יום רביעי, 20 ביולי 2016

אז מה חדש? חודש יולי


היי כולם, מה נשמע?
היום כמו כל חודש אני פה בשביל לחדש לכם מה חדש החודש, מה יצא בתחום היופי :)
ואני בלי קשקושים מיותרים פשוט אתחיל לשתף אתכם :)
רק שימו לב היום הפוסט מוקדש רק למוצרי טיפוח , כך יצא שחודש יולי הוא מוקדש לתחום ואת האמת זה מאד הגיוני בגלל שזהו חודש קשה בימי הקיץ ולכן צריך לשים דגש על טיפוח.




אתחיל עם מוצר שימושי והכרחי לכולנו! נשים וגברים כי כולנו סובלים מאותה בעיה...
טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל מקבוצת פישמן, מציג:
LABIOS- שפתונים לטיפוח השפתיים בטעמים שונים אשר מתאימים לקיץ. בקיץ יש לנו יובש רב בשפתיים, הן הופכות להיות סדוקות ולא נעימות ולכן חשוב חשוב לטפל בהן. אני במהלך היום מורחת כל מיני שפתוני טיפוח ובלילה מורחת משהו כבר יותר אינטנסיבי. לכן אני ממליצה לשים את השפתון בתיק, למרוח אותו כל כמה שעות - תלוי ביובש שיש לכם בשפתיים ולא לשכוח אחרי אוכל/שתייה לחדש שוב במריחה.
אני קיבלתי את השפתון תות והוא פשוט כייפי, טעים ונעים! אני חייבת לציין שאחיינית שלי מרוב שאהבה את הריח רצתה לקחת את המוצר לעצמה :)
הטעמים הקיימים בסדרה : תות, פירות יער, אבטיח וקלמנטינה.

מחיר ליחידה: 16.90 ₪



למידע נוסף באתר טלפארמה, חפשו אותם גם בפייסבוק


לא לשכוח שאפשר למצוא בטלפארמה עוד מלא מוצרים והכי נוח שהאתר אינטרנטי והמשלוח מגיע עד הבית! כולל מרשמי רופא ולא רק טיפוח או ביוטי...


מוצר הבא הינו שמפו לנשים צעירות לטיפול בשיער דליל- Plantur 21.
הרי אף אחת מאתנו לא רוצה שיער דליל ולכן חובה חובה לטפל בו! חובה להשתמש במוצרים ייעודים שיעזרו לנו לפתור את הבעיה ולשפר את נראות השיער.
נוטרי- קפאין שמפו לשיער צבוע או פגום. הרבה מאתנו סובלים מנשירה וישנם גורמים שונים לשיער דליל בנשים צעירות כגון : מתח, דיאטה, ירידה במשקל, תזונה לקויה, מחסור בחומרי הזנה, כדוגמת ויטמינים ומינרלים או לאחר לידה.

במחקרים מדעיים הוכח כי הקפאין משפיע על הקרקפת ועל סיב השערה ומסייע בהגנה על השיער ובטיפול במקרים של שיער דליל.
יחידת המחקר של חברת ד"ר וולף מגרמניה פיתחה את קומפלקס הנוטרי -קפאין שבסדרת מוצרי Plantur 21 לנשים צעירות – שילוב ייחודי של קפאין ומרכיבי הזנה כדוגמת ביוטין, מגנזיום, אבץ וסידן התומכים ומזינים את השיער והקרקפת. בפעילותם המשולבת עם הקפאין, הם חודרים לסיב השערה תוך 2 דקות בלבד ובכך מסייעים בהגנה על השיער ובטיפול בשיער דליל.

מה הם מיקרו-נוטריאנטים ?
מיקרו – נוטריאנטים הם ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט. בפעילותם המשולבת עם הקפאין הם חודרים לסיב השערה תוך 2 דקות בלבד, מסייעים בהגנה על השיער ובטיפול בשיער דליל.

האם שתיית קפה יכולה לסייע בטיפול בשיער דליל?
כיוון ששתיית קפה עוברת דרך מערכת העיכול, רק כמות קטנה מאוד של קפאין יכולה להגיע לסיב השערה ולקרקפת. אפילו שתיית 50 כוסות קפה ביום אינה מספיקה למטרה זו.

הוראות שימוש: להקציף מעט שמפו על שיער רטוב, להשאיר במשך 2 דקות ולשטוף היטב. יש להשתמש בשמפו מדי יום ולתקופה ממושכת.

מחיר: 64.90 ₪, לתכולת: 250 מ"ל



מוצרים הבאים שהושקו הם של רשת האיפור והטיפוח SACARA וזוהי סדרת טיפוח חדשה לשיער- קרטין ללא מלחים!
סדרת מוצרים לשיער שעבר החלקה או עיצוב בחום המיועדת לכל סוגי השיער.

הסדרה מבוססת על קרטין טהור ובעל פעולה כפולה: הקרטין בונה מחדש את פנים השערה וגם יוצר מעין ציפוי הגנה חיצוני שעוטף ומחליק את השערה, דבר המבטיח כי תוצאות ההחלקה ישמרו בצורה גבוהה יותר ולאורך זמן. אני לא יודעת אם יצא לכם כבר לנסות מוצרים המכילים קרטין, אבל אני חייבת לציין שהתוצאות מדהימות! כל שמפו, מסיכה או אפילו סרום המכיל קרטין הופך את השיער למשי, נעים וחלק! והריח תמיד שמלווה זאת מושלם!
צריך לשים לב ששיער שעבר החלקה או תהליכי חום, הוא שיער פגום ושביר מאוד, לכן לא כל שמפו ומרכך מתאימים לו וצריך לשים לב להשתמש במוצרים ללא מלחים וכדאי מאד במוצרים אשר מכילים קרטין.
שיטות ההחלקה השונות גורמות לשיער נזק בלתי הפיך וגורמות לאובדן שכבת הקרטין כתוצאה מכך השיער מאבד לחות וגמישות, דבר הגורם לשיער להיראות יבש וחסר ברק. המלח (סודיום כלוריד) אשר נמצא בכל שמפו רגיל, פוגע בציפוי ההחלקה ומקצר את אורך חייה של ההחלקה. ככל שחופפים יותר את השיער, חומר ההחלקה יורד מהשיער לאיטו, בעקבות חפיפות מרובות, לכן, יש צורך במוצרים ללא מלחים לשיער מסוג זה.

המוצרים שבסדרה:
1. שמפו לשיער על בסיס קרטין ללא מלחים - מחיר: 19.90 ₪, לתכולת: 500 מ"ל
2. מרכך לשיער על בסיס קרטין ללא מלחים - מחיר: 19.90 ₪, לתכולת: 500 מ"ל
3. מסיכה לשיער על בסיס קרטין ללא מלחים – מחיר: 24.90 ₪, לתכולת: 250 מ"ל

כל המוצרים מיועדים לשיער אחרי פעולת החלקה מכל הסוגים או עיצוב בחום. מכיל קרטין המעניק הגנה למעטפת החיצונית של סיב השערה. מזין את השיער תוך הענקת ברק וזוהר. מכיל קומפלקס של ויטמינים וסיליקונים השומרים על גמישות ורכות השיער. מתאים לכל סוגי השיער.



מוצר הבא הנו מוצר שהכרחי בכל בית, אם אתם משפחה או אפילו בני זוג ללא ילדים.
לעבור את הקיץ ללא עקיצות זהו מצב שכמעט בלתי אפשרי, כולנו חווים זאת וזוהי חוויה נוראית ומגרדת שמלווה אותנו במשך מספר ימים...

חברת Bayer משיקה לקראת הקיץ את בפנטן- להקלה על גרד ואדמומיות בעור באריזה חדשה
אני אישית משתמשת בחברה כבר מספר שנים וחייבת לציין שאני חושבת שהמוצר הזה פשוט מצויין! הוא מתאים לא רק לעקיצות, אלא גם לאדמומיות ואפילו כשיש אינפקציה באוזניים! הקרם מורכב מנוסחה ללא קורטיזון ומשיב לחות לעור והרבה יותר בריא מאשר קרמים אחרים שקיימים בשוק ולכן אפשר גם למרוח אותו לילדים.

האריזת חיסכון נוחה בת 50 גרם ולא כבדה בתיק, לכן כדאי לסחוב את המשחה לכל מקום (חוץ מהמשחה שיש בבית גם). לכל טיול, ים/ בריכה או אפילו לסיבוב בקניון שיתוש חוצפן החליט לפגוש אותנו שם ולרוב ילדים בעיקר מתקשים לסבול את הגרד ולכן זה ישר עוזר ומפחית את הגרד והאדמומיות.

בנוסף כפי שציינתי שהקרם לא רק לעקיצות אלא הוא גם מסייע להקלה במקרים של אקזמה , עור יבש, אסתמה של העור ותגובות אלרגיות שונות. בפנטן להקלת גרד מתאים לקהלי יעד רבים וביניהם: מבוגרים, נשים, גברים, ילדים, תינוקות ונשים הרות ונמכר ללא צורך במרשם רופא. בפנטן גרד מעניק לחות ממושכת המסייעת לעור להשתקם ובכך מפחיתה גרד וגירויים.

בפנטן גרד מורכב מנוסחה ללא קורטיזון המשלבת בין הקלה בגרד לשיקום המחסום העורי, זאת על ידי טכנולוגייה ייחודית בה נעשה שימוש בשומנים בעלי מבנה של לוחיות, המדמה את המבנה הטבעי של העור ובכך מסייע בריפוי העור ומפחית את תחושת הגרד. הקרם מוסיף גם לחות לעור, דבר המסייע לשיקום ומפחית את הגירויים והגרד.

בפנטן להקלת גרד אינו מכיל חומרים מתחלבים, אשר ידועים כמזיקים למבנה לוחיות השומנים העדין של העור ואינו מכיל חומרי בישום וחומרים משמרים, אשר ידועים בהיותם חומרים מגרים.

מהו גרד בעור וכיצד ניתן לטפל בו?
עור אדמומי, נפוח ומגרד נגרם כתוצאה מעור יבש, דלקת עור אטופית / אקזמה, תגובה אלרגית בעור וגירויים נוספים בעור. במצבים אלו, השומנים בשכבה הקרנית (המכונה גם המחסום העורי) ניזוקים, דבר העלול לגרום לגרד. שומנים אלו, צרמידים בעיקרם, מתפקדים כהגנה טבעית מפני גירוי. כאשר מחסום ההגנה ניזוק, עורנו מאבד מים וכתוצאה מכך נגמרים יובש בעור וגרד.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90



ומי שרוצה ישנו סרטון קטן וחמוד שבעבר יצא עם האחיינית שלי על משחת בפנטן גרד- קישור


ולסיום מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק לקיץ הקרוב את סדרת דאודורנטים אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS בהשראת המלתחה של כל אישה ואישה .סדרת הדאודורנטים החדשה מגנה על הבגדים השחורים מסימנים לבנים, על הבגדים הלבנים מכתמים צהובים וגם על הבגדים הצבעוניים מפני דהייה באזור בית השחי. הרי אף אחת מאתנו לא רוצה כתמים על הבגדים! איזה מעצבן זה אה?
סדרת הדאודורנטים אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS מגנה על הבגדים הצבעוניים מפני דהיית הצבע וגם על הבגדים השחורים והלבנים, יעילה עד 48 שעות ומותאמת לצרכיה של כל אישה.

סדרת הדאודורנטים אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS- פורמולה ייחודית המבוססת על Mineralite- מינרל מסלע וולקני, בעל יכולת ספיגה מוגברת ליעילות אפקטיבית. מותיר את העור עדין ורך למגע.

סדרת הדאודורנטים אינביזיבל BLACK, WHITE & COLORS – כוללת 2 מוצרים באריזת רול-און ובאריזת ספריי בניחוח מרענן ומרגיע להגנה מקסימאלית.

הפורמולה בסדרת הדאודורנטים החדשה מכילה נוסחה המעניקה הגנה משופרת לצבע הבגדים.
בכדי לנטרל את התוכן המתכתי של החומרים הגולמיים הללו מעבדות Garnier פיתחו פורמולה על בסיס שונה, הוסיפו מים לבסיס הפורמולה ויצרו תחליב שיכול להכיל ולהמס את הרכיבים הפעילים נוגדי הזיעה באופן מיידי בכדי להגן על הבדים.

הבישום נבחר לאחר מבדק "מניעת הצהבה" קפדני ביותר.

הפורמולה החדשה, למניעת סימנים/כתמים/דהייה מפחיתה את תהליך ההצטברות של חומר הדאודורנט על הבד והעור, והינה עדינה יותר על העור ועל הצבעים.

הפורמולה מועשרת ב- Mineralite, מינרל מסלע וולקני, בעל יכולת ספיגה מוגברת (עד פי 5 יותר מטלק) ליעילות אקטיבית, המשאיר את העור עדין ורך למגע.

הסדרה כוללת 2 מוצרים באריזת רול און וספריי בניחוח מרענן ומרגיע המעניק הגנה מקסימאלית.

תכולת הספריי- 150 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪
תכולת הרול און- 50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 26.90 ₪


נתראה בפוסט הבא

אוהבת רותם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה