יום חמישי, 31 במאי 2018

קסידי בוטיק משיק את קולקציית קיץ 2018

היי כולם,
מה נשמע? השבוע התקיימו צילומים של קסידי בוטיק לקולקציית קיץ 2018 בכיכובן של האינסטגרמיות המובילות.
הבוטיק יושוע ומוכר שפונה לקהל יעד של נשים אופנתיות ואלגנטיות, נשים אשר רוצות "לבלוט" בנראות שלהם, טרנדיות בטירוף ושאוהבות להתלבש. הקולקציה בקיץ 2018 השנה מחדשת גם לדור הצעיר להתאהב במותג, המציג פריטים באיכות גבוהה ומראה מיוחד במחירים שווים לכל כיס ולכל גיל.




37 שנים קסידי בוטיק חורטת את דגלה בעיצובים מיוחדים, שנים שאני אוהבת לקנות שם בגדים כי הם מאד מיוחדים, ייחודים ובגדים שלא נראה על כל אחת. למעשה בכל קולקציה וקולקציה רואים את ההשקעה, את האיכות של הבדים, הצבעוניות היפה והאלגנטיות בעיצובים.
הצילומים הנוכחיים הביאו בשורה חדשה בעולם הפרזנטוריות  שהן לא דוגמניות מוכרות, אלא כוכבות אינסטגרם צעירות ואופנתיות שהביאו את העולם שלהם ויחד חיברו את האהבה שלהם לאהבה של ביגוד ואופנה. יחד יצאו צילומים מרהיבים והחיבור לקהל הצעיר ולא רק הקהל הבוגר. 

הפעם בקולקציית הקיץ הדגש על מראה קיצי ורענן, עם הרבה פריטים שעוצבו בהתאם לטרנדים בינלאומיים שעכשיו הכי נחשבים וראינו אותם במסלולי האופנה היוקרתיים. כמו כן הפריטים עברו התאמה במיוחד עבור הקהל הישראלי ומזג האוויר החם בארץ עם בדים דקים, נושמים ואיכותיים. 

אני יכולה להעיד למשל שיש לי חולצה מלפני מספר שנים של המותג והיא כובסה הרבה ונראית חדשה לחלוטין והצבעים לא השתנו והכי כיף שהיא עדיין אופנתית ויפה! בנוסף נושא מאד חשוב בחנות השירותיות שלהם, תמיד כיף להיכנס לחנות, שירות ברמה גבוהה, מוכרנים נעימים שיודעים להתאים ובדיוק יודעים מה יתאים לכל לקוח ממגוון הפריטים.

קולקצית הקיץ השנה מאופיינת בבדים מאווררים, דקים ומיוחדים, טרנד המשבצות ששנים רבות מלווה אותנו, בדים בצבעי פסטל חלקים ועדינים וכמובן גם טרנד הפרחוני שמככב בכל העולם השנה ומתאים לכל לוק אם זה לוק ערב או לוק ספורט אלגנט.  בנוסף, ניתן למצוא בקולקצייה פריטים במראה משבצות יפהפה וג'ינסים התפורים בטכנולוגיות חדשניות כדי שיהיו קלילים ונושמים ויאפשרו לכל פאשניסטה להיראות נפלא גם בקיץ הישראלי הלוהט. 

הקולקציה החדשה מיועדת גם לקהל הצעיר אך מתאימה לכל אישה בכל גיל, באמצעות גזרות מחמיאות ומחירים נוחים בטווח של 150-400 ₪ לפריט ואכן כל אחת יכולה למצוא לעצמה פריטים שהיא תאהב ושיחמיאו לה.
לכן ממליצה לכן לקפוץ לאחת החנויות שקרובות אליכן. 



ניתן להשיג:
פתח תקווה - קניון אבנת * כפר-סבא- קניון ערים * רעננה- קניון רננים * הרצליה - קניון ארנה* * הרצליה - קניון 7 הכוכבים*

בת-ים - קניון בת-ים * ראשון לציון - קניון הזהב * ירושלים - קניון מלחה * תל-אביב - ד. סנטר * קרית ביאליק - קריון *

חיפה - גרנד קניון * רחובות - קניון רחובות * חדרה - קניון לב חדרה * נס-ציונה- קניותר * אשקלון - קניון גירון *

אשדוד - סיטי אשדוד * נתניה - השרון .* הרצליה - אאוטלט * חיפה - חוצות המפרץ *


לכניסה לאתר החברה ולהתרשמות מהקלוקציה: לחצו כאן

בפייסבוק : Cassidi Boutique
אינסטגרם: Cassidi_boutique
טלפון: 03-9613010






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה