יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

Timberland



רשת Timberland משיקה:
קולקציית מגפי חורף 2015/16 לנשים
אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, משיקה לעונת חורף 2015/16, קולקציית מגפי נשים אופנתיות ואיכותיות, למראה מושלם עם סטייל.
קולקציית המגפיים של Timberland לנשים עוצבה בהשראת הדור החדש של מחפשי ההרפתקאות והריגושים, בשילוב סטייל עם חספוס אתגרי המייצר סגנון ייחודי למותג.
בקולקציית מגפי הנשים של Timberland, ניתן למצוא מבחר של מגפונים עם שרוכים על מגוון סוגי עקבים, מגפיים גבוהים מעור עם שרוכים, מגפיים גבוהים קלאסיות מעוטרים באבזם, מגפיים עם פרווה בתוכן ועוד.
המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בקולקציה "ירוקה" ומתבטאת בשימוש בסוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד. כמו כן, חנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.
קולקציית הנעליים של Timberland כוללת בתוכה מספר טכנולוגיות וחומרים ממוחזרים, לדוגמא: נעליי ה- EARTHKEEPERSׁ שהסוליה שלהם מיוצרת מ-  50% גומי ממוחזר - נעליים בעלות סוליה "ירוקה" (GREEN RUBBER), העשויות מגומי של צמיגים ממחוזרים , RE-CANVAS בד חזק העשוי מבקבוקים ממוחזרים המשולבים בבד ויוצר בד נושם, עמיד, נוח וחזק במיוחד, המייצר נעליים קלות עם אוורור מקסימלי בחודשי הקיץ החמים ו-ORTHO-LITE – סוליה מוקצפת המאפשרת נוחות, בלימת זעזועים, המרכיבה נעל מאווררת ועמידה.
טווח מחירים נעליים:
מגפונים פלטפורמה עם שרוכים החל מ-990 ₪
מגפיים נמוכים קלסים חלקים החל מ- 899 ₪
מגפיים בשילוב פרווה החל מ- 699.90 ₪
מגפיים גבוהים החל מ-1,190 ₪








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה