יום שישי, 4 באוגוסט 2017

המדריך לט"ו באב שמח עם 7 מתנות מפנקות

היי כולם מה שלומכם?
האם אתם במצב רוח לבבי ואוהב? כדאי לכם אם אתם לא, כי ביום שני הקרוב יחול ט"ו באב וזהו היום הכי אדום ואהוב בשנה. למעשה כבר במהלך השבוע האחרון ראיתי שכל החנויות החלו להיצבע באדום, ישנם מלא מבצעים למתנות וסטים מקסימים לכבוד ט"ו ובאב והכל מלא ברעיונות מה לקנות לנשים בשביל לפנק ולשמח אותן. כי בתכלס בואו נהיה כנים, לקנות מתנה לגבר זה פשוט וקל, תמיד חולצה, בושם או איזו חגורה תסגור לנו את הפינה. אבל אצל הנשים הכל יותר מורכב :) פרחים ושוקולד כמובן לא מספיקים וכל אחת אוהבת פינוק אחר, מבישום, בגדים, טיפוח, איפור והרשימה עוד ארוכה. בנוסף בנות יקרות אם השנה ט"ו באב תפס אתכן רווקות זה לא סיפור בכלל, כי אין כמו לפנק את עצמינו במתנה שאנחנו יודעות בדיוק מה אנחנו אוהבות והכי חשוב להתפנק כי מגיע לנו!!!

אתחיל עם משהו שרובנו שכחנו על קיומו ואני חושבת שזה רעיון מקסים ומחמם את הלב ומראה שחשבתם על ט"ו באב מראש, שתכננתם והשקעתם ולא שכחתם את המאורע החשוב... כי לדעתי SMS נכון זה מה שכולנו כרגע עושים ואפילו גרוע יותר- משתמשים בוואטסאפ שנגיש, חינמי ומהיר. אבל הגיע הזמן ברגעים מסוימים לחזור טיפה אחורה ולעשות משהו מיוחד! לכן אני ממליצה לקפוץ לאחד מסניפי הדואר הקרובים אליכם ולגנות כרטיס ברכה מקסים, גם אם היום אתם קוראים את הפוסט, יש עוד מספר ימים לט"ו באב ואפשר לשלוח בדואר 24 ועדיין הברכה תגיע בזמן :)

דואר ישראל יצאו בימים אלה עם ערכת כרטיסי ברכה רומנטיים לט"ו באב עם 12 אגרות ברכה שעליהם מודפסים שירי אהבה עבריים קלאסיים מכל הזמנים. הכרטיסים שעוצבו על ידי ברוך נאה וענת שרשבסקי, כוללים איורים וציטוטים מתוך 12 שירים עבריים שנבחרו, נכתבו ובוצעו על ידי מיטב היוצרים והאמנים הבולטים בישראל. עורכת הסדרה - נאוה בודק אחירון. 12 הכרטיסים כוללים את השירים: עטור מצחך זהב שחור; ברית עולם; לכל אחד יש; זמר נגה; היו לילות; סליחות; הפרח בגני; כשאור דולק בחלונך; תפוחים ותמרים ; רוזה רוזה; פגישה לאין קץ; הכניסיני תחת כנפך.


הערכה כוללת: 12 מעטפות איכותיות ו– 12 כרטיסי ברכה גדולים על נייר משובח לכל אירוע: בצד אחד תמונת הבול מוגדלת, בצד השני מקום למילוי וכתיבת הברכה עם ציטוט מקורי מהשיר.(מחיר 19.90 ל-12 כרטיסים+ מעטפות).


לאחר מכן צריך לחשוב מה ישמח את הבת זוג ואין כמו תכשיט יפה שיעשה את העבודה נאמנה! איזו אישה הרי לא אוהבת תכשיטים? כולנו בעלות תכשיטים בכמויות, אבל תמיד נשמח לקבל עוד לאוסף ולגוון. אין כמו ט"ו באב לקבל תכשיט ובמיוחד בשילוב לבבות. ברשת מגנוליה יש כל כך הרבה תכשיטים בכל דוכן וכל אישה יכולה למצוא לעצמה תכשיט שהיא אוהבת בגלל המגוון הרחב שמתבטא בשלל צבעים של אבנים וקישוטים, שלל חומרים מכסף ועד ציפוי זהב ובשלל גדלים ועיצובים של עשרות מעצבים שעובדים קשה וכל הזמן רק חושבים איך לחדש ולרגש! :)  למעשה בכל סניף ישנן 1500 עיצובים שונים ומדי חודש מגיעים 400 עיצובים חדשים, מה שמחזק את דבריי אשר אומרים שכל אישה עם כל טעם וכל סגנון יכולה למצוא תכשיט שהיא תאהב, תכשיט שיסמל אותה ושהיא תענוד כל יום. ואם בטעות אתם בטיול בחו"ל ושכחתם לקנות מתנה אז אפשר לחפש את מגנוליה בקנדה, אוסטרליה ואפילו פורטוגל. 


רשת מגנוליה השיקו לתקופה זו קולקציית תכשיטים מגוונת בשילוב לבבות. התכשיטים בעיצובים ייחודיים העשויים בעבודת ים ומשלבים כסף, כסף בציפוי רודיום וציפוי זהב בשילוב זרקונים שקופים ואבנים שונות. בקולקציה מגוון רחב של שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות. (טווח מחירים: 79-289 ₪).

כמו כן לתכשיט תוכלו להוסיף עוד פינוקים ולהפוך את המתנה ליותר ממושלמת, כרגע בסניפי מגנוליה מציעים קרם ידיים בניחוח משגע שמפנק את העור. בכל חודש כמעט יש מוצר אחר שנמכר במחיר משתלם והחודש לקראת ט"ו באב הושק קרם ידיים באריזה משגעת ומוצר מעולה. הקרם נספג במהירות, בעל ריח טוב כמו שציינתי ואחלה מוצר להניח בתיק ולהשתמש בו כל יום. בנוסף כמו שכל השנה מוצעים לנו בחנות הלבבות עם ניחוח לרכב, אני אספר לכם סוד קטן אני מניחה אותם בתוך הארון בגדים. הריח כל כך נעים, פרשי וכמו כביסה שהוא בול מתאים לארון ומחזיק לאורך זמן.


אז יאללה למה אתם מחכים? אם אין באפשרותכם להיכנס לקניון לסניף הקרוב, בקליל קטן באתר אפשר לבצע את הרכישה ותגיע עד אליכם הביתה :) לכניסה לאתר לחצו כאן 


בנוסף אם האישה אוהבת טיפוח תמיד כדאי לקפוץ ולבקר בSABON, רשת שכל כך אהובה עליי שהשיקה לאחרונה ניחוח חדש בניחוח שקדים ואני חייבת לציין שהוא מעולה! אני בזמנו קניתי תמיד בלאוקסיטן את המוצרי שקדים שלהם, אבל לאחרונה הפסקתי כי המחירים יקרים והרגשתי שחבל על הכסף שזה באמת מוגזם. בשבוע שעבר שגיליתי שסבון יצאו עם הניחוח קפצתי משמחה וידעתי שפה יתחיל סיפור אהבה!
ממליצה לקנות את המארז All About Almonds הכולל 3 מוצרים מוקטנים וכך תראו אם אהבתם את מוצרי הסדרה, למרות שאני מבטיחה שתאהבו ותתמכרו! הריח משכר והעור נשאר כל כך נעים אח"כ כמו עור של תינוק עם ניחוח כייפי. המארז כולל קרם ידיים חמאתי 30 מ"ל, סבון חלב אמבט 30 מ"ל וקרם חלב גוף 30 מ"ל. (מחיר: 69 ₪ במקום: 120 ₪)


סבון כל השנה מפנקים, מחדשים ודואגים לנו, אבל אין כמו המארזי ט"ו באב, שהם חגיגה כפולה של כיף גם עם מארזים מפנקים וגם עם הניחוח החדש. הקולקציה מאופיינת בקווים נעימים, צבעים רכים ובהירים וניחוחות צלולים ועמוקים, המעניקים לנו רגעים מעודנים של שלווה ,רעננות ורומנטיקה, קולקציה עטופה בקשת האהבה. 
מהדורה מיוחדת מגוון מוצרים בניחוח חדש ומשכר: ניחוח שקדים, מתקתק, נשי ורומנטי עם נגיעות וניל ומאסק. מרגיע ועוזר להוריד לחץ מקצב החיים המהיר…


נמשיך כי אי אפשר פוסט של ט"ו באב ללא חברת AHAVA, לאחרונה הושקה קולקציית מארזי קיץ במהדורה מוגבלת. בקולקציה שלושה מארזי מתנה בעיצובים שובי לב, צבעים מרהיבים וניחוחות מרעננים המעוררים השראה לחופשה - ועכשיו! אין כמו לפרגן לטיפוח מינרלי מים המלח, פרי ייצור כחול לבן. כל מוצרי החברה הינם 100% טבעונים, בעלי אישור PETA תו VEGAN FRIENDLY ואינם מכילים מרכיבים מן החי. אני מאד אוהבת את מוצרי החברה וכל הזמן מתפלאת ונפעמת מכל החידושים והפיתוחים שהם מוציאים. לAHAVA יש מעל 15 פטנטים בינלאומיים והרבה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור. מוצרי AHAVA נמכרים בלמעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..

המארזים:

UPLIFTING MINERALS- בניחוח קקטוס ופלפל ורוד: תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח מתקתק של קקטוס ופלפל ורוד, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל.

RELAXING MINERALS בניחוח SEA-KISSED: תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח SEA-KISSED קסום של חופשה אקזוטית, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל.

MOOD-BOOSTING MINERALS בניחוח צבר ומורינגה: תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח מרענן של צבר ומורינגה, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל.

שלושת המארזים נמכרים בלעדית רק ברשת סופר-פארם, במחיר: 135₪ בלבד במקום 208₪.


ובהמשך לטיפוח המלצה לסט מקסים של חברת ג’ויה מעבדות לקוסמטיקה המכיל בושם שמן, דאודורנט, בודי מיסט וקרם גוף. הסט פרחוני ומריח מתוק ונעים. ורוד ומקסים שנעים לעין.
למי שלא מכיר , קצת רקע על חברת ג'ויה: נוסדה בשנת 2,000 על-ידי אשר גלאי וצורי לוזון. השניים צמחו מתוך עולם הקוסמטיקה, היופי והטיפוח והקימו את מפעל חייהם העוסק במחקר, ייצור ופיתוח מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים, מתוך רצון ושאיפה למצוינות והובלה בתחום הקוסמטיקה.
כיום, החברה  היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. החברה פועלת בישראל כ- 16 שנים ומייצרת מוצרי קוסמטיקה עבור עשרות מותגים מובילים בארץ ובעולם ומספקת ללקוחותיה ולמותגיה מפעל ייצור אופטימלי באיכותו ויכולותיו, העומד בתקנים וסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.


קרם גוף מיקרו-קפסולות מסדרת ONLY YOU , מבוסס על נוסחה ייחודית המכילה מיקרו-קפסולות בעלות קומפלקס ויטמינים עשיר בוויטמין E, ,Aוחומצות שומן חיוניות. מועשר בתמציות שמנים ייחודיות - שמן עץ התה, שמן זית, שמן נבט חיטה ושמן אובליפיחה, המעניקות לעור לחות אינטנסיבית ותורמות לאלסטיות וגמישות העור.
בעת מריחת הקרם משתחררים לעומק העור ויטמינים ושמנים המזינים ומעשירים אותו בלחות, שומרים על עורך רך וחיוני למשך שעות ארוכות ומעניקים לו מראה רענן .הקרם בעל מרקם קליל הנמרח בקלות ונספג במהירות בעור ומשאיר על עורך ניחוח נעים, עשיר ומיוחד לאורך זמן.

שמן בושם מסדרת ONLY YOU בנחיחות בשמים מומילים ועדינים עם תמצית שמן שקדים מתוקים עשירה בויטמיןE ונגודי חמצן ושמנים ארומטיים נוספים הנספחים בגוף, מזינים את העור ומעניק לו מגע משי ורכות עם ניחוח משכר.

דאודורנט רול און אנטיפרספירנט אונלי יואו מונע זיעה ,מנטרל ריחות, מעניק הגנה מוגברת הנשמרת לאורך כל היום. בניחוח רענן.

תרסיס בושם מרענן אידיאלי לגוף ולבגדים בעל ניחוח נפלא הנשאר לאורך זמן. אינו מתייבש ואינו מכתים את הבגדים.


ואיך לא לחתום בנשיקה מנוצנצת וטעימה את ט"ו באב עם השפתון בשם BEAUTY PAGEANT של ג'פרי סטאר, אני פשוט מכורה אליו. קודם כל האיכות של השפתון ברמה מאד גבוהה והעמידות לא רעה בכלל. אני אישית אוהבת ליומיום שפתונים קלילים מנוצנצים ולא גוונים כהים ולכן הוא פתרון נהדר עבורי. בנוסף עוד אופן שאני משתמשת בו ביציאות בערב, אני מניחה שפתון בכל צבע ומעליו את הנצנצים וזהו שדרוג מהמם ומומלץ! 
המחיר 18$ ויש עוד עלות משלוח מהאתר של 11 דולר אם אני לא טועה. כמו כן לא כדאי לעבור 75 דולר שלא תקבלו מע"מ או מכס לשלם.  לקישור לשפתון לחצו כאן 


מצרפת סווץ' של השפתון רק הוא שתראו את הגוון שלו:



ולסיום אין כמו פינוק ככה בכיף בבית עם קפה או תה עם המאגים של נעמן שיצאו במיוחד לט"ו באב בקולקציה מיוחדת. הרבה פעמים לצאת בט"ו באב זה סיוט מפני שהכל מפוצץ ויקר ולכן להתפנק בבילוי זוגי בבית הוא פתרון נהדר! ובכלל המלצה שלי כל סופ"ש שיש זמן לשבת שעתיים ככה לראות סרט יחד עם כוס שתייה מפנקת, לדבר ליהנות מהזמן איכות יחד, זה חשוב לזוגיות ומשדרג את הקשר והאינטימיות. מה שלמעשה בשגרה היומיומית קשה לנו לבצע ובקושי מצליחים לשבת עם הבן זוג שלנו לשיחה.

המאגים בקולקציה אדומה ולבבית או בקולקציה שחורה עם זהב קלאסית ומהודרת. ישנם מאגים גבוהים וצרים יחסית ויש מאגים טיפה נמוכים יותר ורחבים מעט, אך שניהם נוחים ונהדרים, הכל עניין של הרגל מה אוהבים. אני למשל תה אוהבת לשתות בכוס רחבה יותר וקפה בכוס הצרה יותר. כמו כן אפשר לשים את המאגים במדיח ולפתור את שטיפת הכלים הטורדנית והמעיקה :) 
כל מאג עולה 17.90 ליחידה ולדעתי להביא גם כוס כזו עם שוקולדים זו אחלה מתנה! 


שיהיה לכם ט"ו באב שמח ומלא באהבה, שמחה ואושר!

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה