יום שישי, 11 בינואר 2019

מותג הדרמו-קוסמטיקה LA ROCHE–POSAY משיק את סדרת ליפיקאר AP+

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים הייתי בהשקה מקסימה של מותג הדרמו-קוסמטיקה LA ROCHE–POSAY שהציגו את סדרת ליפיקאר AP+ החדשה. הסדרה מעניקה לחות והזנה לעור יבש ומגורה במיוחד ומציעה פתרון יעיל ומשפר איכות חיים.
אסטמה של העור, (אטופיק דרמטיטיס) משפיעה עד מאד על חיי היומיום. כאחת שסובלת מזה אני יודעת כמה זה משפיע ומפריע. אומנם אצלי זה ברמה נמוכה מאד, אבל יש כאלה שאצלם הגירויים מרובים וההרגשה לא נעימה, מגרדת כל הזמן ותחשבו ילד או תינוק לא יכולים להתאפק ולא לגרד ואז מתחילות הצרת והגירודים רק גדלים. לכן מאד חשוב להשתמש במוצרים עדינים, בריאים ושמיועדים לעור רגיש וככה למעשה לשמור על העור של הילדים.

                               


אסטמה של העור, זוהי מחלת עור כרונית הנפוצה אצל כ-20% מאוכלוסיית הילדים במדינות המפותחות. זהו מצב דלקתי כרוני של העור הקשור בעור יבש. נהוג בעולם לקרוא למחלה "האסטמה של העור" בגלל השכיחות של ילדים הסובלים מאסטמה ומאטופיק דרמטיטיס במקביל. שתי המחלות מגיעות בהתקפים וביניהם תקופות רגיעה.

מחקרים הוכיחו כי מדובר במחלה תורשתית גם במערכות האינונולוגיות שמגיבות ביתר גירוי של העור, וגם במבנה הביולוגי הלא תקין של העור. מאפייני המחלה הם גירוד קשה ובלתי נשלט, יקיצות רבות בלילה, עייפות בשעות הבוקר, התקפי זעם ובכי. לא בכדי הוגדר הסימפטום כ"תסמונת הילד המתגרד". מחלה זו פוגעת באיכות חייו של התינוק או הילד.

הגורמים העיקריים למחלה הן תורשה וגורמים סביבתיים כמו אבק, שינויי מזג אויר, מגע עם חיות שעירות, צמר, צמחיה וחומרי כביסה שאינם "ביו". כל אלה עוזרים ביצירת דלקת העור.

הסדרה מכילה את ליפיקאר AP+ שיכול להשפיע על שינה, גירויים בעור ואיכות החיים של ילדים ומשפחותיהם. המוצרים נמצאו כ:
· מסייעים בשיפור משך השינה של ילדים עד 42% ולכן מאפשרים גם להורים יותר שעות שינה
· מפחיתים עד פי 2 מהגירויים
· מפחיתים את ההשפעות השליליות של עור יבש ומגורה במיוחד עד 73%

                                       

ליפיקאר סינדט AP+ (קרם רחצה עדין במיוחד לגוף) וליפיקאר באום AP+ (קרם גוף מזין לעור יבש במיוחד) פותחו ע"י לה רוש-פוזה לפני 25 שנה. מדענים החוקרים את העור במעבדות "לה רוש-פוזה" גילו תגלית מפתיעה המשנה את חוקי המשחק. פטנט בלעדי ומעוגן בחוק: Aqua Posae Filiformis - מרכיב פרוביוטיק הפועל לחדש ולמלא את המגוון הביולוגי של העור ולהביאו לידי איזון אופטימלי, ומסייע להשגת האיזון של המיקרוביום לאורך זמן.
תכולה: 400 מ"ל, מחיר 155 ₪

ליפיקאר סינדט AP+ קרם רחצה עדין במיוחד לגוף, בעל פורמולה מועשרת בחמאת שיאה וניאצינמיד, בשילוב עם אקווה פוסיאה פוליפורמיס, מרכיב פעיל חדשני וייחודי המעוגן בפטנט הפועל על הגורמים היוצרים עור מגורה במיוחד. ללא סבון, ללא בושם, ללא פארבן. נבדק על עור רגיש גם בישראל, היפואלרגי. מתאים גם לשימוש על עור הקרקפת של תינוקות ולטיפול בקשקשת תינוקות.
תכולה: 200 מ"ל, מחיר : 114 ₪

ליפיקאר באום AP+ קרם גוף מזין לעור יבש בצורה קיצונית - מסייע לרווח את תדירות מקרי היובש הקיצוני, האדמומיות, גירויים ותחושת אי-הנוחות בעור- ע"י השבת האיזון למיקרוביום. להרגעה מיידית ושיקום העור לאורך זמן. מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. פורמולה מרוכזת עם כמות מופחתת של רכיבים, שנבחרו בקפידה עקב יעילותם ובטיחותם. מכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי-אוקסידנטית על העור.
תכולה: 400 מ"ל, מחיר : 104 ₪

ליפיקאר סטיק AP+ פורמולה מתקדמת מרגיעה מיידית של העור מגורה ותחושת אי נוחות,הפורמולה מכילה Madecassoside המסייע בהרגעת העור, חמאת שיאה הידועה כמחדשת את הליפידים, ואבץ גלוקונאט, נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי על עור שהוא 100% רגיש, גם בישראל, מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. בעל פורמולה בעלת סבילות גבוהה, בטוחה לשימוש לפנים ולגוף. בפורמט סטיק בגודל המתאים לנשיאה בכיס: ניתן לשימוש בכל זמן, בכל מקום, וע"י כל אחד ואחת (בכל הגילאים). מיועד לעור יבש במיוחד מתאים באופן מושלם למריחה מדויקת על העור החשוף. נבדק על ילדים ומבוגרים ונמצא מתאים לכל המשפחה. בנוסף, ניתן להשתמש בו גם בפנים והגוף.
תכולה: 15מ"ל, מחיר : 70 ₪

שמן ניקוי ורחצה לגוף ליפיקאר שמן, בעל מרקם קליל שאינו מותיר תחושה שמנונית וכבדה, השמן נספג בעור במהירות ומתאים לשימוש יומיומי. ניחוח עדין ורענן מעניק שגרת טיפוח מהנה ויעילה לצד תחושת פינוק.עם רכיבי ניקוי שנבחרו לסבילות אופטימלית. pH פיזיולוגי. ללא סבון. ללא אלכוהול. ללא חומרי צבע. ללא פראבן. מכיל ניאצינאמיד לסיוע בשיקום שכבת המגן החיצונית של העור ולסיוע בהרגעת תחושת המתיחה של העור.מכיל חמאת שיאה להשבה אינטנסיבית של הליפידים לעור יבש ומגורה. מתאים לתינוקות, לילדים ולמבוגרים
תכולה: 400 מ"ל, מחיר : 114 ₪

                            



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה