יום שישי, 2 באוקטובר 2015

חגים חלק ב'

היי
מה אתכם???? נהנים בחג?
כי אני מאד נהנית! בין המשפחה, טיולים ומנוחה. אני מעדכנת אותם במתרחש אונליין..
ויצאו 2 מארזים מקסימים לכבוד חג הסוכות ויהיו זמינים עד אחר החג! ממליצה בחום לדגום אותם בחנות ולקנות ולפנק מישהו שאתם אוהבים או אפילו את עצמכם:) כי מותר להתפנק!



רשת SABON השיקו ממש בימים אלה את מארז: HAPPY LEMON
המארז בשילוב תמציות לימון ובזיליקום המכיל סבון נוזלי במרקם ג'ל עם תמצית אצות ים ירוקות להזנה ולטיפוח העור, בתכולת 500 מ"ל ונר ארומתי בצנצנת.

המארז מאד מתחבר לי לחג הסוכות בגלל שתמיד בסוכה כשיושבים בה אנחנו נעקצים ומתעצבנים מכל החיות המעופפות בקרבתנו. לכן הבזיליקום והלימון המרעננים ידועים בתכונות שלהם בהרחקת המעופפים המעצבנים שמטרידים אותנו (בעיקר יתושים) וזהו פתרון נהדר לחג! כמובן לא רק לחג, אבל העיתוי פשוט מושלם ולהדליק נרות זו תמיד חוויה מרגיעה, מרעננת אשר גורם לחיוך על השפתיים, רק כמובן תזהרו עם הנר שלא יגרום לשריפת הסוכה :)

אני אישית מאד אוהבת את השילוב של הריח במוצר. אני מודה אני מכורה לכל הריחות הלימוניים למיניהם, לכן מי שפחות מתחבר אז ככל הנראה גם פחות יתחבר למארז זה.

מחיר: 99 שקלים



חברת האיפור איל מקיאג' מציגה  4 מארזי מתנה לחגים.
מארזים חגיגיים במיוחד הכוללים מגוון מוצרי איפור, בתוך אריזה מהודרת ובמחיר מיוחד לחג
כל אחד מ-4 המארזים של איל מקיאג מכילים סומק מינראלי, שפתון, לק ומראה דו צדדית.
את האמת שאני חושבת על זה אני לא יודעת למה המארזים רק זמינים במהלך החגים, חבל שלא זמינים במשך כל השנה! הם כל כך שווים ומעלפים! ואפשר לקנות למתנות לימי הולדת חוץ מהחגים. אז אם מישהו מהחברה שומע אותי- כדאי שתקשיב לטיפ שהערכות יהיו במשך כל השנה זמינות :)



ניתן לבחור מבין 4 סוגי מארזים:
    Be Hot: מארז מובנה בגווני אדום - למראה לוהט ומפתה
    Be Cool: מארז מובנה בגווני כתום - למראה קייצי וטרנדי
    Be Natural: מארז מובנה בגווני לילך וניוד - למראה עדין וטבעי
    Be Yourself: מארז בבחירת גוונים אישית - למראה שהוא כולו את

על המוצרים המרכיבים את המארז:
סומק מינראלי - בעל מרקם רך ונעים המתמזג בקלות עם העור ועם הבסיס, אינו יוצר כתמים ומעניק גימור מושלם ועמיד לאורך זמן. ניתן לבחור מבין 8 גוונים מהפנטים.
שפתון - בעל פיגמנט עשיר ומרקם קרמי נעים היוצר כיסוי אחיד. לקבלת מראה שפתיים מושלמות שאי אפשר לעמוד בפניהן. ניתן לבחור מבין למעלה מ-80 גוונים לוהטים.
לק - פורמולה ייחודית עמידה לאורך זמן ומגוון רחב של גוונים, גימורים ומרקמים, בעלי מברשת עבה המאפשרת מריחה קלה ומדויקת. ניתן לבחור מבין 67 גוונים עוצרי נשימה.
מראה דו צדדית - בעלת צד רגיל וצד מגדיל, נוחה לנשיאה ומתאימה לתיק או לכיס. ניתן לבחור מבין 3 צבעים.

אני קיבלתי את הסומק בגוון Bootylicious - הסומק הוא מינרלי ואפוי והוא עם פיגמנט מאד עשיר ומהממם! מן ורוד פ'יצי ממש מיוחד, מתאים לבהירות וכהות עור.



השפתון שקיבלתי בגוון Hula hoop - מתאים ממש לסתיו שמגיע ואני מאד אהבתי את הגוון.



הלק שהגיע הוא היה בהחלט גולת הכותרת- הצבע האהוב עליי מכולם- סגול לילך - שם הגוון ice cream


והמראה המהממת שמגדילה ב-2 גדלים וממש נראית יוקרתית ויפה



מחיר המארזים: 159 ש"ח והם זמינים עד סוכות וכולל.

אם עדיין לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור
                                                    אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה