יום שני, 4 ביולי 2016

BeautyBox July 2016

היי היי,
לפני כשעה נחתה אצלי קופסת ביוטיבוקס לחודש יולי !
לכן אני כותבת פוסט סקירה מהיר וקצר יחסית ללא ניסיון של מספר ימים בשביל שמהר תדעו מה יש ההפתעות של החודש :)

מי שלא מכירה, הקופסא היא קופסת הפתעה עם קונספט כייפי ומהנה, המנוי  בעלות של 99 ש"ח והקופסא מגיעה עד הבית עם שליח בכל תחילת חודש.

***בעוד כשבוע וחצי אני אעלה עדכון כאן באותו הפוסט על המוצרים לכן שווה לבקר שוב :)

אתחיל עם החיצוניות של הקופסא, כי גם האריזה לדעתי חשובה לא פחות מהתכולה ;) הקופסא קייצית וצבעונית שמתקשרת לימיי הקיץ החמים ואני מאד אהבתי







אז מה דעתכם שנתחיל לפתוח ??

קודם כל כמו בחודשים האחרונים, נוסף לו עיתון ״את״ שאני מאד אוהבת לקרוא ולראות מה חדש בתחום האופנה והטיפוח, מבצעים, מוצרים וקצת רכילויות :)





ישנו שובר של 20 אחוז הנחה בחנויות של איב רושה! איזה כיף!!!! אני מאד אוהבת את החנות והמוצרים ושובר הנחה זה תמיד נהדר! אני מאמינה שאפקוד בקרוב את החנות בעזריאלי :)





ועכשיו החלק הכי חשוב הגיע! בואו נראה מהם המוצרים?

ראיתי שלפני כמה ימים ביוטיבוקס רשמו בפייסבוק שהחודש יהיו 7 מוצרים שמתוכם 5 בגודל מלא!! אני סקרנית מאד ומה אתכם???

אז בואו נפתח יחד ונגלה!!!




אז אכן כן!!! ישנם 5 מוצרים בגודל מלא :)  אחד בגודל נסיעות ועוד אחד כדוגמית.

ביוטיבוקס שיחקו אותה! הבטיחו ואכן קיימו! אני רואה שיש פה הרבה מוצרים בגודל מלא וזה בכלל לא מובן מאליו!

למשל אני יודעת שרק הקונדישינר של אלין ביאנקו הוא בערך 80 שקלים שזה כבר מכסה את רוב העלות של הקופסא וזה רק מוצר אחד ממנה ! :)


תרסיס גוף של חברת 417-: גודל מלא
התרסיס משלב מינרלים מאזני לחות מים המלח עם ויטמינים לשמירה על מאזן הלחויות הטבעי של העור ומתאים בעור בימי הקיץ הקשים הללו שהעור זועק ללחות ולרענון!







מרכך קרטין של אלין ביאנקו:
 גודל מלא יש כאלה שקיבלו שמפו.
 המוצרים בסדרה מועשרים בחומרים פעילים ומזינים ולכן הם טיפוליים, הם מורכבים מתמציות שמנים, קרטין טהור וסיליקונים מהטבע. בעבר כבר כתבתי על החברה ולדעתי המוצרים שלה מצוינים עם ריח טלקי תינוקי עדין.








קרם גוף של חברת TAMAR: גודל מלא 
תרסיס לחות גוף מועשר בשמנים ובתמציות תמרים המסייעים לטיפוח העור תוך מתן הזנה, לחות, חיוניות ומראה בריא. 
הריח ממש נחמד והמגע על העור מאד נעים, פעם ראשונה שיוצא לי להתנסות בקרם גוף במרקם של תרסיס וזה אכן רענון מיוחד ומדליק.







מעגל ריסים: גודל מלא 
אני אישית מאלה שנרתעות ממעגל ריסים, יש לי פשוט פחד שיקרה לי משהו לריסים. אז אני פחות הבן האדם המתאים למוצר זה, אבל אני יודעת שרוב הבנות מכורות למסקרה וריסים ארוכים ומעוגלים לכן זה מוצר שתמיד טוב שיש.







קרם הגנה של VICHY:  דוגמית 
קרם הגנה לתקופה קשה זו של הקי הכרחית לכולנו! קרם הגנה זה בעל קומפלקס מועשר במרכיבים פעילים ומינרלים להגנה מהשמש בשילוב לחות , לכן 2 תועלות במוצר אחד. מה יותר טוב מיזה ?:)









פילינג גוף של איב רושה: גודל נסיעות
פילינג הכרחי לניקוי עמוק של הפנים לפחות פעם פעמיים בשבוע, במיוחד בקיץ שמזיעים והרבה לכלוך על העור , חשוב לשמור על העור נקי ובריא שלא יהיו גם פצעונים. הפילינג עם ריח עדין שמאד אהבתי ולא מורגש בצורה דומיננטית, אלא בדיוק במידה הנכונה.







סבון מוצק של ד"ר ברונר: גודל מלא 
הסבון הוא טבעי ועשוי רק מזמני זית, קוקוס, חוחובה והמפ אורגניים טהורים, בנוסף ישנם שמנים אתריים המוסיפים לריח המוצר וגם ליכולות שלו. אני מאד אוהבת סבונים טבעיים אבל קצת יותר קשה לי עם מוצקים, אני שנים עם נוזליים והתרגלתי, אבל יאללה אני בעד לתת צ'אנס :)










מסקנותיי מקופסא זו שהיא לגמריי החודש שווה את הכסף ואת האמת עם מוצרים מאד ייחודיים ומעניינים
מאד אהבתי אותה החודש:)

מוזמנות להיכנס לאתר - קישור ולהזמין את הקופסא ולעשות מנוי
בנוסף אשמח אם ספרו לי מה קיבלתן ומה אהבתן ומה פחות  

נשיקות רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה