יום שני, 1 באוגוסט 2016

BeautyBox August 2016

היי קוראים וקוראות יקרים
כמו כל חודש אני כאן בשביל לספר לכם על קופסת הביוטיבוקס לאותו החודש, ספויילרים והפתעות
ובתחילת הסופ"ש הקופסא נחתה אצלי- לחודש אוגוסט :) איזה כיף!!





אז מה אתם אומרים? שנפתח ונציץ מה המוצרים שבפנים?  :)
כמובן שישנו עיתון את של חודש יולי שתמיד כיף לראות ולקרוא מה התחדש :)


והפעם בקופסא יש 3 מוצרים בגודל מלא, 4 מוצרים בגודל נסיעות ודוגמית בושם


מוצר ראשון שתפס את עיניי הינו שפתון עגול וחמוד בצבע סגול שאהוב עליי, שפתחתי אותו הריח שלו בריח ענבים משכר! וואו ריח מעולה! אהבתי שהשפתון בצורה עגולה כמו של חברת eos וגם הוא איכותי וטוב! מעניין מי כאן החברה? לא מצוין על הקופסא ואת האמת גם לא בדף- הייתי מאד שמחה לדעת מי החברה, לדעת היכן אפשר לרכוש בשנית :)
אני משתמשת בו מספר ימים מהרגע שקיבלתי והפך להיות הלהיט החדש שלי, זרוק בתיק ומסתובב איתי כל היום :)



מוצר השני בגודל מלא הנו משייף להסרת עור יש מכפות הרגליים שמתאים לימי הקיץ אך גם לחורף שסובלים מיובש. השייף מאד פרקטי ונחמד בגלל שבצד אחד יש אבן שאיתה משתמשים עם רגליים רטובות- לחות ומשייפים ואז עם החלק השחור ממתחת מחליקים את העור ומצד השני יש את השערות בשביל להסיר את האבק שנותר ולמטה יש את החלק מתכתי היותר מאסיבי - אני אישית לא משתמשת בו אבל למי שיש עור קשה ממש צריכה ....
גם כאן לא מזוהה החברה וחבל..



מוצר השלישי בגודל מלא הנו לק של ללין בצבע כתום קייצי ומקסים, במריחה אחת הוא לא אטום- ולכן זקוק ל2 מריחות כמו כמעט כל הלקים שקיימים :) מאד אהבתי את הצבע- אני חייבת לציין שזהו צבע שלא הייתי בוחרת לבד אבל אני הופתעתי לטובה!  המברשת של הלק נוחה למריחה וגורמת למריחה מאד מהירה בגלל צורתה העבה.



מוצר רביעי הנו בגודל נסיעות והוא ספריי לשיער של חברת moroccanoil המוכרת וידועה. הספריי עוזר לעיצוב תסרוקות לכל סוגי השיער. בנוסף השיער אחריו נשאר רך ומלא ברק. הריח של מוצרי הסדרה נעים ועדין ולדעתי זה מוצר מעולה גם בתיק של מאפרת - ליתר ביטחון אם ללקוחה יש קריייסס.



מוצר חמישי בגודל נסיעות הנו הbb של סבוקלם- המעולה שאני תמיד מהללת ונפעמת ממנו כל פעם מחדש! הוא בעל כיוסי משגע- ממש כמו מייקאפ לכן אם מישהי אוהבת כיסוי ממש קליל - אני ממליצה לשלב אותו עם קרם לחות. בנוסף יש spf 35 ולכן מעולה לימי הקיץ גם למי שנחשפת לשמש.
מי שרוצה לקרוא המלצה מוזמנת לפוסט MY MAKEUP- Part 1


מוצר שישי בגודל נסיעות הנו סבון נוזלי של ד"ר ברונר- חודש שעבר הגיע סבון מוצק שלהם שלי פחות שימושי כי אני לא חובבת סבונים מוצקים לכן העברתי הלאה אבל הפעם כסבון נוזלי זה נהדר! הסבונים הם טבעיים ומשמני זית, קוקוס, חוחובה והמפ אורגניים אשר מתאימים לכל סוג עור ומאד בריאים כי אינם מכילים חומרים סינתטיים.



מוצר שביעי בגודל נסיעות הוא שמפו יש של חברת בטיסט- מוצר מוכר שניסיתי בעבר שקנו לי אותו בחו"ל , כי רק לאחורנה הוא הגיע לארץ וכיוםאני לא משתמשת בו בגלל שאני עם החלקה כבר שנה וחצי. אבל הוא בהחלט מעולה והעברתי אותו לחברה :) השמפו מעולה בין חפיפות , מתיזים ממנו 2 לחיצות והוא מעניק ומחייה את השיער מחדש, מעצב אותו והופך אותו להיות עם ברק מושלם.



מוצר שמיני ואחרון הנה דוגמית בושם מבית האופנה של ג'ימי צ'ו- אוחח כמה שבא לי נעליים שלו :( אבל בנתיים אסתפק בדוגמית בושם בעלת ריח משגע! בסיס ורד והדרים שממש אהבתי את השילוב ואני מחכה למבצעי ראש השנה ואקנה את הבושם בגודל מלא :)


עד להפעם בקופסת ביוטיבוקס, קופסא מעולה ואכן שווה את הכסף, תכולה רלוונטית ומתאימה לקיץ אבל יש לדעתי  שיפור קטנטן שצריך לבצע :
כמו שציינתי בפוסט הייתי מצפה לדעת את חברות של המוצרי שפתיים והמשייף ושאדע היכן איפה לקנות ובכלל לדעת ולהכיר את החברות עצמן :)

מה דעתכם?

אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה