יום שבת, 26 בדצמבר 2015

הדרין פרוטקט

בוקר אור !
קיבלתי להתנסות את הדרין פרוטקט אשר מגן עלינו מפני כינים ומפני הידבקות והתרבותם !

מאד שמחתי להתנסות במוצר וגם לנסות אותו על האחיינית מפני שהפחד להידבק מהקטנים בכינים זה פחד גדול מאד! השיער הארוך שלחשוב רק אם יהיו לי כינים מה יהיה ובעצם בפעם האחרונה שלי היו כינים הייתי בת 5 ויש לי טראומה שמשיער ארוך מאד , סיפרו לי אותו לקצוץ בגלל הכינים ואני חושבת שזה רגע שלא אשכח לעולם!!! ולכן הדבר האחרון שאני רוצה זה שוב כינים :) 




















הדרין פרוטקט הוא הפתרון המצוין והמושלם לילדים, להורים למטפלות ולכל מי שבסיבת ילדים קטנים אשר יכולים להיות עם כינים והסיכון להידבק גבוה.

הטיפול בהדרין פרוטקט שנשאר 3 ימים על השיער ומגן מכינים.
מניחים אותו על שיער נקי לאחר חפיפה כשהשיער לח או יבש לחלוטין ואז מתיזים את הספריי שבריח מנגו תפוז .
הטיפול קליל ונחמד , לא דורש התעסקות מרובה ולכן הוא בהחלט מצוין וגורם לשמור על השגרה ללא כינים ;) 


בשביל לקרוא עוד ולהתרשם ממוצרי הסדרה אתם מוזמנים להכנס לאתר 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה