יום שישי, 18 בינואר 2019

אז מה חדש? חודש דצמבר



היי כולם, 
לאחר תקופה רבה שלא ביצעתי את כתבות אלה והיה ביקוש מקהל הקוראים החלטתי לחזור ולעדכן כל חודש על מוצרים חדשים על המדף ועם דעה שלי על כל מוצר ומוצר. הפעם אני עם כתבה שמוקדשת למוצרי טיפוח שבול מתאימים לתקופת החורף הקשה. הכל יבש, העור מיובש, ללא לחות וחייבים לשמור עליו ולטפח אותו בכל דרך אפשרית. 

העור הוא האיבר הכי גדול שלנו בגוף ויש לו חשיבות עצומה לשמור על כל האיברים הפנימיים שלנו. בנוסף אל תשכחו שמה שבעצם כולם רואים זה את העור שלנו, למשל ללחוץ ידיים למישהו ולהרגיש שהיד שלו יבשה אני בטוחה שזה לא זיכרון טוב.. לכן הכי כיף שיזכרו אותנו עם עור יפה, נעים ומטופח ובעלי ניחוח טוב :)

נתחיל עם סדרת תחליבי הרחצה האהובים עליי של "כיף" בעיצוב חדש עם פורמולה משופרת שמריחה מעולה וכמובן עם
נועה קירל כפרזנטורית המותג שכל כך אהובה ובחורה מקסימה ולדעתי מתאימה בול ללוות את המוצרים.  
"כיף" הינו מותג מוביל בישראל בתחום הרחצה וגם מאד וותיק עוד בזמנים שאני הייתי קטנטנה. לאחרונה הושקה סדרת תחליבי רחצה בניחוחות האהובים והמוכרים: חלב ודבש, חלב שקדים, לבנדר, קוקוס וניל, מאסק ויסמין ואוקיינוס - בפורמולה חדשה ומשופרת, עם תחושה מפנקת לניקוי וטיפוח העור. הפורמולה החדשה מכילה רכיבים איכותיים התורמים לתחושת רכות מלטפת של העור ומחזירים את הכיף למקלחת. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור.

אני ניסיתי מספר ריחות וכולם היו מעולים אבל אני הכי התאהבתי בריח חלב ושקדים! וואו הוא פשוט מדהים, ניחוח דומיננטי, מחזיק על העור גם אחרי המקלחת ועוטף את העור ברכות ובנעימות. ובכלל כל חלל המקלחת נשאר עם ניחוח מדהים וכייפי שלא בא לצאת בכלל מהמקלחת! אני אישית אוהבת שהריח חזק ונשאר איתי כי זה חלק מהכיף! כמו כן העור תמיד נשאר נעים ורענן לאחר המקלחת ולא יבש ומחוספס. מחיר: 12.90 ₪ ,לתכולת 700 מ"ל. 

                                   

נמשיך עם יצרנית הלק הבינלאומית ORLY שגם וותיקה בשוק ואני מאד אוהבת את המוצרים שלהם. אורלי זו חברה אמריקאית מלוס אנג'לס מי שלא מכיר  והיא יצרנית לקים ומוצרי טיפוח לציפורניים המון שנים וכל מוצר תמיד מקבל המון תשבחות בקרב הקהל. 

לאחרונה הושק מט טופ MATTE TOP שהופך כל לק או ג'ל לק לגימור מאט. במיוחד בחורף שאני אוהבת למרוח לקים כמט טופ ואת הצבע שחור או כחול כהה זה פשוט מושלם! אנחנו כבר מספר שנים עם המראה המאט שהגיע ברוח סערה בשנת 2014 ועד כה לא עזב ואני מהמרת שהוא גם לא יעזוב בזמן הקרוב... הרי לא תמיד יש לנו חשק לגימור בוהק, או למחוספס ולכן לפעמים רוצים מראה סולידי יותר ומאופק של מט טופ. ואם תרצו לשמוע לי אני הכי הכי אוהבת את השילוב. מריחת לק שחור ולשנות אותו למאט עם המט טופ של אורלי ומעל לעשות פרנץ דק בצבע זהב מנצנץ - מבטיחה לכם יצא מושלם!

בנוסף המט טופ גם שומר על הלק ממתחת לאורך זמן ולא מופיעים תוך יומיים צ'יפים מעצבנים, לכן אני ממש אהבתי את המוצר, אם לא בא לכן מט טופ אז תקנו את הטופ הרגיל של אורלי שגם מעולה ואני משתמשת בו שנים!
מחיר 55 ₪ , מכיל: 18 מ"ל  אפשר לקנות במרכזי היופי ומכוני הציפורנים ובאתרbeautygallery4u.com 

                                     

מוצר הבא שחובה בכל תיק הוא ה SoreFix LIP BALM , כמיפל משיקה שפתון לשימוש יומיומי מונע יובש קיצון ופצעי קור. בואו נתחיל עם זה שכל השנה צריך לשמור על השפתיים שלנו, אבל במיוחד בחורף יבש כזה העור רגיש במיוחד ונוטה להתייבש וממש להיפצע ולדמם. לכן חשוב מאד להשתמש במוצר איכותי באופן יומיומי שישמור על הלחות של השפתיים.
לכן חברת כמיפל היא הפתרון עם השפתון לטיפול מונע סורפיקס לשימוש יומיומי (יצרנית השפתון - חברת סריקס ההולנדית).

השפתון יומיומי של סורפיקס מסייע למנוע יובש קיצון ופצעי קור בשפתיים באמצעות נוסחת אבץ ייחודית מוגנת בפטנט, היוצרת מחיצה פיזית המגנה על השפתיים מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה וגורמים חיצוניים המובילים להופעת פצעי קור. כמו כן, מכיל השפתון מקדם הגנה גבוה (30 (SPF להגנת השפתיים כתוצאה מחשיפת קרני UV, אחד הגורמים המרכזיים לעידוד הופעת פצעי קור.

בנוסף השפתון עשיר בוויטמין E ושמנים טבעיים החיוניים לריכוך ושמירה על גמישות השפתיים. בזכות צבעו השקוף, ניתן לשים עליו ליפסטיק בכל צבע. לשפתון מערכת לחות מתקדמת החודרת טוב יותר לשפתיים ומונעת התפרצות פצעי קור במצבים בהם יש סיכון מוגבר להתפרצות התופעה.

עוד משהו שאני מאד אהבתי במוצר שהוא שפתון שקוף ולכן לא שמים לב שיש על השפתיים משהו כי הרבה פעמים שפתונים נוטים להיות קצת ורדרדים ואז הגברים נרתעים מכך ובצדק ולכן אני שמחה שיש מוצר שגם להם הוא טוב ובנוסף הוא גם מתאים לילדים מעל גיל 4. לאחר פתיחת המוצר אפשר להשתמש בו שנה שלמה והוא לא מתקלקל. אני אישית זרקתי אותו בתוך התיק כי הוא קל ונוח ולא נוזל וכל יום משתמשת בו פעמיים שלוש לפי הצורך.
המחיר 49 ₪ , מכיל 8 מ"ל 

                                   

נעבור לסדרת טיפוח חדשה לעור הפנים  Urban Defense Blue Ray Shield של המותג קרליין שאהוב עליי כל כך. הסדרה עם מרכיב של הגנה על העור מפני נזקי קרינה כחולה ומכל המסכים והטלפונים שכל הזמן מקיפים אותנו במשך כל שעות היום.. כי מי לא רואה בטלפון שלו כבר אפילו יוטיוב, נטפליקס וכל סדרה אפשרית.. מודה אני גם כזאת. ובנוסף גם הסדרה מנטרלת את כל נזקי הפיח והעשן שאנחנו נחשפים אליו שאנחנו בחוץ וכידוע הוא גדל וגדל משנה לשנה כי יש יותר ויותר מכוניות על הכביש. כמו כן מי שמכיר את המוצרים של קרליין יודע שהם היפואלרגניים ולכן מתאימים לכל מי שרגיש, אינם מכילים פארבנים שידועים מזיקים לעור, הסדרה טבעונית כי מיוצרת ממקור צמחי, לא מנוסה על בעלי חיים והכי נוח שמתאימה לכל סוגי העור ומתאימה לכולנו.

לפני שאסביר ואפרט על הסדרה אני מזכירה לכם שלמי שאין זמן לקפוץ לפארם הקרוב ואני הכי מבינה זאת כי הימים שלנו כל כך עמוסים, אפשר לקנות באתר הסחר של קרליין ולקבל את המוצרים עד הבית! איזה פינוק מה יותר טוב מזה
הקישור לאתר:  www.careline.co.il 

הסדרה מתאימה לעולם הדינאמי והמודרני שאנחנו חיים היום שכל כך עמוס וגם מזיק לעור שלנו וחייב שנשמור עליו.
Blue Ray Shilled מנטרל פגיעה של קרינה הכחולה החודרת לעומק שכבות העור, פוגעת במבנה התאים, יוצרת פיגמנטציה ותהליכי הזדקנות מוקדמים. מרכיבים נוספים בסדרה מעשירים את העור בלחות ומונעים תהליכי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) של חלבונים וליפידים בעור ומעניקים הגנה מפני הרס תאים על ידי ראדיקלים חופשיים הנוצרים מכל סוגי הקרינה המקיפים אותנו ביומיום, והכימיקלים התעשייתיים המצטברים באוויר ומתקבעים על העור. מערך ההגנה וההזנה תורם ליכולת לשמור על בריאות העור ובכך משמר מראה חיוני וזוהר יותר.

מרכיבים עיקריים בסדרה:
Blue Ray Defense – קומפלקס חדשני המשלב מסנני קרינה להגנה על העור בסביבה חיצונית ופנימית. מסנני קרינה אינם מאפשרים לגלי האור הכחול (ספקטרום: 390-470 ננומטר) לבצע תהליכים מחמצנים בעור המזרזים את תהליכי ההזדקנות.
בין המרכיבים הנוספים בקומפלקס: וויטמינים, פרוטאינים וליפידים המשמשים כמרכיבים חיוניים לפעילות התאים בכל שכבות העור. מרכיב ביוטכנולוגי, המופק מאצות ירוקות ועשיר בחומצות אמינו סוכרים ומינרלים, מחזק ומונע פגיעה במחסום ההגנה של העור, ויוצר מערכת הגנה המונעת מזיהום עירוני (ערפיח ומתכות כבדות באוויר) לפגוע בתאי העור, במרקם החיצוני ובחדירה לשכבת התאים המתחדשת.

חומצה היאלרונית: מרכיב לחות היוצר הגנת לחות חיצונית, מונע התנדפות של הלחות הטבעית מהעור ומעלה את הרמת הלחות הפנימית - החיונית לשמירה על בריאות העור.

חמאת שיאה: מרכיב לחות עשיר המעניק לעור הגנה מפני יובש ותחושה רכה ונעימה. מרכיב השיאה מועשר במרכיבי לחות נוספים כמו שמן זרעי חוחובה, שמן שקדים ושמן אבוקדו היוצרים מעטה הזנה פעיל על העור למשך כל שעות היום והלילה.

מרכיבים מרגיעים: אלנטואין, אלוורה וקמומיל מרגיעים מתח בעור, מונעים תגובה דלקתית לפגיעת המזהמים הסביבתיים והקרינה הכחולה, ומסייעים לעור לשמור על הלחות הטבעית ותהליכי ההתחדשות.

מוצרי הסדרה :

קרם יום : קרם לחות והגנה למניעת סימני גיל מוקדמים, יובש וקמטוטים. עשיר במרכיבים המעניקים לעור הגנה יומיומית מפני זיהום סביבתי, קרינת שמש וקרינה ממכשירים אלקטרונים ומסכים. מכיל מסנני קרינה רחבי טווח בדרגת 25SPF.
מחיר: 99 ש"ח, לתכולת: 50 מ"ל

קרם לילה : קרם עשיר המעניק לעור בכל מריחה את כל המרכיבים המסייעים לעור לבצע את פעולות לתיקון נזקים שנגרמו לו בשעות היום מחשיפה לזיהום סביבתי וקרינה כחולה. מזין ומעשיר בלחות, מספק לעור מרכיבי אנרגיה ומעודד תהליכי התחדשות המשתקפים בזוהר הפנים כל בוקר מחדש. מחיר: 99 ש"ח, לתכולת: 50 מ"ל

סרום :תמצית מרכיבים פעילים המעניקה הגנה לעור מפני כל סוגי הקרינה והגורמים המזהמים. קרינת שמש וקרינה ממכשירים אלקטרונים ומסכים. מתאים למריחה כבסיס לקרם יום ולקרם לילה להגברת היעילות. נספג בקלות ומעניק תחושה נינוחה לעור. מחיר: 99 ש"ח, לתכולת: 30 מ"ל 

                                     
נמשיך עם מוצר שחשוב כל השנה, אבל בחורף אני חושבת שזה זמן המושלם להכין את הגוף לקיץ. חברת הקוסמטיקה מאג'יריי השיקה את Wrinkle Away קרם ליפטינג מועשר במיוחד לעור רפוי המסייע למיצוק והידוק העור למראה צעיר וחלק. הקרם פועל להאטת סימני הזדקנות העור ולהפחתת עומק הקמטים. אני כיום בת 32 והעור מראה איתותים ולכן אין מנוס וחייבים לשמור עליו. לכן שימוש יומיומי הוא חובה. הצוואר מתחיל לצנוח והעור מסביב לפה והעיניים, לכן אני מקפידה כל יום למרוח בבוקר ובערב לפני השיהנ את הקרם על כל הפנים ועל הצוואר, כמובן לאחר שהסרתי את האיפור והלכלוך מכל היום. לאחר תקופה של שימוש במוצר העור שלי נראה קורן וצעיר יותר. מהודק יותר ופחות קמטוטים. נכון זה לא קסם ולא הכל נעלם כי זה רק ניתוח, אבל התוצאות מרשימות ויפות ואני אישית נגד ניתוחים ולכן הופתעתי לטובה ומאד התרשמתי מיכולות המוצר. בבוקר אני יודעת שכולנו עמוסות אבל אני אחרי המקלחת מורחת את הקרם ואז מתלבשת ושאני מסיימת להתלבש הקרם כבר נספג לעור ואז אני יכולה להתאפר. לכן קרם שנספג מהר ושהוא קרם ליפטינג זה בהחלט מבורך כי לרוב מה שניסיתי היו מאד כבדים ושומניים ולכן אני פחות אהבתי. והפעם שהמוצר כזה קליל ונעים כל כך שמחתי שיש אותו. ואספר לכם את האמת אני לא הכרתי בכלל את החברה ואת המוצר ושמחה על כך שהכרתי!

הקרם בעל פורמולת אנטי איג'ינג מובהקת המשלבת בין פפטידים ביולוגיים פעילים לצד 8 חומצות אמינו ותמציות צמחי מרפא הפועלות לטשטוש סימני הבעה, להגברת יכולת ההגנה של העור לטובת זירוז תהליך ההתחדשות ושיקום העור.
טכנולוגיית נַנוֹ (Nano) איפשרה חדירות טובה של חומצות אומגה 3 ו-6, המופקות מדומדמנית שחורה אל ליפידים עשירים. שיח הדומדמנית השחורה גדל באירופה המרכזית והצפונית וכן בסיביר. הדומדמנית ידועה כפרי מועשר בויטמין C נוגד חמצון רב עוצמתי.

רכיבים פעילים: טריפפטידים, נַנוֹ-ליפיד רֵסְטוֹר® (שמן דומדמניות שחורות עשירות באומגה 3 ו-6 ובשעוות קרנאובה), חמאת שיאה, תמציות רימון, עגבנייה, תה ירוק, אצות, אלוורה, מלחים מים המלח, ויטמין E ואלנטואין.

מחיר: 219 ₪ , מכיל: 30 מ"ל באריזת משאבה . להשיג: אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי כפי המופיעים באתר החברה www.magiray.info

                                     
ואסגור עם מוצר אחרון חביב של חברה "חלאבין" הישראלית, הוותיקה והמקסימה שהיא יצרנית מוצרי טואלטיקה וטיפוח.
את סדרת "מידנייט" הרי כולנו אוהבים וכולנו מכירים, אפילו אמא שלי שהיתה צעירה השתמשה במוצר ושראתה את המוצר אצלי ישר ביקשה להשתמש בו גם כי זכרה רק דברים טובים מהשימוש במוצר. והפעם הסדרה מידנייט מתרחבת ומצרפת אליה 3 מוצרים: קרם גוף, קרם ידיים וחמאת גוף.

אני התנסתי עם הקרם גוף של החברה ומאד אהבתי אותו. הרגשתי לאחר שימוש שהמוצר העניק לי המון לחות, היה עם ניחוח מדהים של מאסק ופרחים לבנים שנשאר לי על העור לאורך זמן ופינק אותי בתחושה טובה. אני מאד אוהבת אחרי המקלחת להתמרח בקרם בשביל לשמור על לחות העור, הרכות והנראות שלו. אני לא יודעת אם אתם יודעים אבל בעצם בזמן המקלחת אנחנו מסירים את התאים המתים שמעל העור אבל במקלחת ממושכת ובמיוחד עם מים חמים אנחנו הורסים את העור והלחות שלו ולכן חשוב להשתמש במוצרים טובים גם בזמן המקלחת וגם לאחר מכן ולהתמרח בקרם טוב שיחזיר את כל הלחות לעור. מה שטוב במים החמים שהם גורמים לפתיחת הנקבוביות העור ואז למעשה המוצר לאחר המקלחת יוחדר טוב יותר לעור ובכך ייתן תוצאה טובה יותר.

מוצרי הסדרה מועשרים בקו-אנזים עוצמתיQ10 המשמש כנוגד חמצון וידוע כתורם להאטת קצב הזדקנות העור. כמו גם במינרלים מים-המלח לצד שמנים צמחיים התורמים להזנתו של העור ושומרים עליו מפני נזקי מזג האוויר. בשימוש יומיומי ובכמות נדיבה, העור ישמור על גמישותו ורכותו ומרקמו יהיה רך וקטיפתי.

חמאת גוף: 300 מ"ל - 40 ₪ , קרם גוף: 275 מ"ל - 40 ₪ , קרם ידיים : 100מ"ל - 18 ₪ 

                               

אז שיהיה לכם חורף חמים, עם עור נעים ומושלם!
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה