יום שני, 4 באפריל 2016

רשת SCOOP - קיץ 2016 בקולקציה בעיצובה של הסטייליסטית ליאת אשורי

היי כולם!!! 
מה שלומכם? איזה שבוע מקסים וחמים , שבוע קייצי שכל כך חיכיתי לו והנה הוא הגיע :) 
אתמול ביקרתי בהשקה של scoop לקולקצית קפסולה לקיץ לנשים בעיצובה של הסטייליסטית ליאת אשורי. 



ליאת אשורי מבינה בתחום ובעלת ניסיון של 15 שנה באופנה ולכן לדעתי היא בחירה מצוינת של המותג!

הקולקציה מאופיינת בנעליים שמתאימות לכל אחת ואחת מאיתנו ולרצונות הייחודים שלה, גם נעלי עקב אך גם נעלים שטוחות, לכן כל אחת מאיתנו יכולה למצוא נעל שמתאימה לה והכי חשוב שתהיה נוחה ובריאה :)  

קולקציית קפסולה שחורה: קולקציית הקפסולה נבחרה להיות על דגלו של הצבע השחור. שלמעשה למי אין מאיתנו נעל שחורה או מלתחה שלמה בצבע שחור?!?!



הקולקציה בעלת מספר גזרות מגוונות:

נעלי האוקספורד- הבחירה בנעלי אוקספורד נוצרה מתוך מחשבה שהדגם הוא אחד מאלה שתמיד ישדר  נונשלנטיות, שיקיות  ומשהו נערי וצעיר יותרכמובן ששילוב הנעליים אמור להתכתב עם סט הלבוש שבחרת ונכון שלא כל אחת יכולה להתחבר לדגם. אבל מה שבטוח, שכל אחת תראה בו קצת יותר "מאאאגניבה" ואופנתית...



סנדלים שטוחות יש משהו בסנדלים שטוחות שמעניקות מראה טבעי ולא מאולץ. שמצהיר על אישיות שבטוחה בעצמה/ במראה שלה גם בלי עקבים. כלומר אישה שבוחרת בנעליים שטוחות, כנראה שיש לה עוד מה להציע חוץ מהנעליים...אישה שבוחרת נעל פתוחה צריכה לזכור רק לטפח את כפות הרגלים , למרוח לק יפה ולהיות מסודרת ומהממת! אני חושבת שרגל מטופחת ומסודרת שצצה מסנדל זה דבר שיפה להסתכל עליו! אני מאד ממליצה על המראה של הפרנץ' שמתאים לכל נעל ולכל לוק ביגוד. 


נעלי עקב- כל אישה תראה נשית יותר ותשדר הצלחה ויציבות בדגש על גובה הגיוני ונוח להליכה. כי מה שלמעשה חשוב שהנעל גם תהיה נוחה , אחרת שאנחנו סוסלות זה בכלל לא כיף ויגרום לנו להשאיר את הנעל במגירה! 




מחירים לצרכן: 
סנדלי/ נעלי עקב-99.90-149.90 ₪ 
סניקרס – 99.90-129.90 ₪ 
נעלי בובה – 69.90-99.90  ₪ 
נעלי קשירה 149.90-199.90 ₪  


נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה