יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

מה בתיק הלימודים שלי

היי לכולם
היום התחלנו רובנו את שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה
ואני מקווה מאד שהיא תהיה טובה :)
מי שלא יודע ולא עקב אני סטודנטית לתואר שני (שנה שנייה ) במנהל עסקים במכללה למנהל.
ואתמול ארגנתי את התיק שלי ורציתי לשתף אתכם בקצרה מה הוא מכיל, מה לדעתי חשוב שיהיה בתיק




התיק הוא מהקיץ האחרון שקניתי של חברת nike - תיק שימושי וענק שמכיל את כל מה שצריך ואפילו מעבר
המחיר: 200 שקלים

בגזרת איפור וטיפוח:
בבוקר שאני מתאפרת אני משקיעה ומניחה רק איפור עמיד ולכן אני לא צריכה לסחוב איתי איפור, הדבר היחיד שאני כן סוחבת איתי זה את מייקאפ. המייקאפ של לנקום מתאים בול לתיק מפני שאיננו יכול להישפך ולא מצריך לסחוב הרבה דברים מעבר. יש בתוכו ספוגית (שאני שוטפת כל יום בערב כשאני חוזרת מהלימודים שלא יתאספו להם חיידקים).

בודי מיסט של ויקטוריה סיקרט בריח אמבר- מי שפה איתי הרבה זמן יודע כמה אני אוהבת ומאוהבת ומוצרים של החברה. בודי מיסט קטן ונוח לתיק שלא נשפך הוא הפתרון האולטימטיבי והנוח בשבילי. הריח הוא אחד מהניחוחות הדגל של החברה, ריח מרענן וחזק אשר נעים לאורך כל היום.

ליפ באלם של לאוקיסטן שקיבלתי שקניתי את הערכה של חמאת השיאה. אני חייבת לציין שלא עפתי עליו ברמות שאני יכולה להגיד שהוא מושלם, אבל הוא נוח לי כרגע לתיק ולכן הוא שם. הוא בסדר אבל לא מצוין. אני אחפש משהו שאכן פותר את בעיית יובש השפתיים ואשתף.

לעומת זאת קרם הידיים של לאוקסיטן אני מאד אוהבת. הקרם גם מסדרת חמאת השיאה והוא מצוין, נוח לתיק ואכן מותיר ידיים נעימות ורכות. הקרם יחסית נספג בקלות ולא מותיר שומניות על העור.

מראה שהזמנתי מאיביי. היה בפנים גם מסרק אבל זרקתי אותו כי הוא כל הזמן נופל ולכן לא שמה קישור כי אני לא חושבת שהמראה כזו מצוינת. אפשר למצוא בכל מקום משהו נחמד יותר. אבל אני בנתיים משתמשת בזו עד שאמצא תחליף ראוי.

פצירה מקצועית שקניתי בנייל סטודיו, כי כל אישה צריכה בתיק :)

נייר טישו מתוק שקניתי בסופר פארם עם דמויות של מיני מאוס. אני לא אוהבת להיסחב עם חבילה ענקית ולכן חבילה קטנה זו היא מעולה ולא כבדה בתיק.

מגבונים בודדים של חברת לייף! גם עם ריח טוב וגם השיטה שהם ארוזים אחד אחד זה פשוט פתרון מצויין! לסחוב חבילת מגבונים זה סיוט, או שהם נוזלים או שהם פשוט מתייבשים ולכן כאן שכל מגבון ארוז לחוד זה פשוט גאוני!

מגבונים לעיניים של דר פישר. לפעמים העיניים כבר רגישות או מציקות ממזג אוויר ולכן אלו מגבונים שאני מאד אוהבת . שימו לב שיש גרסה רגילה , אבל זו הגרסה של הילדים שהיא טובה יותר ונעימה יותר.

בגזרת הביגוד:
עליונית של דפנה לוינסון ארוכה במיוחד בתקופה זו שבבוקר חם אבל בערב קריר.

ובגזרת הלימודים:
עטים המדוברים שקניתי באיביי והם מצוינים. יש בהם12 צבעים שונים ובכך אני לא צריכה לסחוב עוד עטים.
והיומן שלי שאני כותבת בו הכל כי אחרת אני פשוט שוכחת :)
כמובן שיש דפדפת ומחברת אבל זה משהו שלכולנו יש ולכן חסכתי זאת..

מטען לאייפון מהיר ואוזניות שבלעדיהם אני לא יכולה לזוז. איך הטכנולוגיה מתקדמת אבל עדיין שאייפון יחזיק יותר מ4 שעות ללא טעינה זה בגדר פנטזיה...

אז מה לכן יש בתיק הלימודים? אשמח לשמוע ולקבל רעיונות



שתהיה שנה מוצלחת ופוריה



אם לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה