יום שלישי, 14 ביולי 2015

לקים מהממים ומטריפים וגם טרנד חדש!

היי לכולם, מה שלומכם?
לאחר ההצלחה של הפוסט הקודם לקים לקים ועוד לקים , אשר הניב מלא כניסות והרבה ממכם פניתם אליי לכתוב שוב בנושא זה, החלטתי שוב לרכז לכם את כל הלקים החדשים שלאחרונה קניתי כי מאד אהבתי את הגוון או לקים שקיבלתי לסקור מהחברות עצמן .
האהבה שלי לקים היא אהבה עצומה כמו שאתם יודעים, כרגע יש לי כבר כמעט 300 לקים וכן אני יודעת זה לא מעט..
אבל האוסף שלי רק ימשיך ויגדל.... בפוסט הקודם שכתבתי בחודש ינואר האוסף עמד על כ200 לקים..
אני מנסה קצת להיגמל מלקנות כל כך הרבה אבל אני בנתיים לא ממש מצליחה לצערי :/


אתחיל עם לקים של חברת opi שהוציאו לאחרונה כמה וכמה קולקציות מתחילת הקיץ... עובדים קשה שם בopi, הם לא נחים לרגע! אני מאד אוהבת את החברה ואת הפורמולה של הלקים שלהם, כולם עמידים בצורה מטורפת, הגוונים תמיד מיוחדים, השמות תמיד משגעים ובאמת אחת החברות לדעתי, החיסרון היחיד בהם זה המחיר שהוא יחסית יקר-65 שקלים, אבל אם מחפשים באמת לקים איכותיים, שעמידים מאד ומיוחדים אני בעד להשקיע וכולנו צריכות לקים גם כאלה ולא לקים מעצבנים שלא עמידים :)
הקולקציה הראשונה שאדבר עלייה היא קולקציית Soft Shades - קולקציה שיצאה לקראת עונת החתונות שהתחילה אצלנו, האביב, הקיץ והכיף שאנו חווים בתקופה זו. זוהי קולקציה רעננה ועדינה של גוונים טבעיים ורכים.
אתם יודעים כמובן שציפורניים בגווני ניוד הם הטרנד הלוהט שלנו לקיץ , וגם לקים בגווני עור טבעיים יכולים להיות יפים, מיוחדים ועם שיק וטוויסט מעניין. הלק הניודי הוא קלאסי ומתאים לכל גיל, לשעות היום ולאירועים מיוחדים. הוא מתאים גם לציפורנים קצרות אך גם לציפורנים ארוכות יותר. הגוונים משתלבים נפלא עם כל צבע שתבחרו ללבוש ולא יגנבו את ההצגה. בנוסף, יש טריקים קטנים וגימורים שניתן להשתמש בהם על- מנת להבליט את הציפורניים בדרך אופנתית כמו שילוב של שני צבעים ניטראליים ע"י הצללה, שילוב של שני צבעים, שימוש בקווים גיאומטריים, אלכסוניים וכד'.
הקולקציה כוללת שישה גוונים עדינים וטבעיים:
Chiffon my mind- לבן טהור באטימות שקופה
Petal soft- חרצית לבנה ורכה עם נצנוצי ורוד ולבן עדינים
Put it in neutral- ורדרד על בסיס בז'
Act your beige – בז' עדין וטבעי
This silver’s mine!- גוון כסוף פנינה
Make light of the situation- גליטר נוצץ בגווני לבן וכסוף


קולקציה הבאה שממש אהבתי היא קולקציה בהשראת הוואי. הקולקציה מגוונת בצבעים בהשראה של חופי הים, השמש, החול וכל מה שמזכיר לנו קיץ וים.. ומי לא אוהב קיץ ואת הים? וואו אני מכורה לשניכם ולכן כל כך התחברתי גם לקולקציה הזו שנותנת הרגשה של חופש וכיף!
אני קיבלתי לסקירה את הגוון Pineapples Have Peelings Too! שזהו גליטר זהב עם נצנצים צבעוניים והוא מהמממם ! בחיים לא היה לי לק כזה מיוחד, הזהב קצת יותר נוטה לצהוב, ומי אני שיסרב לנצנצים, אני בעד נצנצים תמיד בלקים וכמה שיותר!!! אני חושבת שהכי חשוב שמוציאים גוונים של לקים, החוכמה להמציא גוונים מחדש ולא למחזר אותם ופה ללא ספק opi הצליחו ובגדול!
בקולקציה ישנם 12 לקים בצבעים רעננים ובולטים, החל מגוונים אביביים ורגועים של מנטה, אפרסק, ורוד וניוד ועד לגוונים נועזים, בולטים וקיציים יותר של קורל, סגול, זהב, אדום וירוק בוהק:
That’s Hula-rious! – ירוק מנטה פסטלי 
My Gecko Does Tricks – ירוק בוהק ושימרי
Do You Take Lei Away? – ניוד ורדרד
Is Mai Tai Crooked? – כתום פסטלי
Go with the Lava Flow – אדום מוזהב ושימרי
 Aloha from OPI – קורל קרמי בוהק (קרם)
 Suzi Shops & Island Hops – ורוד בהיר
 Just Lanai-ing Around – ארגמן קרמי כהה
 Hello Hawaii Ya? – סגול קיצי
 This Color’s Making Waves – כחול לגונה שימרי ומטאלי
 Lost My Bikini in Molokini – סגול 
Pineapples Have Peelings Too! – גליטר זהב עם נצנצים צבעוניים  

הקולקציה האחרונה שיצאה בשנית בשבועות האחרונים היא קולקצית קוקה קולה. הפעם הקולקציה כולל 8 גווני לק במהדורה מוגבלת, בכיכובם של שני צבעים חדשים ומרעננים, לצד הכוכבים הוותיקים.

כולם בהשראת המשקאות הפופולריים ביותר של "קוקה קולה" המופצים בארה"ב: קוקה קולה, דיאט קולה, קולה זירו, קולה דובדבנים, קולה וניל, ספרייט, פאנטה ועוד. הגוונים נוצרו בהתאם להשראה מליין המשקאות, האדום הקלאסי משתייך לקוקה קולה הקלאסית, לק כסוף מתכתי יהיה תוצר ההשראה מבקבוק דיאט קולה.
 Coca-Cola Red – קלאסיקה באדום. גם נוסטלגי וגם טרנדי. 
You’re So Vain-illa – גוון שמנת קרמי נעים ונראה גם טעים!
Sorry I’m Fizzy Today - באותו מרקם קרמי נשארנו, רק ורוד יותר.
Get Cherried Away – לא –זה לא שחור, זה שחור- דובדבן! והוא סקסי.
A Grape Affair- הסגול הכהה ביותר שציפורנייך יטעמו.
Visions of Georgia Green- גוון ירוק פנינה עם נצנוץ קל בהשראת הבקבוק המקורי והראשון של קוקה קולה.
Centennial Celebration- גוון כסוף מטאלי ושימרי בוהק
Turn On the Haute Light- כסף בוהק ושימרי

חברה הבאה היא חברת הלקים ANNY, בעבר קיבלתי לק שלהם בקופסת הגלאם גורו שקניתי וממש הייתי מרוצה, הגוון היה מקסים, המרקם נהדר ועמידות מצוינת והפעם זכיתי להכיר את השכבת בסיס שלהם להלבנה והברקה וגם עוד 2 לקים שלהם מסדרת גווני הקיץ. הצבעים מושפעים מתצוגות האופנה של מעצבי העל כגון ורוד, ירוק, צהוב וסגול.
המברשת העבה והשטוחה הייחודית ללקים של ANNY קיימת במגוון הגוונים לקיץ ומאפשרים לך מריחה נוחה ומושלמת לציפורן. אני מאד אוהבת את הנוחות במריחה של המברשת והגוונים שלהם מיוחד מיוחדים ומשהו במרקם גורם לעמידות גבוהה על הציפורניים שלי, יחסית באופן דיי גורף לקים יחסית עמידים עליי (כנראה שהציפורנים שלי לא ממש שומניות) אבל אם לכן יש בעיית עמידות, ממליצה על שכבה של טופ קאוט ונקווה לטוב :)
בנוסף שכבת הבסיס להלבנה והברקה היא אחת ההמצאות המגניבות שנתקלתי בהם לאחרונה! היא מעניקה לציפורנים מראה בהיר, מטופח ומבריק יותר , בגוון ורוד פסטלי לבין ברק פודרתי. אפשר גם להסתפק רק במראה של השכבת בסיס מי שאוהבת צבע ניודי לחלוטין ופשוט מתבאסת שהציפורנים שלה לא ממש בצבע לבן.
(עלות לק 45 שקלים)

ואעבור להשקה ממש מגניבה וכייפית שביקרתי לאחרונה של חברת הלקים היו יורקית Color Club. בהשקה הרגישו את הקיץ וחום דרך הצבעוניות והצבעים המרעניים של הקולקציות, שהזכירו לי כמה אפשר להשתגע בקיץ! כשאמרנו לנו באירוע להתפרע, הרבה בנות עדיין הלכו על המניקור העדין והמקובל, אבל אני להפך, הלכתי על לוק נועז ומטריף ובמהלך השבועיים שהייתי עם מניקור זה אין אחת שלא עצרה אותי והחמיאה!
החברה יצאה עם מיתוג חדש ועם פורמולה משודרגת. החברה עיצבה מחדש את אריזת הבקבוק ואילו את הלוגו מיתגה מחדש בצבעי שחור ולבן על מנת לייצג אופי חדשני יותר עם אמרה אלגנטית ושאיפה להיות העתיד בעולם הצבעים.
הראשונה שפתחה את הקיץ הייתה קולקציית Poptastic, שאופייה הוא שילוב צבעים חזקים ודומיננטיים בגוונים טרנדיים בלבד – 20 גוונים נעים בין צבעוניות לפסטליות רגועה ואופנתית.
הקולקציה מציעה לקים בגווני קוקטיילים, שיזכירו לכן שמשיות, כסאות נוח ומזרני-ים וייקחו אתכן בשנייה לחופשת הקיץ שלכם אפילו בזמן סיבוב קניות בסך הכול בקניון הקרוב.
השנייה שהשאירה את חותמי האביב גם בתחילת הקיץ החם הייתה קולקציית :
Neutral Shift into. קולקציה רעננה ועדינה של גוונים טבעיים ורכים אך קיציים ומלאי חיים. האופי השולט בה הם הגוונים הניטראליים, אלו המשמרים את התחושה האביבית, גווני הניוד נראים רעננים, מאופקים אך יחד עם זאת סקסיים.
קולקציה נוספת המביאה איתה בשורה טעימה וגוונים שפשוט נעימים למראה עין ומזכירים לנו ויטרינה של גלידות סורבה או המון סוכריות גומי היא קולקציית "Poptastic Neon Pastel". זו תכלול מנעד גוונים ומרקמים בקווי פסטל הלקוחים מעולם הגלידות בשילוב גווני ניאון ועם זאת חלביים ורכים יותר .

 ואעבור לשילוב מאד מעניין שעשיתי וממש אהבתי אותו, עם הלק של חברת אסנס בגוון 180 it's raining men! שקניתי ב9 שקלים בודדים ומעליו הנחתי את הלק של ביוטיקייר שקניתי גם בעלות מגוחכת של 6 שקלים , גוון 103 שבבי סוכריות. עוד לוק שהשאיר הרבה אנשים פעורי פה ועם שלל מחמאות, אפילו ברחוב! לוק קליל ומיוחד, אפילו שהגוון הוא יותר חורפי אבל זה התאים לכמה ימי קיץ אפרוריים שהיו ולכן זה התאים בול!
בפוסט הקודם כתבתי מלא על הלקים של ביוטיקייר, אבל את הלק הזה איכשהו פיספסתי ולכן הפעם הוא מופיע בפוסט כאן

ערכה משגעת שיצא לי להכיר היא הערכה של חברת pupa. מי שעוקב אחריי בבלוג בטח שם לב לאהבה שלי ללקים של החברה.. הלקים שלהם קטנים וחמודים ונוחים לסחיבה לתיק אפילו , הם נמרחים מצויין וגם עמידים.
בזמנו צילמתי את רוב הלקים שיש לי שלהם


לפני תקופה פופה יצאו עם ערכת crazy lurex שלדעתי היא הצלחה מסחררת אצלי בבית! קודם כל הלק בפני עצמו כמובן יכול להיות בשימוש קבוע, אבל ברגע שרוצים להפוך את הלק ליותר ערב ומפואר מניחים את הנצנצים מעליו(ברגע שהלק עוד לא התייבש או מניחים לק שקוף) ואז הלק משתדרג בדקה! אני רוצה בקרוב לשלב את הנצנצים מעל לק אחר של פופה דווקא בגוון כהה ולראות איך תיצא התוצאה, אז תמתינו לדיווח :) 
(עלות הערכה 40 שקלים) 
מצד שמאל רק הלק בשכבה אחת ומצד ימין לאחר שהוספתי את הנצנצי מקלות. 

לקים נוספים וקייצים שקפצו לביקור , הם הלקים של חברת essie professional שכבר דיברתי עליהם בפוסט בחירות האישיות שלי , וקיבלתי מארז אחר במהדורה מוגבלת בגוונים קייצים ורדרדים ומקסימים! המארז מציע מגוון רחב של צבעים מהורוד הבהיר ביותר שיכול להתאים גם ליומיום או עם פרנץ ועד האדום הנועז. בין לבין נמצא גוון ורוד בובתי מקסים ולידו גוון כתמתם משגע שממש מחמיא על הציפורניים.
essie professional  זה לא אססי הרגיל שנמכר בסופר פארם לכן צריך לשים לב, בסופר פארם המרקם פחות נוח לטעמי וגם המברשת רחבה יותר ואני אישית ממש מתקשה למרוח איתה לק! לכן אם אתן רוצות לראות מזה לק ברמה גבוהה ולהבין איך תמיד אצל המניקוריסטיות הכל יוצא בקלות ומושלם , תלכו אליהם כי כאן מדובר על essie professional
זוהי הגרסא האיכותית והמקצועית של החברה, הגרסא שנמכרת רק אצל קוסמטיקאיות מובילות בארץ. המברשת דקה , ארוכה ומצוינת! אפשר להגיע איתה למריחה מושלמת, הגוונים יותר נוזליים ולכן גם קל למרוח אותם, הם מתייבשים מהר, נכון הם טיפה יותר שקופים, אבל 2 שכבות עושות את העבודה והעמידות מצוינת! אני מחכה ליום שיהיה אפשר למצוא אותם יותר בקלות ושהלקים יהיו נגישים לכל המכורות כמוני :) אם מישהו מהחברה שומע אותי, אז אשמח שתשימו לב למשאלה שלי  :)
(עלות המארז 150 שקלים)
מספרי הגוונים מימין לשמאל:  J500 , 872, k300, 678



לק נוסף שקניתי וממש אהבתי את הגוון שלו, זה הלק של חברת  sacara הגוון 075 קייצי, מדליק ולא ראיתי צבע כמוהו. הגוון הזה מאד אופנתי בקיץ 2015 והוא בכלל גוון מרענן שיכול לתת טוויסט לכל לבוש שנניח על עצמינו.
הגוון בעל ניצוץ והברקה שמאד אהבתי והייתי חייבת לקנות ולנסות אותו , במיוחד בעלות של 4.90 שקלים, אני לא חשבתי פעמיים. אני מאד אוהבת את המוצרים של החברה ובמיוחד את הלקים שלהם שלטעמי גם בעליי גוונים מגניבים וגם בעלי עמידות לא רעה בכלל. הבעיה היחידה איתם לצערי זה הריח שלהם :( ריח שלא יצא לי להיתקל לפני בלקים ולצערי זה דיי ריח חזק,  נכון הריח לא נשאר על הציפורן אבל ברגע שפותחים את הבקבוק כל הסביבה מקבלת את הניחוח וזה לא ממש נחמד... אז אם לא אכפת לכן מזה אני ממש ממליצה, אני פשוט 2 דקות סובלת את הריח וזהו אז הכל חוזר לקדמותו.
אז אם אתם שם בעלי החברה/ אנשי פיתוח המוצרים, ממליצה בחום לשנות את הריח איכשהו ואז אפשר יהיה לתת ללקים שלכם ציון מאד גבוה :)
לק נוסף שנחת אצלי ולא האמנתי ליכולות שלו, זה לק של חברת RUBY WING , זהו מותג עדכני ,מבית היוצר של קולור קלאב, המאופיין בקונספט מעניין בסימן של פורמולה חדשה וסולארית- שכשמה כן היא, משנה את צבעה באור השמש. עולם הלקים מלא בהפתעות, גוונים וכיף ולכן הריענון עם כזו הפתעה וטרנד שמחה אותי ממש! אף חברה לא עשתה זאת קודם! הלקים בניגוד ללקים הרגילים עם פורמולות תרמיות, זו, מבוססת על טכנולוגיה הנקראת SolarActive, ומטרתה היא לשנות את גוון הלק שמרוח על הציפורניים באמצעות מעבר לאור היום או לסירוגין לאור הלילה. 
הלק של היום הוא לא הלק של הלילה, אבל שניהם מוצר אחד. מדליק לא? כך תוכלי לשלוט במראה שלך ולהחליף בין מראה ערב למראה בוקר בלי להשקיע במראה הציפורניים שלך , שכן הוא יתאים את עצמו למראה שלך.
מעל 50 גוונים מונות סדרות הלקים השונות של המותג, ולכל גוון יש את הגוון הסולארי שלו - הנחשף באור השמש, מה שאומר שישנם מעל לכ- 100 גוונים.
עלות הלק 80 שקלים שלצערי קצת מבאסות כי לרכוש מספר לקים זה פחות אפשרי, אבל ממליצה לכל אחת מאתנו לפחות להיות עם לק אחד כזה מגניב שהוא בעצם 2 לקים :)
הלק שלי יש הוא בבוקר בהיר ובערב הופך להיות כהה יותר




ואם כל הלקים האלה מקשים על היומיום ואין לכן כוח להתעסק עם זה, יש לי פתרון מעניין וחדש! אני מאד ממליצה על טרנד חדש בשם סיליקון ג'ל. סיליקון זה הוא לא בנייה שמדביקים טיפסים - השיטה הזו דיי כבר לא אופנתית ואין בזה את החומר האקריל שמורחים על הציפורן וזה גם לא ג'ל לק (כידוע לאחרונה גם כי מחליש ופוגע בציפורנים), אלא זו שיטה חדשנית ומיוחדת! בגלל שהיום כל הזמן מדברים על לחזור למראה הטבעי ולא הגס בציפורניים. החומר הוא מן סיליקון בעל חומרים שלמעשה מתקבעים על הציפורן. במקום "ללכת נגדה" הם "מתחברים" לציפורן שלנו ולמעשה גדלים יחד. הציפורן הטבעית לא נפגעת אלא מרפאת אותה. הטיפול בכלל הומצא לציפורניים "חולות" שעברו כל מיני בעיות למיניהם ואז הבינו שגם נשים ללא ציפורנים פגועות רוצות לשמור על הציפורנים שלהן כי הן מתפצלות, נשברות או סתם אין להן כוח להחליף לקים כל הזמן ולכן השיטה התרחבה והפכה להיות נגישה קצת יותר.
ישנן מספר מצומצם של נשים העוסקות בתחום זה ואני ביקרתי אצל הגר המדהימה בעלת העסק "ורוד בלב" (קישור לדף הפייסבוק). הגר קיבלה אותי בחיוך ובאהבה גדולה ופינקה אותי לפני היום הולדת שלי לטיפול מדהים ותוצאה משגעת. הגר מאד מקצועית, סבלנית ומוכשרת! אני ממליצה לכל מי שגרה בסביבה (ראשל"צ) לקבוע תור לטיפול! המחירים נוחים ותוצאה כפי שאתן תראו בהמשך מדהימה והכי חשוב המחירים מאד נוחים ושווים !
אני הגעתי עם ציפורניים שבורות וקצרות והגר בשיטה מאוד ייחודית האריכה את הציפורניים לאורך מעולה שהתאים לי בול!

שלב הארכת הציפורניים הקצרות שלי:


רק הזרת היא למעשה אורך מקורי שלי, כל השאר היו ממש קצרות ותראו את העבודה המדהימה של הגר, איך היא למעשה האריכה את כל הציפורניים וגרמה להן להראות נהדר!


וזו התוצאה הסופית והמהמממת! אין לי פשוט מילים לתאר!


כאן הציפורניים לאחר 3 שבועות! תראו איזה מדהים זה, העמידות מטורפת, אפילו הלק החזיק. למעשה שום דבר לא השתנה, אלא רק האורך של הציפורן החדשה שגדלה. גם אם את עמוסה ולא יכולה להגיע לתור את פשוט מורחת לק תואם ושורדת ככה עוד איזה לפחות שבוע.

אז למה אתן מחכות? תצלצלו להגר ותגידו לה שראיתן את הפוסט אצלי בבלוג :)

הטיפ שלי לפוסט זה הוא תמיד אבל תמיד לטפח את הכפות ידיים שלנו ובמיוחד את הציפורניים שלנו, זה דבר שכל כך בולט כי אנחנו מדברים עם הידיים שלו, לוחצים יד לאנשים ובגלל יד זה דבר שיכול להיות אחד הדברים שהכי משדרגים לוק אם עושים זאת נכון :)

אוהבת רותם

גילוי נאות: חלק מהלקים התקבלו לסקירה 

4 תגובות:

  1. אויש כמה שאני נהנית לקרוא על לקים, אנחנו חולקות אהבה משותפץ, גם לך קורה שאת מגיעה הביתה עם גוון ומגלה ש...יש לך אותכ כבר?

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי אהבה ! חחח כן זה קורה ואני תמיד אומרת לעצמי וואו איזה צבע חדש זה, אין לי אותו והופ בבית מגלה שכן :)

      מחק
  2. הייתי שמחה לדעת איפה אפשר לקנות את הלקים של ruby wing :)?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שני, את הלקים אפשר למצוא במכוני הטיפוח ברחבי הארץ וברשת מכוני נייל סטודיו ברחבי הארץ.

      מחק