יום רביעי, 16 במאי 2018

מזון ג'ורג'י פלוס במהדורה משופרת של חברת ביופט

היי כולם!
אוהבים חתולים? כי אני ומשפחתי מאד אוהבים!
חברת "ביופט", המובילה את תחום המזון וציוד לחיות מחמד בישראל, תתחיל לשווק את "ג'ורג'י פלוס", מזון היבש לחתולי הרחוב בעל פורמולה חדשה המסייעת לשמירה על דרכי השתן של החתול, מכילה ירקות וסיבים תזונתיים וטעימה במיוחד.
המהדורה החדשה והמשופרת, תחליף את מותג המזון "ג'ורג'י" אותו ביופט משווקת כבר זמן רב. 
כשהבאתי לחתולים את האוכל הם ישר אכלו ונהנו! רואים שהם אהבו! גם אהבתי את ההשקעה של הנראות של האוכל:)




חברת "ביופט", יצרנית מותגי המזון "בונזו" ו"לה קט", משיקה בימים אלו את המזון היבש החדיש לחתולי הרחוב- "ג'ורג'י פלוס", המחליף את המותג הידוע "ג'ורג'י".
ביופט שמה לה למטרה לספק לחתולים לא רק אוכל טעים, אלא גם בריא המסייע לשמירה על דרכי השתן של החתול, הלוקח את עולם האוכל לחתולים צעד אחד קדימה.

המוצר המשודרג הינו בעל הרכב ייחודי המסייע לשמירה על דרכי השתן של החתול ובנוסף מכיל ירקות וסיבים תזונתיים ובעל טעם משופר. המוצר מיועד בעיקר לחתולי הרחוב, מתוך הבנה כי אין להם מים זמינים בכמות מספקת ולכן בעלי סיכון מוגבר לבעיות בדרכי השתן. 


הידעת? בישראל ישנם מעל שני מיליון חתולי רחוב, המטופלים על ידי כרבע מבתי האב
מתוך רצון להבין את תופעת חתולי הרחוב, ערכה חברת "ביופט" סקר, אשר חשף את הרגלי האכלת חתולי הרחוב. הסקר, שנערך לאחרונה, העלה שכל אדם רביעי או בן משפחתו, מאכיל היום חתולי רחוב.
בסקר גילינו כי בני האדם המאכילים את חתולי הרחוב רואים בחתול הרחוב את חיית המחמד האישית שלהם והם אף דואגים שמישהו אחר יאכיל אותו במקומם כשהם נוסעים לחופשה או חולים.
למאכילים של חתולי הרחוב חשוב גם, ממש כמו למגדלי החתול הביתי, שהמזון יהיה טעים ובריא לחתול. הם נהנים לראות את החתולים אוכלים את האוכל ישר כשהם מגישים להם אותו.
תופעה מעניינת במיוחד היא הרשת החברתית שנוצרה בין האנשים שמאכילים את החתולים, לרוב מאותו אזור גיאוגרפי. הם נמצאים בקשר זה עם זה, תומכים, מייעצים ומחליפים זה את זה בהאכלה, בעת הצורך ואף מתייעצים בנושאי בריאות החתול.


מחיר מומלץ לצרכן 18 ק"ג : 149 ₪ (המחיר לא שונה למרות שדרוג המוצר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה