יום ראשון, 4 באוקטובר 2015

BeautyBox October 2015

היי מה שלומכם?
בבוקר נחתה אצלי קופסת הביוטיבוקס במיוחד כמתנה לערב חג שני. איזה כיף לקבל מתנה כזו יפה ובמיוחד זו הקופסא שהכי אהבתי עד כה!




קודם כל האריזה המעניינת שלה החודש, מזכיר לי את הסמל של נגד העין הרע וזה ממש נחמד, אולי ככה ילווה אותי בחודש נטול רגעים פחות נעימים ורק טוב? בכל זאת החודש אני חוזרת לספסל הלימודים ויש הרבה עומס השנה במערכת בשביל לסיים מהר את התואר שני ולכן צריך הרבה מזל ואמונה :) בנוסף הגלויה של פירוט המוצרים גם כל חודש תואמת לקופסא ועם אותו הרקע וזה מקסים בעיניי!

וטם טם טם איזה מתחחח... תיפופים ותרועות ונפתח את הקופסא




אז החודש הקופסא מלא בטוב, 6 מוצרים שמתוכם 3 בגודל מלא!! כן כן 3!! זה מטורף! :)
אתחיל לפרט את המוצרים אחד אחד (אתחיל עם המוצרים בגודל מלא ואח"כ הדוגמיות ), מוצרים שאני מכירה כמובן גם כבר אכתוב דעה אישית שלי.

1. לק של - opi- מוצר בגודל מלא
מוצר ראשון שישר קפץ לי מתוך הקופסא והאהוב עליי מכל- לק של חברת opi ולא רק הלק , כמו הצבע שלו!!!
אני הכי אוהבת צבע סגול וקיבלתי צבע משגע מקולקציית ניאון שיצאה לאחרונה. כפי שאתם יודעים אני מכורה ללקים
(בעלת אוסף נחמד של יותר מ300 לקים, האם תרצו לראות סרטון על כך?)
לכן כל לק נוסף מתקבל בברכה ובאהבה ענקית ובמיוחד שהוא סגול :)
שם הגוון : push & pur-pull  - סגול חציל
מחיר- 64 שקלים


 2. מלח אמבט של חברת פרימייר ים המלח- מוצר בגודל מלא
לאחרונה הייתי באירוע שלהם וקיבלתי כמה מוצרים להתנסות . לפני כן לא הכרתי את החברה ולכן בקרוב אני אוציא לכם פוסט מסודר אחרי התנסות מעמיקה במוצרים, מפני שלא רציתי סתם להוציא פוסט בלי להכיר את המוצרים (רמז שאני יכולה לתת שיש שם כמה מוצרים מוצלחים ביותר!!!)
ונחזור למוצר שקיבלתי כאן- מלח אמבט זה דבר ששימושי רק למי שיש אמבטיה בבית ואיזה כיף יש לי חדר אמבט משלי אישי ומעוצב בנגיעות אישיות שלי (תרצו סרטון על כך גם?) .
המלח עשוי ממינרלים מים המלח שמרככים את העור וגורמים לתחושה נעימה באמבטיה ולמרות שלא יוצא לי הרבה לבצע אמבטיות מפנקות מפאת חוסר זמן , אני בהחלט אעשה זאת לפני תחילת הסמסטר ואתפנק ! מחכה כבר לנסות :)
מחיר- 89.90 שקלים


3. מסכת הזנה לשיער של חברת  Dove- מוצר בגודל מלא
וואו את האמת עם מוצרי דאב לא השתמשתי מלא מלא זמן, לא יודעת למה.. לא הייתה סיבה מיוחדת , זה פשוט קרה ולכן אני שמחה דווקא לנסות מוצר מחברה שנטשתי. המסיכה היא מוצר חדש שהושק לטיפול ושיקום עמוק של השיער. הסדרה מועשרת בקראטין שתורם לחידוש החלבונים ברמת תאי סיב השיער ובו זמנית גם מחזק את עמידות השיער שלא ינשור ולא ישבר. בנוסף הובטח שהמסיכה נותנת מראה מבריק ובריא. אני אנסה אותה ומקווה שהיא אכן תעשה את מה שהיא הבטיחה ואדווח לכם.
מחיר- 40 שקלים


4. בושם OLYMPEA - מבית paco rabanne - דוגמית
טוב אז על הבושם הזה אני לא אחפור בשנית, בגלל שכבר כתבתי עליו בבלוג ויש לי אותו בגודל מלא גם. תוכלו לקרוא על כך בפוסט מה בתיק האיפור שלי בעונת הקיץ , רק אציין ואומר שהבושם הוא לחובבות המתוקים והריח שלו מתקתק וחזק , עמיד מאד על הגוף ונשאר לאורך זמן. הדוגמית כבר בתיק שלי :)
מחיר- 549 שקלים ל50 מ"ל


5. קרם פנים של חברת שיסיידו - גודל נסיעות
הקרם הוא מסדרת אנטי אייג'ינג המובילה בנפיאנס - לטיפול בעור בוגר. הקרם מגן ומונע קמטוטים ל24 שעות.
חברת שיסיידו ידועה במוצרי העל המשובחים שלה ולכן המוצר הועבר לאמא שתתפנק לה ותהנה :) אני בטוחה שהמוצר מצוין ויבצע את מה שהוא מבטיח.
מחיר- 675 שקלים ל75 מ"ל


6. תחליב גוף של חברת ניוטרוג'ינה  - דוגמית
תחליב גוף לעור יבש אשר מעניק לחות עמוקה. התחליב מיוצר מגליצרין ומכיל רכיבים המותירים את העור עם מרקם משי נעים למגע לאורך זמן. את חברת ניוטרוג'ינה אני מכירה כבר שנים רבות ומאד אוהבת את המוצרים שלהם, הם מותאמים לעור הרגיש שלי ולעור היבש שלי . לכן אני שמחה שקיבלתי את הדוגמית , כי את מוצר זה לא ניסיתי ואני מאמינה שהדוגמית תספיק לכמה פעמים בשביל לדעת האם המוצר מתאים לי או לא.
מחיר- 45 שקלים ל400 מ"ל


לסיכום תמהיל נהדר וקופסא משגעת שכמו שציינתי הכי אהבתי אותה מכל הקופסאות הקודמות שיצאו. אם צריך לציין משהו שלילי על הקופסא , אז אולי שכן פריט איפור אחד היה משדרג אותה לחלוטין. כי כל המוצרים החודש טיפוח ולא כולן אוהבות קופסאות נטו של טיפוח ולכן בשביל להתאים לכולן עדיף גם מוצר איפור אחד לפחות.
מי שאוהבת את קונספט ההפתעות והתנסות במוצרים מרובים כמוני,  אני מאד ממליצה מכל הלב ללכת ולרכוש את המנוי לקופסא. אתן מוזמנות להיכנס לאתר האינטרנט של חברת ביוטיבוקס לקבלת פרטים נוספים או לראות בדף הפייסבוק קופסאות קודמות שיצאו ולרכוש את הקופסא ב99 שקלים עם שליח עד הבית.

אם לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור

                             
                                                               נתראה בפוסט הבא,
                                                                                    אוהבת רותם


גילוי נאות: הקופסא התקבלה לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה