יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

בואו נדבר על זה - דיפנד

היי לכולם!
מה שלומכם? החורף בשיאו והקור מקשה עליי לצאת מהבית, אבל אין ברירה שיגרת האימונים לא יכולה להיהרס 
ולכן בכוח צריך לצאת וההרגשה אחרי האימון כל כך מספקת ומדהימה שאי אפשר לוותר על ההנאה הזו! אבל לצערי 
יש אנשים שלא מבצעים ספורט מסיבה אחרת בכלל שלא קשורה לעצלות, אלא לבריחת שתן. 
מסתבר שעשרות מיליוני בני אדם בארץ ובעולם כולו מתמודדים עם התופעה ומאד מתביישים בה. התופעה למעשה מתבטאת באיבוד השליטה בשלפוחית השתן בדרגות הרטבה משתנות – מטיפות בודדות ועד אי שליטה מוחלט על הסוגרים. 
אם תמיד חשבנו שרק נשים סובלות כי לרוב בעיה זו מגיעה ונפוצה אחרי לידות אצל נשים או בגיל מבוגר יותר, תתפלאו 
אך גם הגברים סובלים! למעשה הנתונים מראים ש1 מכל 3 מגיל 55 עלול לחוות בריחת שתן.



הנושא בהחלט לא נעים וקצת מביך אבל חייבים לטפל ולא להזניח! אני אישית תמיד חוששת שבעתיד גם אני אסבול מזה לאחר לידות עתידיות, כי כיום עדיין לא עברתי לידה אבל לדעת שיש עזרה לכך מרגיעה אותי מאד. ושוב לחשוב שיש אנשים שמוותרים על ספורט או על כל פעילות חברתית כי הם מאד חוששים, זה לדעתי פשוט חבל וכדאי ללכת לרופאים 
או להשתמש במוצרי ספיגה. 

כיום מוצרי הספיגה ייעודיים לבריחת שתן בינונית או כבדה מבטיחים כי ישנה הגנה נכונה והמתאימה ביותר עבור רמות בריחת שתן השונות והשימוש במוצר הספיגה הנכון, גם יעזור למנוע ריחות לא נעימים, תוך שמירה על נוחות ודיסקרטית.

בנוסף אני מאד ממליצה ללכת להתייעץ עם  רופא או אחות כי ישנם דרכי טיפול נוספים להקלה על התסמינים כגון אימון מחדש של שלפוחית ​​השתן, תזמון מדויק של הביקור בשירותים, הקפדה על צריכת נוזלים מתאימה, ירידה במשקל באזורי הבטן וביצוע תרגילים לחיזוק רצפת האגן. 


 בסדרה של דיפנד יש מגוון מוצרי ספיגה חדשניים ומתקדמים לבריחת שתן המבטיחים דיסקרטיות והגנה מלאה שבאמצעותם אפשר להמשיך בשגרה האקטיבית כגון ספורט, בילויים, עבודה ולחיות כרגיל.  



כל המוצרים בסדרה בעלי התאמה ייעודית לנשים או לגברים:
1. מגן תחתון - מספק מענה לבריחת שתן קלה במיוחד. מגן תחתון נושם אשר סופג פי 3 ממגן תחתון רגיל.
2. תחבושות  מספקות הגנה לבריחת שתן קלה. מנגנון הספיגה המהיר מאפשר תחושת יובש פי 3 מתחבושת רגילה, מנטרל ריחות והתחבושת בעלת גזרה ייחודית המעניקה הגנה מושלמת. התחבושות מגיעות במגוון מידות ואף מספקות פתרון מיטבי לשנת הלילה.
3. תחתוני לייקרה - תחתוני לייקרה חדשניים וצבעוניים, המתאימים למבנה גופך.

נלבשים כמו תחתונים, בעלי חגורה אלסטית רכה ונוחה, יכולת ספיגה מקסימאלית והגנה בזמן פעילות.
4. תחתוני Depend Real Fit - תחתונים חדשניים במגע דמויי בד שנראים ומרגישים כמו תחתונים אמיתיים ומקנים תחושה דיסקרטית במיוחד תחת הבגד. נלבשים בדיוק כמו תחתונים רגילים, בעלי חגורה אלסטית רכה ונוחה, יכולת ספיגה מקסימאלית והגנה בזמן פעילות. ההגנה שתיתן לך את הביטחון להמשיך ולעשות את הדברים שאת אוהבת.



לפרטים נוספים ולרכישה היכנסו ל www.dependstore.co.il
או חייגו 2460*

אז אל תתביישו ותטפלו בבעיה

רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה