יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

פינוקים לילדים

היי וצהריים טובים!
מה שלומכם?:)
הפעם אני כותבת על מספר מוצרים שהם פינוק לילדים, למעשה שחושבים על זה אפשר שגם מבוגרים ישתמשו אבל בייעוד שלהם הם לילדים, אבל בתכלס מי מאיתנו לא פיטר פן לנצח? :)




אתחיל עם רשת ביוטיקייר שנרתמת למאמץ העלאת המודעות לאימוץ חיות מחמד בישראל ומשיקה לרגל יום הזכויות הבינלאומי לבע"ח (10.12) סדרת טיפוח מתוקה לילדים, עם ריח נפלא ונראות מהממת וכובשת!
הסדרה בשם Hunny Bunny וזוהי סדרת מוצרי טיפוח במיתוג של ארנבון לבן כמחווה לתו הארנב המוכר בשוק הקוסמטיקה (המעיד על מוצר אשר בהליכי הפיתוח שלו לא עבר ניסוי בבעלי חיים).


סדרת הטיפוח כוללת בשמים ואביזרי שיער מוצעים בגוונים ילדותיים ומלטפים ובניחוחות מתוקים - כולם במיתוג ילדותי קסום של ארנבון לבן.
בנוסף השקת סדרת Hunny Bunny נערכת בשיתוף פעולה עם עמותת "תנו לחיות לחיות" בקמפיין משותף שמטרתו עידוד המודעות לאימוץ חיית מחמד, במסגרתו תוענק ערכת מוצרי הסדרה לכל מי שיאמץ חיית מחמד במהלך חודש דצמבר. אז למה אתם מחכים? לכו תאמצו חיית מחמד ובמקביל תקפצו לביוטיקייר ותקנו את המוצרים בסדרה, כי הם כאלה חמודים, הבושם למשל מריח ממש טוב עדין ונעים וכל בת תרצה פינוק כזה! 


2 מוצרים הבאים שייכים לחברת ג’ונסון אנד ג’ונסון מסדרת ג'ונסונס אשר השיקו לאחרונה סבון אמבט לפני שינה ותחליב לפני שינה בנראות חדשה באריזתם:


אל סבון אמבט לפני השינה מכיל תמצית NaturalCalm‎ – תערובת מיוחדת של ניחוחות עדינים הרשומה כפטנט, בעל נוסחה ייחודית השומרת על תחושת הרכות של העור וכולל את נוסחת הקץ לדמעות העדינה לעיניים, ללא פראבנים.
תחליב לפני השינה מכיל תמצית NaturalCalm‎ הנוסחה עדינה ומתאימה לעורו העדין של התינוק, הוכח מחקרית שמשאיר את עור תינוקך רך וחלק למגע כל הלילה ונבדק דרמטולוגית.
ג'ונסון חברה וותיקה, אשר מתמחה במוצרים לילדים, המוצרים מריחים נהדר וגרמו לעור של הקטנה להיות רך ונעים!



ובשביל לשמור לקטנטנים על האף העדין שלהם, אבל כמובן שאפשר גם לנו בשביל שהאף שלנו לא יפצע הפייבוריט החדש שלי הוא "אוטריבונים בייבי' – אלו הם מגבוני אף היפואלרגניים, רכים במיוחד.
בגלל שהמגבונים מכילים שמני קיקיון, אקליפטוס, מנטה, תמציות הממליס, שמן מנטה, אלוורה וקמומיל. ובנוסף מועשרים בוויטמין E המזין את העור יחד עם כל רכיבים אלה המגבונים שומרים על הלחות שיש באף ולא פוגעת בעור ופוצעת אותו.
המגבונים נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים אלכוהול, צבע או בישום ולכן מאד בריאים לעור. הרי ידוע שאלכוהול מייבש לנו את העור ולא בריא כלל.
המארז המיוחד מגיע עם שתי חבילות של 36 מגבונים רכים.


אז תשמרו ותפנקו את הקטנים
נתראה בפוסט הבא

אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה