יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

בודי שופ- Body shop


היי היי לכולם! מה שלומכם????
התפנקתי לי לא מזמן כי צריך להתפנק וליהנות מדי פעם , נכון? מגיע לנו :)
לכן ביצעתי קניות מפנקות לעצמי בבודי שופ !! אני ממש אוהבת את המותג והמוצרים שלו!!!  הריחות מעולים וחזקים, נשארים הרבה זמן על הגוף, יש מבחר ענק של מוצרים כגון בישום, דאודורנטים, מוצרים לתינוקות וילדות, מוצרי גוף, מוצרי הגנה מהשמש, מוצרי אמבט, מוצרי ספא, מוצרים אפילו לגברים, ניחוחות לבית ועוד ועוד..
בנוסף למגוון הרחב, המחירים מאד נוחים וכל הזמן יש מבצעים שמוזילים את המחיר למחירי רצפה!!!                           ישנו חבר מועדון חינמי שמקנה הטבות שוות ולכן כדאי להירשם (אפשר להירשם באתר).
עוד פרמטר מאד חשוב שהם לא מנסים על בעלי חיים והמוצרים שלהם טבעיים ולא מזיקים לגוף :)





מי שלא מכירה את החברה, אז הגיע הזמן להכיר ולבקר באחת החניות בקניון הקרובה :)
 אספר בקצרה עליהם לטובת אלה שפחות מכירים :
קודם כל בודי שופ מאמינים בשילוב של הגישה הטבעית לבין המדעית, הם משתמשים בחומרים טבעיים . התכשירים           שלהם פותחו במעבדות הפרמצבטיות של ד"ר פישר . המוצרים ניתנים למיחזור , אריזות ידידותיות לסביבה והם לא  עורכים ניסויים בבעלי חיים  שזה פלוס מאד גדול!!!!!!!  למי שרוצה להרחיב את הקריאה מוזמנת לעשות קליק ולבקר       באתר בודי שופ

אני קניתי לפני שבוע קרם ידיים, קצף אמבט, סבון רחצה, דאודורנט מהסדרה שלהם של spring flowers המדהימה!!!
בניחוח פרחי אביב.
אבל בעבר ביצעתי קנייה, לפני איזה שנה נראה לי - שבה קניתי מפיץ ריח בריח לימון! והוא פשוט הסתיים לו אז החלטתי להכניס אותו גם לפוסט זה- כי הוא היה פשוט מצוין ואמרתי שחובה לשתף אתכם במידע.
כרגע יש לי מפיץ בריח ווניל שלהם- כמובן עם אריזה שונה לחלוטין- כי זו אריזה מאד ישנה :)
בכלל אני מקווה ומתפללת שהם יוציאו מפיץ בריח של הspring flowers   אני אהיה הבן אדם הכי מאושר שיש:) אני מכורה לסדרה הזו..
הריח שלה קייצי, מרענן, כייפי שעות להסניף אותו, הוא נשאר על הגוף ואין באמת ריח מתחרה אליו! ממליצה בחום :)

1. קרם ידיים 
כמו שציינתי הריח שלו מעלף! כשאני מורחת את הקרם בסביבת אנשים (מפני שהוא בתיק שלי כל הזמן) תמיד יש תגובות מהסביבה, מה שמת על עצמך? וואי הריח נפלא.. כולם חושבים שזה איזה בושם יוקרתי שלא מוכר, אבל העובדה בשטח מראה שגם עם מוצר קטנטן אפשר להריח מיליון דולר :)
אני עם ידיים שנוטות ליובש במיוחד בחורף אבל אני לא מורחת כל יום קרם, אלא אני מורחת כל יומיים בערך את הקרם וזה מספיק לי. כמובן מי שזקוקה לטיפול יותר אינטנסיבי יכולה למרוח את הקרם אפילו מספר פעמים ביום:)
הקרם נספג במהירות וזה הכי חשוב לי, אני שונאת שיש תחושה דביקה של קרם ידיים ובקרם זה אין את תחושה זו ולכן לדעתי הוא מושלם ומותיר את העור רך ונעים, עם ריח מושלם! (עלות 28 ש"ח)


2. קצף אמבט
הריח כמו שציינתי של כל הסדרה אותו דבר. אני חייבת לגלות לכם סוד אני לא משתמשת בקצף אמבט כקצף אמבט לרוב כי לצערי לא יוצא לי כמעט מפאת חוסר זמן לעשות אמבטיות, אלא אני משתמשת בו כסבון רחצה, הוא מאד דומיננטי, עם ריח יותר חזק מסבון רחצה רגיל ולכן זה נשאר יותר על הגוף. הקצף כמו השם שלו מקציף בזמן המקלחת ואני ממש ממש אוהבת אותו, אז מי אמר שזה רק קצף אמבט? (עלות 30 ש"ח)



3. סבון רחצה
קודם כל המרקם שלו נפלא, אני לא אוהבת סבונים מוצקים . הריח של הסבון רחצה נשאר על העור הרבה זמן וגם מותיר ריח נפלא בחדר אמבטיה :)  הסבון מקציף ואני ממש אוהבת את זה במקלחת מאשר סבון שנשאר כסבון ולא מקציף- פחות מתחברת ופחות נהנית, אני מגוונת בין הקצף אמבט לבין הסבון רחצה (עלות 30 ש"ח )



4. דאודורנט
הייתי חייבת לקנות, כי 2 כבר הסתיימו להם לאחרונה (בקרוב פוסט של מוצרים ריקים). הדאו שיש בבודי שופ הוא רק רול און לכן לא כל אחת אוהבת, אבל אני ממש ממליצה. הוא שמתייבש מהר ונהדר, ללא אלכוהול ואת האמת בקלות גם מי שלא אוהבת רול און תתרגל אליו. בכלל יש אפקט שכאלו אם טיפה מזיעים אז הריח של המוצר והניחוח פרחים פתאום מורגש וזה מרגיש פרשי ונעים- לא יודעת איך להסביר את זה, אבל אם תנסו אני מבטיחה שתבינו את הכוונה שלי :)
אפשר לקרוא את הפוסט שלי על הדאו וכמה היללתי אותו כאן, כי הוא פשוט נהדר ! : פוסט דאודורנטים (עלות 34 ש"ח)



5. מפיץ ריח
כמו שציינתי קניתי אותו בערך לפני שנה והוא היה בריח לימון וממש לא מזמן הסתיים לו ולכן הוחלט לצרף אותו כאן לפוסט,. המפיץ ריח החזיק לי 4 חודשים בחדר אמבטיה והריח היה דומיננטי ומורגש, הריח ממש כמו לימון לכן מי שאוהבת את הריח תתחבר אליו מאד, מי שפחות אוהבת לימון אני ממליצה לבחור ריח אחר בסדרה- ישנו מבחר רב וכל אחת יכולה למצוא לעצמה ריח שהיא תאהב. 
אני מאד אוהבת בחדר לשים מפיצים ותמיד אחרי כמה ימים הם בלתי מורגשים ומסתיימים מהר.. 
אפילו שהולכים בבית ובמסדרון ישר הריח הלימוני קופץ. מומלץ מומלץ! כמובן גם המחיר מעולה, חברות מתחרות מוכרות את המפיץ במינימום 90 שח ... לגביי המחיר אני לא ממש זוכרת, אבל אני זוכרת שהיה מבצע של 1+1, אני חושבת שבערך עלה 40/50 שקלים. 



יש גם עכשיו מבצעים בחנות ולדעתי כדאי ללכת ולהציץ

נתראה בפוסט הבא

אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה