יום שני, 28 בינואר 2019

אז מה חדש? חודש ינואר

הייי כולם מה שלומכם?
בלי לשים לב ככה טס לו עוד חודש והצטרפו להם מספר מוצרים חדשים ונהדרים שאני רוצה לשתף אתכם בהם!
הפעם המוצרים הם מוצרי טיפוח בלבד, מעור התינוק, מהגיינת הפה, ניקיון עור הפנים ועד דאגה לעור הידיים שלנו, בקיצר שווה לקחת כוס תה מחממת כי מאד קר בימים האחרונים ולשבת ולקרוא בכיף את הפוסט :)

                             



אתחיל עם סדרת מוצרי טיפוח חדשנית לתינוק של חברת כיף שאני כל כך אוהבת! המוצרים מעניקים 24 שעות של לחות לעור התינוק באמצעות הקומפלקס הייחודי Hydromoist 24™ . הרי ידוע כי עורו העדין של התינוק רגיש לגירויים, שינויי טמפרטורה ורמת הלחות באוויר, רגישות זו מובילה לאובדן לחות העור במהירות, במיוחד במגע עם מים. לכן חובה למצוא תכשירים מיועדים ומתאימים לעור ושלא יגמרו גירוי והכי חשוב שישמרו על עור התינוק שיהיה נעים ורך.  ובכלל אם אתם רוצים לשמוע סוד שלי שכולנו יכולים להשתמש במוצרים האלה, הרי מוצרים שמיועדים לתינוק הם עדינים יותר ולחותיים יותר ובכך עור ש למבוגר שישתמש במוצרי תינוק גם יקבל בוסט של לחות וטיפול טוב ונעים :) ככה למעשה נהיה עם עור נעים כמו של תינוק! איזה חלום זה אה :)

מוצרי "בייבי כיף" מטפחים מנקים את עור התינוק ביסודיות מבלי לפגוע בחומציות המאוזנת של העור, ומועשרים בתמציות פרחי קמומיל וקלנדולה, המסייעות להרגעת רגישות ואדמומיות. "בייבי כיף" כוללת גם את סדרת DERAM TIME, סדרת מוצרים ייעודיים ללילה המועשרים בתמציות פרח הלבנדר הידוע בסגולותיו המרגיעות אשר מסייעות לבעיות שינה ושחרור שרירים.

כל המוצרים היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, מתאימים לעור רגיש ולא מכילים פרבנים. Hydromoist24™ הינו קומפלקס מרכיבי לחות ייחודי המיוצר בשיטה טכנולוגית חדשה, בעל מנגנון לחות כפול: מעניק לחות באופן מיידי במגע עם העור ומונע בריחת לחות טבעית בתנאי מזג אוויר יבש או לח. הקומפלקס החדשני מגביר את עמידות מחסום ההגנה הטבעי של העור, מעניק רכות ושומר על גמישות העור.


נועם מככבת פה בתמונה עם מוצרי כיף, שכל כך שמחה והתרגשה לקבל!!


מוצרי בייבי כיף:

אל-סבון בייבי כיף Hydromoist24™ 
o לשמירת הלחות החיונית לתינוק

o מועשר בתמצית פרחי קמומיל וקלנדולה

מחיר: 17.90 ₪,לתכולת 750 מ"ל**

תחליב רחצה בייבי כיף Hydromoist24™ 
o לשמירת הלחות החיונית לתינוק

o מכיל חמאת שיאה ללחות מוגברת ומועשר בתמצית פרחי קמומיל וקלנדולה

מחיר: 17.90 ₪,לתכולת 750 מ"ל**

שמפו אל-דמע בייבי כיף 
o מועשר בלחות להרגעת הקרקפת

o מועשר בתמצית פרחי קמומיל וקלנדולה

מחיר: 17.90 ₪,לתכולת 750 מ"ל**

קרם גוף בייבי כיף Hydromoist24™ 
o מרגיע ומונע יובש וגירויים

o מועשר בתמצית פרחי קמומיל וקלנדולה

מחיר: 24.90 ₪ לתכולת 500 מ"ל**

שמן גוף בייבי כיף

o עם לחות מועשרת

o נספג במהירות

o מועשר בתמצית פרחי קמומיל וקלנדולה

מחיר: 24.90 ₪ לתכולת 500 מ"ל**

קרם למניעת גירויים בייבי כיף 
o למניעה והרגעת תפרחת חיתולים

o יוצר שכבת הגנה לשעות ארוכות

o מועשר בביסאבולול וקלנדולה

מחיר: 14.90 ₪

                                     

אמשיך עם מוצר חובה בכל בית! אם אני מנקה, או אם אני עושה לעצמי ציפורנים ולא רוצה שהלק ביד השנייה יהרס או כמובן שאני עושה למשפחה ולחברות אני מאד אוהבת להשתמש בכפפות בריח שושן צחור של Easy Touch!
קודם כל מה שטוב בהם שסדרת כפפות חד פעמיות חדשה ללא אבקה, לי אישית האבקה מגעילה אותי ועושה לי גירוי לכן כפפות ללא אבקה הן מבורכות עבורי! בנוסף מה שמאד מוסיף לחוויה שהן עמידות ועבות וגם מבושמות בריח שושן צחור מרענן! הכפפות שימשו אותי אפילו מספר פעמים מרוב שהיו עמידות וחזקות ולכן חסכו לי גם לזרוק כל שינה, יש כאלה של חברות מתחרות שמהר מאד נקרעות וזהו מצב לא נעים בכלל. 

כפפות הניקיון הן מוצר חובה בכל בית, שכן מהוות חוצץ והגנה בזמן שימוש בחומרי ניקוי חזקים בעת ניקוי הבית. חומרים אלו הכוללים ברובם כימיקליים, עלולים להזיק במגע ישיר עם העור ולגרום לגירויים וצריבות. הסדרה החדשה בעלת ניחוח שושן צחור מתמשך עשויה ניטריל 100% היפואלרגני, המהווה חומר עמיד ואטום לחלוטין המספק הגנה אידיאלית לכפות הידיים. הכפפות נעימות למגע, אינן מכילות אבקה ובעלות מרקם ייחודי למניעת החלקה. ריח השושן הצחור מנטרל את ריח הגומי השכיח בכפפות ניקיון רגילות הנוטה להישאר על הידיים, ומחליף אותו בכזה נעים ומבשם. הכפפות זמינות בחבילות של 80 יחידות וניתנות לרכישה בחמש מידות גודל שונות (XS- XL) להתאמה מושלמת לכפות הידיים. מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪ ואפשר למצוא אותם בכל רשתות, ראיתי ביוחננוף, בשופרסל ובטוח יש בשאר החנויות. 



נמשיך עם בריאות הפה שלי אישית מאד מאד חשובה. אני כל כך אוהבת שיניים נקיות, שמריחות טוב לאורך כל היום ומצטערת חברים מי שלא יודע לשמור על כך אני ממש מתרחקת ולא מתקרבת :) הרי אין כמו לדבר עם אדם ולהריח ממנו ריח נקי ונעים של משחת שיניים או של מי פה. לי אישית בעבודה יש מי פה ואחרי האוכל אני מנקה איתם וככה שומרת גם על ניקיון הפה והשיניים ועל הבריאות שלהם ושלא יהיו לי חורים וגם במקיבל על הריח והניחוח הנעים לאורך כל היום. בנוסך מי שמכיר אותי יודע שיש לי צליאק וכל אורביטול הם ללא גלוטן ! שזה מאד חשוב לי.

Orbitol מותג מוביל בתחום היגיינת הפה, משיק את סדרת Protect & Fresh, סדרה אקטיבית לשמירה על בריאות הפה, הכוללת משחת שיניים ושטיפת פה בטעם מנטה עדין לחלל פה נקי ורענן לאורך זמן. משחת השיניים החדשה של Orbitol מסייעת בשמירה על שיניים וחניכיים בריאות, מועשרת בפלואוריד למניעת עששת, מסירה פלאק למניעת הצטברות אבן שן, מחזקת את אמייל השן ושומרת על חלל פה נקי ורענן לאורך זמן.

בנוסף, Protect & Fresh Orbitol אינה מכילה גלוטן, ללא פרבנים וללא טריקלוזן.

שטיפת הפה החדשה של Protect & Fresh Orbitol לרעננות מתמשכת לאורך זמן, מסייעת בהגנה מפני עששת, בתוספת פלואוריד לחיזוק אמייל השן, ללא אלכוהול.
סדרת PROTECT & FRESH מצטרפת למשפחת "Orbitol" הכוללת מגוון רחב של מוצרים לשמירה על בריאות השיניים. ל"Orbitol" משחות שיניים ושטיפות פה ייעודיות לטיפול בריח פה וגם להלבנה, ומברשות שיניים רכות וגמישות שאינן פוגעות בבריאות החניכיים. כמו גם סדרת מוצרי היגיינת פה ייעודיים לילדים הכוללת משחות שיניים, שטיפות פה ומברשות שיניים ידניות וחשמליות.

מחיר לצרכן משחת שיניים: 12.90 ₪
מחיר לצרכן שטיפת פה: 19.90 ₪



ולסיום אני ממליצה על מוצר של חברת כללית - תרחיץ פילינג עדין לשמירה על עור הפנים שאפשר לקנות מהתקופה האחרונה באתר bela.co.il:

סדרת מוצרי הטיפוח הדרמו-קוסמטי של כללית אסתטיקה שפותחה על ידי רופאי עור מומחים ברשת כללית אסתטיקה
הושקה לפני תקופה ואני התנסתי בתרחיץ פילינג.
השתמשתי בו כל ערב לאחר הסרת האיפור והוא ממש ניקה לי את העור ביסודיות והותיר את העור נעים למגע. פעם ראשונה שאני גם נתקלת בפילינג שאפשר להשתמש באופן יומיומי מפי שלרוב פילינג אפשר רק פעם בשבוע, גג פעמיים. לכן מאד שמחתי.

הפילינג מתאים לכל סוגי העור ולאחר העיסוי לעור הפנים, לשטוף אותו ולהסיר עם מים פושרים. החומר שיש בפילינג שמקציף עדין – מופק משמן קוקוס. מסייע בניקוי עדין ויעיל מבלי לייבש את העור. שומר על הפלורה הטבעית של העור.
בנוסף יש גם חומצה ציטרית – חומצת לימון המשמשת כאנטי-אוקסידנט ומסייעת בתהליכי ההבהרה של העור.
וגם תמצית פפאיה – מכילה פפאין – אנזים המרכך את החלבון שנוצר על פני העור. מסייעת בהסרת עודפי תאים מתים ומאפשרת חדירה טובה יותר של חומרים פעילים אל תוך העור.

הסדרה נולדה בעקבות הצורך של רופאי הרשת בקו מוצרים מקצועי שישרת את הלקוחות לאחר שעברו ניתוחים וטיפולים קוסמטיים. את סדרת המוצרים של כללית אסתטיקה ניתן להשיג מעתה גם באתר bela. לרגל הצטרפות מוצרי כללית אסתטיקה לאתר, המשלוח חינם – משלוח לכל רחבי הארץ.

הסדרה כוללת 19 מוצרים המספקים בין היתר לחות מוגברת, פתרונות ניקוי עמוק לכל סוגי העור, חיזוק העור על מנת שיידע להתגונן מפני רדיקלים חופשיים באוויר, מקדם הגנה מפני קרני השמש ועוד. בין המוצרים בסדרה: מקדם הגנה, קרמי יום ולילה, סרומים ייעודיים ללחות מרוכזת נפח והזנה, פילינג ומסיכה לניקוי עמוק ולליטוש פני העור, מוצרים ייעודיים לעור העפעפיים ועוד. המוצרים מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות בשילוב רכיבי מפתח פעילים גם מהטבע המעניקים לתכשירים אפקטיביות גבוהה. השילוב בין הטכנולוגיה לרכיבי המפתח המכילים תשלובות מדמות בוטוקס, חומצה הילארונית, אנטי אוקסידנטים, צמחי מרפא ועוד, מעניקים חווית שימוש נעימה ואפקטיבית. פיתוח המוצרים נועד על מנת לספק קשת פתרונות למגוון האתגרים שעור הפנים מתמודד איתם מידי יום ומתאימים לשימוש יום-יומי. כמובן כן, המוצרים מהווים טיפול משלים בבית למגוון הטיפולים האסתטיים שמציעה הרשת.

טווח המחירים לצרכן של המוצרים: 50-203 ₪

* כל המוצרים עומדים בתקני איכות מחמירים ובהתאמה לרגולציה האירופאית (GMP), אינם מכילים פרבנים ולא נוסו על בעלי חיים.


נתראה בחודש הבא
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה