יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

BeautyBox December

היי :)
מה שלומכם? חודש דצמבר בעיצומו ואיתו קופסת ביוטיבוקס חדשה ומעניינת!!!
האריזה חורפית, ציורית ומקסימה ולדעתי זו קופסא יפה כל כך שצריך לשמור אותה, אני חושבת שאני אניח אותה על 
שידת האיפור שלי ואשים בה את האיפור היומיומי שאני משתמשת בו.



אז מה אתם אומרים? שנפתח אותה?


כמו בכל חודש מצורף המגזין את של חודש קודם, שאני מאד אוהבת לקרוא. המגזין מלא בחידושים ובכתבות מעניינות בתחומי טיפוח, אופנה ועוד.



הקופסא החודש מכילה 7 מוצרים שמתוכם 6 בגודל מלא!!! כן כן גם אני הייתי בשוק בהתחלה וכל כך התלהבתי 
על הפינוק, לקבל 6 מוצרים בגודל מלא זה לא מובן מאליו בכלל וואלה ביוטיבוקס שיחקתם אותה! 


1. קרם גוף לעור יבש ואדמומי של חברת קמדיס: גודל מלא 
קודם כל הרגשתי כאלו קיבלתי את המוצר הזה ממש במיוחד בשבילי, אני בעלת עור יבש במיוחד בחורף שזקוק ללחות רבה ובנוסף גם העור שלי מדי פעם מחליט להיות אדמומי וזה בכלל לא נעים, העור מגורה וקרמים מסוימים יכולים להעלות את רמת הרגישות ולכן צריך לשים לב מה מורחים בזמן שהעור מגורה. את המוצרים של קמדיס אני משתמשת שנים רבות ואוהבת ולכן אני מאד ממליצה לכל בעלות העור הרגיש, לבעלות אטופיק או סבוריאה וכל הבעיות עור למיניהם- יש סדרות מיועדות לכך.
בנוסף המוצרים שלהם ללא פראבנים שזה מעולה ויותר בריא לעור שלנו.



2. מלח אמבט ארומטי של חברת flower's : גודל מלא
את החברה אינני מכירה אבל אני תמיד אוהבת להכיר מותגים חדשים ומוצרים חדשים. מלח אמבט כמובן טוב למי שאוהבת להתפנק באמבטיה מפנקת ונעימה והמלח מאד בריא לעור ולזרימת הדם. אני מאד אהבתי את הריח, ריח עדין של פטצ'ולי לבנדר. עוד לא ניסיתי את המוצר ולכן לא יכולה לחוות דעה מלאה, אבל בתכלס מלח אמבט אני עושה ממש פעם ב בזמן שיש לי כוח ובעיקר את הזמן למקלחת מפנקת כי לרוב זה לא קורה וגם כל חברה שניסיתי עד כה היתה טובה, זהו מוצר שלא יצא לי להיתקל כמוצר לא טוב.


3. שמן בושם של only you: גודל מלא
כבר בעבר התנסיתי בבושם שקיבלתי מהחברה עצמה ואתן יכולות לקרוא את הפוסט בקישור כאן.
מה ששימח אותי שהפעם קיבלתי את הבושם בריח אחר - בניחוח רוז - שזהו ריח וורדים עם ריח פרחוני ומרענן. מאד עדין ומתאים למי שלא רוצה ריח דומיננטי על עצמה. שמן בושם הוא לא בושם רגיל, הוא מכיל תמצית בושם גבוהה והריח נשאר שעות רבות יותר ולכן מריחים מעולה במשך שעות מרובות. בנוסף השמן בושם ONLY YOU מכיל תמצית שמן שקדים מתוקים, עשיר בויטמין E ובשמנים ארומטיים הנספגים במהירות בגוף, מעניקים הזנה ולחות לעור ומעניקים לו מגע משי ורכות עם ניחוח משכר לאורך זמן. 




4. שפתון סטיק של WOW : גודל מלא
חברת וואו הנה חברת Low cost והרבה מוצרים שלהם שאני מכירה מעולים! השפתון נעים למגע על השפתיים, נותן גוון עדין של ורוד ויחסית עמיד ונשאר לי יפה לאורך זמן. בנוסף השפתון לא ייבש לי את השפתיים שזה מעולה, כי בחורף הן כל כך רגישות ולא משתמשת בשפתונים עמידים שמייבשים אותי יותר. 
אני אוהבת שפתוני סטיק כי נוחים למריחה ולא צריך מברשת בשביל דיוק מירבי והם גם נוחים לנשיאה בתיק. השפתון עם ריח עדין יחסית שמי שמכיר אותי ועוקב אחריי הרבה יודע שאני שונאת שפתונים עם ריח דומיננטי ולכן אני שמחה על כך שהוא כזה. 


5. צללית של חברת WOW : גודל מלא
עוד מוצר של החברה, צללית אבקה בצבע זהוב בהיר, אני אישית מאד בהירה אבל לא אוהבת להתאפר ביומיום עם צבעים כהים, אלא מעדיפה צבע בהיר שיראה שהתאפרתי קליל ועדין ישאר לוק איפור עדין ורך. הצבע מאד יפה ומחמיא וגם לכהות עור הוא יהיה מקסים! בנוסף יש ברק עדין שהצללית נותנת מן תחושה של אור וזוהר.
את הצללית אני מניחה עם מברשת מעל מייקאפ בשביל שיהיה עמיד לשעות רבות. 


6.  סט כף רגל - ערכה לטיפוח הציפורניים של חברת ללין: גודל מלא
חוץ מזה שאתן יודעות שאני מאד אוהבת את המוצרים של ללין ובערך יש לי את כל החנות שלהם ולכן גם כבר מהעבר קניתי את ערכה זו לאמא ולי ואני כל כך אוהבת אותה! היא נוחה לנשיאה, קטנה ומכילה את כל מה שצריך גם שנמצאים בבית וגם מחוצה לו. יש גוזז ציפורניים, מספריים, פינצטה, משייף ציפורניים ועוד מוצר שעד היום אני לא מבינה מה הוא עושה, נראה כמו אפליקטור... אם אתן יודעות אשמח לשמוע. אני לרוב מוציאה אותו :)
אני ממש שמחה שקיבלתי חדש כי באמת רציתי לקנות בגלל שהקודמת כבר מאד ישנה.




7.  ברונזר משזף: גודל מוקטן
את האמת אתחיל ואודה שאני את חברה זו לא מכירה כלל, לא שמעתי עלייה אף פעם - אבל כמו שאני תמיד אומרת וגם ציינתי בפוסט זה בהתחלה שאני אוהבת להכיר ולנסות חברות חדשות ולכן שמחה לקבל את המוצר. 
ברונזר משזף מתאים לימי החורף כאשר אנחנו לובשות שמלה או חצאית ובגלל שאין לנו אופציה להשתזף ואנחנו מתבהרות, זה הזמן לשזף את העור ולהיראות שזופה כאלו עכשיו קיץ :) אני עוד לא ניסיתי את המוצר כי אני מודה שאני כבר השלמתי עם רגליי הסיד שלי. אבל אני בהחלט חושבת שזה מוצר שימושי לכולנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה