם בגלל הנראות שלה, אבל טעיתי.
חברת אאורה היא חברת קוסמטיקה בריאותית שפירוש השם שלה- הילת זוהר.  החברה איננה חברה שמשווקת כמו שאר החברות, אלא היא עובדת מול הלקוח ישירות ובכך המחירים זולים יותר והרכישה מהירה מאד.
המוצר מטפח את העור ומהווה תחליף לחלב החשוב לשמירת העור.




מוצר 7 בגודל מוקטן : ג'ל טבעי להחלקת שיער עם הפן של פיטו פריז:
חברת פיטו פריז מוכרת מהמוצרי שיער מצמחים שלה לטיפול בבעיות מגוונות בשיער.
הג'ל מחליק את השיער ומגן מנזקי הפן בגלל שהוא עוטף אותו בשכבה מיוחדת שלא פוגעת בשיער. הג'ל בנוסף מוסיף לחות רבה לשיער, ברק ומותיר את השיער פשוט מושלם.
גודל נסיעות 50 מ"ל במחיר של 60 שקלים.




מוצרים 8+9 דוגמיות: 2 דוגמיות של חברת halo :
המותג משלב בין איכות צמחי מרפא לבין ניחוח טבעי. כל תכשירי החברה מבוססים על חומרים טבעיים ואיכותיים מאד. בנוסף משולבים בפנים צמחי מרפא אשר גדלים בארץ בצפון הנגב.
סבון פנים לבנדר: קודם כל המוצר מריח ממש טוב כי אני אוהבת את ריח הלבנדר. אני יודעת שיש כאלה שפחות אוהבים אז מקווה שיש את המוצר בעוד ריחות. צמח הלבנדר ידוע כמחטא, אנטי דלקתי ומרגיע. ואכן לאחר שימוש במוצר מרגישים את העור שהוא מאד נעים ומרגיש מאד נקי. בנוסף הוסיפו שמן עץ התה ושמן פלמרוזה שמאיצים את התחדשות התאים, מאזן את העור ומטפל באקנה. המוצר לא מכיל sls
מסכת חימר ואצות: בהתחלה קצת חששתי כי מראה המסיכה לא מלבב, אבל היי צבע וקת ריח מוזר לא יעצרו ממני לנסות מוצר ולהיות יפה :) המסיכה מאד מנקה את העור ומאד נעימה על העור. זוהי מסיכה לחידוש העור, מועשרת בלחות ומכילה אצות גרוסות וחימר ירק לניקויי עמוק של עור הפנים. בנוסף בפנים יש את צמח הסטלריה שמרגיע את העור וגם יש את צמח האכילאה שמעודד חידוש רקמות.




מוצרים 10+11 דוגמיות: 2 דוגמיות של חברת נילס יארד:
2 דוגמיות קרם של החברה. אחת יותר מועשרת והשנייה ליומיום. החברה היא חברה בריטית שמוכרת מוצרים עם שמנים אתריים אורגניים מאד מיוחדים. מוצרי החברה עם ריח מאד עדין, עם אפקט מצוין ומאד בריאים לעור.



זהו עד לפה סקירת קופסת גלאם גורו המקסימה
מקווה שאהבתם כמוני, אם כן כנסו לאתר והזמינו את הקופסא
קישור לאתר החברה


נתראה בפוסט הבא, אוהבת רותם


*הקופסא התקבלה לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה