יום שני, 2 בינואר 2017

אז מה חדש? חודש דצמבר

היי כולם מה שלומכם?
אז כפי שאתם שמים לב הסתיים לו עוד חודש ואנחנו בחידושים העכשווים ביותר!
חודש דצמבר היה מלא השקות וכיף!

אתחיל עם מוצר חובה בתיק בכל ימות השנה והוא הלבלו, המעניק לחות לשפתיים לאורך היום ועכשיו בהשקה מגניבה ושיקית הזוהרת בצבעי הניאון ובריחות שונים. אם אנחנו נמצאים בחורף כמו עכשיו או בקיץ השפתיים שלנו מאד רגישות ובקלות יכולות להתייבש, להיסדק ולהיראות לא יפות ואסתטיות! לכן חשוב למרוח לפחות פעמיים ביום לחות שתעניק שפתיים חלקות ונעימות. במיוחד שיש כזה שפתון לחותי מגניב להוציא מהתיק!



ההשקה של LABELLO היא למעשה מהדורה מיוחדת וצבעונית במיוחד בשם LABELO NEON EDITION כי אלו שפתוני לחות בצבעי ניאון – שפתון המעניק טיפול אפקטיבי לשפתיים, מכיל נוסחה של שמנים מטפחים , מגן על השפתיים מיובש, מספק הגנה ושומר על הרכות הטבעית והמרקם החלק של השפתיים.



המוצר הבא שייך לחברת ביוטיקר שכל הזמן רק מחדשת, משקיעה ומפתיעה אותנו! הפעם הם יצאו עם מעמד לייבוש ספוגית HD BLENDER עשוי סיליקון הגייני ואנטי בקטריאלי.
המעמד למעשה מגיע בתוספת נקבי אוורור בתחתית ומאפשר אחסון ספוגית האיפור בצורה אסתטית והגיינית המאיצה את תהליך הייבוש של הספוגית ובכך הספוגית מתייבשת מהר וגם אין עובשים או בקטריות למניהן.
תמיד שאני רוצה לייבש את הספוגית אינני יודעת איפה ולכן זה פתרון מושלם וחמודי ביותר!!!



ואיתו הספוגית מייק-אפ מקצועית בצורת טיפה המשפרת את ביצועי מריחת המייק-אפ והקונסילר. שטחה הרחב אידיאלי להנחת מייק-אפ באזורים בעלי שטח פנים רחב כגון אזור המצח, לחיים וצוואר ואילו שטחה הצר לאזורים הצרים כגון כנפות האף והעיניים.

ונעבור למוצר של חברת Premier, By Dead Sea Premier אשר מציגים לנו  קומפלקס קרם לחות עם בר מינרלי Moisture Complex . זהו קרם לחות איכותי השומר על לחותו וגמישותו על עור הפנים והקומפלקס מורכב המשפר את מאזן הלחות בעור , תוך מניעת שומניות יתר נספג במהירות בעור הפנים ומשאיר שכבת מגן אוורירית המאפשרת לעור לנשום ושומרת עליו מהתייבשות יתר


קומפלקס קרם לחות עם בר מינרלי Moisture Complex של פרמייר ים המלח, הינו קרם איכותי, השומר על לחותו וגמישותו של עור הפנים לאורך זמן. קומפלקס מורכב הפועל מחד לשיפור מאזן הלחות בעור ומאידך מונע שומניות יתר של העור. הקרם נספג במהירות לתוך העור ומשאיר שכבת מגן אוורירית על עורך המאפשרת לו לנשום ושומרת עליו מהתייבשות יתר, ובכך מעכבת את הזדקנות עור הפנים.

מכיל מסנני קרינה טבעיים UVA וUVB (SPF17 ) להגנה מקרני השמש ובעל נוסחה ייחודית המאפשרת את חדירת רכיביו ליסוד הקמטים ובכך מסייעת במניעת הופעתם של הקמטים החדשים ובעת ובעונה אחת מזינה את האפידרמיס ומדכאת ייצור מלנין האחראי להופעת כתמי פיגמנטציה בגיל מאוחר יותר.

פורמולה המשלבת בוץ ים המלח בעיבוד מהפכני וסטרילי, תרכובות ליפוזומים, מינרלים מים המלח , שמנים, ויטמנים ותמציות צמחים בפעולה רב שלבית יחודית.

לקרם מרקם עדין אך פעיל, בשילוב בלוק מינרלי ייחודי המסייע בתהליך החדרת החמצן לאפידרמיס. מותיר את העור במרקם חלק ומשיי, בעל מראה רענן , בריא וצעיר.

יש לשים לב: צנצנת הזכוכית מכילה את הקרם. בפקק הצנצנת מצוי בלוק שמן כחול. אין להניח את הבלוק המינרלי ליד מקור חום או שמש, שמא יימס לשמן נוזלי.

אופן השימוש: על פנים נקיות, יש להרטיב במים את הבלוק המינרלי הכחול ולהעביר אותו במגע ישיר על עור הפנים הרטוב, בתנועות סיבוביות. בסיום יש לשטוף במים ולייבש (בלוק השמן יספוג את החמצן מהמים לתוך עורך. עתה יש להחליק את הקרם לתוך העור בתנועות סיבוביות (להמנע מאזור העיניים) עד לספיגה מלאה.


על הרכיבים הקיימים בקומפלקס קרם לחות עם בר מינרלי Moisture Complex:

- Complex Liposome ליפוזום קומפלקס- הינו מפתח החדירה לעור. העור שלנו אינו מאפשר לשום דבר לחדור אותו - למשל, כאשר קוץ חודר לעור שלנו, הגוף שלנו תוקף אותו באופן מיידי ומנסה להסיר אותו. לכן אנו חייבים "לעבוד" על העור שלנו בכדי לחדור אותו - אחת הדרכים היחידים הוא באמצעות ליפוזומים. ליפוזומים דומים מאוד לצורת תאי העור שלנו, מה שמאפשר את חדירתם לעור. קרם זה מכיל ליפוזומים של גינקו ושמן רוז היפ.

- תרכובת ליפוזומים של ג'ינקו בילובה: נוגד חמצון יוצא דופן, מגן בפני רדיקלים חופשיים. עשוי לסייע לעור כנגד סימני הזדקנות כקמטים, צניחת העור, פיגמנטציה, צלקות אקנה, אקזמה וכן משמר את לחות העור, גמישותו ומוצקותו.

- מינרלים מים המלח: מינרלים ייחודיים הידועים בתכונותיהם הטובות לעור: הבראה והחלקה. חומרי גלם ייחודיים אלה מים המלח עוברים במעבדות פרמייר ים המלח תהליך סינון מדעי מהמתקדמים בעולם ויוצרים תרכובת יעילה בעלת תוצאות יוצאות דופן.

- שמן רוז היפ – "שיקוי נעורים לעור" - נלחם בתהליך ההזדקנות של העור, ממריץ את ההתחדשות, משפר את המרקם ואיכות של העור על ידי הגדלת גמישותו. מועיל במקרים של: קמטים וקווים עדינים, סימני מתיחה וכתמי הזדקנות, עור חסר חיוניות או מיובש וכד. עשיר בוויטמינים ונוגדי חמצון, במיוחד ויטמין C, ויטמין A (רטינול) וחומצה לינולאית, "כוכבי על" בטיפוח העור. מסייע לתקן נזקי שמש ולהפחתת המראה של צלקות, כוויות וסימני מתיחה.

פרמייר הוקמה בשנת 1990 ומהווה חלק מקבוצה המתמחה בקוסמטיקה משנת 1979. סדרת המוצרים כוללת מעל 150 פריטים, המיוצאים לכ-70 מדינות ובינהן: ארה"ב, קנדה, ארגנטינה, צילה, ברזיל, ספרד, צרפת, איטליה, הולנד, גרמניה, שוויץ, אוסטריה,רומניה, בלגיה, רוסיה, הונג קונג, סינגפור, דרום קוריאה, טיוואן, יפן, אוסטרליה, דרום אפריקה ועוד.

מוצרי פרמייר משלימים מגוון ייחודי ומלא של מוצרים באיכות גבוהה לטיפוח העור.
לאחר עשרות שנים של ייצור תכשירים לטיפוח העור על ידי קבוצת מומחים למחלות עור ולקוסמטיקה, בעלי ניסיון וידע רב במרכיבים הייחודיים של ים המלח .פרמייר עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשילוב עם המינרלים המשובחים מים המלח, במטרה לשפר את מצב העור ובריאותו.
בחברת פרמייר ממשיכים באופן תמידי בפעולות מחקר ופיתוח וכלל המוצרים מכילים מרכיבים פעילים וחיוניים.

קומפלקס קרם לחות עם בר מינרלי Moisture Complex
לעור רגיל עד יבש, או לעור רגיל עד שמן
תכולה: 60 מ"ל , מחיר 259.90 ש"ח 

ניתן להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ-
ראשון לציון קנייון הזהב, ירושלים בן הלל, אילת פארק הקרח, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.


המוצרים הבאים שייכים לחברת  SMASHBOX COSMETICS אשר השיקו בימים אלה את סדרת STUDIO SKIN
מייקאפ וקונסילר שנבחנו בתנאי מעבדה מיוחדים, ומבטיחים לשמור על הגוון המקורי שלהם ב-5 סוגי תאורה שונים!

הסדרה כוללת:
מייקאפ עמיד ל- 15 שעות ב- 22 גוונים STUDIO SKIN HYDRATING 15-HOUR WEAR FOUNDATION

וקונסילר עמיד ל- 24 שעות ב- 10 גוונים STUDIO SKIN 24 HOUR CONCEALER



Smashbox הוא מותג היופי היחיד בעולם, עם מעבדת צילום מהפכנית, המצוידת במערכות תאורה ראשונות מסוגן. מעבדה זו מאפשרת לבחון כל מוצר איפור בסוגי תאורה שונים, על מנת להבטיח שהוא שומר על צבעו המקורי בכל תאורה: תאורת יום, תאורת משרד, שעת בין ערביים, פלאש ו...

כעת, לקראת השקה של 2 סדרות חדשות, של מייקאפים וקונסילרים, נבחנו המוצרים במעבדות של סמאשבוקס ונמצאו מתאימים לשימוש בכל תאורה. בנוסף, הנוסחה שלהם מצמצמת פגמים ללא גימור לבן או אפרפר, יוצרת כיסוי בלתי נראה לעין, טבעי, אל מול המצלמה - וגם כאשר המצלמה כבויה.

STUDIO SKIN HYDRATING 15-HOUR WEAR FOUNDATION

מייקאפ למראה מרוטש ומקצועי, בעל גוון אחיד, העמיד למשך 15 שעות!
מתמזג אל תוך העור, מעלים עקבות של אדמומיות וכתמים. הנוסחה הקלילה, הניתנת למיזוג, מעניקה גימור מושלם ואינספור מחמאות.

תועלות:

· 22 גוונים

· כיסוי בינוני עד מלא, הניתן לבניה בהדרגה עם גימור טבעי

· נוסחה נטולת שומן, מלחלחת - ללא הברק

· עמידות ל- 15 שעות, עמיד בפני זיעה ואימון גופני

· ניתן להשתמש בו לבדו או יחד עם קונסילר


אופן השימוש: מזגי היטב על העור בעזרת מברשת, ספוגית או קצות האצבעות, התחילי ממרכז הפנים. לגימור הטבעי ביותר, פזרי בעזרת משיכות קצרות, מהירות.

טיפ מהסטודיו: לכיסוי שקוף יותר, חממי בין קצות האצבעות לפני הנחת המייק-אפ.

מחיר לצרכן: 189 ₪ 




STUDIO SKIN 24 HOUR CONCEALER

קבלי את הטשטוש המושלם!

סמאשבוקס משיקה קונסילר עשיר בלחות, העמיד ל- 24 שעות. הקונסילר נוצר באולפני Smashbox על מנת להסוות כל פגם ולשרוד לאורך יום צילום ארוך. הנוסחה נטולת השומן עמידה במים ומתמזגת מבלי להתייבש, ליצור מרקם מסכתי או לשקוע אל תוך העור. את יכולה לשכוח מתיקונים באמצע היום או מ"עייפות" של האיפור, הכיסוי המלחלח שומר עלייך מושלמת - סביב השעון.

כיצד הוא פועל: חלקיקים מפזרי-אור בנוסחה נטולת השומן מטשטשים נקודות כהות ופצעונים באופן בלתי נראה לעין. הניחי שכבה דקה בכל מקום על הפנים, גם תחת העיניים, ובני את הכיסוי בעדינות ובהדרגה, עד שהפגם ייעלם.

קרמי ועשיר בלחות, עמיד בכל תנאי מזג אוויר, ניתן להשתמש בקונסילר לבדו או מעל איפור, כדי להבטיח שאת תמיד מוכנה לקלוז-אפ.

תועלות:

· אינו שוקע אל תוך העור, אינו נסדק, אינו יוצר מרקם "עוגתי" או מפוספס

· כיסוי בינוני עד מלא הניתן לבניה בהדרגה

· חלקיקים מפזרי-אור מטשטשים פגמים

· עמיד בפני זיעה ולחות; נטול שומן

טיפ מהמומחים: השתמשי סביב אזור השפתיים כדי להעניק לשפתייך הגדרה נוספת ומראה מלוטש.

מחיר לצרכן: 119 ₪


דאודורנט ניוואה NIVEA PROTECT & CARE
דאודורנט ללא פשרות, להגנה וטיפוח המעניק הגנה בטוחה ותחושת רעננות לאורך זמן.

NIVEA PROTECT & CARE מעניק הגנה של 48 שעות ומגן על העור מפני גירויים.
להגנה מושלמת ולהרגשה יבשה ונעימה.

הדאודורנט קיים עבור גברים ונשים בגרסת ספריי ורול און.



ולבסוף איך אפשר ללא קונטורינג: הפוטושופ האישי שלך לחגיגות הסילבסטר
כיום, טרנד פיסול הפנים כבר הפך למסורת: ההצללות וההארות הן כבר חלק בסיסי בכל לוק איפור. ניתן לבצע אותן במספר דרכים, וההיצע בשוק הוא עצום. מה זה בכלל קונטורינג? מה ההבדל בין רטוב ליבש? איזה סגנון מתאים למי, ואיך נבחר ביניהם?
קונטורינג (פיסול פנים): קווים בסיסיים

עוד לפני שבוחרים מוצר ספציפי, יש כמה חוקים בסיסיים לפיסול פנים אוניברסלי, שתמיד כדאי להכיר:

1. יש להדגיש את האיזורים הבולטים בפנים, כגון עצמות הלחיים, מרכז המצח, גשר האף והסנטר עם גוון הארה (בהיר). דמיינו שאתם מכוונים פנס לפנים: האור ייפול על האיזורים הבולטים.

2. את ההצרה והחיטוב נשיג על ידי הנחת גוון כהה, במקומות בהם יוטל צל: תחת עצמות הלחיים ובצידי המצח. אם נרצה לחטב גם את הלסת, נגדיר אותה תחת העצם והסנטר בעזרת גוון כהה. אם יש צורך להצר את האף, נכהה מעט את שני צדדיו.

3. סומק יונח לאחר שסיימנו את עבודת הקונטור, בעזרת מברשת ובטפיחות, על תפוחי הלחיים.

זכרו: טשטוש יסודי יעשה את ההבדל בין קונטור מקצועי ונקי, לבין מראה של "פסים אינדיאניים" שלא עלו יפה.



קונטור רטוב

מה זה? הצללות והארות עם מייק אפ נוזלי, מייקאפ דחוס (קומפקט), טוש הארה, קונסילרים, סטיק במרקם קרמי, ועוד.

איך מבצעים? קונטור רטוב יתבצע לאחר מריחת שכבה אחידה של מייק אפ על כל שטח הפנים. כך נוכל לטשטש היטב את ההארות וההצללות ולהטמיען בשכבת הבסיס. לביצוע קונטור רטוב, נוכל להשתמש בספוגית, או במברשת המתאימה להנחת מייק אפ.

למי זה מתאים? לכל המעוניינים בעמידות מרשימה של מראה האיפור המפוסל שלהם. קונטור רטוב מחמיא מאוד לכל מצבי העור, כולל לעור בוגר: שימוש באיפור נוזלי יטשטש קמטוטים במקום להדגיש אותם. אידיאלי למי שאוהב את מראה האיפור מודגש ונוכח. 

 
קונטור יבש

מה זה? הצללות והארות עם מוצרי אבקה, כגון פודרות, ברונזר או פלטות פיסול ייעודיות המכילות אבקה דחוסה.

איך מבצעים? לאחר מריחת המייק אפ. אם נשתמש באבקות ללא שכבת בסיס, הן יתפוגגו תוך זמן קצר. שימו לב: קונטור יבש יכול להתבצע כהדגשה וקיבוע מעל קונטור רטוב! להנחת הקונטור היבש נשתמש במברשות ייעודיות, כגון מברשות רחבות ושטוחות, או מברשת אחרת המתאימה גם לסומק.

למי זה מתאים? יחמיא לכל מראה איפור יומיומי. הביצוע קל ומהיר, ולא דורש מיומנות רבה. במידה ובעורכם טקסטורה מחוספסת או קמטים רבים, כדאי להימנע משכבות אבקה שעלולות להדגיש זאת.

תהנו ושיהיה חודש חדש ונפלא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה