יום שבת, 24 באוקטובר 2015

פנטן החדש מסדרת הפנטן Pro-V

היי לכולם
מה שלומכם היום? :)
יום ראשון הוא יום שאני תמיד מצליחה להשקיע בו יותר כי בסופ״ש תמיד אני מתפנקת בטיפוח יותר מהרגיל .
לכן כפריקית אמיתית בנוגע לנראות השיער שלי אני תמיד בחיפוש מתמיד אחר השמפו והמרכך האולטימטייביים עבורי ובסופש זו היתה הזדמנות נהדרת להתנסות בשמפו והמרכך החדשים של פנטן.
יש כל כך הרבה מבחר כיום בשוק וקשה לנסות הכל , לכן מנסה דברים מומלצים שחברות או המשפחה ממליצים או מוצרים חדשים שהם עם חומרים יותר בריאים לשיער שלנו. 
הרבה חומרים בתוך השמפו והמרכך יכולים להזיק לשיעק, לגרום לנשירה, לדלול השיער, לקשקשים, לגירוי ועוד ועוד ! 
לכן חשוב למצוא משהו שיתאים עבורנו וכמובן שלכל אחד ואחת יתאים משהו אחר כי אנחנו בעלי שיער שונה וקרקפת שונה. 
אני חייבת לציין שיש הרבה אנשים שנמנעים ממרכך ואני חושבת שכיום שיש כזו חשיבות לחומרים שבתוך המוצרים אז כן כדאי להשתמש . אני אישית לא יכולה לוותר על המרכך, מרגישה שבלעדיו השיער שלי קש ולא נעים ולא יפה ! גם הריח שמחזיק מעמד הרב זמן זה בזכות המרכך ;) 







הסדרה חדשה של תכשירי השמפו של פנטן פרו-וי היא סדרה עם נוסחה אנטי אוקסידנטית חדשה הכוללת לחות מוגברת, לשיער רך כמשי, תלתלים מושלמים, שמן מרוקאי משקם ווחוזק וברק (סדרת הטבע).
פנטן פרו-וי הוא המותג הראשון של מוצרי טיפוח לשיער אשר משנה את ההרכב של קו המוצרים שלו כך שיכיל נוגדי חמצון מונעי נזקים (Antioxidant Damage Blockers). הם הוכחו כחוסמים את הנזק הנגרם מחמצון וכמגנים על החלבונים החיוניים של השיער כדי שיהיה בעל מראה חזק יותר, בריא יותר ויפה יותר, חפיפה אחר חפיפה.
באמצעות מחקר פרוטאומי (חקר החלבונים) נרחב, מומחים מהמכון לחקרהשיער של פנטן פרו-וי בשוויץ מצאו כי ללא קשר לצורה, לאורך או למוצא אתני, השיער של כולנו פגיע להצטברות מינרלים מחמצנים, במיוחד נחושת. למרות שהמינרלים המצויים במים חיוניים לגופנו, הצטברות של עודפי מינרלים מחמצנים על השיער עלול להזיק לבריאותו משום שתהליך החמצון מפיק רדיקלים חופשיים הפוגעים בתאים.

הפתרון של הדור הבא: טכנולוגיה לחסימת נזקי החמצון תגלית פורצת דרך, היא שהניעה את התנופה החדשה במאבקם המתמשך של מדעני פנטן פרו-וי לחסל את ימי השיער הגרוע אחת ולתמיד. הם פיתחו את טכנולוגיית Antioxidant Damage Blocker המכילה "מגנט מינרלים" המתביית, לוכד ומסייע בנטרול עודפי הנחושת בשיער על מנת למנוע מהנזק להתרחש מלכתחילה.

 בנוסף לשמפו פנטן פרו וי החדש המטפל בנזקי החמצון , מומחי החברה פיתחו קו של מרככי שיער, המכיל מערכת הגנה מבוססת קרטין, שנועדה לחזק את אמצעי ההגנה של השיער מפני נזקי עיצוב. טכנולוגיה זו מתמקדת באזורי סיב השערה שנחלשו ומספקת שכבת הגנה דקה מהשורש עד לקצה השערה בכדי למנוע אובדן חלבונים וכדי שתוכלי לעצב את שיערך כמה שתרצי מבלי לחשוש. השמפו והמרכך של פנטן פרו-וי הוכחו כמספקיםשיער חזק יותר, בריא יותר באופן ניכר לעין, ויפה יותר בכל חפיפה.

 סדרת השמפו של פנטן עם נוסחה אנטי אוקסידנטית חדשה כוללת שמפו את הנוסחה הקלאסית, לחות מוגברת, לשיער רך כמשי, תלתלים מושלמים, שמן מרוקאי משקם ווחוזק וברק (סדרת הטבע).

הסדרה בגדלים: 400 מ"ל ו-600 מ"ל

לאחר חפיפה עם המוצרים תראו איך השיער שלי רך ונעים!





החלטתי לבצע בו תסרוקת קלילה ונוחה ליום ארוך של עבודה ולימודים. תסרוקת שלא כוללת גומיות בשיער,
אשר ידועות בשבירת השיער אשר מדללים את השיער. 






אם תרצו לדעת איך עושים זאת - מצרפת קישור ביוטיב למדריך 

איזה תסרוקות אתן אוהבות ??

הטיפ שלי לפוסט זה שחשוב מאד ללכת עם השיער עם כמה שפחות גומיות בשביל לשמור עליו.





אם לא עשיתם לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן - קישור  
וגם בדף האינסטגרם - קישור

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה