יום ראשון, 17 באפריל 2016

מתנה מבושמת לחג הפסח 2016

היי כולם מה שלומכם?
מרגישים את הריח באוויר? של האביב וחג הפסח?? 
בעוד 6 ימים יחול ערב פסח ואני אישית מאד מאד אוהבת את החג! חג של אביב, של פריחה, של התחדשות , של אהבה והכי חשוב של מתנות שקונים למי שאוהבים או להפך שאנחנו מקבלים:)
ומה לדעתי המתנה המושלמת לחג הפסח?
ב-י-ש-ו-ם! לי יש הרגל קטן במשך שנים שבכל שנה בחג הפסח אני קונה לעצמי בושם וזה נהדר כי זו תקופה של מבצעים ושל המון השקות חדשות התחום הבישום.
ולאחרונה הושקו מספר בשמים ואני כאן בדביל לדווח ולספר שלא תפספסו :)






אתחיל עם בושם אהוב שיש לי מגיל צעיר על שידת האיפור , כל פעם בסגנון טיפה שונה:
 KENZO -Flower by Kenzo ALL OVER FLOWERS.


הבושם מוכר ואני לא חושבת שקיימת מישהי שלא מכירה אותו ואם יש במקרה בטעות מישהי שאיננה מכירה את קנזו, היא חייבת לרוץ ולפחות להריח אותו בשביל להשלים חור קטן בהשכלה בתחום הבישום :) ואני גם ממליצה לקנות אותו , בגלל שהוא פרשי, קליל ליום יום ומתאים למעשה לכל בילוי ולכל מצב רוח :)
קנזו הוא הבושם הראשון שנשלף אצלי אוטומטית בלי לשים לב לזה אפילו.
הבושם של המותג קיים כבר 16 שנים , בעל הסמל של פרח הפרג וידוע בכל העולם.
הבושם משדר רעננות חדשה ומודרנית, או דה טואלט תוסס וזוהר עם לב אוהב ופרחוני.
FLOWERBYKENZO EAU FLORALE השושנה הבולגרית הנמצאת בלב הבושם שמוכרת וותיקה אך הפעם היא לא לבדה ומצטרפים אלייה עלי כותרת של אדמונית והפרזייה החותמת אותם ברעננות. בנוסף העסיסיות של הענבים בתו העליון מתפרצת עם התסיסה של הוונילה והמוסק הלבן העוטפים את הבושם והופכים אותו לריח בלתי נשכח.
אז למי שרוצה לדעת את הניחוחות : 
תו עליון: ענבים אדומים
לב הבושם: עלי כותרת של אדמונית & שושנה בולגרית
תו בסיס: וונילה

מי שמעוניינת לראות את סרטון הבושם:
מחיר: 277.20 ₪, לתכולת: 50 מ"ל 


הבושם השני הוא מבית דיזיגואל -FRESH .


בשנה שעברה הכרתי את הבישום שלהם לראשונה כאשר הם נחתו ארצה והתאהבתי לחלוטין! הבשמים שלהם פרשים, מריחים מצוין ומחזיקים הרבה מאד זמן ! אחרי כמה שעות אני עדיין מריחה את הבושם עליי ולא הרבה בשמים מחזיקים ועמידים כך ולכן אני חייבת לציין שמותג דיזיגואל שיחקו אותה!

מי שלא מכיר - Desigual נוסדה בברצלונה בשנת 1984 וזוהי רשת האופנה הספרדית שמציגה קולקציות נשים, גברים, ילדים, נעליים, אביזרים וכלי בית. פירוש המילה Desigual הוא "לא שווה". בגדי הרשת מתאפיינים בצבעונית רבה, בחוסר סימטריות והדפסים ססגוניים. הקווים המאפיינים את המותג הם: שמחת חיים, יצירתיות, ייחודיות, צבעוניות, הפתעה, יוצא דופן, בלתי צפוי.

הרעיון העומד מאחורי קולקציית הבשמים של המותג היא תפיסת חיים שמשתקפת דרך הנאה, רעננות, אותנטיות ותמיד מלווה בשמחה ויצירתיות.  אורח חיים שקורא לך להיות עצמאית ולהישאר תמיד נאמנה לעצמך.
ואכן אני חושבת שהם מצליחים לשדר זאת ! גם מבחינת האריזה המעגלית שהיא הקונספט של החברה, הצבעוניות, הכייפיות שגורמת לי תמיד לחייך , ממש כמו הביגוד של החברה וגם הריח שקליל, צעיר ונעים.
הבושם דיזיגואל פרש – FRESH edt בעל ניחוח רענן פרחוני ופרותי
פירוט הניחוחות :
תו עליון: הדרי פרותי ורענן , פרות הדר, ענבים ג'ינג' ועלי מנטה רעננים
תו הלב: מתאפיין בפרחוניות נשית מובלטת
תו הבסיס: ממכר עם אפרסק קטיפתי ומוסק חושני.

מחיר: 199 ₪ , לתכולת: 100 מ"ל


בושם שלישי שהפתיע אותי ובגדול הוא הבושם של מעצב העל מייקל קורס שהשיק בושם או דה פרפום במהדורה מוגבלת - Michael kors sexy sunset .


לאחר שיצא לאחרונה הבושם גולד קישור לפוסט שהיה הצלחה מסחררת, הסתקרנתי איזה ריח יהיה לבושם זה! כשפתחתי את האריזה מיד קפץ ריח שהזכיר לי קיץ, שמש ואהבה ושהתזתי את הבושם על העור - אני חושבת במילה אחת - התאהבתי!! את הריח אני ממש אוהבת, פרשי וחמצמץ יחדיו אבל בשילוב ובמידה מדויקת להפליא!

הניחוח נוצר בהשארת הזוהר הקורן של השקיעה, המתאים לבטחון החם והמפתה של האישה של מייקל קורס ובמיוחד גם בולט בעיצוב האריזה ובקבוק הבושם שבצבעי השקיעה. 
הניחוח שפותחים את הבקבוק הוא אגס אסיאתי ותווים של פרח הלוטוס, יחד עם ענבי שועל ופרזיה שהם התווים העליונים.
בנוסף בליבת הניחוח ישנו תמהיל המשלב את האדמונית עם הגרדניה, ורדים זעירים, מגנוליה ויסמין שנמהלו עם תווים עציים. 
ולבסוף משתלבים להם הסנדלווד, מושק helvetolide, ארז ווניל. 

מחיר השקה עד סוף אפריל 16: 
50 מ״ל -249 (במקום 545) 
100 מ״ל - 349 ( במקום 655) 


בושם רביעי שאהבתי הנו הבלאק אופיום של מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent


הבושם חושני, דומיננטי ומריח מצויין! ללא ספק שאישה עוברת עם הבושם שמונח עלייה, כל אחד יסתובב ויסתקרן מזה הריח המשגע הזה! 
הבושם לאישה חסרת מנוחה, מלאת אנדרנלין ורצינית בו זמנית, אלגנטית ואופנתית.

הריח הדומיננטי בבלאק אופיום- הוא בשילוב הייחודי של המרכיבים תווים צלולים של אגס, פולי קפה, וניל ופוטצ'ולי.
האריזה של הבושם וגם בקבוק הבושם בגוון שחור מאט בעל גימור נוצץ שמעניק יופי קורן ומיוחד לבושם.

הבושם למעשה הוא הצהרת נשיות חדשה לאביב 2016 בגרסה מיוחדת לבושם האיקוני "אופיום" משנת 1977- "בלאק אופיום" המהלל את החושניות המסתורית של הנשים.

הפעם הבושם התרחק בניחוח מהריח המקור ונוצר ניחוח חדש ומשכר חושים.
שילוב של אגס ופלפל ורוד, והתנגשות בין מרירות אקורד פולי קפה לבין פרחים לבנים זוהרים. פולי הקפה מכים בחוזקה ומטלטלים את החושים, אחריהם הבושם הופך רך ונשי יותר עם פרחים לבנים של היסמין סמבק ואבסולוט של פריחת התפוז. ולסיום, ריח הוניל שמשתלט וריח עציי ארז ופטצ'ולי, המעניקים לבושם עוצמה, עומק והידור מסתורי.

מחיר :
50 מ"ל – 510 ₪
90 מ"ל – 650 ₪


הבושם החמישי ואחרון חביב הבושם מבית סניורינה מיסתריוסה
Salvatore Ferragamo
SIGNORINA MISTERIOSA


קודם כל הבושם מאד מאד חזק ודומיננטי, הוא מתנה מושלמת לאישה שאוהבת את הבשמים החזקים והמיוחדים. יש בו ריח אצילי, חושני ומסקרן. אני אישית הבאתי את הבושם לאמא שלי במתנה והיא פשוט התאהבה בו! היא מאד אוהבת בשמים דומיננטים שמחזיקים כל היום ואכן זהו בושם בדיוק בשבילה!

ההשראה של הבושם היא של ניחוח נועז המשחרר את סודותיה של האישה הצעירה, המכתיב את כללי החיים שלה. הוא הסמל שלה, המסתורין שלה והמהות שלה.

הקונספט "סיניורינה מיסתריוסה" היא פרשנות חדשנית של רכיבי ניחוח בעלי גוונים שחורים ועמוקים עם לב פועם ועוצמתי שזהו המקום בו נשים שומרות מכל משמר על הסודות שלהן!

הניחוח - בושם ממשפחת הניחוחות האוריינטליים פרחוניים:
הניחוח הבלתי צפוי של פטל שחור, עם שילוב נרולי זוהר, יוצרים תו עליון מושך וייחודי.
בנוסף בשילוב של ניחוח פריחת התפוז עם פרחי הטוברוז שיחד יוצרים שילוב מפתה וחושני. יחד עם מוס וניל שחור שמאד אופנתי לאחרונה ומעניק חותם יבש, בעוד הפאצ'ולי מעניק מגע של אלגנטיות מסוגננת.

האריזה של הבקבוק שלובשת הסיניורינה המסתורית, לובשת שמלה שחורה, הצהרה של יוקרתיות, תשוקה ובלעדיות.
תחתית הבקבוק והמכסה בצבע זהב שמחזקים את היוקרה והייחודיות. האריזה החיצונית מאד נעימה לעין, הכל נוצץ בשחור עם נגיעות של וורוד מוזהב וזהו גם קישוט מהמם לשידת האיפור. ולא לשכוח את הסרט המאתר את החלק העליון שהוא הסמל האגדי של פראגמו בולט בשחור וזהב כאילו זה היה תפר סביב הקופסה.

מחיר: 299 ש"ח, לתכולת : 50 מ"ל,
מחיר: 399 ש"ח, לתכולת : 100 מ"ל
    

האם גם אתם אוהבים בשמים כמוני? האם קניתם בושם חדש לאחרונה או מתכננים לקנות? אשמח לשמוע 

חג שמח

אוהבת רותם

תגובה 1:

  1. פוסט מצויין, אני מאד אוהבת בישום ולדעת מה מתחדש בתחום כל הזמן. הבושם של מייקל קורס נקנה בעזרת ההמלצה שלך וצדקת לגביי הסלבטור הוא אכן מתאים מבוגרות, לא אהבתי את הריח שלו

    השבמחק