יום שישי, 22 באפריל 2016

M.A.C Good luck trolls



היכונו לביאת הטרולים
M.A.C  מכריזה על קולקציית האיפור
M.A.C Good luck trolls
שתושק באוגוסט 2016 :


   


הטרולים המתוקים של Good Luck Trolls ישתלטו הקיץ על האיפור עם קולקציה צבעונית במיוחד!
איזה כיף! גם כמאפרת מקצועית , דברים שמזכירים לי את הילדות יכולים בשנייה לשמח ולרגש אותי :) 

אני זוכרת בילדות שלי היה לי אוסף ענקי של טרולים, בכל הגדלים, בכל הצבעים!!! כל שבוע המשפחה קנתה לי טרול אחר וממש אהבתי לסרק אותם ולעשות להם צמות:) אין כמו היצורים החמודים ובעלי השיער הצבעוני- ממש חזרה לילדות :) 

רק מהצבעוניות של התמונה אני כל כך מתרגשת!!! :) 


הקולקציה מבית MAC שתעוצב בהשראת עולמם של הטרולים תכלול: 
• שפתונים ב-4 גוונים חדשים 
• ליפגלוס ב- 4 גוונים חדשים
• צלליות עיניים ב- 5 גוונים חדשים 
• צללית פיגמנט לעיניים 
• צללית גליטר (נצנצים) 
• 2 גוונים של Reflects glitter
• פודרה צבעונית
• מברשת מייק אפ מעוצבת


הקולקציה תושק בישראל ובעולם באוגוסט 2016 ותהיה ניתנת לרכישה בחנויות MAC ובאתר האון ליין. 

אני כבר ממש מחכה לאוגוסט ולהתפנק בכמה מוצרים שווים!  הצללית גליטר, השפתונים והפודרה הצבעונית נראות מאד מפתות ומסקרנות!!!

מה אתכם מה אתם אהבתם??



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה