יום שלישי, 12 ביולי 2016

The scent of summer in the air

היי קוראים וקוראות אהובים!
אתם מריחים את ניחוחות הקיץ? כי אני כן! ולדעתי אין על ריחות של עונת הקיץ, הריחות מתאפיינים בניחוחות עדינים, נעימים, מהממים ומיוחדים! לעומת ניחוחות בחורף שמתאפיינים בריח חזק יותר ודומיננטי ואני פחות אוהבת :)
לכן אני מאד אוהבת את כל המוצרי בישום, בודי מיסט ואפילו קרמים ונרות בקיץ. תמיד תתפסו אותי קונה כמות מכובדת שתישאר איתי לאורך כל ימות השנה :)
הפעם בפוסט זה אני רוצה לחלוק אתכן מספר השקות בתחום הבישום, הרי כולנו אוהבים להתבשם ואין כמו הכיף להתפנק במוצרים חדשים ומרעננים...
בנוסף הבישום כאן בפוסט הוא מגוון מבחינת מחירים ולכן כל אחת תוכל למצוא לעצמה בושם שמתאים לסכום אשר היא הקציבה לה וזה מה שאני אוהבת! שכיום יש כל כך הרבה מבחר וכל אחת יכולה להתאים לעצמה לפי ניחוח שהיא אוהבת אבל גם לפי תקציב שיש.



אתחיל עם השקה של חברה אהובה- חברת קרליין הישראלית - אין על גאווה כחול לבן! מגיע להם פרגון!!!
לפני שנה וקצת קרליין השיקו לראשונה את הבושם לנשים  UNCOVER GLOW  בניחוח של: תו עליון: הדרים,  קסיס. תו הלב: סחלב, יסמין, סיגליות. תו הבסיס: מאסק, סאנדלווד.
לאור ההצלחה המסחררת, הושק בושם נוסף בסדרה לנשים  UNCOVER MUSK בניחוח המוביל של מאסק בשילוב עם אמבר, בנוסף ברגמוט בשילוב פרחים לבנים, לילי, ורד ויסמין.
תו עליון: ברגמוט, פריחה לבנה תו אמצע: לילי, יסמין, ורד תו הבסיס: מאסק, אמבר

לדעתי הבושם החדש יותר מוצלח מהקודם בגלל הניחוח שאני יותר אוהבת, כמובן מספר חברות אמרו לי להפך- הכל כמובן עניין של טעם. אני מאד אוהבת מאסק ובשני הבשמים יש את ניחוח זה ולכן שניהם לדעתי מעולים, אבל בגלל שבבושם החדש הניחוח של המאסק הוא העיקרי זו הסיבה שהבושם החדש ניצח אצלי :)



מחיר השקה: 99 ₪ , לתכולת: 50 מ"ל
(מחיר מלא: 209 ₪)


בושם הבא הוא לדעתי הריח הטהור של הקיץ! של המותג DKNY שהשיק את קולקציית ORIGINAL SUMMER
במהדורה מוגבלת לאישה (וגם לגבר - מי שרוצה לפנק את בן זוגה).
הקיץ כאן איתנו בועט וקיים, אני לא חושבת שיש מישהו שלא שם לב לכך וחום קצת לפעמים מעיק על מי שלא אוהב קיץ... אני אישית חובבת קיץ מושבעת ולכן מבחינתי המזג אוויר מושלם ונעים! רק צריך לשמור על העור, לשמור על ריח רענן והכל מושלם! הריח של הבושם לאישה ריח כייפי, קליל, זורם, נעים ומושך. מתאים לקיץ ולקלילות שאנחנו מחפשים, כשהרחתי לראשונה את הבושם, ישר העלה בי חיוך על השפתיים, מפני שמריחים את הבושם ויחד איתו מריחים קיץ ואווירה שיקית ואופנתית. בנוסף החיצוניות של הבושם מרעננת, שקופה ונותנת אווירת קיץ, אווירה של מים,ים ובריכה. הקולקציה הושקו בהשראת העיר ניו יורק עם צבעי ניאון וגוונים רוויים היוצרים גושי צבע בולטים על הרקע המחושמל של קו הרקיע האגדי.
DKNY Original Women Summer בניחוח פירותי תוסס עם תווים עליונים של גוג'י ברי, שרבט הדרים ובליני אפרסק. תווים מרכזיים: שושנת מים ורודה, סיגליות ושושנים רטובות ובעל סיומת: עצי קשמיר, מושק, ענבר לבן.



מחיר השקה והזול!!! הנו  169 ₪ ל – 100 מ"ל (עד סוף חודש יולי )
(מחיר מלא לצרכן – 460 ₪)
אני עדיין בשוק מהמחיר מבצע המטורף הזה! למצוא 100 מ"ל במחיר כזה זה מקרה נדיר מאד.. ועוד עם בושם בריח מעולה של חברה מוכרת ומצויינת :) אז יאללה מה אתם מחכים? רוצו לקנות! אני כבר בעצמי בדרך לקנות לי עוד אחד לספייר :)


הבושם הבא שייך למותג תומס סאבו - THOMAS SABO שהשיק בושם חדש לנשים: EAU DE KARMA
תומס סאבו מוכר כמותג מוביל בתחום התכשיטים והשעונים, אך הנה הפתעה גדולה והוא נכנס גם לענייני הבישום!
הריח של הבושם יוקרתי, עדין ומתקתק, המשלב מספר ריחות שלא האמנתי שהם בבקבוק כולם יחד! המוטו של הבושם וכך איתו  גם הריח- קארמה טובה, אנרגיה טובה, שמחת חיים שמרגיעה ומשדרת נינוחות אמיתית שבריאה וחשובה לנו ליומיום.
אני חייבת לציין שיש בבושם מן אפקט שמריחים אותו שבאמת מרגיע ונעים שגורם למן איזון מחשבתי וריגשי.
התו עליון: משלב פרסיה, תפוח וקורנט שחור שמקרין אנרגיה חיובית ושמחת חיים. הלב: לוטוס המים עם תמציות ורדים ונגיעת אדמונית. בבסיס יש תווים של אמבר, ארזים ומושק שמעניקים תחושה של רוגע, הרמוניה ואיזון פנימי.
בנוגע לעיצוב הבושם, וואי אני חושבת שאי אפשר להסביר במילים את כל היופי הזה! צבע פנינה של אבן הרוז קווארץ שהעניק את ההשראה לעיצוב הבקבוק ואריזתו. הבקבוק, מעוצב בעיצוב מינימליסטי המשקף את הקווים הנקיים של ארכיטקטורת המקדשים הבודהיסטיים ומעוטר בפקק כסוף בצורת חרוז האום. צורת הבקבוק מזכירה את חרוזי הקארמה באופן מתוחכם וטהור. האריזה מעוצבת בתבליט יוצא דופן של גלגל הקארמה אשר באופן סמלי מסמלת את קולקציית התכשיטים של חרוזי הקארמה ומעבירה אנרגיה חיובית ושמחת חיים.


ליבת העיצוב, האלמנטים ומשמעותן:
גלגל הקארמה- גלגל החיים, סמל בודהיסטי עתיק שמייצג את המעגל של חיי אלמוות, סיפוק עצמי והדרך למודעות עצמית.
האום- הוא סמל עתיק שהיקום יצר. מיוצג כסמל של הנשמה, של העולם, מייצג את ההרמוניה של הגוף. כוח ארצי וקוסמי שמעניק כוח, הגנה ושלוות נפש.
רוז קווארץ- היא אבן האהבה. פותחת את הלב ומולידה אמונה ביכולות והרצונות של האדם עצמו.

היוצר
ריצ'ארד איבנז מומחה הבישום הידוע, עומד מאחורי הבושם EAU DE KARMA החדש. איבנז נולד בעיירה צרפתית גרסה, הוא גילה את אהבתו לטבע ולניחוחות טבעיים בגיל צעיר מאוד. מאז 1977 ריצ'ארד איבנז יצר מספר ניחוחות חדשים עבור בית בישום הידוע Robertet . ניחוחות יוצאי דופן שמבוססים על ארומה ייחודית וטבעית והפך להיות למומחה לבישום טבעי. "לשלב בושם עם ארומות נבחרות זה כמו לצייר ציור".

מחיר: 339 ₪ ל- 50 מ"ל.



אסיים את הפוסט עם מוצר יזמי חדש ומסקרן, שמאד אהבתי ונותן מענה ופתרון לנשיאה בתיק של בושם אהוב ( כמו אחד מאלה שציינתי למעלה) ובלי דאגה שישבר בתיק או שחס וחלילה יישפך...
המוצר שייך ליזמית טל בירנבוים שהיא המייסדת והמנכ"לית ScentWish. זהו מיזם אינטרנטי חדשני, המבוסס על אלגוריתם לומד וייחודי, המייצר חוויית צריכה חדשה בעולם הבישום.
השירות החדשני מאפשר להתנסות בכל חודש בבושם חדש ומותאם אישית, מתוך כ- 350 בשמי מעצבים מובילים.
הבושם מגיע בבקבוק אופנתי, עטוף בנרתיק קטיפה יוקרתי, לאחסון ונשיאה בגודל 8 מ"ל, בצבע ורוד או כסוף לבחירה,
מתאים לשימוש של 30 ימים (כ-4 התזות ליום) ולנשיאה קלה לכל מקום חופשות, טיסות ועוד...

האלגוריתם מנתח מאות אלפי בשמים על-ידי בדיקה של מרכיביהם, תוויהם, קבוצות הריח אליהן הם משתייכים ואוסף של תגובות מרחבי האינטרנט. על בסיס כל המידע, נבנה מאגר מידע כלל עולמי הגדול ביותר של בשמים, בו מוצאים הקבלות ודמיון בין בשמים שונים ובין משתמשים שונים, ובונים בצורה חכמה פרופיל ריח עבור כל משתמש, על-ידי ניתוח העדפות הריח שלו, אופיו ובשמים אחרים שהוא אוהב ומשתמש בהם.

ScentWish מציע:
· מנוי בושם (חודשי, 3 חודשים, 6 חודשים, 12 חודשים) המאפשר להתנסות בבושם חדש בכל חודש. ניתן לחקור בשמים, להתנסות בהם ולגוון את הניחוח בכל חודש, מבלי להתחייב לבקבוק/ניחוח אחד.
· לאחר ההתנסות בבשמים ומותגים דרך שירות המנוי, המשתמשים יכולים לרכוש און-ליין דרך ScentWish את בקבוקי הבשמים בגודלם ואריזתם המקוריים, במחירים מוזלים ואטרקטיביים.
· הענקת מנוי ScentWish במתנה. ניתן להעניק במתנה מנוי לחודש, 3, 6 או 12 חודשים שמי שמקבל את המתנה בוחר את הבושם שהוא מעוניין בו.



מחירים:
· תכנית חודש בחודשו: 69.90 ₪ (ניתן להירשם למנוי של חודש אחד בלבד ולאחר חודש לבטלו, אין התחייבות!)
· תכנית 3 חודשים: 203 ₪ (במקום 210 ₪)
· תכנית 6 חודשים: 398 ₪ (במקום 419 ₪)
· תכנית 12 חודשים (12 בשמים לכל השנה, בושם אחד בכל חודש): 780 ₪ (במקום 839 ₪)

ההזמנה מגיעה עם שליח עד הבית/בדואר רשום: שליח עד הבית – עלות של 17 ₪ או דואר רשום –  עלות של 7 ₪.
קישור לאתר 


אז איזה בושם אתם אוהבים? באיזה בושם התפנקתם לאחרונה?

נתראה בפוסט הבא

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה