יום חמישי, 3 בדצמבר 2015

קולקצייית הנוצות ולוכד החלומות של חברת מגנוליה

היי כולם , מה שלומכם?

השבוע הייתי בהשקה מהממת של רשת מגנוליה .
בהשקה הם הציגו את קולקציית תכשיטים של נוצות ולוכדי החלומות, זוהי קולקציה מאד מיוחדת אשר מעוצבת עד לפרט האחרון ורואים את ההשקעה ואת החשיבה עד לפרט הכי קטן שקיים בתכשיט.
הקולקציה יצאה עם עגילים, שרשראות, צמידים ועוד.

התזמון של הוצאת הקולקציה מתאימה בדיוק לחורף שממש כבר כאן ואי אפשר להתכחש אליו.
 בשבילי נוצות תמיד מבשרות את בואו של החורף הקריר, מזכיר לי את הגשם והתחושה המיוחדת שיש בחורף.


מי שמכיר אותי טוב, יודע שאני הרבה שנים מאד אוהבת את תכשיטים של מגנוליה,
במיוחד את העגילים שלהם, אתם לא תאמינו אבל יש לי יותר מ 100 זוגות שלהם וגם הרבה שרשראות.
התכשיטים מחזיקים מעמד מאד יפה , איכותיים וכל תקופה אני מנקה ומבריקה אותם.
כי מי שמכיר את תכשיטי הכסף, לאחר תקופה שעונדים תכשיטי כסף הם משחירים בגלל שהם מתחמצנים מהשמש.
לכן ככה רואים גם שהאיכות טובה ואלו הם תכשיטי כסף מקוריים וטובים.
דרך אגב יש למגנוליה בדוכנים לקנות בד לניקוי התכשיטים שחוסך זמן ומנקה ומבריק אותם בעלות מאד מזערית.

כמובן שכל התכשיטים כאלה יפים ולכן כל כמה ימים אני מחליפה אותם ומתקשטת ;) ותמיד תמיד מקבלת מחמאות
מהיכן התכשיטים שעליי ותמיד אני מקבלת תמונות ועדכונים מחברות שקנו גם אותם.

הקונספט של הנוצות ולוכד החלומות מאד טרנדי כיום ואופנתי.
הנוצות משדרות יוקרה, יופי , נשיות, שלווה, סקסיות ועדינות אשר לאחרונה שמתי לב שבכל מקום הנוצות מופיעות,   בהרבה מדינות  בכל העולם, בטלוויזיה, בעיתונים, ברשתות האופנה, בתכשיטים וגם בבגדים.

אני זוכרת מהעבר הרחוק כשהייתי קטנה, ואני בטוחה שגם הרבה ממכם זוכרים כמוני שהיה בזמנו את הטרנד של לוכד החלומות . המטרה שלו היתה להרחיק  סיוטים בלילות וחלומות רעים .
הוא היה נראה מאד דומה לתכשיטים, היה בצורת עיגול והיו מחוברות אליו נוצות.
המקור של סמל לוכד החלומות והנוצות הוא מתקופת השבטים האינדיאנים, הידועים בשימוש בנוצות ובחשיבה על
החלומות שלהם וההבנה באמונה וברוח.

התכשיטים החדשים שיצאו בקולקציה של מגנוליה, בקולקציית הנוצות ולוכדי החלומות הם מגוונים וקיימים גם
מחומר כסף וגם מחומר בציפוי זהב.
התכשיטים בשילובי אבנים שונות, בצבעים שונים, בגוונים שונים.

אני חושבת שהנוצות מיוחדות ומשדרות יופי וייחודיות שלא רואים בהרבה תכשיטים  ולכן לדעתי הקולקציה שיצאה למגנוליה תצליח ותגרום להרבה בנות לרוץ לדוכנים ולקנות את מוצריה. כי מי מאיתנו לא מבקרת בקניון ועוברת בדוכן ורואה מה התחדש? אני מודה שאשמה שאני כזו, כל פעם שאני בקניון אני נעצרת ובודקת מה התחדש :)
לכן אני מזהירה אתכם שקשה לבחור רק תכשיט אחד , לרוב אני קונה לפחות 2/3 מוצרים ולפעמים יש מבצעים שבכלל מעולים וגורמים לי להתחדש בסט שלהם ומיוחד.

 אז תתכוננו להוצאה , אבל הוצאה שבהחלט שווה וכולם יחמיאו לכן!

טווחי המחירים: 119-346 ₪ 

אני ממליצה לקפוץ לסניף הקרוב וליהנות מהקולקציה !

אשמח לשמוע מה בחרתן ומה אהבתן :)



קנייה מהנה!!!

אם לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה