יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

מותג השעונים Kate spade new York

היי לכולם מה שלומכם היום?
אתמול ביקרתי בהשקה מקסימה של מותג השעונים האופנתי והשובב Kate spade new York
ההשקה נערכה בחנות פדני PADANI בקניון רמת אביב והחנות מאד מיוחדת ומרשימה:) 



רשת פדני הנה רשת התכשיטים והשעונים המובילה בישראל. ברשת החליטו לראשונה להביא לישראל את מותג השעונים האופנתיים והצעיר  Kate spade new York – שהוקם על ידי המעצבת הניו-יורקרית קייט ספייד ונחשב לאחד מבתי האופנה המובילים בארה"ב ובעולם.


קו שעוני קייט ספייד ניו יורק , מציע שעונים אופנתיים בעיצובים שובבים וצעירים, לצד שעונים קלאסיים מלאי השראה לאישה המודרנית שחוגגת את החיים. כל אחד מהשעונים חתום בסימן הקלפים "עלה - לב שחור -  ספייד" המאפיין את קייט ספייד. 

שעוני קייט ספייד ניו יורק מעוצבים תחת הערכים של שעונים איכותיים, חכמים, לבחורה שבטוחה בעצמה, מלאת שמחת חיים, מיוחדת, ובעיקר מי שיודעת מה הוא FUN.  אלה שעונים לנשים שמעוניינות לחיות את חייהן בקצב חיים מהיר ומרתק יותר. בין אם הן בדרך לפגישה במשרד, נרגעות בסופשבוע מחוץ לעיר או כדי להתבלט בין הקהל במסיבת קוקטייל. קולקציית השעונים מעוצבת במטרה להעניק ללקוחה את האפשרות ללכת אחר היצר ההרפתקני והשובב הנטוע בה, בביטחון עצמי ונשיות מתפרצת, בכל שניה, דקה ושעה.


הפוקוס בעיצוב קולקציית השעונים החדשה הוא על חידוש דגם ה-Clever האייקוני של המותג עם דיטיילים טרנדיים בלוח השעון  עם הכיתוב hello sunshine ומחוג שניות ורוד על רקע השעון הלבן והמתוק. שעון הבננות בעל רצועה לבנה ולוח שעונים לבן עם איורי בננות שובבות והכיתוב that's,
שעון החתול המתהדר בשעון עם רצועה בגוון ניוד, לוח לבן ומסגרת משובצת אבנים זהובות בצורת אוזני חתול ובמרכזו הכיתוב MEOW, שעון פפיון שחור, שעון האותיות בו כל שעה כתובה במילתה בכתב יד חופשי, שעון הדבורה משובצת האבנים הנוצצות עם רצועה שחורה ולוח לבן.
עוד בקולקציה שעונים במראה נקי וקלאסי עם רצועות מתכת במראה חוליות בגווני זהב ורוד, גווני כסף וזהב משולבים, ושעון הקוקטייל עם רצועה כחולה וסימון כוס הקוקטייל לשעה 17:00. שלא נשכח...

שעוני קייט ספייד ניו יורק מיובאים על ידי חברת FOSSIL  המבטיחה את האיכות הגבוהה של מנגנון השעון ואיכות העיצוב. פדני הינה הנציגה הבלעדית והיבואנית הרשמית בישראל של שעוני האופנה מבית המותג קייט ספייד ניו יורק. 

מחיר שעוני קייט ספייד:  1,120-1880 ₪

להשיג בלעדית ברשת פדני ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה