יום שבת, 13 ביוני 2015

אז מה חדש? חודש מאי

היי מה שלומכם?
את הפוסט הזה רציתי להוציא לפני כשבוע וחצי בערך, אך לצערי עקב אילוצים משמחים של יום הולדת, עבודה חדשה וגם עומס בלימודים הפוסט טיפה התעכב, אבל כמובן לא וויתרתי לספר לכם על החידושים המוצלחים שיצאו לאחרונה...
חילקתי את הפוסט לכמה חלקים, בהתחלה טיפוח, לאחר מכן אקססוריז ואופנה ולבסוף שיער . אז שנתחיל? :)


נתחיל עם טיפוח:
Sabon השיקו 2 סדרות חדשות אשר יצא לי להתנסות בהן ולדעתי הן ממש מעולות וממליצה לכם גם.. את האמת אני מכורה למוצרים של כל החנות , יש לי כמעט את כולם ועד היום לא היה מוצר שאכזב אותי והכי חשוב שהמוצרים בשנים האחרונות עברו מהפכה והפכו להיות הרבה יותר טבעיים, עם חומרים בריאים לעור שלנו ולא עם חומרים מזיקים.
הסדרה הראשונה היא סדרת OCEAN SECRETS לטיפוח הפנים להזנה, לחות, ניקוי, חידוש והגנה.
המוצרים בסדרה מכילים תערובת אצות מהים הצפוני, מועשרים באומגה 3,6,9 המעכבים את הזדקנות העור, ומשווים מראה אחיד ורענן. בנוסף מכילים ויטמיןC המסייע בתחושת רעננות ובהאטת הזדקנות העור. שמנים טבעיים ומרכיבי יסוד טבעיים המותאמים לכל סוגי העור. מוצרי הסדרה בעלי דרגת PH חומצית מאוזנת המתאימה ל-PH הטבעי של העור. המוצרים בסדרה ללא פראבנים, SLS, שמנים, שמן מינראלי וללא PEG.
אני ניסיתי את מסכת לחות לפנים –Rich Moisturizing facial mask (מחיר : 79  ₪ ל100 מ"ל). העור שלי כפי שאתם יודעים הוא יבש עד רגיל וכפי שרואים בתמונה, העור שלי פשוט "שתה" במהירות את המסכה מרוב שהוא היה יבש. הריח של המסכה מאד נעים, של אצות (אבל עדין אל דאגה ) ופרשי קייצי. לאחר 5-10 דקות עם המסכה , הורדתי אותה עם מטלית לחה ומיד הרגשתי בהבדל שנוצר - העור נותר רך, נעים למגע ועם ריח נהדר. אצלי ספציפית רואים את ההבדל בין הנחת המסכה ולאחר המתנה של כמה דקות, אם העור שלכם לא יבש כמו שלי , המסכה קצת פחות תחדור לעור וזה בסדר אל תיבהלו, העור יודע כמה לחות הוא צריך ובהתאם לכך מחדיר אותו לעור שלנו.
לאחר מכן מרחתי את הסרום פנים-  facial serum (מחיר:108 ₪ ל 30 מ"ל) להשלמת הטיפול. אני חייבת לציין שהטעות היחידה שלי הייתה, שלאחר מריחת הסרום יצאתי החוצה לסידורים והיה יום חם בטירוף, ואתם מכירים את זה שכל המוצר יוצא מן העור על פני שטח הפנים וישנה הרגשה נוראית של כאלו אנחנו מזיעים את המוצר שמרחנו? אז כזה..  לכן בניסיון השני כבר הייתי חכמה יותר , לכן מרחתי את הסרום בערב לפני השינה- שם נחלה הצלחה רבה! שנותנים לסרום להיספג היטב כמו שצריך הוא גורם לנפלאות :) לכן אל תעשו את השטות שלי למעשה יכולה לקרות עם כל מוצר בימים חמים אלה.





















אפרופו ימים חמים אלה הסדרה השנייה שיצאה לסבון היא סדרה להגנה מהשמש שבה התנסיתי ב Clear Facial Gel SPF 30 שזהו קרם הגנה מפני קרני השמש במרקם ג'ל הנספג בקלות ואינו משאיר סימנים, עדין ונעים למגע על העור ומעניק תחושת רעננות קטיפתית והגנה מפני קרני ה – UVA + UVB .גם קרם הגנה וגם ג'ל שמותיר לחות קלילה זהו פתרון נהדר לאחת כמוני שקמה לעבודה מאד מוקדם ומחפשת לשים כמה שפחות מוצרים ושהם יתנו כמה שיותר אפקטים. בנוסף  SPF 30 למוצר פנים , זה מאד מכובד ובהחלט מספיק לי ביומיום שאני נחשפת לשמש בדרך לעבודה ובחזרה. לכן המוצר הפך להיות אצלי קבוע בתיק, אני בבוקר מורחת אותו לפני היציאה מהבית ואחר הצהרים כמה דקות לפני היציאה מהעבודה. (מחיר לצרכן:98 ₪ 60 מ"ל).


ואם אתן עם עור בוגר יותר וצריכות קרם יותר אינטנסיבי שיטפל במיצוק העור , וולדה השיקו סדרה חדשה לעור בוגר - את
סדרת טיפוח נר הלילה להזנה, מיצוק והתחדשות החל מסביבות גיל 56+. עור הפנים שלנו הופך לדק יותר ויותר עם הגיל ממגוון סיבות ובין היתר משינויים הורמונאליים בגופנו. עקב כך, העור רגיש יותר, מאגרי הלחות נפגעים, יכולות חסימותיו מוגבלות והוא חשוף יותר לנזקים ואף הופך ליבש יותר. יכולת ההזנה הולכת ופוחתת, יחד עם עמידותו וגמישותו של העור, דבר המוביל להיווצרות קמטים גלויים יותר. התמהיל מכיל את רשימת המרכיבים היעילים וביניהם שמן נר הלילה טהור ואורגני, משפעל פונקציות חיוניות של העור בצורה הוליסטית תוך חיזוק מבנה העור. קווי המתאר של הפנים הופכים למוגדרים יותר וגמישותו גוברת. סדרת נר הלילה תספק טיפול ייחודי לעור בעל מראה בריא יותר, רענן ומוצק.
הסדרה מונה כ7 מוצרי טיפוח: קרם יום, לילה, עיניים, ידיים, חלב גוף, תחליב רחצה ושמן גוף.

הבאתי לאמא שלי להתנסות בקרם יום של הסדרה:Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Day Cream
אמא שלי מאד אהבה את הקרם, דבר ראשון היא ציינה את הריח שהיה עדין וקליל (הניחוח הוא מפרח נר הלילה, הל, מגנוליה וסנדלווד). סנדלווד ידוע כמעולה לעור הפנים שלנו ובעל יכולות אפקטיביות למראה ולשיפור העור. לאחר כמה ימים שתינו ראינו את השינוי בעור, הוא נראה אלסטי יותר, בעל מיצוק , נראה צעיר יותר וזוהר. היה בעור מן ברק שלא היה לפני כן ומאד שיפר את הנראות הכללית של עור הפנים. לכן במבחן התוצאה- השמן של נר הלילה בהחלט ביצע את משימתו ועזר לעור הבוגר שלה להראות טוב יותר. בנוסף הקרם מועשר במרכיבים ושעוות צמחיות כדוגמת חמאת קקאו, שמן זית ושמן אגוזי מקדמיה המעניקים לעור פנים בוגר לחות עמוקה, מיצוק והגנה מפני רדיקליים חופשיים המאיצים את הזדקנותו, צמח הצנטלה להאטת ההזדקנות והתחדשות התאים.
עוד יתרון בסדרה שהמוצרים בה הם טבעוניים וגם ללא גלוטן! בכלל כל מוצרי החברה טבעיים, ללא חומרי טעם וריח סינטטיים ולכן הם טובים לעור רגיש יותר ובכלל בריאים יותר לעור שלנו. בנוסף סדרת מוצרי הטיפוח של WELEDA מאושרת ומפוקחת על ידי תקן Natrue. תקן האיכות המחמיר והאיכותי ביותר למוצרי קוסמטיקה וטיפוח צמחיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני (מחיר לצרכן: 210.90 ₪, לתכולת: 30 מ"ל).
חברת האיפור איל מקיאג' השיקה קולקציית מוצרי ניקוי פנים חדשה. הסדרה כוללת מגוון מוצרים להסרת איפור בפורמולות חדשות ומתקדמות : מסיר איפור עיניים נטול שומן עדין במיוחד, מסיר איפור דו פאזי להסרת איפור עיקש ואיפור עמיד במים, מגבונים להסרת איפור ולניקוי עור הפנים בזריזות וביעילות ונוזל לניקוי מברשות המונע הצטברות שאריות איפור על המברשות ושומר על היגיינת העור. אני קיבלתי להתנסות את המגבונים להסרת איפור ולניקוי עור הפנים. קודם כל המגבונים היפואלרגניים ולי אישית זה מאד חשוב, העור שלי מאד רגיש ולכן אני חייבת להשתמש במוצרים עדינים שלא יפגעו בעור, המגבונים מסירים את האיפור הקליל וגם מנקים טוב את הפנים. המגבונים לא מסירים איפור עמיד וזה בסדר כי עד היום לא מצאתי מגבון אחד שעושה זאת, אלא רק מסיר דו פאזי חזק . כל חבילה מכילה 25 מגבונים רכים במיוחד הספוגים בנוזל ניקוי ייחודי המסיר איפור באופן ייסודי. המגבונים מותרים את העור עם ריח טוב ונעים למגע, הסיבה לכך כי הם מועשרים באלוורה, תמציות תה ירוק ומלפפונים ומכילים ויטמין E ובעלי ניחוח עדין ומרענן. מאד אהבתי את הריח של המגבונים, יש כאלה שממש מריחים רע והריח של המגבונים האלה נהדר.(מחיר: 39 ₪ ).

נמשיך עם אקססוריז ואופנה:  
רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה השיקה לאחרונה מספר קולקציות מעניינות ואני כאן בשביל לשתף אתכן :
רק לפני שאתחיל לספר, אני קצת משוחדת. יש לי מעל 150 עגילים ושרשראות שלהם, מגיל 17 בערך אני אוגרת ואוגרת להנאתי ואני ממש מאוהבת במוצרים שלהם. הקולקציות תמיד מיוחדות, מתאימות גם ליומיום וגם לאירוע ולכן האהבה הישנה הזו תמיד תמשיך ללוות אותי :) בנוסף בכלל שאני אלרגית לכסף שהוא לא אמיתי התכשיטים ברשת מתאימים לי ואין לי רגישות מהם. בגלל שכל התכשיטים במגנוליה עשויים כסף סטרלינג 925, ו/או בשילוב אבני חן, גולדפילד. בנוסף איך אפשר גם שלא יהיו קולקציות מיוחדות כאשר את התכשיטים של מגנוליה מעצבים 25 מעצבי תכשיטים מוכשרים, ומידי שנה מגייסת הרשת מעצבים צעירים שרואים זאת בחידושים שתמיד מופיעים כמו החידושים שכעת הציג לכם :
*הקולקציה הראשונה שאדבר עלייה היא הטרנד של העגיל לאוזן אחת , את הטרנד הזה ראינו לאחרונה בכל תצוגות האופנה ובאופנה העילית, ממעצבי העל הגדולים ביותר ומשם גם הרשת לקחה השראה ועיצבה דברים מיוחדים:
קולקציית העגילים כוללת מבחר עגילים בציפוי זהב הנמכרים כעגיל בודד המיועד לענידה על אוזן אחת בלבד בעל נוכחות גדולה ובולטת. על מנת לשמור על סימטריות ניתן לענות עגיל נוסף צמוד קטן שיעניק מראה ייחודי ושונה.
טווח מחירי הקולקציה: 136-231 ₪
*הקולקציה השנייה היא תכשיטים בבחירה אישית ובעיצוב אישי וייחודי, אפשר לשלב תאריכים, שמות הקדשות וכל מה שאתן תרצו. הקולקציה הפרסונלית של רשת מגנוליה מורכבת מתכשיטים העשויים מכסף או גולדפילד משולבים עם תליוני מוטות , על כל תליון ניתן לחרוט אותיות, מספרים ועוד. בנוסף, צמידים עם תליוני דמויות ילדים ואותיות בודדות ליצירת תכשיט אישי ומיוחד על פי בחירה.
טווח מחירי הקולקציה: טווח של הצמידים והשרשראות: 97 ₪ - 271 ₪ ,טווח של התליונים להזמנה: 24 ₪ - 64 ₪
*הקולקציה השלישתית היא טבעות ציפורן כקישוט יוצא דופן על האצבע. קולקציית טבעות הציפורן מותאמות לגפיים העליונות של האצבעות, הטרנד פופולרי בקרב כוכבות האופנה בעולם לדוגמת: ליידי גאגא, ביונסה ועוד. הטבעות העשויות מכסף או ציפוי זהב מקשטת את האצבעות ומשתלבת עם הציפורן ומעניקה מראה ייחודי ומעניין.
טווח מחירי הקולקציה: 204-222 ₪ . מה אתם אומרים יפה לי? אני חייבת לציין שהטבעת הזו קצת מוזרה לי :)


רשת טבע נאות השיקו חנות קונספט ראשונה בישראל תחת הקונספט "טבע אורבני". החנות, שנפתחה בדיזינגוף 120 בת"א למשך 4 חודשים (מאי-אוגוסט) הנה חנות הקונספט הראשונה של המותג טבע נאות והיא מכילה מגוון דגמים במהדורה מוגבלת הייחודיים לחנות זו בלבד. אני אישית אוהבת להיות ייחודית בכל דבר, אז שלא ארצה זאת גם בנעליים? ועוד מעט שתמשיכו לקרוא תבינו עד כמה הרשת הלכה עם הייחודיות רחוק ותוכלו ליהנות ממיזם חדיש ומיוחד!
אם פעם הצרכן שקנה בעיקר בטבע נאות היה מבוגר יותר או בעל בעיות רגליים, כיום בשנתיים האחרונות הפך כפכף הנוחות עם רפידת השעם, בסגנון כפכפי טבע נאות לטרנד עולמי. במיוחד רואים את האהבה של הצעירים ובני הנוער לנוחות וליופי שהרשת מציעה! ובתכלס בצדק, למה שלא נהנה גם בגיל צעיר מנעליים נוחות, בריאותיות וגם יפות? :) אני תמיד בעד, כי שנוח לי אני מרגישה הכי יפה ושונאת לסבול ולכן אני לא נועלת עקבים.  ממש כמו הסלוגן של החברה:


עיצוב החנות בוצע בפרויקט משותף של חברת טבע נאות עם סטודנטים מצטיינים מלימודי המסלול לעיצוב פנים בשנקר, אשר קיבלו את ההשראה לעיצוב החנות מטרנד נעלי הנוחות הבינלאומי לצד השפעות של חנויות אופנה במרכזי ערים גדולות כמו פאריז ומילאנו.
בחנות ניתן יהיה להשיג את הדגמים הקלאסיים של טבע נאות בצבעוניות רחבה, בעורות ייחודיים, סוליות צבעוניות ובמהדורה מוגבלת במחירים הנעים החל מ - 279 ₪.
מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות מספר כי כמובילי קטגוריית נעלי הנוחות בישראל, הם החליטו לקחת את הטרנד צעד אחד קדימה, על ידי פיתוח אפליקציה דיגיטאלית, המאפשרת לכל אחד לעצב לעצמו כפכף נוחות בהתאמה אישית, חוץ מהחנות המיוחדת. החדשות המסעירות הן שהאפליקציה ממש כאן!!!! אפשר כבר עכשיו להיכנס לאתר של טבע נאות, לבחור את הדגם והצבע שאנחנו רוצים ולעצב לבד והנעל תגיע עד פתח הדלת. אז למה אתם מחכים? :)
בתמונה רואים את מנכ"ל הרשת אילוז עם נעל ייחודית ואישית אשר עיצב לעצמו ומצד ימין רואים כמה דוגמאות חדישות של ערבובי צבע בנעל לראשונה בישראל בשיטה ייחודית לטבע נאות.


לראשונה בישראל הושק מותג FIX להלבשה תחתונה לצעירות בגילאי 18-25. המוצרים המפתיעים ימכרו בצורת הגשה וחוויה המוכרת מתוך עולם הסופרמרקט והמעדניות FIX הינה רשת השונה מכל מה שהכרנו עד היום. עד היום בישראל לא קיימת רשת הלבשה תחתונה ופנאי הפונה לקהל הצעיר שמייצרת חוויית קנייה אחרת ומדברת בשפתם, שמייצרת חוויה בינלאומית מפתיעה מתוך עולם של צעירים בנפשם ועבורם . רשת fix השייכת לקבוצת דלתא, תתפתח כרשת הראשונה להלבשה תחתונה ופנאי לקהל צעיר בישראל ותציע מגוון רחב של הלבשה תחתונה, הלבשה לבית, הלבשת פנאי, בגדי ים, אקססוריז ומוצרי טיפוח לנערות. רשת החנויות נבנית כמעדניה ענקית מודולרית, בעלת שפה עיצובית ייחודית למותג בדגש על החוויה. גם הגרפיקות בחנות נלקחו מתוך עולם הסופרמרקטים הכולל הלבשה תחתונה במקרר או באריזת סנדוויץ.
JOIN THE CLUB - fix תשיק מועדון חברות\שגרירות חדשני שיפעל בשני מישורים תגמול על קנייה בחנות (צבירה) ומסלול U SHARE U WIN - תגמול על שיתופים ברשתות החברתיות, ומכאן גיוס שגרירות מותג ברשתות החברתיות.
הקונספט החדשני של fix מציע מוצרי ההלבשה התחתונה ופנאי מוגשים באריזה שטרם נראתה כמותה בישראל: הגופיות הוכנסו באריזת פיצה, התחתונים בקופסאות סנדוויץ הגרביים בכוסות, take away החולצות בקופסא המבורגר והכל מונח במקררי סופר ,בעיצוב מיוחד..... והתשלום מתבצע על מסוע בדיוק כמו בסופרמרקט.
המוצרים ברשת מתומחרים במחירים אטרקטיביים.


ולבסוף שיער:
ביוטיקייר השיקו את MAGICURL – פלא רולים לעיצוב השיער , כי מי מאתנו לא אוהבת להשקיע בשיער שלה?
בהתחלה כשניגשתי אליהם , אני מודה הייתי סקפטית , מפני שלא הבנתי איך הגיוני שייווצרו גלים ללא שום חומר כימיקלי או איזה חימום על השיער?!?! לכן לקחתי את אחותי כשפן הניסיונות שלי (מפני שאני כיום עם החלקה ולצערי לא יכולתי לבצע זאת על עצמי, למרות שמאד רציתי) והתחלתי במלאכה.
ואז פתאום הבנתי כמה שאני טעיתי ושלמעשה ביוטיקייר שיחקו אותה והמציאו מוצר מהפכני ומצוין!
כמו שביוטיקייר הבטיחו המוצר העניק מראה מעוצב ובעל גלים מושלמים וכל זאת בצורה טבעית לחלוטין!!!
מצרפת  תמונה שתוכלו לראות את הפלא..

תזכרו כי הגלים נעשו ללא חימום וללא כימיקלים ומבלי לגרום כל נזק לשיער! ואני עדיין בשוק מזה :) אם פעם היינו צריכות ללכת למספרות, לשבת שעות עם רולים, או לבצע גלים בכל מיני מכשירים הגורמים לנזק בשיער וגם בזבוז רב של שעות- כיום אפשר לעשות זאת בכמה דקות ובגלל שהמוצר טבעי לחלוטין הוא מתאים לשימוש לכל הגילאים ולכל סוגי השיער.  בנוסף הפלא רולים הם רולים ספירליים גמישים במגוון אורכים המיועדים לאורכי שיער שונים וכן לאורכים שונים של גלים ולכן כל אחת יכולה למצוא את מה שמתאים לה.
(מחיר: 8.90 עד 16.90 מהרולים הכי קטנים לגדולים בהתאמה. המקל : 2 ₪).


ואם כבר דיברנו על שיער, L'ORÈAL PARIS השיקו לאחרונה ערכות צבעי שיער של אקסלנס אינטנס. 11 גוונים נועזים עם פורמולה המשלבת את טכנולוגית  COLOR LIFT  המעניקה צבע עשיר, רב מימדי, הנראה לעין גם על שיער כהה וגם מעניקה כיסוי אופטימאלי לשיער לבן. הערכת צביעה המעניקה טיפוח משולש: פרו קרטין שמחייה את סיב השערה ומחזק אותה, סרמיד  שמעניק שחזור של המלט הבין תאי הטבעי הקיים בשיער והקולגן שידוע ביכולות עיבוי, ומעניק לשיער מראה שופע .  הערכה כוללת סרום מגן לפני הצביעה, מיכל פיזור המכיל קרם מפתח, שפורפרת צבע בקרם , מסכה מטפחת לאחר צביעה, זוג כפפות ומסרק ייחודי. כל מוצרי הערכה גורמים לברק, מגע קטיפתי והגנה לשיער.






















הגוונים בסדרה אקסלנס אינטנס :
בלונד בהיר זהוב נחושתי : מס' גוון 8.34
אדום אינטנסיבי לוהט : מס' גוון 6.66
חום נחושתי עשיר : מס' גוון 5.45
חום מהגוני מעודן : מס' גוון 5.52
בלונד נחושתי זהוב : מס' גוון 7.43
סגול אדום עמוק : מס' גוון 4.26
חום זהוב : מס' גוון 5.3
חום בהיר זהוב פנינה : מס' גוון 6.32
שחור סגול כהה : מס' גוון 2.16
שחור כחול עמוק : מס' גוון 1.1
חום בהיר קר: מס' גוון 6.13

בתמונה בצד שמאל של הדוגמניות רואים אותן עם הגוונים מהסדרה. (מחיר: 51.7 ₪ -משתנה קצת בין חנות לחנות)

זהו, עד כה החידושים להיום, מקווה שאהבתם ונתראה בפוסט הבא

ואם במקרה שכחתם לעשות לייק לדף הבלוג זה הזמן
או אם אתם לא עוקבים אחריי באינסטגרם 
אוהבת רותם 
            
גילוי נאות: חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה

2 תגובות:

  1. כל הכבוד על הפוסט! החנות של פיקס נראת מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה! החנות באמת מקסימה ושווה לקפוץ לבקר :)

      מחק