יום שלישי, 30 ביוני 2015

Beauty city hollywood 2015

היי כולם!
מה שלומכם?
ביקרתי היום בביוטי סיטי הוליווד 2015 שהתחיל היום למשך 4 ימים.  בין התאריכים מ30/6 עד 3/7 כולל בביתן 1 בגני התערוכה תל אביב, שעות:  10:00-23:00, ו': 10:00-17:00.
ביטוי סיטי חוזר השנה התשיעית וכל פעם עדיין מפתיע מחדש ומרגש אותי!
ואני כאן בשביל לדווח לכן שאתם חייבים לקפוץ ולבקר! המתחם מהמם וישנם מלא דוכנים שווים ומיוחדים עם מלא מבצעים והנחות!





אז קצת פרטים על האירוע: סופר-פארם מזמינה אותנו לחוויית יופי מהסרטים בביוטי סיטי הוליווד: חנות פופ אפ ענקית
של כל מותגי הקוסמטיקה, אקססוריז וגם תצוגות אופנה והרצאות .בין הדוכנים תוכלו למצוא חברות כמו קרליין, וולדה, גיבנצ׳י, ניוואה, בורז׳ואה, אהבה, קליניק לייף, סינפול ועוד
מלא מבצעים, הנחות משגעות ומלא הפתעות!
בדוכן של סינפול ישנן עמדות למריחת לק בעלות מינימלית ומקבלים לק מתנה.
איך הגוון שבחרתי למרוח?




מצ״ב מבצעים לדוגמא :

מותג הטיפוח האורגני WELEDAנכנס לראשונה לביוטי סיטי 2015 ומציג את סדרות הטיפוח לפנים ולגוף המבוססות על מרכיבים צמחיים ואורגניים - במהלך ימי הביוטי סיטי תינתן הנחה מיוחדת של 30% על כל המוצרים בביתן.

ג'יבנשי :מגוון מסקרות במחיר: 139 ₪, סדרת מוצרי הניקויים לפנים במחיר:109 ₪ , מגוון גלוסים במחיר: 109 ₪
ועל כל קנייה מתנה – שפתונים ב 149 ₪

בריטני ספירס – מארז מתנה של הבושם פאנטזי ב 199 ₪
בישום מבית ג'סטין ביבר – SOMEBODY – ב 99 ₪ לתכולת 50 מ"ל, 149 ש"ח לתכולת 100 מ"ל .
בושם YOU AND I מבית ONE DIRECTION - 149 ₪ לתכולת 100 מ"ל .
מבצע על בשמי ג'וסי קוטור – קני בושם 100 מ"ל מבית ג'וסי קוטור וקבלי בושם לבחירתך 50 מ"ל במתנה!!

קרליין : בושם UNCOVER GLOW לאישה – בתכולת 100 מ"ל במחיר 149 ₪ (במקום 249 ₪).

נטורל פורמולה :לראשונה – השקה ראשונה בביוטי סיטי – מברשות פן מקצועיות בטכנולוגיה תרמו קרמית– במחיר 79 ₪ - להשיג בלעדית בבביוטי סיטי.
 מבצע – ברכישת מוצר אחד ממוצרי נטורל פורמולה בביתן, תקבלי שובר מתנה על 50% על מגוון טיפולי שיער ברשת מספרות MOTIE RUBIN ברחבי הארץ
__________________________________________________


אז מיום שלישי ועד יום שישי נהנה לנו מחוויית יופי מהסרטים הכוללת תצוגות אופנה, מאפרים מהעולם שידגימו על הבמה המרכזית, מופעי מוזיקלי, סדרת "מייק אוברים" שיעניקו שלי גפני וסנדרה רינגלר למבקרות על הבמה, הרצאות של דמויות מובילות מעולם האופנה והיופי בישראל וכמובן שופינג חווייתי של מוצרי איפור, טיפוח ויופי ואקססורייז שהובאו במיוחד לביוטי סיטי הוליווד.
הכוכבות הן אתן – נשים אמיתיות על הבמה
 כדי לאפשר לנשים אמתיות ליהנות מחוויית שטיח אדום הסטייליסטית סנדרה רינגלר והמאפרת שלי גפני יבחרו מדי יום שלוש נשים – מבקרות בביוטי סיטי שיעברו מייק אובר מאחורי הקלעים ואז יצעדו על הבמה במראה הזוהר שלהן, כשסנדרה תספר על סטיילינג ושלי על האיפור.
ב-1.7 תערך תצוגת מיוחדת בכיכובן של 20 נשים שנבחרו מבעוד מועד בסניפי סופר-פארם על ידי צוות שכולל את מוטי רייף – מפיק האופנה, ליאת אושרי – סטייליסטית מובילה, ועו"ד לינור אברג'יל – מיס עולם לשעבר.   

תצוגות אופנה ומופעי איפור על בימת בביוטי סיטי
 במהלך ימי האירוע יתקיימו על הבמה תצוגות אופנה בהפקת מוטי רייף, אשר נוצרו בהשראת דמויות מפתח מסרטים, עידנים שונים בקולנוע ההוליוודי והשטיחים האדומים הנוצצים:
דמויות הוליוודיות: זו השנה השלישית בה סופר-פארם נותנת במה לכישרונות המבטיחים ביותר של מחלקת עיצוב האופנה בשנקר. הסטודנטים יצרו דגמים בהשראת דמויות מפתח מסרטים הוליוודיים ידועים לאורך השנים, ממרלין מונרו וגרייס קלי ועד אודרי הפבורן, ועוד כוכבות שהפכו לאיקונות בלתי נשכחות.
השטיח האדום: תצוגת אופנה שתדמה את חוויית השטיח האדום הנוצץ בהוליווד. על המסלול יצעדו דוגמניות בשמלות ערב זוהרות, כיאה לערב האוסקר, שעוצבו על ידי מעצבי אופנה ישראלים מובילים.
נערות פינ-אפ: תצוגת בגדי ים בהשראת הסרט Pin Up Girl משנת 1944 בכיכובה של בטי גרייבל. על המסלול יצעדו דוגמניות עם אודם אדום בהשראת דמויות ה-Pin-Up שהיוו מודל לזוהר ולנשיות בהוליווד הישנה.
מחזמר הוליוודי: מופע ריקודים כמחווה לסרטי המיוזיקל הידועים של הוליווד. לרקדנים על הבמה יצטרפו דוגמניות אשר ידגמנו מראות בהשראת מחזות מתקופות שונות בהוליווד.
מאפרים בינלאומיים: שני מאפרים בינלאומיים של חברות הקוסמטיקה והביוטי "קלרינס" ו- "פופה" יתארחו על במת הביוטי סיטי וידגימו מראות איפור מעוררי השראה
ג'ורג'יו פורגני (פופה)- בגיל צעיר החל לעבוד צלם אופנה איטלקי, ביצירת מראות איפור עבור הדוגמניות, כמעט לשם ההנאה בלבד. הודות לתשוקה ולנחישות שלו, בזמן קצר מאוד, הוא החל לשתף פעולה עם גדולי מעצבי האופנה, מאחורי הקלעים של תצוגות אופנה שונות, כך החל לעבוד עם מותגי איפור חשובים, והניסיון הטכני שלו הגיע לרמה גבוה מאוד.
דניאל חצבני (קלרינס)- דניאל הינו אמן איפור, השתתף בהפקות אופנה ויופי בארץ ובעולם, ובעל ניסיון רב בעבודה מול לקוחות ועל במה.ב- 11 השנים האחרונות משמש דניאל כמדריך איפור סניור של קלרינס בישראל. במסגרת ביוטי סיטי 2015, יחשוף דניאל את כל הטרנדים החדשים באיפור לאביב-קיץ 2015 תוך התמקדות במוצרים מקולקציית האיפור החדשה של קלרינס וטיפים ייחודים.
הדגמות איפור והרצאות של דמויות מובילות בתחומי האופנה והיופי
לצד תצוגות האופנה המרהיבות, המבקרים יוכלו ליהנות גם מהרצאות מעשירות של מיטב מומחי הלייף סטייל בישראל, בשלל נושאים הקשורים ליופי, אופנה, תזונה והעצמה אישית:
  • עו"ד לינור אברג'יל בסיפור חייה מרגע הזכייה, ההורות ודרך ההתמודדות המדהימה שלה עם מקרה האונס.
  • הסטייליסטית המובילה ליאת אשורי בהרצאה הרצאה בנושא הלבשה וסטיילינג, איך להתאים בגדים למבנה גופך, איזה צבעים מתאימים ולמי, מתי נשלב אביזרים ובעיקר מתי לא.
  • מיכאלה ברקו מספרת על דרכה לצמרת כדוגמנית שכיכבה על שערי המגזינים הגדולים בעולם
  • מעצב הפנים דניאל חסון יעניק הצצה לבתי הכוכבים ההוליוודיים ויעניק טיפים שניתן ליישם בבתים הפרטיים שלנו.
  • מיקי בוגנים, המאפר, מעצב השיער ובעליו של סטודיו לאיפור ושיער ושל בית ספר ללימודי איפור,  ילמד כיצד להתאפר בשיטת מיקי בוגנים
  • ורד ספיבק, המאפרת הראשית של ביוטי סיטי, תציג את הקשר בין עולם האופנה והשטיח האדום למראה שלנו בחיי היומיום.
  • פאולה רוזנברג תדבר על טרנדים בתזונת הכוכבים של הוליווד: איך נראות הדיאטות שלם, האם הן בריאות ואילו מהן כדאי לאמץ?
  • דרור גלוברמן בהרצאה על התנהלות הכוכבים הגדולים ברשת
  • המעצב והסטייליסט גדי אלימלך יעניק טיפים והדגמות לנשים שרוצות לדעת איך להתלבש נכון, בדגש על פריטי Must Have
  • שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של "אסתי לאודר", מומחית צבע ותדמית, תעניק טיפים למראה נכון בראיונות עבודה, פגישות עסקים ודייטים
  • ענת לב אדלר הסופרת והעיתונאית במפגש נשי-אישי בהשראת ספרה "כותבת ומוחקת אהבה"
  • ניסים דיין בהרצאתו על מאה שנות יופי בקולנוע ועל האופן בו השפיע עלינו
  
בנוסף יושק בביוטי סיטי הבושם החדש של ביונסה, "Orchid Wild Heart", בושם בניחוח סחלבים המאופיין בניחוח מפתה ואנרגיה נשית. המבקרות יוכלו ליהנות גם מעמדת לק, בית קפה וחנות פופ אפ של אקססורייז ייחודיים. 

מחירי הכרטיסים:
לקוחות לייף סטייל: כרטיס כניסה זוגי חינם שישלח בדואר
כרטיס זוגי בחינם בקנייה מעל 99 ₪ בסניפי סופר-פארם
כרטיס זוגי בקופת האירוע: 20 ₪
כרטיס יחיד בקופת האירוע:30



אז בואו בהמונכם ותהנו !! אוהבת רותם

תגובה 1:

  1. יופי של סיקור,טוב שאת מכירה את הדמויות גם ,אני היתי באירוע מסוג זה לפני מספר שנים ,חוץ מבלגן גדול לא הבנתי מי נגד מי ורק רציתי לברוח משם .חלק מהדוכנים היו בכלל לא נגישים מהעומב.ומן הדמויות היו טיני והשניה ,סורי אני גרועה בזה :) אבל לך רותם כל הכבוד וגם אהבתי שהכניסןו סוף סוף וולדה ,חברה שלא עושה ניסוים על בעלי חיים וידוע כמותג טוב ונדמה לי שגם ללא. מרכיבים מהחיי ,לא בטוח אבל כמעט ודאי וגם קרליין ללא ניסוי בבעלי חיים.
    ולך כל הכבוד על כך שהחזקת מעמד ונהנית באירוע ושמת לב לדברים מסביב ועידכנת את כל אלו שמתלבטות אם כדאי להן להגיע -וכנראה שכן למי שאוהב אירועים מסוג זה.
    והלק תמיד יפה לך :) איך יכלת שלא לעצור עליד דוכן של לקים :)

    השבמחק