יום שני, 9 באוקטובר 2017

הטרנד החדש שהגיע ישראל- מכונת הדפסה לציפורניים INAIL

היי היי מה שלומכם?
מי שמכיר אותי ועוקב אחרי הרבה זמן יודע כמה אני מכורת ציפורניים, לקים קישוטים וכל הדברים הכייפים שמסביב.
כשאמרו לי שיש משהו חדש בתחום הציפורנים, צחקתי לעצמי ואמרתי מה כבר אפשר לחדש, הרי אני מכירה הכל. ואז הגעתי להשקה ובשתי מילים - הופתעתי ובענק!
אהבה לציפורנים היא בכל גיל, אם היום ילדות צעירות, מתבגרות וגם מבוגרות. כולן אוהבות ציפורנים מטופחות, אסתטיות והכי חשוב עם קישוט ייחודי שכולם יחמיאו וישאלו היכן ביצעת את המניקור.
בכלל ידיים לדעתי מאד חשובות. זהו איבר שאיתו לוחצים ידיים, רושם ראשוני ובהחלט יד מטופחת משדרת משהו אחר. 


מכונת ההדפסה לציפורניים של INAIL מחדשת את עולם הציפורנים ומתהדרת בקישוטים מגוונים, טרנדיים לפי צו האופנה ומדויקים ונקיי מראה שהייבוא מאירופה בוצע ע"י קטי ליבסון ובעלה.
למעשה עם המדפסת המיוחדת אפשר להדפיס גם תמונות של ילדים, משפחה או חייה אהובה והכל בתוך 8-15 שניות.
הרי מי מאיתנו באמת עם זמן פנוי ויכולה לשבת כמה שעות במכון המניקור עד שהלק יתייבש ועד שהעיצוב יופיע על כל ציפורן, לכן המדפסת היא פתרון משגע, מהיר ומיוחד.

בימים אלה אופנה היא נושא מרכזי אצלנו ולהתאים את הציפורנים לטוטאל הלוק והלבוש זה כל כך מדהים ומתאים לכל פאשניסטה. כי אם בעבר הסתפקנו באביזרי אופנה, פריטים שיש לכולם ולא היה אכפת לנו מהאינדיבידואל, היום כל אחת רוצה להיות מיוחדת ואבוי אם תהיה למישהי ברחוב לוק כמו שלי. 


איך למעשה המכונה עובדת?
המכונה נראית כמו מחשב קצת יותר גדול שיש בה אופציות רבות של דוגמאות שאפשר לבחור ולשנות את הצבעים שלהם או שאפשר גם דרך WIFI לבחור תמונות מהנייד שלנו. מורחים על כל האצבעות שאנחנו רוצים שיופיע בהם תמונה לק לבן "טיפקס" כי בדרך זו התמונה יוצאת הכי טוב.


מסביב לציפורן מניחים מן מדבקה ששומרת שהעור לא יתלכלך מההדפסה


ואז את היד מכניסים לפתח המכונה ובתוך שניות המכונה מדפיסה ממש כמו מדפסת בבית את התמונה. אפשר גם לבצע זאת מעל לק ג'ל. 


לקראת החורף שמגיע אלינו יש אינספור אופציות שהוצגו גם בתצוגות בעולם של מיטב המותגי היוקרה.
הטרנדים לחורף הקרוב לדוגמא כמו:
משבצות בדוגמת הטארטן ההיסטורית שמקושרת לבתי האצולה, לבית המלוכה ולצבא הבריטי, משבצות גינגהאם - שמתבססות על שילוב של לבן עם צבע יחיד נוסף, בגודל אחיד ומשבצות הפפיטה הקטנות המשולבות זו בזו לרוב בצבעי שחור/לבן.

אורבאן ג'יפסי הוא האינטרפטציה העכשווית של הבוהו שיק הפציע אי שם בשנות בסיקסטיז והסבנטיז העליזים של המאה הקודמת יחד עם ילדי הפרחים ופסטיבל וודסטוק האגדי. העונה בולטים במיוחד שילובי גרפיקה אתנית ופרחים קלילים לצד שילובים מפתיעים של איורים אקסצנטרם, מתירניים ויצירתיים בצבעוניות עזה.

פריחה חורפית: בקטגוריית ההדפסים, פרחים הם דרך טובה לביטוי עצמי דרך נייל ארט במיוחד כשיש רצון לאמירה יצירתית. העונה הדפסי הפרחים ממשיכים מהקיץ אל העונה הקרה כשפלטות הצבעים הופכות לכהות יותר עם גוונים כמו בורדו או ירוק עמוק ונגיעות של שחור. במגוון: הדפסי פרחים קפדניים, שילובים בוטניים הכוללים עלים המזכירים זרי פרחים עמוסים ולבלוב של פרחים כהים.


פולקלור אתני: הדפסים, רקמות, צבעים ססגוניים, עבודות יד, טכניקות מסורתיות ממזרח אסיה, אפריקה ודרום אמריקה – כל אלו מתערבבים ליצירת הדפסי נייל ארט בהשראת סגנונם של שבטים נידחים ותרבויות נעלמות. במגוון פרינטים אתנים בניחוח נוסטלגי, הדפסים שבטיים עזי צבע, מגוון מזוקק לפרחים רקומים בניחוח וינטאג' ועיטורים גיאומטריים מסורתיים צבעוניים.

הטרנד החייתי: בעודכן מתלבטות בין הדפסי חברבורות לזברה, נחש או כלב דלמטי המנהלים האמנותיים של המותג האיטלקי גוצ'י, עושים זאת שוב ומבעירים להיט חדש חרקים. כן העונה לא תסתפקו רק בהדפס טקסטורת החיה אם כן תשלבו מיני חרקים במלוא תפארתם והדרם.


את המכונה תוכלו למצוא במגוון מכונים ברחבי הארץ. המחיר הינו 20 שקל לכל ציפורן שמתבצעת עלייה ההדפסה. 
את רשימת מכונים המלאה תוכלו לראות באתר החברה: https://www.inail-il.co.il

שיהיה חורף נעים וחמים ואיתו מגוון דוגמאות יפות על הציפורניים

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה