יום שני, 30 בינואר 2017

אז מה חדש? חודש ינואר

היי כולם מה שלומכם?
היום אני כאן לדווח לכם עם החידושים שקרו והפתיעו במהלך חודש ינואר, חידושים בתחום הטיפוח לעור הפנים והגוף וחידוש בתחום האיפור. אלו הן חברות קבועות אצלי בשגרה היומית ותמיד כיף להכיר מוצרים חדשים שלהם. במיוחד מספר מוצרים אשר מתאימים לימים קרים וחורפיים אשר עוברים עלינו ויצילו אותנו מיובש!




אתחיל עם מותג הטיפוח Crêma שהוא אהוב עליי כל כך! מוצרים מעולים, במחירים משתלמים ולא מנוסה על בעלי חיים!
ידיים הם איבר מאד בולט אצלנו, מפני שלוחצים ידיים ישר מרגישים את המרקם של היד ומי מאיתנו רוצה להוית עם יד יבשה וסדוקה? לכן לימי החורף הקרירים הושק קרם ידיים מזין לעור יבש עם תמצית קמומיל וניחוח עדין ונעים. אני סובלת מעור יבש במיוחד בימי החורף הקרים שהעור פשוט נסדק וברגע שאני מורחת את הקרם פעם ביום העור רך, אני אישית ממש לחוצה שהעור לא יסדק אז הרבה פעמים מוצאת את עצמי מורחת פעמיים ביום, אבל אין באמת צורך לכך.
הקרם ידיים מכיל פרו ויטמין b5, מכיל ויטמין E ותמצית קמומיל המרגיעים גירויים ורגישות.
(מחיר: 9 ₪)



מוצר שני וחשוב עבור השפתיים מפני שגם הן בולטות בזמן הדיבור וישר שמים לב אם הן סדוקות ופצועות ומצב זה לא אסתטי כלל ואפילו קצת מרתיע. לכן לבלו LIP BUTTER הוא הפתרון המושלם! המוצר מושק במהדורה מוגבלת שמועשר בשמן שקדים וחמאת שיאה אשר מעניקים לעור רכות, לחות וברק. אני כל כך אוהבת מוצרים עם שמן שקדים וחמאת שיאה מפנים שהשילוב של שניהם מדהים לדעתי וכל כך מזין ובריא לעור. 
יצאו 3 נינוחות למוצר : כחול הקלאסי, וניל- מקדמיה ופטל, אני התנסתי בכחול הקלאסי ואהבתי אותו ממש!
(מחיר: 24.90 ₪)



אמשיך עם חברה שאני גם מאד אוהבת - ניוטרוג'ינה אשר הוציאו תחליב גוף מועשר לעור יבש ואיתו קרם ידיים מרוכז תואם. התחליב גוף מתאים לשימוש יומיומי ומעניק לחות ניכרית וחזקה לעור היבש והמחוספס ומרגישים זאת כבר מהמריחה הראשונה. הקרם בעל נוסחה הורבגית המוכחת קלינית, בעלת רכיב פעיל החודר לעומק של עד 10 שכבות לתוך העור ומעניק לחות במקומות בהם העור יבש והכי זקוק לטיפול. הבישום של הקרם כמעט בלתי מורגש, הוא רענן ועדין והכי חשוב לי לפחות ומאמינה שגם לכם שהנוסחה שאינה שמנונית, נספגת בקלות ולא מותירה אותנו חסרות מעש, אלא אפשר לאחר המריחה בקלות לחזור לשגרה. איתו יצא קרם ידיים מרוכז המבוסס גם הוא על הנוסחה הנורבגית בתוספת ויטמין E, ולכן הקרם נספג מהר, מותיר את העור לח ונעים ולא מותיר ידיים שמנוניות שאי אפשר לעשות איתם כלום. הקרם מטפל ב-3 אלמנטים בו זמנית: שיקום סדקים וחתכים, הרגעה והחדרת לחות בריכוז גבוה לעור. לחות שנשארת גם לאחר שטיפה. (מחיר קרם הגוף: 35 שקלים מחיר קרם הידיים: 25 שקלים)


בהמשך לטיפוח העור, גם עור הפנים מאד חשוב ולכן השקה החדשה של לוריאל פריז של ג'ל הגרגרים SUBLIME FRESH הנה השקה מרגשת ומעניינת! הג'ל גם מסיר תאי עור מתים וגם מטהר ומנקה את הנקבוביות. הפורמולה של הג'ל מכילה 2 סוגים של גרגירים מינרלים לקילוף עדין של עור הפנים ומתאימה לעור רגיל ועד מעורב. למעשה צריך לשים לב להשתמש במוצר רק 2-3 פעמים בשבוע על עור לח, בגלל שהג'ל דומה לפילינג ולכן אסור כל יום להשתמש בו. ההרגשה לאחר ניקוי הפנים עם הג'ל כל כך נעימה! העור חלק, מריח נפלא ומרגיש נקי ומושלם! לאחר הניקוי כמובן לא לשכוח למרוח קרם לחות מזין.
(מחיר: 60 שקלים)




ומוצר אחרון של חברה אהובה שתמיד המוצרים במחירים מעולים ונוחים! PUPA חברת הקוסמטיקה האיטלקית מחדשת עם ליין עפרונות עיניים חדש PUPA EASY LINER EYES הכולל 24 גוונים חדשים מיוחדים. חברת פופה באמת ידועה בצבעים המגניבים לעומת המתחרים ואני מאד אוהבת אותם! העפרונות מאד עמידים ובגלל שהצבעים השוברים שגרה אני לרוב קונה הרבה מהם ומחדשת כל תקופה. למשל אפשר למצוא בסדרה מירוקים, כחולים ואפילו זהב וכמובן גם את הצבעים היותר רגילים.. כמו שחור, לבן ועוד. העפרונות בעלי מרקם רך וקטיפתי, נוח למריחה גם כאייליינר וגם כעיפרון עיניים ולכן זה 2 במכה אחת ואני אוהבת את זה!  בזכות הרכות הנפלאה ניתן ליצור מראה עוצמתי בקלות או להשיג מראה מעושן בעזרת מריחת הפיגמנט. העפרונות בעלי פורמולה חדשנית המשלבת שמנים, שעוות וסיליקונים חדשניים, בעלי תכונות ריכוך, היוצרים מרקם רך המאפשר מריחה קלילה מהירה ובטוחה, כך שניתן להשיג מראה מושלם בקלות. הריכוז הגבוה של הפיגמנטים ופנינים מבטיח צבע עז, אינטנסיבי באופן מיידי מהמריחה הראשונה.
(מחיר: 25  שקלים)


שיהיה שבוע נפלא
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה