יום חמישי, 25 ביוני 2015

על מעצבים ומה שבניהם

היי כולם
מה שלומכם?
היום אני רוצה לשתף אתכם על אהבה יקרה שיש לי (תרתי משמע) מגיל צעיר בוערת בי האהבה למותגים ומעצבים.
אני תמיד הולכת באופנה ממותגת ומאד בררנית. צבעים מסוימים מאד ולא תראו עליי כל דבר. בגדים לא ממותגים לא תראו עליי, לא שאני חס וחלילה נגדם , אבל לי אישית זה לא מתאים . הרי כל אחד עושה מה שטוב לו וזה הכי חשוב! 
לכן החלטתי היום לספר לכם על כמה מוצרים שיש לי ואני מאד אוהבת ולפעמים גם לא צריך לכתוב הרבה, אלא התמונה משדרת ואומרת הכל :) 

אתחיל עם משקפיי השמש האהובים עליי ביותר (יש לי 3 זוגות, אבל את הזוג הזה אני הכי אוהבת) של המעצב
 GIORGIO ARMANI. המשקפי שמש שלי גם עם ראייה ולכן למצוא בשבילי משקפים זו בהחלט משימה לא קלה. הסיבה לכך היא שאני אוהבת שמשקפי השמש שלי יהיו גדולים מאד ויסתירו כמה שיותר. לרוב שצריך גם משקף לראייה זו לרוב בעיה! אבל כל שנה שנתיים שאני קונה משקפיים , תמיד אני קונה של GIORGIO ואף פעם לא מתאכזבת :)
המחיר שלהם היה בסביבות האלפיים שקלים, אני לא זוכרת במדויק.


ואם כבר דיברתי על משקפים, אז איך לא אזכיר את משקפי הראייה האהובים עליי של DOLCE & GABBANA.
הם לא ממש חדשים יש לי אותם כבר כמה עונות , אבל אני פשוט לא יכולה להיפרד מהם! תמיד מרעיפים עליהם מלא מחמאות והיופי בהם שהם עם דוגמא מאד מיוחדת שתמיד משדרגת לי את הלוק.
אם בעבר משקפיים נחשבו כמשהו מעיק, היום זה הכי טרנדי, שיקי וכיף להתאים אותם לפי הלוק, לפי הטעם ולפי המצב רוח! היום אנשים רק מחפשים לקנות משקפים, אפילו אם אין להם צורך בכך.
המחיר שלהם היה בסביבות אלף שקלים, אני לא זוכרת במדויק.


עוד מוצר מבית המותג DOLCE & GABBANA שאני מאד אוהבת שהושק לאחרונה ומאז הוא הבושם האהוב עליי :
" Dolce Floral Drops". הריח לא עדין ולא דומיננטי מדי, אלא בדיוק בניחוח הנכון והמדויק. ניחוח פרחוני ורענן, שמשדר קלילות וכיף. מן בושם כזה שאת מתיזה על עצמך והופ מתהלכת ורצה בקלילות ליום עמוס וארוך.
מיד כשפותחים את הפקק, הריח שקופץ מן הבקבוק וגורם לחיוך רחב על הפנים! הבושם מורכב מפרחים רבים שיחד יוצרים בהרמוניה ייחודית וריח משגע :) העלי נרולי ופרח הפפיה הם הריח הראשוני שמריחים, לאחר מכאן שמריחים בשנית שמים לב לריחות הפרחוניים שהם : נרקיס הלבן, חבצלת לבנה, שושנת מים לבנה שהם יותר מעדנים את הריח הדומיננטי של הנרולי ופרח הפפיה. ולבסוף יש נגיעה של מאסק, Sandalwood וקשמיר שנותנים לבושם את הריח הרענן וקייצי.
וכמובן איך לא אזכיר את העיצוב של הבקבוק המעלף, שרק העיצוב משדר את הפרחוניות המיוחדת שלו! הצורה כל כך נשית, עדינה, מעניינית וייחודית. הבקבוק משחזר את הצורה המיוחדת של Dolce: זכוכית עבה אבל לא נראית כגסה מדי , בעלת קווים עגולים, נקיים, בסיס סולידי ועדין. הזכוכית מזוגגת מעניקה גוון ירוק מסתורי.
הבקבוק בעל מכסה בצורת פרח עם עלי כותרת בלבן חלבי שאת האמת, המכסה פשוט שבה את ליבי! בכלל כל הבקבוק והבושם אבל משהו במכסה גרם לי להתרגשות :)
50 מ"ל במחיר השקה מיוחד של 369 ₪ במקום 559 ₪



שפתון ורוד וקייצי שאני מאד אוהבת של המותג CHANEL שחברה טובה קנתה לי. הגוון מאד מתאים לקיץ ואני משתמשת בו רק באירועים מיוחדים כי אני פשוט מתקמצנת עליו:) בעיה ששפתון כל כך יפה באריזה כל כך מקסימה... קשה לי להשתמש בו (אני בטוחה שחלק ממכם יודעים על מה אני מדברת ומזדהים איתי). בנוסף יש על השפתון עצמו את הכיתוב של החברה, הוא מוטבע בתוך השפתון אז בכלל אני לא רוצה להגיע לשם ! כאן בתמונה תראו על מה אני מדברת


כתבתי עליו כבר בעבר בבלוג ואתם מוזמנים לקרוא עליו בפוסט שכתבתי לפני כמעט שנה "שלושת השפתונים שמלווים אותי הקיץ"  .  מחיר השפתון נראה לי בסביבות 200 שקלים, יש מבצעים מדי פעם...



והמוצר האחרון התיק של מייקל קורס בדגם SELMA . אומנם אני לא כוכבת הוליווד אבל עם תיק כזה אני מרגישה מן ניצוץ התחלתי. התיק יפה גם מבחוץ וגם מבפנים , נוח וגדול לאחסון. הצורה של התיק מלווה את המותג כבר מספר רב של שנים, הוא קלאסי ויחסית בין הזולים, אבל תמיד אופנתי! את התיק ראיתי בזמנו על ג'סיקה פארקר ומאז ידעתי שאני גם רוצה אותו! התיק מיוצר בשלושה גדלים, במגוון רב של צבעים ויש גם קצת שוני בין דגמים.
מחיר התיק נע בין 574 ל1500 שקלים.


אם גם לכם יש חולשה למותגי מעצבים, אשמח לשמוע!
וטיפ שלי לפוסט זה הוא שחיים רק פעם אחת ואם רוצים מוצר מסוים של מותג מסוים, גם אם הוא יקר לכו על זה! וזה יסב לכם הרבה אושר, מבטיחה  :)

אז נתראה בפוסט הבא, 
אם במקרה עוד לא עשיתם  לייק לדף הבלוג זה הזמן, או אם אתם לא עוקבים אחריי באינסטגרם 

                                                        אוהבת רותם

גילוי נאות: הבושם התקבל לסקירה

תגובה 1:

  1. האודם של שאנל נראה מקסים, חבל שהוא כזה יקר! האם יש לך דיופ בשבילו במחיר זול יותר?

    השבמחק