יום שבת, 26 בנובמבר 2016

אז מה חדש? חודש נובמבר



היי לכולם!
מה שלומכם?
חודש נובמבר ממש מסתיים בימים אלה והחורף ממה איתנו כאן ומאותת לנו לטפח את הגוף שלנו וכמה שיותר!
העור מתייבש, מתקלף והופך להיות מחוספס ולא נעים - לכן חובה לטפח את העור וישנן המלצות כאן בפוסט על מספר מוצרים חדשים שיצאו לאחרונה לשוק בתחומי הטיפוח השונים.. מטיפוח הגוף, טיפוח השיער ואפילו השיניים!





נתחיל עם מוצר שאותי תמיד משמח והוא תחליב רחצה של חברת DOVE בניחוח חדש של פרח האדמונית המתווסף לסדרת תחליבי הרחצה עם טכנולוגיית Nutrium Moisture. סדרה זו למעשה מכילה מרכיבי הזנה טבעיים לעור וריכוז גבוה של חומרי לחות, המסייעים להגנה מפני יובש והשפעות הסביבה ומותירים עור רך ונעים יותר כבר מהמקלחת הראשונה. הסדרה מועשרת ב-STEARIC ACID שזהו חומר הזנה הנמצא בשכבת ההגנה של העור באופן טבעי.           אני גם בחורף מתקלחת פעמיים ביום(לא רק בקיץ, טוב בקיץ יכולה גם 3/4 פעמים את האמת...), לא יודעת למה אבל אני אוהבת להתקלח בבוקר וגם בערב לפני השינה ולכן תחליבי רחצה מסתיימים אצלי מאד מהר ואני תמיד אוהבת לנסות חדשים ובמיוחד שמחה לנסות תחליבים עם ריח נעים וחזק שהופך את המקלחת למרעננת וכייפית שמותירה את העור ריח ונעים.

ניחוח תחליב הרחצה החדש, בניחוח פרח האדמונית, נרקח על ידי אן גוטליב, שחתומה על יצירת ניחוחות לבשמים מובילים של מותגים כ- Dior, מארק ג'ייקובס וקלווין קליין. ניחוחו החם והרך של תחליב הרחצה שיצרה גוטליב, לצד הריכוז הגבוה של חומרי לחות, מייצרים חווית מקלחת מפנקת ומזינה.

פרח האדמונית (Peony) שפורח בעיקר באירופה ובאזורים הרריים מגיע בשיאו לפריחה גדולה וריחנית. פריחתה הגדולה והיפה הפכה את האדמונית לחביבה על כוכבות כמו דרו בארימור, לילי אלן וניקול ריצ'י, שבחרו בה לזר כלולותיהן. בישראל ניתן למצוא בטבע את האדמונית בתצורתה המקומית, אדמונית החורש, שפורחת עם בוא האביב ולמשך שבועיים בלבד בהרי הגליל.

בסדרת תחליבי הרחצה של Dove 7 מוצרים: תחליב רחצה מזין Deeply Nourishing, תחליב רחצה בניחוח מלפפון ותה ירוק, תחליב רחצה למגע רך כמשי, תחליב רחצה בתוספת חלב קוקוס ועלי יסמין, תחליב רחצה בניחוח קרם פסטוק ומגנוליה, תחליב רחצה בניחוח מנדרינה ותפוז ותחליב רחצה בניחוח אדמונית.
התחליב החדש קיים בשני גדלים (750 מ"ל ו-500 מ"ל).




מוצרים הבאים הם מחברה שאני אוהבת שכבר הזכרתי בבלוג-  Olea essence מבית הבד של הגולן
שהשיקו לאחרונה את סדרת הטיפוח טבעית להזנת הגוף המבוססת על פרי הזית.
המוצרים של olea essence מיוצרים בבית הבד של הגולן, זוכה התחרות העולמית לאיכות הסביבה בסן פרנסיסקו.           מי שלא מכיר עדיין, בית הבד של הגולן הינו מפעל אקולוגי לייצור שמן זית כתית מעולה ומוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על פרי ושמן זית איכותי. למעשה בהתחלה הם ייצרו שמן זית לאכילה אבל עם הזמן הם הבינו את יכולותיו בתחום הטיפוח ולכן הם גם שקדו להכנת מוצרים לטיפוח משמן הזית.
כל המוצרים הם 100% טבעיים ומבוססים על פרי ושמן הזית שמייצרים במעבדה בבית הבד של הגולן בתהליך קפדני. Olea essence משקיעה בטיפוח והגנה על האדם וסביבתו, ומכאן נובעת איכות ללא פשרות הבאה לידי ביטוי בכל מוצרי בית הבד של הגולן. 




















אני קיבלתי להתנסות מסדרת החורף את הקרם ידיים, תרחיץ פנים והשפתון לחות. אני בהתחלה לא ידעתי אם אכן לשמן הזית יש סגולות כאלה מיוחדות כי לא התנסיתי במוצרים שברכיבים השמן כלל, אבל הופעתי ובגדול! השמן זית הוכיח את עצמו כהצלחה מסחררת והידיים היבשות שלי הפכו להיות נעימות וחלקות, תרחיץ הפנים עשה נפלאות לעור הפנים שלי- השתמשתי בו פעמיים בשבוע בערב לפני השינה והרכות והברק שהשמן נתן לעור שלי שווים הכל! שפתון הלחות גם עזר לי בימים קשים של יובש וסדקים בשפה ולסיכום אני מרוצה! המוצרים אכן יעילים ועובדים ואין כמו מוצרים בריאים שעושים את העבודה ולא פוגעים לנו בעור!

מחירים: שפתון לחות טיפולי 15 מ"ל (66 ₪), קרם ידיים 15 מ"ל (60 ₪), תרחיץ לעור עדין ורגיש 120 מ”ל (49 ₪).

להשיג במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן":

תל אביב, רח' בן יהודה 17 050-2888715

קצרין, אזור תעשיה 04-6850023 / 050-2888709.
עין גב, נמל עין גב 050-2888705

ובאתר: קישור לאתר החברה 



















סדרת מוצרים הבאה היא בתחום טיפוח השיער! לי אישית בחורף השיער נראה רע... תמיד מקורזל, לא מסתדר ובצורה הכללית שלו פשוט נראה עייף, ללא ברק וללא צורה. לכן שמחתי לשמוע שמותג שוורצקופף פרופשיונל מרחיב את סדרת OSiS+ ומציג קו מוצרים מקצועיים אך שמתאים לכל אחת מאיתנו לשימוש בייתי ללא חשש ולתוצאות מרהיבות!!!

קו המוצרים מכיל שלוש קטגוריות של מוצרים: קו תכשירי עיצוב (Style), קו מוצרי טקסטורה (Texture) וקו מוצרי פיניש (Finish) לגימור מושלם. שלוש הקטגוריות מציעות תיק מוצרים חדשני שנועד להכין, ליצור, ולסיים עיצובי שיער מבוקשים ואופנתיים ביותר. 




















קו מוצרי הסטייליג, כולל 10 מוצרים בקטגוריות הבאות:
· הכנה- המוצרים המושלמים כדי להכין את השיער להמשך העיצוב.
· חלק - כל מה שצריך עבור "אילוף" השיער ללא מאמץ ומראה חלק ורך
· נפח - סיוע ליצירת נפח עדין או עוצמתי
· תלתלים - הבסיס האידיאלי לתלתלים קופצניים או גלים מעוצבים



קיבלתי להתנסות 2 מוצרים מסדרת הסטיילינג ועוד אחד מסדרת הטקסטורה:

 Tame Wild שאיתו אפשר לבצע עיצוב שיער חלקים ומבריקים שנראים ממש כאלו השיער רטוב והרגע ביצענו את התסרוקת, אך למעשה ככה תראי שעות על גבי שעות במראה הדוק וחתיכי. Tame Wild מעניק שליטה בבעיות הגורמות לשיער מקורזל (פריזי) - במוצר אחד. הוא מחליק את שכבת הקוטיקולה של השיער והופך שיער סורר ומרדני לבעל מרקם חלק ומעודן, עם הגנה מפני קרזול וחום. 

OSiS+ , Tame Wild, מחליק, רמת שליטה 3, שפופרת, 150 מל'- 76 ₪ קרם רכות ואנטי פריז, מאלף שיער מרדני.  יתרונות- רכות ופני שטח שיער חלק, ברק טבעי, הגנת אנטי פריז ואנטי לחות עד ל 7- ימים*, הגנה מחום עד ל 220°C  איך זה עובד? השילוב המאוזן היטב של רכיבי ייצוב והגנת חום עם פולימרי עיצוב מספק תוצאות חלקות ורכות לאורך זמן. אופן השימוש- יש לפזר כמות קטנה בין כפות הידיים, למרוח על שיער לח ולייבש בפן למראה חלק.
טיפ מומחה- סיימו את העיצוב עם מחליק עבור מראה שטוח וחלק. השתמשו בכמות קטנה של החומר על שיער יבש עבור תוספת שליטת פריז . 

Curl Honey מרסן תלתלים ויוצר שיער גלי, מונע קרזול ומשקם את השיער. כבונוס, למוצר גם ניחוח דבש קליל ומתוק. בעלות השיער המתולתל והמקורזל הולכות להתלהב ולהתאהב במוצר ובגדול! בבקרים שהשיער אחרי השינה הרבה פעמים נראה כאלו עברה עליו מלחמה ב-2 דקות המוצר עושה פלאים והופך את השיער למדהים.

 OSiS+ , Curl Honey, תלתלים עבים וגלים, רמת שליטה 2, שפופרת, 150 מל'- 76 ₪ 
קרם תלתלים. מגדיר תלתלים/גלים גסים ופריזיים. יתרונות- הגדרת תלתלים וקפיציות, שליטה טבעית לתלתלים גסים, אפקט אילוף ואנטי פריז, פיניש רך למגע ושטח שיער רך ומבריק. איך זה עובד? רכיבי הגברת ברק עוזרים לאלף שיער סורר, בעוד פולימרי עיצוב מדגישים את הגדרת התלתלים הטבעית, לגימור רך וקפיצי.
אופן השימוש- יש להניח כמות קטנה על שיער לח, להגדיר ולעסות את התלתלים הטבעיים, להשתמש בדיפיוזר או לתת לשיער להתייבש באוויר. טיפ מומחה: להוסיף לתלתלים וגלים יבשים עבור הגדרת תלתלים נוספת. 
קו מוצרי הטקסטורה, כולל 12 מוצרים בקטגוריות הבאות:
· ברק- להוספת ברק והשגת מראות שיער טבעיים פרועים ועד מבריקים
· מאט- גלו מגוון מראות מחוספסים ומחמיאים

מקטגוריה זו קיבלתי את Damped, משחת השיער הראשונה של החברה בשפופרת עם משאבה ליצירת מראה רטוב ומשגע! הנוחות במריחה וגם השיער נשאר בריא ומלא ברק לאחר השימוש. 
חדש: OSiS+ , Damped, מראה מלוטש, רמת שליטה 2, משחת שיער עם משאבה, 200 מל'- 97 ₪
משחה למראה רטוב. לעיצובים גמישים במראה רטוב. יתרונות- אפקטי מראה שיער רטוב, שליטת עיצוב גמישה, טקסטורה ואחיזה, ברק חזק, איך זה עובד? השילוב המיוחד של הומקטנט וסיליקה מבטיח שליטת עיצוב גמישה.
אופן השימוש- להניח על שיער יבש ולעצב במראה הרצוי. טיפ מומחה: מעולה עבור חלוקה, לוקים אלגנטיים או עיצובי שיער ארוך יותר. ניתן גם לעבוד עם האצבעות עבור השגת מראה מופרד פרוע.

קו מוצרי הפיניש, כולל 6 מוצרים בקטגוריות הבאות:
· ברק- זוהר נוצץ לשיער דהוי ונטול ברק
· קיבוע- פיניש ללא הכבדה כדי להגביר אחיזה ולנעול את העיצוב שהושג

מגוון המוצרים בסדרה מחולק לפי רמות שליטה שונות בשיער כדי להעניק ביצועים ממוקדים לפי הצורך.
סימון רמת השליטה, מאפשר לזהות בקלות את התמיכה העיצובית:
P- Prime Prep הכנה
1- שליטה קלילה
2- שליטה בינונית
3- שליטה חזקה
4- שליטה חזקה במיוחד


להשיג במספרות המובחרות של "שוורצקופף פרופשיונל" בכל רחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1800-33-33-22



ומוצר אחרון שלדעתי אי אפשר לוותר עליו - מי פה של ליסטרין, מפני שאני חושבת שהגיינה בפה היא מאד מאד חשובה-
ליסטרין COOL MINT שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק (רובד החיידקים), מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן.
ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם, משיק שפה חדשה וקמפיין פרסומי בעקבות מחקר בינלאומי שערכו תחת הסלוגן "ללכת עד הסוף".



במחקר השתתפו 6,000 איש משש מדינות ברחבי העולם במסגרתו בחנו תכונות אופי ויכולות שונות אצל בני אדם ומשתמשי ליסטרין בפרט. משתתפי המחקר ענו על שאלון אינטרנטי שכלל מבחר היגדים כגון "אני חכם יותר מרוב האנשים", "אני אופה טוב יותר מרוב האנשים". עוד נשאלו משתתפי המחקר על ההתנסויות האמיצות ביותר שחוו (הצלת חיי אדם...) ואילו התנסויות ירצו לחוות בעתיד (צניחה חופשית, לטוס לירח, ועוד). כמו כן, נשאלו מהו הדבר האמיץ ביותר שעשו בחייהם? מגוון תשובות עלו, מעניין לציין כי התשובה הנפוצה ביותר הייתה, להתחתן...

מממצאי המחקר עולה כי משתמשי ליסטרין הנם "אמיצים" יותר. משתמשי ליסטרין דיווחו על התנסויות בפעילויות נועזות יותר והגעה להישגים גבוהים יותר מאשר אנשים שלא משתמשים בליסטרין. כמו כן, משתמשי ליסטרין רואים עצמם כסקרנים יותר, בעלי שאיפות גבוהות יותר וכאנשים הנוטים "ללכת עד הסוף", מכאן גם נגזר סלוגן הקמפיין.

במסגרת הקמפיין, ישודר סרטון המעביר את תוצאות המחקר באופן הומוריסטי בטלוויזיה ויעלה לרשתות החברתיות.

כנגד חיידקים מוכחת מדעית, ובשימוש לאחר צחצוח שיניים מפחיתה את הפלאק ומסירה 97% מהחיידקים שנותרו. נמכרת במחיר של כ-40 ₪ ל750 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

לדברי דפנה גושן, מנהלת מותג ליסטרין: "המחקר הגדול שערכנו מציג קשר בין משתמשי ליסטרין לבין דפוס התנהגות נועז יותר מאנשים שאינם משתמשים בליסטרין. את הקשר הזה אנו מביאים לידי ביטוי בקמפיין טלוויזיה הומוריסטי וקליל".\\


נתראה בפוסט הבא 
אוהבת רותם


*המוצרים התקבלו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה