יום ראשון, 1 בינואר 2017

סדרת Pure Active של מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה

היי כולם,
מה שלומכם היום?
היום לכבוד תחילת השנה החדשה אני מפנקת אתכם בפוסט שכולו מוקדש לחברת גרנייה ובעיקר לסדרה המופלאה - סדרת Pure Active . אני כל כך אוהבת את החברה ממספר סיבות, קודם כל המוצרים מעולים, קלילים ומאד עוזרים לטיפוח ושמירת העור, דבר שני המחירים כל כך נגישים ומתאימים לצעירות ובוגרות ודבר אחרון הנגישות שהם בכל מקום ותמיד יש מלאי וההקפדה שהלקוחה תמיד תמצא את המוצרים ותהיה מרוצה :)

 3 ב-1 ניקוי + גרגרים + מסכה פיור אקטיב 
Garnier 3in1 Wash+ Scrub+ Mask Pure Active
המסכה הושקה מחדש עם פרזנטור חדש וצעיר נדב גדג' באירוע מפנק שמדגיש את החשיבות של גברים בטיפוח ושהמוצר לא רק מיועד לנשים שבנינו. בתכלס אין יותר סקסי מגבר מטופח!!!



המסכה מתאימה לעור מעורב עד שמן, אני עם עור יבש וגם השתמשתי והמסיכה פשוט מעולה. מנקה ביסודיות את עור הפנים ואת האמת אני כל כך אוהבת מוצרים שחוסכים לי זמן והתעסקות כי בבוקר אני תמיד קמה מאוחר ובקושי עם עיניים פתוחות ובערב גמורה מעייפות ובקושי זזה :)
המסכה למעשה נועדה לטיהור, לניקוי עמוק של הנקבוביות וגם משאירה את מראה עור כמאט ולכן מעל להניח קרם פנים ואפשר להתאפר בזריזות. 


2 ב-1 מסיר איפור עמיד במים אסנשיאלס
Garnier 2IN1 Makeup Remover Essentials
מסיר איפור זהו מצרך מאד חשוב וקשה למצוא מסירי איפור שהם לא שמנוניים וגם שהם מצליחים לנקות ביעילות ואפילו להסיר איפור עמיד במים. אני אישית בשביל להוריד איפור עמיד במים אני מוצאת את עצמי משפשפת בחוזק את הפנים וזה כל כך לא בריא ולא נעים ומגרה את העור- עם מסיר האיפור הזה אני בקלות מורידה את האיפור והעור לא מגורה כלל.
המסיר ללא אלכוהול שזה מאד חשוב בגלל שאלכוהול ידוע כמייבש את עור הפנים ולא בריא לו בכלל. בנוסף אין בישום ולכן אין חומרים מיותרים ומזיקים. 


מגבונים להסרת איפור עם תמצית ענבים אסנשיאלס
 Garnier Make-Up Remover Wipes Essentials
המגבונים מתאימים לעור רגיל עד מעורב מפני שלעור שמן אני קצת פחות ממליצה להשתמש במגבונים, אלא במוצר הבא - מי פנים מיסלרים. המגבונים עדינים ורכים ובעלי ריח נהדר של ענבים.  
יש בערכה 25 מגבונים להסרת איפור שהם מסירים ביעילות ובמהירות גם איפור עמיד במים ללא צורך בשפשוף אינטנסיבי, אלא רק לעבור בעדינות איתם האיפור יורד. בכל מקרה לאיפור עמיד ויותר כבד אני ממליצה לשלב עם המסיר איפור שסיפרתי עליו מיקודם. 


מי פנים מיסלרים פיור אקטיב 
Garnier Micellar Cleansing Water Pure Activeהמי פנים מתאימים לעור מעורב עד שמן ולעור רגיש משמע מתאימים לכולנו! במיוחד אני שמחה על כך כי העור שלי מאד רגיש והרבה מוצרים מגרים לי את העור ומי פנים אלו לא עושים זאת. אני כל בוקר אוהבת לנקות איתם את הפנים עם בדים לניקוי פנים ואחרי זה שוטפת את הפנים. בעיקרון אין צורך בשטיפה, אבל אני אישית אוהבת ועושה זאת כבר קבוע ולא מצליחה לבטל את הרגל זה.
בנוסף אפשר בסיום הסרת האיפור להשתמש בו וזה מוריד ממש את השאריות האחרונות שנותרו על הפנים. 


קרם לחות BB בתוספת גוון 5 פעולות ב-1 פיור אקטיב 
 Garnier PURE ACTIVE BB CREAM
את מוצר זה אני מכירה שנים ומשתמשת בו ביומיום שאני לא רוצה כיסוי ממש גבוה ושאני רוצה רק לאחד את גוון העור, מפני שהעור שלי אדמומי. בנוסף בגלל שהBB כמובן מכיל קרם לחות הוא חוסך ממני למרוח בנוסף גם קרם לחות, זוכרים שאני אוהבת מוצרים שחוסכים לי זמן וכסף ? :)
הBB מעניק כיסוי מאט ומסייע בטיפול בפגמי עור בעזרת 2% חומצה סליצילית ומתאים לעור מעורב עד שמן הנוטה לפגמי עור. מזכירה שאני עור יבש והמוצר מתאים גם לי בצורה מעולה אפילו, במיוחד בגלל הלחויות שלו. 


קרם לחות למראה עור מאט המסייע בטיפול בפגמי עור פיור אקטיב 
 Garnier Matte Moisturizer anti-imperfections Pure Active
בימים מאד קרים שעור שלי יבש במיוחד בתקופה הנוכחית בעונה, אני מוסיפה בבוקר לפני ה BB את קרם זה וכמובן גם בערב לפני השינה, שהלחויות יתפסו בערב ובמזמן השינה העור יתפנק בלחות נוספת. 
הקרם לחות מעניק לעור מראה עור מאט ובנוסף בסיס מעולה המסייע בטיפול בפגמי עור.
הקרם נספג במהירות בכלל המרקם ג'ל שלו וככה לא צריך לחכות הרבה ואפשר ישר להתאפר.


אז איזה מוצר של גרנייה הוא הפייבוריט שלכם?
אשמח לשמוע

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה