יום שבת, 16 באפריל 2016

בילוי מהנה במכון כושר

היי מה שלומכם?
עוד מעט מגיע אלינו חג הפסח ואליו מתלווה כל האוכל המשמין והטעים ולכן צריך להתכונן ולהזיז את עצמינו קצת :) ולשרוף שומן 

אני למעשה כבר מלפני מספר חודשים נרשמתי למכון כושר לאחר תקופה שלא הייתי רשומה ואין על ההרגשה אחרי אימון טוב, שהזעתי בו, ששרפתי בו קלוריות והאדרנלין בשמיים! 

אבל מה הכי חשוב בזמן שאנחנו מתאמנים? שהבגדים יהיו לנו נוחים, נעימים, שלא נזיע בהם והם יגרדו ויגרו את העור שלנו. 
לכן היום אני רוצה לשתף אתכם במותג ישראלי חדש שהושק בארץ 
KYT leggings






המותג מתמחה בעיצוב מכנסי טייץ לנשים וילדות. הקולקציה הראשונה שהושקה הנה קולקציה לקיץ 2016 .



כפי שאתם רואים ממספר דוגמאות מצומצם שהעלתי מהקולקציה כמה שהיא מלאת חן, צבע והדפסים מקוריים וייחודיים. במבט ראשוני באתר הצבעוניות ושמחה קפצו לי ישר בעיניים וגרמו לתחושה כייפית ומהנה! 
אני ממליצה בחום להכנס לאתר ולראות את כל הקוקלציה ואת שאר הדוגמאות המשגעות שקיימות (קישור לאתר בסוף הפוסט) . 

מותגKYT  (קיט) השיר קולקציה איכותית, אופנתית ומחמיאה על הגוף של מכנסי טייץ לנשים וילדות לכל אחת מאיתנו, לכל מבנה גוף ולכל פעילות שנבצע, מכון כושר, עבודה או בילוי אחר הצהריים בקניון. 


אני אישית במכון כושר אוהבת מאד לרכב באופניים בשיעור ספינינג אשר דורש מאמץ רב ונוחות מירבית. הישיבה על האופניים דורשות ביגוד איכותי, נוח ומתאים לעצימות ספורטיבית זו שדורשת בגד אלסטי וגמיש לתזוזה נוחה ומהירה.  


בנוסף חוגים מגוונים והרמת משקולות אשר גם דורשים נוחות מקסימלית ולכן מצאתי את המכנס המושלם לכך!

ההרגשה והאיכות ושימת הדגש בבחירת בדים איכותיים מורגשת מייד! ברגע שלובשים את המכנס מרגישים את הבד שהוא שונה, מיוחד ונעים מאד. 
בנוסף העיצובים הבלעדיים שאין אחת שלא שאלה אותי מהיכן המכנס המהמם שעליי :) בנוסף נראת החשיבה להתאמת גזרות מחמיאות לשלל מידות תוך הקפדה על איכות התפירה.


המכנס מגיע בתיק קטנטן וחמוד של המותג. שאצלי מצא את מקומו בתיק היומיומי הקבוע שלי, כתיק איפור נוח אשר מכיל את כל מה שאני צריכה , תראו איזה מתוק :) 


קצת על החברה: 
את פעילות המותג KYT מובילים צמד יזמים ישראלים אלכס קופרשטיין ונטליה צועיר - תושבים חוזרים, שעבדו וטיילו בעולם ונחשפו לכיוונים רבים באופנה, סטייל, סגנון חיים ומוצרים איכותיים. את ניסיונם בתחומי המיתוג והשיווק החליטו ליישם באופנה:
"הרעיון נולד כמענה לצורך יומיומי. רבות מחברותיי הן נשות קריירה מצליחות, מגדלות ילדים וגם משתדלות לשמור על כושר, לנהל אורח חיים בריא. כולנו רצות מסביב לשעון. פתאום הבנתי שטריק קטן יכול לחסוך הרבה זמן. למה לא ללבוש משהו כיפי ואופנתי ואז להגיע לאימון יוגה למשל, כשכל מה שאת צריכה זה רק להחליף חולצה? פריט שיהיה גם שימושי וגם בתוך שנייה יתאים את עצמו למצבים השונים במהלך היום, מבלי להתפשר על האיכות ועל האמירה האופנתית האישית",מסבירה נטליה צועיר.

שותף של נטלי למיזם KYTאלכס קופרשטיין: "במחקר המקיף שעשינו, החל מבחירת הבדים, טכניקות ההדפסים, איכות הייצור, גילינו שדווקא לישראל יש מה להגיד ולתרום לעולם בתחום ה-casual fashion. התחום הזה נמצא בעלייה ובהתפתחות מתמדת, כך שאנחנו שמחים להביא את הניסיון שלנו מהעולם לכאן ומבחינתנו יש בכך גם אמירה פטריוטית וציונית".

לעיצוב הקולקציה הנוכחית נרתמו זוג המעצבים פראו בלאו – הלנה ופיליפ, המוכרים לכל הפאשניסטות בישראל וגם בעולם , בזכות עיצוביהם הססגוניים המשלבים הדפסים בטכניקות ייחודיות ומיוחדות. 

בבסיס העיצוב עמד הרעיון לפיו נוח ללבוש מכנסי טייץ בכל יום ולאורך כל היוםלעבודהלבילוי ולאימון ספורט.

ההדפסים הייחודיים של KYT:
עבור הזוג פראו בלאו שעמלו על עיצוב הקולקציה, פרינט הוא המלך.במהלך יצירת הקולקציה נעשה שימוש במספר קבוצות של הדפסים, זאת כדי לענות על טעמן האישי של קהל הלקוחות ולשקף את מגוון הדרישות האופנתיות ולהגיע לקהלים שונים ומגוונים. 

ישנה קבוצה של הדפסים בסגנון הודי שמוכרת יותר לכל מי שאוהבת יוגה. קבוצה של הדפסים גיאומטריים שמדברת על הטרנד החדש של תרבות ההיפסטרים. ובנוסף, ההמצאה החדשה והכי מדוברת  מטיריאל דיזייןשפת העיצוב החדשנית

דגמים ומחירים
קטגוריית נשים, אביב  קיץ 2016, מחיר195 שקלים: 

זוהי קטגוריה שנולדה מתוך שיח מעמיק של בעלי החברה עם זוג המעצבים. 
העיסוק באלמנטים ובהדפסים מהעולם התת ימי בשילוב עם טרנד שחור-לבן עכשוויקטגוריה זו פואטית מאוד, מלאה בפרטים קטנים, כך שכל הדפס יכול לשמש מקור להתבוננות ומדיטציה. 

קטגוריית טייץ ילדות (מידות 6 – 14), מחיר 85 שקלים: 
קטגוריה זו נולדה מתוך זיהוי של צורך מובהק במכנסי טייץ שידברו בשפת הילדות מבלי להיכנס לדמויות ממוסחרות. 
המטרה הייתה לייצר טייץ שיתפוס את העין, תוך דגש על ההדפסים המיוחדים שיצרו המעצבים: לבבות, פרחים, חיוכים, צורות גיאומטריות גדולות וצבעוניות יוצאות דופן אשר מתאימה לילדות, משראה אווירה כייפית ונעימה. 
ההשראה לקולקציית הילדות – צבעוניות בציוד לבתי הספר, הדפסים המדמים מחברות וקלמרים. צבעוניות זו ניתן היה לפגוש כמעט בכל פריט, אך לא בבגד
המעצבים פראו בלאו הביאו את הצבעוניות הזאת לטייץ ילדות. בנוסף, לבתי הספר יש חולצות אחידות ו-KYT מאפשרים לגוון ולהיות אופנתיות בעזרת מכנסיים מדליקים



כרגע באתר יש מבצע מדהים לרגל השקה:
3 מכנסי טייץ אופנתיים לנשים ב-495 ₪ בלבד!

ממליצה לכם להכנס לקטלוג המלא באתר ולבצע לרכישה ( ואח״כ לשתף אותי במה שקניתם) :

שיהיה אימון נעים, מפרך ושנהיה חטובים עד הקיץ שממש בפתח אלינו

אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה