יום שלישי, 22 במאי 2018

חברת לאונרדו קוסמטיקה משיקים סדרת טיפוח חדשה



היי כולם,
אז כמו שאתם יודעים אני מאד אוהבת את המותג לאונרדו, המוצרים כל כך איכותיים ומיוחדים שאי אפשר להשוות אותם למוצרים אחרים בשוק. האיכות ברמה גבוהה והחשיבה על כל מוצר ומוצר נראית לעין והכי כיף להתפנק עם מוצרים שנותנים תוצאות ומהר!



והפעם הם יצאו עם סדרה חדשה הכוללת ממגוון תכשירים מתקדמים לצרכים שונים וביניהם הענקת לחות עשירה, טיפוח עור הפנים, ניקוי עמוק ויסודי, תכשירי אנטי אייג'ינג, מיצוק והצערת העור. כל המוצרים בליין החדש עומדים בתקנים המחמירים ביותר וכוללים שילוב חומרים פעילים המסייעים בהענקת מראה רך, זוהר ובריא מתמיד.

הליין היוקרתית של לאונרדו קוסמטיקה הינו סדרה של חדשנות ונועזות שתעניק לעור הפנים שלכן הגנה וגמישות. מוצרי הקוסמטיקה בסדרה הם מוצרים איכותיים ויוקרתיים ומביאים לתוצאות של מראה עור צעיר ורענן. 



הסדרה כוללת סבון פנים לניקוי יסודי והענקת לחות, פילינג 3 פעולות ב - 1, קרם הזנה ללילה עשיר בפפטידים ולחותנים, קרם עיניים להפחתת נפיחות וקמטוטים למראה צעיר וחיוני, תכשירים למיצוק העור הכוללים ויטמינים וחומצה היאלורונית ועוד.

אני חושבת שלעור הפנים אנחנו זקוקים לתכשירים מאד איכותיים וטובים, מוצרים שבאמת יעניקו שינוי ולא סתם יבטיחו הבטחות שווא. אני ניסיתי 2 מוצרים מהסדרה ומאד אהבתי אותם לא רק שנתנו לחות גבוהה, העור שלי רגיש והמוצרים היו מעולים וכמו כן לאחר תקופה של שימוש העור נראה זוהר, אחיד יותר בגוון, מלא ברק וצעיר! 



הכוח של ליאונרדו קוסמטיקה הוא ביכולת להיות רלוונטיים למגוון קהילות של נשים – נשות עסקים, נשים חד-הוריות, צעירות ומבוגרות יותר, שהמשותף לכולן הוא העוצמה הנשית שהן מקרינות והרוח הלוחמנית שלהן, בכל תחום בחיים.
ליאונרדו קוסמטיקה הינו מפעל חיים הבנוי על חדשנות, יצירתיות ומענה מדויק לצרכים נשיים תוך הענקת פתרונות בתחום היופי והטיפוח ומסר חד וברור של נשיות ללא פשרות.

כנסו ללינק של הסרט ותראו ביקור במשרדי החברה ומה בעלי החברה סיפרו לנו 
צפו בקטע הבא:


רותם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה