יום שני, 15 באוגוסט 2016

פינוקים לכבוד ט"ו באב- יום האהבה 2016

היי קוראים וקוראות יקרים,
הפעם הפוסט מופנה לשני המינים, לבני זוג שמחפשים לקנות מתנה משמחת או לרווקות שמחפשות להתפנק במשהו מיוחד ולבבי :) או כמובן לבן משפחה אהוב , אמא, אחות או משהו בסגנון כי תמיד צריך לזכור לפנק את מי שאוהבים ובמיוחד ביום שמוקדש לכך! שימו לב לכל מי ששכח או לא ידע יום האהבה יחול בסופ"ש הקרוב :) נא להתנהג בהתאם !!!
אני חושבת שזו הזדמנות נהדרת להתפנק גם במתנה אישית , כי תמיד מתנות עושות לנו טוב על הלב וגורמות לחיוך מאוזן לאוזן!!!



אתחיל עם שפתיים שצריכות להיות יפות, חושניות וסקסיות לקראת הנשיקה עם הבן זוג שלנו :)
אני בחרתי בגלוס נצנצים מיוחד של אסתי לאודר בגווון מספר 440, בגלל שאנחנו כמובן לא רוצות שבן הזוג שלנו יהיה כולו עם השפתון שאנחנו מורחות ולכן גלוס זהו פתרון נהדר!



הגלוס הזה פשוט משגע! הגוון שלו קודם כל מאד מיוחד, אני לא ראיתי לאף חברה כזה צבע מיוחד.
בהתחלה שראיתי את הגוון חשבתי שהוא הרבה יותר כהה וקצת נבהלתי, אבל אז שמורחים אותו על השפתיים (צירפתי לכם תמונה כאן שתראו), רואים שהגלוס בעל נצנצים רבים ועדינים שמאד בולטים לעין ומוסיפים שיק מיוחד לגוון צבע.


הגלוס כמעט ולא דביק ולכן הוא מתאים לנשיקה או בתכלס ליומיום.
אני אישית פחות אוהבת גלוסים בגלל שהם מאד דביקים ולכן לרוב תמצאו אותי עם שפתון, אבל ברגע שניסיתי את גלוס זה ידעתי שהוא שובר את כל החוקים ואכן הוא פשוט מיוחד גם במרקם שלו והוא הפך להיות פייבוריט חדש ואהוב וסוף סוף יש לי גלוס אחד ויחיד שאני ממש ממש אוהבת!!!
אז שתהיה לכם נשיקה נוצצת ונעימה :*


לאחר מכן החשיבות בריח שלנו, כי ריח הוא נושא מאד קריטי אצלי ומסתבר שגם אצל הרבה אחרים. אני הרבה פעמים נזכרת בחוויות שקרו לי בזכות ריח, הכוונה היא שפתאום אני יכולה להריח ברחוב בושם שמישהי שמה על עצמה והריח יזכיר לי איזו חוויה וזה פשוט מדהים!
אם אתם עוקבים אחריי כבר זמן מה, אתם יודעים שאני מכורה למוצרי ויקטוריה סיקרט! הבודי מיסט שלהם וגם הקרמים מעולים, נשארים הרבה זמן על הגוף ופשוט מהמממים!



הסדרה הוותיקה והאהובה שהיא כמובן סדרת הדגל הידועה והמוכרת בשם Victoria's Secret Fantasies מושקת בלעדית בישראל בנתב"ג ואילו הן החנויות הרישמיות בישראל במסגרת השקה בינלאומית!!! איזו התרגשות :) מי שכמובן לא ידע כן כן אפשר סוף סוף להשיג את ויקטוריה סיקרט בארץ ולא להזמין מהאתר הרשמי במלא כסף של משלוח והתעסקות נוראית בתור אחת שעשתה זאת מספר פעמים בשנה...
ישנן 2 חנויות עכשיו בארץ בנתב"ג: אחת בדיוטי פרי למי שטס ונהנה לו והשנייה במתחם שחקים בטרמינל 3 שהוא פתוח לכולנו ולכן בכל זמן שתרצו אתם מוזמנים! אני יודעת שאני אסע לשם בקרוב ואפקוד את החנות.
המחירים בדיוטי פרי מצוינים, הקרם והבודי מיסט כל אחד מהם יוצא 79.90 שקלים ויש כרגע מבצע להשקה של 3 מוצרי טיפוח ב169.90 שקלי שזה יוצא 57 שקלים למוצר!! (לא כולל EDT) מחיר הכי טוב שנתקלתי בו איי פעם.
ישנם  20 ניחוחות מפירותי, חמוץ, רענן, פרשי ועוד וכל אחת יכולה למצוא לעצמה את הריחות שהיא תתחבר ותאהב, וכל הבקבוקים ב- 20 צבעים, מי אמר אקססוריז מיוחד ואופנתי לכל יום לפי מצב רוח ולא קיבל? :) עיצוב הבקבוקים נראה כעת יוקרתי, אופנתי ומיוחד, הפורמולות התחדשו והניחוחות גם כן וכעת המוצרים הכי טובים מאי פעם שהיו.
אותי תמיד תתפסו עם בודי מיסט וקרם של הסדרה בתיק שלי כי אני כמו שציינתי פשוט מ-כ-ו-ר-ה (אני עם בקבוקים מוקטנים וככה סוחבת בכמות מתאימה שמחזיקה בממוצע לשבועיים וכל פעם מחדשת, מפני שלסחוב בגודל מלא תמיד בתיק פחות נוח), בנוסף במשרד על השולחן גם תמיד צמד חמד של הבודי מיסט והקרם נמצאים כי אין מכורה ללא צורך זה במשרד :)



נמשיך עם מארז טיפוח לציפורניים כמתנה כייפית ומשמחת לכל אישה בכל גיל של חברת SABON או מארז מבושם
לרכב שיכולה להיות מתנה מושלמת לבן זוג שלנו! כי כמה חגורות, בגדים או בשמים אפשר לקנות לבן זוג  :)
כמו כל חג אהבה חברת סבון משקיעים במארזים מיוחדים, צבע, סגנוניות וכיף. הקולקציה השנה מאופיינת בקווים נעימים, צבעים רכים ובהירים וניחוחות צלולים ועמוקים.



מארז Hand & Nail:
מארז טיפוח לידיים והציפורניים שמתאים לכל אישה בכל גיל, הרי כולנו צריכות לשמור ולטפח את כפות הידיים שלנו והציפורניים בגלל שזהו דבר שכולם שמים לב אליו בשיחה ראשונית פנים מול פנים.
הסט כולל: פצירה דו צדדית לשיוף בעיצוב מיוחד, צבעוני שמאד אהבתי.
שמן מזין לציפורניים וגם לעור מסביב שעוזר ליובש וגם מטפל בציפורניים
קרם ידיים חמאתי 30 מ"ל בניחוח יסמין שהריח מאד עדין ונעים! פעם ראשונה שאני מריחה את הניחוח הזה ומאד אהבתי.
וכל מוצרים אלה נמצאים בתוך תיק רחצה לבן המעוצב בצורה נקייה ונעימה מאד לעין והוא כבר עבר לתיק היומיומי שלי שבו שמתי את המוצרים במארז שיהיו קבוע איתי ועוד מספר מוצרים קטנים שהוספתי.
מחיר:69 ₪ (במקום 106 ₪) 

מפיץ ריח דקורטיבי:

הינו גבס מבושם לתליה בבית או ברכב לקבלת ריח נפלא וקצת יופי לרכב. כולנו יודעות כמה גברים לא מתעסקים בריח ברכב ולדעתי זו תוספת נפלא ושדרוג רענן! תמיד אני שוברת את הראש מה לקנות לבן הזוג ולדעתי זו מתנה מקסימה וחדשנית. בנוסף ניתן לרענן את הניחוח באמצעות בקבוקון הריח שמצורף לעריכה ובכך לחדש כל כמה ימים את הריח ושהוא ישאיר ריח נעים ברכב כל הזמן. הבן זוג כבר ראה את המתנה והוא מאד אהב, להפך מאד הופתעתי. חשבתי אולי שיתנגד ויגיד שזה נשי, אבל לא! הוא אהב את הרעיון וזרם :)
מחיר: 35 ש"ח



ולסיום אם אנחנו רוצים לערוך ערב רומנטי בבית ולא בילוי בחוץ שעמוס, אפשר לחשוב על אמבטיה כייפית ומפנקת עם מוצרים של Beautycare (ביוטיקייר) שהוציאו לכבוד החג מספר מוצרים מקסימים ומתוקים במחירים זולים ונוחים. כמו כן שימו לב שלדעתי כדאי לקנות את הפרחי סבון , את הסבון מוצק ואת המגבת כמלאי לכל השנה בגלל שאלו דברים מיוחדים שכדאי לפנק את מי שאוהבים, או להתפנק לבד! הכי כיף בסופ"ש לבצע אמבטיה מרגיעה, מרעננת עם מוצרים שמעשירים את החוויה והופכים אותה לטובה יותר. 



סבון לב KISS ME – מסדרת TOOTS בריח מאד נעים ועדין, מן ניחוח פרחוני מתוק שמתאים גם לאישה וגם לגבר. הסבון על בסיס גליצרין אשר מסייע לעור ללכוד את הלחות הקיימת באוויר ובכך שומר על עור לח ורך יותר. הסבון מיוצר בעבודת יד וישנה חשיבות לכל סבון וסבון ולכן הוא נראה כל כך מושלם! במראה צעיר וצבעוני. (מחיר: 3.80 שקלים) 

מוצר נוסף מאותה סדרת TOOTS  קרם גוף וידיים בעל ניחוח אקסטרא-מבושם. הקרם עם ניחוח פרחוני ומתוק בדומה לסבון והוא נספג מהר על עור הידיים. (מחיר: 5.00 שקלים).

מארז מגבת מעוצבת בצורת פרח: לראשונה שאני ראיתי לא הבנתי שזה בכלל מגבת מרוב שזה מקופל כה מושלם!   המגבת הנה מגבת פנים קומפקטית בצבע אדום שמתאימה להניח ליד הכיור לניגוב פנים או לייבוש ידיים. אך הרעיון שהמגבת מוגשת בצורת פרח פשוט שבה את ליבי! המוצר קיים במגוון צבעים, סידורים וצורות ולדעתי זו מתנה מקסימה אפילו לשלב במהלך כל השנה ולא רק ביום האהבה! (מחיר : 6.50 שקלים).

פרחי סבון ריחניים SPA TIME במארז לב: מקסימים והפכו לקישוט אצלי על דופן הכיור, מפיצים ריח נעים ועדין בחדר האמבט וגם מאד יפים, אבל הם גם יכולים להיות כקישוט צף על מי האמבט, עשויים סבון ריחני המתמוסס במגע במים. הפרחים במגוון צבעי ורוד-לבן-אדום. (מחיר למארז: 2.70 שקלים).


אז שיהיה לכם יום אהבה שמח ומתוק, עם מלא אהבההההה וכיף!

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה