יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

כיף בקיפצובה לכל המשפחה

היי כולם מה שלומכם?
בשבוע שעבר הגעתי עם משפחתי ליום כיף בקיפצובה והיה הרבה יותר מיום כיף, אלא זה היה יום עם המון הנאה וכן שימו לב לדגש של היום, הגענו ביום שישי בשעה 10:00 בבוקר ויצאנו משם בשעה 17:00- שעת הסגירה של המקום ולא דקה לפני, מפני שהילדות לא רצו ללכת!!! כל כך נהנו וכייפו שיומיים אח"כ ביקשו לחזור :) 
בקיפצובה הפארק כל כך מאתגר וזוהי חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה ! כל כך נהנו, כולנו הילדים והמבוגרים ואני חייבת להמליץ לכם לבקר גם, כי אני יודעת שאנחנו נבקר שם שוב בקרוב.
אני חייבת לציין שבהתחלה לפני שהגענו לשם חששנו מהחום והלחות בימים חמים אלה, אבל בגלל שנמצאים בקיבוץ צובה אשר נמצא על הר ובדרך לירושלים, כל כך נעים ולא היה לנו חם בכלל ולכן זהו פלוס ענקי!  גם חלק מהפארק מקורה וממוזג ולכן אפשר לבלות גם באזורים אלה. 


קיפצובה זהו המיני לונה פארק הראשון באזור ירושלים עם מגוון פעילויות לטווח רחב של גילאים: מתקני משחקים, משחקייה משודרגת הכוללת ג'ימבורי ממונע המשלב חבית מסתובבת, קרוסלת פעוטות, נדנדת שקי אגרוף, חללית מסתובבת, וחדר בלונים המהווה אטרקציה מיוחדת. סירה בסערה, בריכת סירות אבובים, קרוסלת פיראטים, רכבת הרים משפחתית, רכבת לקטנטנים, מכוניות מתנגשות לקטנים וגדולים, בריכת כדורים, ג'מבורי, אולם משחקי וידאו, פלייסטיישן ועוד ועוד ועוד, הכיף פשוט לא נגמר.




בנוסף להגיע כמשפחה יש אופציות של חגיגות ימי הולדת, מסיבות ואירועים. לשלב גם למבוגרים בילוי בחוות השוקולד גליתא צובה , להתארח במלון צובה שיש בו  64 סוויטות משפחתיות ובכל יום שישי סיור אל הכרמים והגת העתיקה שסביב המלון ומקנח בטעימות יין ביקב צובה האיכותי. בנוסף יוצאים סיורים מלובי המלון אל האתרים ההיסטוריים והארכיאולוגיים הממוקמים בסביבת המלון ביניהם: תל צובה, המצודה, עין צובה והנקבע, עצי הזית והאלון העתיקים בישראל תצפית נוף אל הרי יהודה ועוד. והכי שווה שכל אורחי המלון נהנים מכניסה חינם לפארק האטרקציות קיפצובה במהלך כל שהותם במלון.




למעשה בימים אלה ממש תיירות צובה התחדשו עם מספר אטרקציות וחוויות. נוספו מתקנים חדשים בקיפצובה, נוספה סדנא של חווית שוקולד לילדים, התווסף לתפריט שדרוג לארוחת בראנץ' של שישי וגם סיורי קיץ ומגוון פעילויות רבות ומהנות. במהלך חודש אוגוסט שאנחנו בחופש עם הילדים ומחפשים איך להעביר את הימים החמים, אני חושבת שפארק האטרקציות קיפצובה הוא הפתרון הנהדר והאולטימטיבי. 
כשתגיעו לבקר תוכלו ליהנות ממגוון מתקנים ביניהם 2 מתקנים חדשים שהגיעו מאיטליה, הראשון הינו קרוסלת כדורים פורחים צבעונית המתרוממת ומסתובבת, נוטה אל הצד עם קרונות המסתובבים סביב עצמם כמו קרוסלה רגילה רק משודרגת וצבעונית יותר. מתאים לכל המשפחה, בעיקר עם קטנטנים :)


המתקן השני החדש והיחידי בישראל ובין הבודדים בעולם הינו קרוסלת שרשראות ייחודית, המיוצרת אף היא באיטליה ומוצבת לראשונה בארץ בקיפצובה. מדובר בקרוסלת שרשראות בעלת כיסאות כפולים המאפשרים להורים ולילדים לעלות וליהנות יחדיו מהמתקן המיוחד והנאה מרבית מובטחת. מתאים לגילאים היותר גדולים ולא לקטנטנים.


בנוסף חוויה של סדנת שוקולד חדשה בקיפצובה, יש 2 סדנאות לבחירה וופל שוקולד אותו מקשטים בשוקולד לבן וחום וקישוטים צבעונים לפי בחירה וגם אצבעות ארנב אותם מקשטים בסוכריות צבעוניות. אנחנו בחרנו להכין שוקולד עם איור של ארנב ולקשט עם שלל תוספות מדליקות וטעימות. השוקולד איכותי, טעים וכיף לעשות את הסדנא וליהנות מההכנה של השוקולד. לאחר מכן מניחים את השוקולד לקירור ומגיעים לאסוף אותו מאוחר יותר לפי השם. סדנא מקסימה ומהנה!





בנוסף אפשר להתארח בבראנץ' המפורסם והייחודי של יום שישי שהתחדש בטאבון יוקרתי ומבחר מנות ועמדות חדשות, ליהנות מיינות צובה האיכותיים במרכז המבקרים החדש של היקב המשקיף על הנוף המרהיב של הרי ירושלים וכרמי היין. הרי למי יש כוח לסחוב אוכל ליום שלם וגם את כל התיקים המלאים לכל מתקן, לכן עדיף לסחוב כמה שפחות דברים ולהנות מכל מה שמציע האתר. המנות חדשות כגון פיצות ופוקאצ'ות הישר מהטאבון האיטלקי שהוצב במרפסת המלון, עמדת אומלטים המציעה מגוון חביתות ואומלטים לפי בחירה לכל אורח ומגוון רחב יותר של עוגות וקינוחים. 
הארוחה המתקיימת בלובי המלון מציעה בנוסף תבשילים ולחמים כפריים, שקשוקות, פשטידות, לזניה, גראטן, פסטות, אנטיפסטי, סלטי העונה, סלט קינואה וסלטי פסטה קרים, מגוון גבינות משק, ריבות הבית ועמדת קינוחים מפנקת הכולל מגוון עוגות פאי ועוגיות. (הארוחה מוגשת במזנון חופשי. מחיר לבראנץ' בלבד מבוגר- 95 ₪ ילד מגיל 4 ומעלה - 70 ₪)










פתוח כל יום בין השעות בחודש אוגוסט: א,ג,ד,ש 10:00 – 19:00 ב' ו ה' 10:00- 20:00 חוויית השוקולד החדשה בקיפצובה בהרשמה מראש כשעה לאחר הפתיחה עד שעה לפני סגירת הפארק.
לפרטים: 02-5347952 / www.kiftzuba.co.il  / בפייסבוק "קיפצובה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה