יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

הרשת המובילה WESHOES משיקה את קולקציית החורף

היי כולם,
אם עקבתם אחריי בתקופה האחרונה ראיתם שקניתי 3 זוגות של הכפכף של מוזס ברשת WESHOES ובתכלס לא סתם כי כמעט כל שבוע אני מבקרת בחנויות, בודקת מה חדש, מבצעים ובכלל מה הטרנדים.
והפעם מאד שמחתי שבוע שעבר להתארח בהשקה של קולקציית החורף המהממת, הטרנדית והאופנתית לכל המשפחה! אם בעבר התמקדו בנשים ובילדים, הפעם גם האופנה הגברית חזקה ובועטת ואין כמו להיכנס לחנות לקנות לכל המשפחה ולהיות שקטים, נכון אתם מזדהים איתי? הכי מעצבן זה ללכת לכמה חנויות כי לכל אחת מהבני הבית צריך לקנות בחנות אחרת.  לא עוד!!
גם העונה רואים בבירור שהרשת מכתיבה לנו אופנת יום, ערב, לימים קרים או לימי גשם רטובים. בקולקציית החורף של הרשת ניתן לראות מגוון רחב של מגפיים ומגפונים, סניקרס ונעלי ערב לגברים ולנשים בטרנדים הבולטים בעולם האופנה כמו קטיפה, סאטן, מבריקים ופרינטים.
ובמיוחד העונה ניתן דגש חזק על קולקציית הילדים ולראשונה, WESHOES מציגה מגפיים וסניקרס לפי הטרנדיים הכי עדכניים ונחשבים.

מותגי הדגל של הרשת הם: Crocs ו- Blundstone שלמעשה כל פעם הם משחקים בניהם במקום הראשון לסרוגין, אבל לא סתם כי אלה המותגים הכי חזקים והכי טובים.




בלנסטון כבר ממזמן לא מותג של נעלי עבודה, אלא ממזמן כאופנה לצעירים, אם תשימו לב טוב טוב הילדים והנוער מתים עליהם. בשנה שעברה ראינו אותם עם בד הזמש והשנה האיורים כובשים אותנו וזה כזה מקסים!!! המגף האוסטרלי המקורי מ- 1870 מציע קולקציה המשלבת אופנה, טבע ואורבניות כובשת. בנוסף למגפיים , זאת העונה השלישית בה קיימת גם קולקציית מעילים איכותית ומגוונת במבחר גזרות והדפסים לנשים, גברים וילדים.


Crocs- המותג האמריקאי שנחת בישראל ב 2005 חוגג השנה 15 שנים לכפכפי הקלוג המיתולוגיים. המותג העונה מפתיע בקולקציה חדשנית, אופנתית ונוחה מתמיד. בפברואר האחרון יצא המותג בקמפיין עולמי בכיכובם של דרו ברימור וג'ון סיינה כאשר הסלוגן: Come as you are מלווה אותו וקורא לקהל הלקוחות להישאר נאמנים לעצמם, לצעוד בנעליים שנוחות להם מבלי להתפשר. גם העונה, הפרזנטורים ממשיכים להוביל את המותג וערכיו וצפויות הפתעות בהמשך.

בנוסף למותגים אלו ישנם ארבעה מותגי פרייבט לייבל נבחרים של הרשת:

Candy- מותג אופנה ולייף סטייל לקטנטנות שרוצות להרגיש הכי גדולות.
הקולקציה נוצרה מתוך דאגה לנוחות הילדות ולכן, ניכרת הקפדה יתרה על איכות החומרים, עיצוב הנעל ודגש על גמישותה. נעלי החורף של קנדי מאופיינות בעיצוב טרנדי שלא מתפשר על צבעוניות, עדכניות ונוחות.

Magma- נעלי בנים, העשויות מחומרים איכותיים ומספקים נוחות אופטימלית, בשילוב עיצוב אורבני ופונקציונאלי לכל שעות היום.
הנעל בעלת רפידה מחומר קשיח וגמיש, המעניקה הרגשת רכות וגמישות . הקולקציה מגוונת וכוללת מגפי גשם וסניקרס.



Seventy nine- מותג לנשים וגברים המספק מגוון רחב של סגנונות וטרנדים מהעדכניים ביותר ומציג גזרות אופנתיות ונטולות מאמץ שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.

Seventy nine הינו מותג הנעלה שמוכיח שנוחות ונוכחות צועדים ביחד.

Schultz- מותג נוחות חדש לגברים בהשראה גרמנית.




קבוצת דגמים הבנויה על בסיס אימומים המדמים כף רגל אמיתית ומעניקים לה נוחות מקסימלית .
לדגמים גפות עור נושמות ,סוליות קלות משקל העשויות חומרים רכים וסופגי זעזועים בשילוב רפידות אנטומיות אופטימליות ומנדפות זיעה.

בין המותגים הנוספים שבולטים העונה הם : Desigual, Inuovo, Verbenas, Rocket dog, Tsukihoshi ועוד.





קהל הלקוחות: רשת Weshoes מאופיינת בנעליים לכל המשפחה. כל אחד יוכל למצוא אצלנו את הנעל הנוחה והמושלמת עבורו: נשים, גברים , ילדים וטף.

טווחי מחירים: 80₪ - 650 ₪



אודות WESHOES:

רשת חנויות ההנעלה CROCS הוקמה באפריל 2008.
ותוך כ- 3 שנים פרשה הרשת כ- 60 חנויות במיטב הקניונים בארץ, מקרית שמונה ועד אילת.

בשנים הראשונות הרשת נקראה CROCS והמותג היחיד שנמכר בה היה קרוקס. לפני כשנתיים, בצעד ביניים מותגה מחדש הרשת כרשת Crocs&more , ואליה נוספו מותגים רבים נוספים.

כיום קיימים ברשת מעל 20 מותגים בינלאומיים ביניהם :CROCS, BLUNDSTONE MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN ורבים אחרים.

בנוסף, ישנם מותגי פרייבט לייבל - CANDY, MAGMA ו- SEVENTY NINE

במהלך 2016 הוחלט לשווק שינוי זה לקהל הלקוחות ולמתג את הרשת מחדש כרשת
multi brands תחת השם WESHOES.

יחד עם רשת החנויות, ישנה גם חנות אונליין מובילה www.weshoes.co.il.

מדובר באחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

במהלך שנת 2016 החל תהליך הקמת חנויות חדשות של רשת Weshoes, שכולן מעוצבות מחדש וגדולות יותר מבעבר.
עד יוני 2017 מרבית חנויות הרשת יהפכו למיתוג של WESHOES.

שיהיה חורף נעים
אוהבת רותם:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה