יום שלישי, 5 ביולי 2016

New summer kit collection from SABON

היי לכולם, מה שלומכם?
הקיץ כאן, הנסיעות והטיולים שמקושרים לקיץ, הרי אין כזה דבר קיץ בלי לנסוע ! אומנם לא חייב לטוס לחו"ל, אבל לפחות לאיזה נופש בארץ...
אני בקרוב בעצמי נוסעת לסופ"ש ואשתף אתכם מה אני אקח איתי, אבל עד אז אני משתפת אתכם בקולקציה חדשה של סבון, של קיט נסיעות שבדיוק בא בזמן לנסיעות כי אין מישהו מאיתנו שלא נוסע בתקופה זו ואני יודעת בוודאות שאקח את הקיט איתי לסופ"ש , פלוס עוד מספר דברים , שאפרט בפוסט מסודר כי כבר כמה וכמה ביקשו ממני :)





אתחיל עם התיק שהוא פשוט מקסים! צבעוני וכייפי במיוחד כמו הקיץ השמח שיש לנו בארץ. הגודל של התיק מצוין והוא מכיל 5 מוצרים בתוכו(תרסיס לחות לפנים 100 מ"ל, קרם לחות לפנים 20 מ"ל, קרם ידיים 30 מ"ל, ליפ באלם לשפתיים ומגבוני רענון לקיץ) שהכרחיים לנסיעה, אבל בתכלס גם ליומיום! אני אגלה לכם סוד, שאני לא מחכה לנסיעה בשביל להשתמש בקיט וכבר שמתי את המוצרים בתיק היומיומי שלי :)  מה שמעולה בתיק שאפשר להוסיף לבד עוד מוצרים שנכנסים ולא גורמים לקחת מלא תיקים, אלא אחד שבהחלט מספיק להכל!

התיק מכיל מוצר חדש שהוא תרסיס לחות לפנים 100 מ"ל:
יש לסבון את התרסיס גוף שמקרר ומרענן לקיץ שאני מאד אוהבת וכל כך שמחתי לראות שיצא אחד ייעודי לפנים! התרסיס מחייה את העור, מעניק מראה נמרץ, רענו וזוהר והדבר שהכי הכי חשוב לדעתי שאפשר להשתמש בו מעל האיפור והוא לא הורס אותו!!! המוצר הוא ללא אלכוהול, מועשר בתמציות בוטניות, פומלית אדומה ומצמח הפורצלן היפני (הויה) המחדשים יחד את העור ומגנים עליו מפגעי הסביבה כמו שמש, יובש ועוד. בנוסף הפורמולה הייחודית מכילה תמצית מצמח הלוטוס הגדל על המים וידוע בסגולות הטיהור והניקוי שלו וביכולתו למנוע את נזקי הרדיקליים החופשיים של התאים. הלוטוס עשיר בוויטמין C המעודד חידוש סיבי קולגן ומחזק את שכבת האפידרמיס, תמצית פרח האדמונית, הקשור ליופי הנשי ונחשב כבעל סגולות ריפוי עוד מימי קדם, אשר עשירה מאוד בסוכרים צמחיים טבעיים המכילים רכיבים אנטי דלקתיים ומרגיעים המסייעים להגן ואף להאיר את העור הודות לריכוז הטאנין הגבוה שהם מכילים, לכן מספיק 2 לחיצות והאפקט של הרענון והקירור מתבצע.
בימי הקיץ שהחום פשוט מכביד ונורא קשה להסתובב בחוץ, 2 לחיצות ואנחנו רעננות ומרגישות כמו חדשות- מוצר חובה לתיק!




קרם לחות לפנים 20 מ"ל: 
קרם לחות בקופסית קטנה וחמודה שנוחה לנשיאה בתיק, אני אישית חייבת במהלך היום למרוח קרם לחות (אם אני בלי איפור כמובן, אחרת זה אבוד..) בגלל שהעור שלי מאד יבש. במיוחד בקיץ ! לכן בבוקר לפני האיפור אני מורחת קרם לחות ובלילה לפני השינה וכמו שציינתי במהלך היום עוד פעם נוספת בימים שאני לא מאופרת.. 
הקרם לחות של סבון נספג מהר יחסית לקרמים אחרים שניסיתי, הריח שלו עדין והכי חשוב הוא מזין את עור הפנים ומרגישים את ההבדל לאחר השימוש כבר מהפעם הראשונה!  הקרם בעל דרגת PH חומצית מאוזנת המתאימה ל-PH הטבעי של העור ולכן מתאים לכל סוגי העור ומשפר פלאים את האלסטיות ומרקם העור. בנוסף הקרם מכיל שמן חוחובה ותערובת של אצות מהים הצפוני המרגיעה את העור ומונעת אדמומיות ורגישות כמו לבנות כמוני שעם עור לבן ועם אדמומיות מעצבנת על הפנים שאי אפשר להיפטר ממנה, אבל בהחלט אפשר להפחית אותה.




קרם ידיים 30 מ"ל:
קרם ידיים ששנים אני כבר משתמשת בו , רק כל פעם מחליפה ריח, לאחרונה אני מכורה לריח לבנדר תפוח!! וואי הוא מהמםםםםם!!! ולגרום לי לא לקנות את הווניל זו באמת הצלחה! אני מכורה לווניל וזה רק מראה כמה הריח מצוין שעברתי לאחרונה לריח זה, גם בפילינג הגוף אפילו! הקרם ידיים של סבון נספג מהר לעור והוא מספק לחות והגנה למשך היום, בזכות שהוא מכיל חמאת שיאה ואלוורה המרגיעים את עור הידיים. בנוסף הקרם ללא פראבנים והוא ללא שמן מינרלי- לכן מוצר מושלם ובריא לעור :)




ליפ באלם לשפתיים:
איזה כיף קיבלתי כאן בקיט את הריח מנגו קווי!!! עד לא מזמן הוא היה בקולקציה והוא פשוט נעלם :( הריח שלו אחד המעולים ומאד אהבתי את הפילינג בריח זה כי הריח היה עוטף את כל האמבטיה ונשאר על העור מלא שעות!! חברת סבון ומחלקת השיווק אם אתם קוראים את פוסט זה, אנא ממכם תחזירו את הריח !!! בבבקשה!!!! אני ועוד מספר חברות שלי מבואסות מכך שהוא ירד מהמדפים...
ליפ באלם ידוע כהכרחי לכולנו - גם גברים וגם נשים והוא מטפח ומזין את השפתיים מיובש שתוקף אותנו בכל ימות השנה. האריזה מאד נוחה לנשיאה בתיק, קטנה ודקה ושנים אני עם הליפ באלם של סבון, אני חושבת שהם ליומיום הטובים ביותר, בלילה אני משתמשת במשהו טיפולי ואינטנסיבי בימים של יובש קיצוני. 
הליפ בלאם מבוסס על שמן קוקוס טהור, חמאת שיאה וחמאת קקאו ולכן גם הטעם מעולה, נספג לשפתיים מהר ולא משאיר אותן שומניות.





מגבוני ריענון לקיץ:
מגבונים זה תמיד מוצר חשוב בתיק, הם מכילים אלוורה שמרגיעה את העור וחשובה לנו, במיוחד בימי הקיץ שהעור שלנו רגיש למפגעי הסביבה. בנוסף החבילה קטנה וקלה אשר מתאימה בתיק ולא כמו החבילות הגדולות שענקיות וכבדות.
בנוסף המגבונים היפואלרגניים, ללא אלכוהול, בעלי Ph מתאים לחומציות הטבעית של העור, ולכן אנחנו יכולים להשתמש בהם בגוף ובידיים ללא חשש.




מחיר הקיט :  139 ₪  שזהו מחיר מעולה בשביל כל 5 המוצרים, ממליצה בחום ותיהנו בחופשה :) 

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה