יום רביעי, 15 באפריל 2015

התחדשויות בתחום האופנה


היי לכולם,
מה נשמע?
אני ממש אוהבת את תחום האופנה ולכן החלטתי להקדיש פוסט שלם על כמה התחדשויות בתחום שיצא לי להכיר לאחרונה :)

Gerry weber השיקו קולקציית אביב-קיץ 2015
זוהי רשת בוטיקים בינלאומית המחברת בין המראה הטרנדי לקלאסי. הרשת מציעה בגדים ואביזרים משלימים בניחוח קייצי ובגזרות נשיות המחמיאות לגוף הנשי בטווח מידות של 36-46. 
Irene זוהי רשת יבואני אופנה שמייבאת לישראל מותגי אופנה מגוונים כגון:
Leo Guy Paris - מותג צרפתי שהשיק בגדים עם בדים רכים המלאים בצבעוניות והדפסים.
Joseph Ribkoff- מותג הקנדי שהשיק בגדים עם סגנון ייחודי של שמלות לכל אירוע, ביום, בערב או לאירוע רשמי.
Desigual -המותג הספרדי השיק בגדים בעיצובים שונים, אופטימיים ובצבעוניות עזה המאפיינת את המותג.
החברה החלה בשנת 1984 כאשר הסיסמא של דיזיגואל היא "Life Is Cool" .בקולקציה ניתן למצוא גם דגמים של תיקים, חגורות ואביזרים משלימים אחרים.
הקונספט של Desigual הינו : "Happy Casual "המאופיין בעיצובים קלילים, נוחים שקל ללבוש אותם. ומתחלק ל3 חלקים: Galactic- הדפסה מעגלית בה ניתן למצוא צורות בשלל צבעים ופרחים טרופיים ועיצובים עם השפעה הודית.
Desigual- אותיות, ביטווים לבבות ועוד.
ה-DNA של המותג מתעדכן באותיות, ביטויים, לבבות מצוירים ועוד. החלק האומנותי יותר של האוסף מוזכר מתרבות הפופ. בצבעי שחור ולבן חזקים עם עולם צבעוני של פירות הכולל הדפסי אבטיח וקיווי.
Happy tour- בהשראת ים התיכון, המציג זוויות שונות של מלח עם פסים. סגנון בהשראת איביזה בצבע לבן עם כתמים טבולים ואלמנטים עממיים.





רשת גולף מציגה GOLFDODOBAROR קולקציית הקפסולה המשותפת עם המעצבת דורית בר אור.החיבור בין בית האופנה גולף על איכויותיו עם כתב ידה המזוהה של המעצבת המצליחה בארץ ובחו"ל, הולידה קולקציה עשירה ונוכחת באופנת נשים, הלבשה תחתונה, בגדי-ים וטקסטיל לבית.
קולקציית הקפסולה מנגישה את השפה האייקונית של דודו בר אור לקהל הרחב בגזרות, קטגוריות חדשות ומחיר מפתיע ובר השגה. הקולקציה מוצגת במעל מאה נקודות מכירה בארץ, עד גמר המלאי.
באופנה גזרות הקפתן באורכים וצלליות שונות, חולצות רקומות, ג'ינסים מתרחבים ורוח שנות ה70 שנושבת במראה בוהו רוק-גלאם המזוהה עם דודו ומתכתב עם מגמות קיץ 15.



ביקרתי באירוע והיה מקסים! קניתי 2 חולצות מהממות לאחיינית שלי במחיר מצחיק של 70 שקלים לחולצה!



Nona Merkel בוטיק היוקרה התל אביבי מציג את קולקציית אביב/ קיץ 2015 של כל מותגי האופנה יוקרתיים המיובאים בלעדית, ביניהם: Basler, Betty Barclay,NYDJ: Not Your Daughter's Jeans, ו- Tuzzi.
עדנה מרקל, דור שני למייסדי Nona Merkel, ממשיכה את הפעילות האופנתית של הוריה ומתאימה אותה למאה ה-21.
לאחרונה חברה לעדנה כשותפה ענת פרנקל בעלת ניסיון הרב בתחום..
BASLER- מציג קולקצייה נשית ומודרנית הנעה בין מראות קלילים ונינוחים ליום יום המתאימים ונותנים מענה לכל אישה ונותנים מענה למזג האוויר הישראלי לבין שמלות מעוצבות בקפידה וקומבינציות אלגנטיות ומחויטות. הקולקצייה, צבעונית ושמחה המאופיינת בהדפסים מפורטים ובבדים באיכות גבוהה במיוחד. 
Betty Barclay- מותג האופנה הגרמני משלב בין רוך נשי לבין רמה גבוהה של נוחות עם תחושה חזקה של זהות עצמית. השילוב בין ספורטיבי לבין אלמנטים נשיים יוצר קשר נעים ונינוח בין שני העולמות. המנטרה המובילה את הקולקצייה היא כי ניגודים נמשכים, ולכן, מצליחה הקולקצייה לשלב אלמנטים אלו באופן זורם ונכון. הבגדים מחמיאים אך עם זאת נוחים במגוון רחב של צבעים: מגוונים קלאסיים וטבעיים של אפור, כחול וחאקי ועד נגיעות של צבעי פסטל רכים.
NYDJ- הג'ינסים המחטבים נמצאים גם בישראל בבלעדיות אצל Nona Merkel.
מדוע נשים בכל העולם כה מתלהבות מ-NYDJ (Not Your Daughter's Jeans)? טכנולוגיית ה-Lift Tuck® הבלעדית למותג עוצבה כדי לגרום לך להרגיש ולהיראות במידה אחת פחות ממידתך הנוכחית. פטנט בלעדי וייחודי ל-NYDJ מרים, מחטב ואוסף את קימורי הגוף.
TUZZI- הקולקציה מורכבת ממגוון רב של טרנדים המבטיחים מענה מושלם לכל אירוע. בקולקצייה תוכלו למצוא את המוטיב Blue Splash המשלב גוונים שונים של כחול עם נגיעות של כסף, לצד פריטים בהשראה אתנית אפריקאית. ניתן למצוא גם את טרנד ה Colour Blocking המשלב פריטים ספורטיביים ונשיים כאחד ומבחר פריטים קיציים ואלגנטים בהשראה של צבעי ליים ותפוח.
טווחי מחירים: 600 ₪ - 4,000 ₪.
שעות הפתיחה: א'-ה': 10:00-18:00. ו': 10:00-14:00.




הטיפ שלי לפוסט זה שנכון אנחנו תמיד רוצות להראות הכי יפות והכי מושלמות אבל לדעתי היופי לא צריך לבוא בחשבון על הנוחות! החוכמה היא למצוא בגדים יפים אך שיהיו גם נוחים והנה ההוכחה לכך. אני אישית לא מוכנה להתפשר על נוחות!!
אוהבת רותם

4 תגובות:

  1. מרגיש שהכול חדש! אני לא מכירה את רוב החברות ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שהצלחתי לחדש לך :) ומקווה שאצליח בעתיד להמשיך לחדש

      מחק
  2. אהבתי את הטיפ!!! הכי נכון ! גם אני לא מכירה את כל המותגים מלבד רשת GOLF
    אבל בשביל זה יש אותך ,שתכירי לנו מה חדש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לשמוע!! וכן שנוח לנו אנחנו הכי יפות

      מחק