יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

טיפול פנים עם חברת ג'ינו HYDRADERM CELLULAR ENERGY

היי כולם מה שלומכם?
בהמשך להשקות שהייתי של GUINOT Paris החלטתי לבצע סדרת טיפולים למיצוק העור ולהחדרת לחות כי זה לדעתי הגיל להתחיל לטפל בעור כמו שצריך כי חשוב לי להישאר ולהראות צעירה.
בעולם דינאמי, מלא עשן, עומס ובלי רגע דל העור שלנו עוד יותר מזדקן בקלות ויש פגמים הנראים לעין בגיל צעיר.
אני אישית חושבת שאין כמו עור מהמם, קורן ומוצק. אם שומרים בגיל צעיר אח"כ בגיל מאוחר יותר העור ימשיך ויראה טוב ולא תהיה השפעה ניכרת ולכן חשוב להתחיל כשהעור עוד במצב טוב ובריא.





עם הגיל זרימת האנרגיה בתארים יורדת ולכן כיום מה שמקובל בעיקר זה טיפולי הבוטוקס למניהם שהם משתקים את השרירים אבל פה בטיפולThe Hydradermie Lift Treatment מדובר על הפעלת השרירים ולחזק אותם ובכך למעשה לגרום להם לפעול ופעולה זו גורמת למתיחה, הפחתת קמטים, הפחתת כתמים. הטיפול נותן מענה לכל סוגי העור ומטפל בכמה בעיות בו זמנית ובכמה אזורים: אזורי הפנים הצוואר והמחשוף.
החדרת החומרים הפעילים עד לעומק העור עד שכבת הדרמיס ולכן הוא כל כך אפקטיבי. 

את הסט טיפולים אני עוברת במכון הקוסמטיקה" הרמון היופי הנמצא בראשון לציון ובבעלותה של סלי מזרחי המקסימה. סלי היא קוסמטיקאית רפואית מוסמכת (PMEC) ובעלת כ- 20 שנות ניסיון ומוניטין בתחום היופי והבריאות. 
בהרמון היופי ישנם טיפולים מגוונים כגון טיפולי פנים, טיפולי גוף, איפור, הסרות שיער, רפואה אסתטית, רפואה משלימה ועוד. סלי במכון היופי שבבעלותה מטפלת בלקוחותיה עם המכשיר של חברת הקוסמטיקה GUINOT Paris . 


הסדרת טיפולים שאני לקחתי היא סדרה של 5 טיפולים שבהתחלה במשך כל שבוע עושים טיפול ואז מגיעים לתוצאה הרצויה. לאחר מכן פעם בחודש צריך להגיע לשימור של הטיפול. למעשה למכון הכושר של שרירי הפנים מה שאי אפשר לעשות במכון כושר רגיל, כאן המכשיר עושה וגורם לנו למתיחה ומיצוק ולעור להיראות זוהר, קורן וצעיר.
הטיפול שאני עושה היא טיפול משולב של טיפול אנטי אייג'ינג (The Hydradermie Cellular Youth) שמתאים למעשה לכל גיל וכל סוג עור. במהלך הטיפול יש הזרמת אנרגיה לתאים והחדרת חומרים פעילים לפי מצב העור 
(משך הטיפול כשעה. מחיר מומלץ: 500 ₪ )
והטיפול השני הוא טיפול אנטי אייג'ינג למיצוק ומתיחת תווי הפנים ע"י חיזוק טונוס השריר. ( The Hydradermie Lift Treatment). 


יחד הם גורמים לשיפור חילוף החומרים והגברת זרימת החמצן לעור ולנראות טובה יותר. ניקוז לימפטי מקיף וזרימת דם אשר מפעילה את בלוטות הלימפה וגורמת לסילוק רעלים ופסולת. האלקטרודות שגם הן ממריצות ומפעילות  את השרירים.
הטיפול כל כך מושקע שתראו כמה חומרים התפנקתי במהלך הטיפול. למעשה יש שלבים מסודרים ותהליך מאד מוקפד מניקוי העור, החדרת לחות ואז רק מגיע שלב המכשיר. לאחר מכן מריחת מסיכה וקרם. לאחר הטיפול העור פשוט מושלם!
כמו כן אני רכשתי כמה מוצרים נלווים שישמרו לי על העור בין הטיפולים ועל הנראות שלו.


מאד ממליצה על הטיפול ובמיוחד עכשיו בתקופת החורף שהעור יבש מהרגיל.

אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה