יום שבת, 31 בדצמבר 2016

חגיגות הסילבסטר- שנת 2017

היי כולם מה שלומכם?
היום מתחלפת לה השנה האזרחית ואיתה חגיגות הסילבסטר וגם לא לשכוח נר 8 של חנוכה :)
כל השבוע חגיגות החנוכה היו משמחות, מאירות ומלבבות ויחד עם שבוע נוצץ זה, מגיע הסילבסטר שלא פחות נוצץ ומדהים! לכבוד כך מספר חברות פינקו והשיקו מוצרים מסקרנים שכל אחד מהם פשוט מעולה ואם אתם עוקבים אחריי הרבה זמן החברות כאן הן חברות שאני תמיד ממליצה עליהם ומאד אוהבת ולסכם שנה איתם זה מרגש ומאד משמח!



אתחיל עם מסקרה Skinny Bold Mascara עם מברשת בורג מאריכה ומעגלת שהפתיעה אותי ובענק!


אני חייבת לציין שבהתחלה שפתחתי אותה אמרתי היי מה קורה כאן?! למה אין לאפליקטור של המסקרה את המברשת?למה היא נראית ככה? ואז לאחר מחקר קטנטן הבנתי שזה הפטנט החדש של קרליין וישר החלטתי לנסות, בפעם הראשונה שהמסקרה נגעה בריסים זה היה קצת מוזר אבל תוך דקה הבנתי את הפואנטה ואיך מניחים אותה ווואו איזה אפקט- התמונה כאן למטה ממחישה זאת בקלות ללא הרבה מילים, עין אחת ללא מסקרה כלל והעין השנייה עם 2 מריחות של טיפה חומר על העין ותראו איזה הבדל משמעותי! הריסים ללא גושים, אפילו עזר לעגל אותם והם נראים פשוט מושלם!


בזכות זה שמסקרה עם מברשת בורג ובמבנה הנדסי מתוחכם היא מצליחה בקלות לעגל ולהאריך הריסים במשיחה אחת.
בנוסף מבנה המברשת הדק והמחורץ מלפף ועוטף את הריסים תוך כדי המריחה ליצירת ריסים ארוכים ומעוגלים ובקלות ובנוחות להגיע לכל ריס וריס בלי להתלכלך. עוד פרט משהו חשוב שפורמולת המסקרה היא היפואלרגנית בשביל הרגישות בעיניים, הרי העיניים שלנו הם כל כך רגישות ואסור להשתמש במסקרות לא מוכרות ולא מאושרות ע"י משרד הבריאות ועוד דבר מאד חשוב אם אינכם יודעים- שמסקרה על מספר חודשים צריך להחליף אחרת אם לא נחליף בתדירות גבוהה נוכל לחטוף דלקת בעיניים. המסקרה עם צבע שחור חזר כי היא מכילה פיגמנטים שחורים טהורים היוצרים גוון פחם עמוק .
המסקרה גם מכילה מרכיבים סיליקונים המעניקים גמישות לריסים ואפקט מאריך, לצד פולימר צמחי המעניק מריחה חלקה וקלה ולכן בקלות הם התעגלו ונראו טוב יותר ומצד שני גם בסוף היום לאחר שעות מרובות עם המסקרה הריסים לא התייבשו, אלא נשארו במרקם הטבעי שלהם.
המסקרה ללא פארבנים, ללא מרכיבי בישום או טלק, אינו מנוסה על חיות- ללא מרכיבים מהחי שזה נהדר לצמוחוניות או טבעוניות שבנינו או בכלל לכולנו כי כדאי לשמור על בעלי החיים וכמו שציינתי זוהי מברשת מוגנת על ידי מדגם רשום.




מוצר הבא חזר ובגדול עם שמחה חיוכים :  AXE Anarchy לנשים


מי שזוכר בשנת 2014, לראשונה בתולדות המותג, השיק AXE, מותג הטיפוח המזוהה עם גברים והמוביל בעולם הדאודורנטים וספריי הגוף לגבר בארץ את AXE Anarchy- דאודורנט ספריי גוף לנשים שהוא המוצר הראשון והיחיד שהמותג השיק לנשים. כי למה להתמקד רק בגברים שלמעשה גם הנשים הן צרכניות מושבעות של דאודורנטים ובתכלס אוהבות לגוון והרבה. הרי בנינו גברים אתם שנים עם אותו דאודורנט, אבל נשים יכולות להחליף כל יום אפילו וכן כן אני מדברת גם בשם עצמי וההתמכרות שלי :) כפי שידוע אז בזמנו שבתוך זמן קצר מיום השקת הדאודורנט נשים בישראל הוא אזל המלאי מהמדפים, כפי שקרה גם ברחבי העולם! AXE משווק בעולם בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות, והצליח לכבוש את הגבר הישראלי כבר עם השקתו, בשנת 2005, בעזרת מוצר ומיצוב חדשניים – ספריי גוף לכל הגוף. את מעמדו קנה AXE בשל מגוון הניחוחות הייחודי שהוא מציע הנותן מענה לצרכן שמחפש חידושים וגירויים מתמידים.
לכן בעקבות בקשות ופניות של צרכניות, AXE Anarchy ספריי הגוף לנשים חוזר למדפים כי אי אפשר להתווכח עם הצרכנים ואם הם מבקשים, אז צריך לשמח אותם ולהקשיב להם :)
הניחוח הצעיר והמקורי, שפותח על ידי אן גוטליב, אמנית הבישום של בתי האופנה המובילים בעולם, נשמר כשהיה והוא עדין ורענן ואני ממש אהבתי את הריח, הוא עדין ומורגש אבל מצד שני לא דומיננטי ומשתלט. הטיפול מנע מול ריח הזעה מעולה והנוחות של הספריי מצוינת, בכל משהו בעיצוב הבקבוק נוח יותר באחיזה ובהוצאת החומר.
מחכה שיצאו ריחות נוספים כמו המבחר השווה שיש לגברים:)


כמו כן עוד חברה אהובה עליי מאד, בין ההתמכרוית הקשות שלי, אני חושבת שיש לי חנות קטנה של סבון בבית ואני לא מתנצלת על כך! אני כל כך אוהבת את המוצרים, הם מעולים, עוזרים, מטפחים ומריחים מצוין ואף מוצר שלהם לא מאכזב לעולם :) אז Sabon השיקו שמן רחצה מסדרת OIL BODY WASH.


אני מאד אוהבת את השמן הוותיק והמוכר שלהם שכל מקלחת במשך כל יום מלווה אותי ואת משפחתי שהתמכרו כמוני, וכל כך שמחתי לנסות את השמנים מסדרה זו :) 
השמני רחצה מסדרה זו מורכבים מ-3 שמנים מלכותיים: שמן שקדים, שמן רוזמרין ושמן זרעי ענבים, כולם בעלי סגולות שגורמות לעור כבר משלב המקלחת להיות נעים, רך ומריח נפלא. לי יש עור יבש ולפני שהשתמשתי קבוע בשמן עוד הקודם של סבון, נראתי כמו נחש :) כיום העור שלי כמו עור של תינוק והשינוי הוא עצום. 
השמן בעל מרקם ייחודי של שמן שהופך לקצף קל במגע עם מים מנקה את העור בעדינות ומותיר את העור רך ונעים למגע
בנוסף שמן הרחצה מעניק חוויה רב חושית מזן חדש בזכות המרקם הייחודי והמלטף ובזכות ניחוחות חדשים, בלתי נשכחים המשאירים ריח מדהים על העור וגם במקלחת:
Festive Rose, Spicy Vanilla, Fresh Jasmin ו- Peach Tango
בנוסף סדרת השמנים ללא SLS וללא פארבנים. מתאים כמובן לשימוש יומיומי לעור רגיל עד יבש ואף מהווה פתרון מושלם לימות החורף הקרבים והולכים בהם העור נוטה להתייבש.
מי שלא מכיר את השמנים ששמנים מכילים זה הזמן:
שמן שקדים – שמן עדין החודר לנקבוביות העור ובכך מסייע בהולכת מרכיבים פעילים אל שכבות העור העליונות לתוצאות מיטביות. מספק לחות עמוקה ורכות.
שמן רוזמרין - ידוע בסגולותיו המרגיעות והמטהרות. שימוש יומיומי אף מסייע ביצירת מראה עור קורן ובריא.
שמן זרעי ענבים - שמן יוקרתי העשיר במיוחד בנוגדי חמצון רבי עוצמה, כגון ויטמין E, הידועים ביכולתם להאט את קצב תהליך הזדקנות העור.

PEACH TANGO : ניחוח פירותי עשיר בפירות טרופיים משגעים המשתלבים בפריחתם ומתיקותם של של עצי האפרסק, השזיף והמשמש.

FESTIVE ROSE: ניחוח פריחת ורדים עדין ורומנטי המשלב את ריחו הבלתי נשכח של המאסק עם ריח עצים חיים ונושמים.

FRESH JASMIN: ניחוח מלכותי של פרחי מים צחים המעוטר בזר פרחי יסמין עטוף בוניל ומאסק אלגנטיים.

SPICY VANILLA: ניחוח מתקתק ומעורר תאווה עם נגיעות בלסמי ולחישות מאסק ווניל.

כמו כן אפשר לקנות כל שמן בנפרד, או במארז מקסים ששבה את ליבי והקופסא ברגעים אלה ממש הופכת להיות קישוט בשולחן האיפור ששם אניח את המוצרים היומיומיים שלי. 



חברת Essence שידוע כשוברת המדפים בסופר פארם השיקה סדרה חדשנית בישראל של לקי ג'ל לציפורניים במגוון צבעים חורפיים., למרות שאני חייבת לציין שלאחרונה חלה התמתנות והמדפים לרוב מלאים :)


הלק הג'ל החדש של אסנס מניב תוצאות חזקות יותר מלק רגיל וזאת הודות לטכנולוגית הצבע החדשה בעלת הפיגמט החזק במיוחד הקיימת בנוזל הלק. למעשה ניתן לקבל במריחה נכונה צבע חזק שמחזיק מעמד לאורך זמן עם כיסוי מלא ללא צ'פים למיניהם וללא דהייה של החומר על הציפורן.
הפורמולה המיוחדת של לק הג'ל לציפורניים מעניקה לציפורניים גימור ג'ל מבריק במיוחד ונשמר לאורך זמן וחוסך מאיתנו כמעט כל יום להחליף לק שגם זה טרחה ולוקח זמן וגם לא בריא לציפורניים.
בנוסף בעזרת המברשת הקלה והמהירה של אסנס ושילוב עם שיטת הבסיס והטופ קואט קל מאוד להגיע לתוצאות הרצויות של ציפורנים מטופחות מבריקות ומוגנות וכל זאת בשימוש ביתי נכון.
לק הג'ל של אסנס מגיעה בשילוב של בסיס וטופ, ויחד שלושתם מציעים את כל היתרונות האפשריים למריחה ביתית ונוחה:
מחזיק על הציפורן 60% יותר מלק רגיל ולא מתקלף, גימור ג'ל מבריק, הנחה נוחה ומהירה עם המברשת המהירה והקלה של אסנס. ללא צורך במנורה UV/LED והכי חשוב שזה קל להסרה עם מסיר לק רגיל.

איך זה עובד?
בשלב הראשון מורחים את בסיס לק הג'ל של אסנס על הציפורניים ונותנים לו להתייבש לחלוטין.
צובעים את הציפורניים בצבע הרצוי של לק ג'ל לציפורניים של אסנס ונותנים להם להתייבש.
ולהשגת גימור מושלם מורחים את הטופ קואט של אסנס וסיימתן!


2 מוצרים הבאים שייכים לחברה שאני משתמשת בה גם שנים ומאד אוהבת- חברת AHAVA מעבדות ים המלח. משיקה קולקציית המתנות לחג באווירת HAPPY MINERALS
בחג הזה נתפנק בזכות מגוון מהדורות מוגבלות של מארזי מתנה יפייפים וכדאיים במיוחד, המכילים מוצרי טיפוח נבחרים של AHAVA לפנים ולגוף, לעור רך, זוהר ורווי בלחות. ישנם מארזים לטיפוח עור הפנים והגוף ובכל אחד מן המארזים נמצאים המוצרים הנחשקים ביותר של AHAVA, המבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, המעירים את העור לחיים. תמציות צמחים ייחודיות והבוץ האגדי, העשיר במינרלים שהוא אחד ויחד בעולם בסגולותיו לעור.
כל המוצרים במארזי המתנה מועשרים ב- OSMOTER™,תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל.
בנוסף כל מארז מתנה מעוצב באוירת HAPPY MINERALS. בקופסא או בתיק בצבעים מרהיבים.


אני קיבלתי במארז את הקרם ידיים ואת הקרם גוף בניחוח המנירלי הקלאסי הידוע של AHAVA שהפך להיות קבוע אצלי בתיק וכל פעם שמרגישה שהעור קצת יבש,  מיד מוציאה, מורחת ומתפנקת :)
בנוסף עוד פלוס ענק לחברה כל מוצרי החברה הינם 100% טבעונים, בעלי אישור PETA תו VEGAN FRIENDLY ואינם מכילים מרכיבים מן החי.

למידע נוסף, בקרו באתר- קישור  או בדף הפייסבוק


ולסיום רשת Laline  לטיפוח הגוף והנפש משיקה סדרת נרות אווירה במגוון ניחוחות נעימים ומפיצי ריח חזקים.
החורף, הקור, וחג האורות. זה הזמן ליהנות מהרגעים המאירים של החיים עם נרות אווירה ריחנים בניחוחות הקלאסיים של הרשת, בעיצוב כוס זכוכית ומכסה מוזהב.



Vanilla Pink Peper - תווי הניחוח: וניל,גרגרי פלפל ורוד, מנדרינת טנג'רינה, ציפורן החתול, שושנת העמקים.
Coconut Verbena- תווי הניחוח: ורבנה, פסיפלורה, קוקוס, סנדלווד.
Ocean- תווי הניחוח: ג'ינג'ר, מוסקט, יסמין, סנדלווד.
Musk- תווי הניחוח: ילאנג, שושנת העמקים, מאסק, שורש וטיבר.
Cherry Blossom- תווי הניחוח: דובדבן, מנדרינת טנג'רינה, ורד, ענבי שועל.
Monoi - תווי הניחוח: פרח טיארה, תפוז, קוקוס, פלומריה ריחנית (פיטנה).
Vanilla Pink Pepper- תווי הניחוח: גרגרי פלפל ורוד, מנדרינת טנג'רינה, ציפורן חתול, שושנת העמקים.
Frozen Pear- תווי הניחוח: גרגירי פלפל ורוד, מנדרינה ירוקה, מגנוליה

שתהיה לנו שנה אזרחית טובה ומלאת חוויות!!

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה