יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

Beautybox January 2016

שלוםםםםם כולםם
שנה חדשה בפתח , בעוד מספר ימים הסילבסטר מגיע ואיתו קופסאת ביוטיובוקס מהמממת לחודש ינואר! 
רק מהקופסא עצמה שלדעתי היא הכי יפה שעד כה היתה, אני שמחה וצוהלת!!! 
ומחכה ממש עכשיו לפתוח אותה איתכם...




נכון שהיא מהממת!!?? 


אני חושבת שהמוצרים באמת נבחרו בקפידה ומצויינים אחד אחד ואין מה להגיד אחד הקופסאות הכי שוות גם מבחינת החיצוניות וגם מבחינת התמהיל מוצרים :) 

אתחיל עם המוצר הכי אהוב עליי בכל הקופסא שהוא בגודל מלא 
לק של pupa 
ולא סתם בצבע סגול שזה הצבע הכי אהוב עליי 
הפרמולה של הלק מצויינת , יש לי מעל 20 לקים שלהם והם יחסית גם עמידים לעומת מתחרים רבים שאחרי יום כבר מתחילים לרדת
מחיר: 43 שקלים, אבל לא מזמן היתה הנחה והלקים עלו 6 שקלים אם אני לא טועה אז צריך לעקוב ולהמתין למבצעים 
מוצר הבא הוא קרם לילה של GiGi בגודל נסיעות אבל עדיין הגודל מאד מכובד . אני מאד אוהבת את מוצרי החברה,  אבל את הקרם לילה לא ניסיתי ולכן זו הפתעה נהדרת! 
במיוחד בחורף עכשיו שהעור היבש שלי עוד יותר יבש ונוראי ודורש טיפול מתמיד עם קרמים מזינים בעלי לחות רבה. 
מחירים: גודל 35 מ״ל 160שקלים , מחיר בגודל 50 מ״ל 249 שקלים


מוצר הבא הוא קרם ידיים בגודל מלא של dr.nona 
את המותג אינני מכירה ותמיד נחמד להכיר חברות חדשות ולהחשף למותגים בוטיקיים. 
מצויין בגלויה שהקרם בשילוב שמנים ארומתרפיים שמסייעים לפתור את בעיית היובש לעור ומעניקה לחות. אני מאד מקווה שאכן כך כי עכשיו בחורף אני סובלת מיובש קיצוני ולא הרבה קרמים מצליחים להלחם בבעיה זו. 
בעוד תקופה אדווח האם באמת זה עזר :) 

מחיר : 113 שקלים 
המחיר קצת יקר לטעמי בשביל קרם ידיים... 


מוצר הבא הוא מוצר שאני אוהבת אבל הצבע לא לטעמי, כי אני לא אוהבת על עצמי שפתונים/גלוסים אדומים
המוצר הוא ליפגלוס של קרליין בגודל מלא
את המוצר אנחנו כולנו מכירות והוא לא חדש אבל בהחלט מוצר מנצח לקופסא, בעל עמידות לא רעה בכלל ומותיר את השפתיים לחותיות
מחיר: 110 שקלים אבל תמיד יש הנחות


בושם קלואה אדט 
בושם מוקטן איזה כיף!!!! אני אוהבת מוקטנים ולא דוגמית
ככה הבושם בצורתו הגדולה ובכמות מספקת שאת יכולה להחליט אם הוא לטעמך או לא ולא מסתיים בשפריץ אחד 
הריח משגע!!! ממש אהבתי
קליל, נעים ונראה לי יכול להתאים לכולן
מחירים:  ל50 מ״ל 397 שקלים, מחיר ל100 מ״ל 496 שקלים


ומוצר אחרון שמוכר של חברת לאוקסיטן הוא החלב גוף וורבנה 
אני אישית קצת פחות אוהבת חחב גוף ומעדיפה קרמים עדינים יותר, אבל יחסית התחליב הזה קליל . ווברנה הוא ריח לימוני וקליל שמתאים לדעתי יותר לקיץ , הוא מועשר בתמצית וורבנה אורגנית מפרובאנס ושמן זרעי ענבים שמסייעים להרגעת העור. 
מחירים:  49 שקלים ל75 מ״ל,או  142 שקלים ל250 מ״ל


וזהו :) 
אני מאד מאד אהבתי את הקופסא
ומה אתן חשבתן על הקופסא?!? 

אוהבת רותם 


*הקופסא התקבלה לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה